Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...


Sign in to follow this  
Fresh

Sprzedam serwer cs 1.6 JailBreak

Recommended Posts

<p><p class='bbc_center'><strong class='bbc'>Wiadomość automatyczna</strong></p><p> </p><p><br />Temat został przeniesiony z</p><p class='bbc_center'>"<a href='http://csowicze.pl/forum/68-hyde-park/'>HydePark</a> → <a href='http://csowicze.pl/forum/107-giełda/'>Giełda</a> → <a href='http://csowicze.pl/forum/108-sprzedam/'>Sprzedam</a>"</p><p class='bbc_center'>do</p><p class='bbc_center'>"<a href='http://csowicze.pl/forum/112-archiwum-forum/'>Archiwum Forum</a> → <a href='http://csowicze.pl/forum/114-tematy-archiwalne/'>Tematy Archiwalne</a>".</p></p>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By d3d!k
      Aktualizacja 
       
      Serwer
       
      Forum zmienione.
      Nowe informacje na serwerze.
      Skład wyższej administracji bez zmian Właściciel : @ d3d!k| Opiekunowie @ Sandraa oraz @ psia dupa
      Sklep SMS tymczasowo wyłączony.
      AMXBANS zostanie dodany dzisiaj bądź jutro.
       
    • By `offf.
      Nick:`ツиα¢ραиα†.
      Imię: Maciej.
      Wiek: 18 lat.
      Link do GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/`ツиα¢ραиα†./145.239.16.77:27015/ Tak wiem do poprawy ale to sie nadrobi
      Doświadczenie w byciu adminem: Jest doświadczenie, już nie raz nim byłem.
      Znajomość amxmodmenux [w skali 0/10]: 6 na 7.
      Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Zależy od dnia ale tak 2/3 godzinki dziennie.
      Czy posiadasz mikrofon i przeszedłeś mutację?:Tak posiadam to i to.
      Kontakt (platforma): Steam, Forum.
      Steam / Non-steam:  Steam :  https://steamcommunity.com/id/offfwhitenacpana/   
      Dlaczego Ty?: Ponieważ jestem osobą cierpliwą i kulturalną, mogę dużo zdziałać.
      Czy zapoznałeś się z taryfikatorem banów oraz regulaminem serwera? [TAK/NIE] Tak.
    • By d3d!k
      Regulamin serwera oraz taryfikator kar - Jailbreaka.
       
      Ogólne
       
      1.  Jeżeli Twoje podanie na Admina/Strażnika zostało odrzucone, następne możesz złożyć po upływie 7 dni.
      2. Admini jak i Strażnicy będą reagować tylko i wyłącznie jeśli będziecie zgłaszać/pisać na [email protected] Skargi na graczy na czacie publicznym będą ignorowane.
      3. Każdy gracz ma 24h na odwołanie się od bana.
      4. W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany.
      5. W przypadku resetu serwera Administrator nie ma obowiązku zwracania wcześniej zakupionych czy zdobytych dodatków.
      6. Niniejszy regulamin nie jest w stanie przewidzieć każdej sytuacji mogącej zaistnieć na serwerze. Odpowiedni środki zaradcze może podjąć admin znajdujący się na serwerze po konsultacji z Opiekunem Serwera.
      7. Zakaz bugowania mapy, guzików (tj. klikanie guzików przez ścianę). Wyjątkiem są guziki, które nie mają innej możliwości kliknięcia.
      8. Zakaz bugowania celi, tj. umyślne blokowanie/bugowanie bram/drzwi/wyjść/wejść celi, wychodzenie/przenikanie przez sufit/dach celi (karane bedą osoby wychodzące przez sufit, jak i te umyślnie podsadzające).
      9. Zakaz bugowania broni, przerzucanie jej z mapy, wystrzeliwania przez klawiszy ukrytych dla więzniów broni, przerzucanie w miejsce gdzie nie da się ich podnieść. Wyjątkowo klawisz może przerzucić broń, jeśli ta przeszkadza w zabawie/rozgrywce. Może też wystrzelać broń, gdy wypadnie ona z więźnia.
      10. Na 5 więźniów przypada maksymalnie 1 klawisz. Liczba klawiszy zaokrągla się w góre, czyli na 11 więźniów może grać już 3 klawiszy.
      11. Zakaz przedłużania rundy. Prowadzący ma nakaz zakończenia rundy wraz z końcem jej czasu, dopuszczalny jest nie duży margines błędu, jednak umyślne przeciąganie może być karane. 
      12. Zakaz przedłużania rundy przez uciekiniera lub buntownika. Kampienie lub nagminne unikanie klawiszy przez uciekniera/buntownika grozi slay'em. Drużyna klawiszy natomiast ma nakaz znalezienia i zabicia go.
      13. Zakaz podpowiadania przez NIEŻYWE osoby na wszystkie możliwe sposoby (czat gangu, [email protected], say, teamsay, itp.).
      14. Zakaz używania komend/skryptów wpływających na prędkość poruszania się gracza, a także komend: gl_moonlights 1, cl_minmodels 1.
      15. Zakaz używania komend cl_lw 0, cl_lc 0 (powodujących tzw. zlagowane fullauto) - [Ban 1 dzień - PERM]
      16. Zakaz wychodzenia poza tekstury mapy. Gracz wykracza poza tekstury mapy wtedy, gdy:
      utknął w ścianie bądź wpadł w tekstury mapy
      znajduje się poza rzeczywistym grywalnym obszarem mapy (pod mapą itd.)
      jest tak blisko górnej granicy mapy, że głową jest w stanie zderzyć się z nią np. musi kucać by się poruszać, bądź podczas zwykłego skoku uderza w tą granice.
      17. Mikrofonu używają tylko gracze po mutacji. Są wyjątki, kiedy gracze bez mutacji mogą używać mikrofonu, czyli:
      do krótkich przemówień jak np. ustalenie wyzwań życzenia, odpowiedź na pytanie w quizie, itd.
       jako klawisz, jeżeli dostał on zgodę administracji bądź gdy nie ma żadnego chetnego do gry w drużynie klawiszy
      18. Zakaz używania komendy boks lub mecz do ułatwienia zabicia/znaleznia uciekiniera czy buntownika. 
      19. Free damage (czyli obrażenia zadane przez przypadek) obowiązują dopiero od zadanych 50 HP.
      20. Podczas buntu nie obowiązuje free damage.
      21. Zakaz unikania walki w pojedynkach oraz w trybie walki więźniów.
      22. Zakaz kampienia na pojedynkach.
      23. Zakaz leczenia się na pojedynkach.
      24. Do wyznaczonego czasu ABH - Auto Bunny Hop, GS - Ground Strafe, SGS - Stand up Ground Strafe podczas zabaw wliczamy włącznie czas spędzony w locie (na spadochronie również), czas będzie liczony od odbicia się od ziemi, aż do zatrzymania się.
      25. Gdy na serwerze nie ma chętnych graczy na pójście do drużyny klawiszy, strażnicy bądź admini obecni na serwerze mają bezwzględny nakaz dołączenia do drużyny klawiszy.
      26. Zakaz wulgarnych i pornograficznych sprayów.
      27. Na serwerze obowiązuje zakaz obrażania innych graczy. Dozwolone jest używanie przekleństw, lecz z umiarem.
      28. Zakaz używania nick'ów / spray'ów / itd. rasistowskich i obraźliwych w stosunku do graczy, przekonań i wyznań.
      29. Ścianą może być każda pionowa powierzchnia o stałej strukturze, tj. beton, murek, kraty, szkło, itd.
      30. Zakaz robienia reconnect'ów w celu odrodzenia się w tej samej rundzie.
      31. Zakaz celowego wprowadzania w błąd administratorów
      32. Zakaz wymyślania/nazywania zabaw o charakterze faszystowskim, rasistowskim, seksistowskim, urażającym jakiekolwiek wyznania itp.
      33. Zakaz podmieniania skinów broni/postaci na modele ułatwiające grę (przezroczyste bronie, postacie ESL i tym podobne), podmienianie tekstur map.
       
       
      Polecenia
       
      1. Każde polecenie ma zostać odliczone! Jedyne polecenia, które nie potrzebują odliczania to bezruch i pozycja buntu.
      2. Odliczanie ma zawsze rozpoczynać się minimum od 3 do 0 włącznie. Prędkość odliczania jest zależna od prowadzącego, ważne by odliczanie było wyraźne i pełne.
      3. Polecenie "bezruch" - więzień nie może się poruszać, ale może skakać, kucać, bić pięściami. 
      4. Na serwerze nie ma totalnego bezruchu. W zamian jest bezruch do odwołania. - można ruszać TYLKO myszką.
      5. Każde polecenie do odwołania ma zostać odliczone i jedyną komendą która je odwołuje to "Odwołuję wam (i te polecenie)"
      6. Każde polecenia NIE do odwołania, zostają automatycznie nieważne gdy kolejne polecenia przeszkadzają w ich wykonaniu. Np.: "bezruch pod ścianą", następne polecenie: "idziecie za mną" - wtedy nieważne jest polecenie "bezruch pod ścianą", ponieważ uniemożliwia wykonanie kolejnego polecenia jakim jest "idziecie za mną". Natomiast jeżeli jest polecenie np. "załóżcie czapkę Afro", potem polecenie "idziecie za mną" to wtedy idziecie, ale z założoną czapką Afro, ponieważ ona nie przeszkadza w wykonaniu polecenia "idziecie za mną".
      7. Polecenie "idziecie na kucaka", "biegniecie na kucaka", "idziecie/biegniecie z kucnij przytrzymaj" to jedno i to samo.
      8. Zakaz prowadzania w błąd przez klawiszy. Klawisz nie może wmawiać np. "nie macie bezruchu do odwołania" gdy ten rzeczywiście był, po czym zabije więznia, który wstał bądź zrobił coś niezgodnego z poleceniem prowadzącego.
      9. Jedyną komendą komendą na odwołanie wszystkich zakazów nakazów czy też poleceń jest: "Odwołuję wam wszystkie/wszelkie zakazy bądź/czy nakazy". Polecenie "Odwołuję wam wszystko" jest nie poprawne i nic wtedy się nie odwołuje.
      10. Gdy zmieni się prowadzący, odwołują się wtedy wszystkie nakazy i zakazy. Trzeba wtedy wydać nowe polecenia.
      11. Maksymalnie mogą obowiązywać 2 polecenia do odwołania w jednym momencie. UWAGA! Trzecie polecenie do odwołania i po odliczeniu odwołuje pierwsze wydane polecenie do odwołania.
      12. Pozycja buntu jest to bezruch, kucnij przytrzymaj (trzymanie CTRL) i patrzenie się maksymalnie w dół. Pozycja ta odwołuje się, gdy zostaną zabici wszyscy buntownicy lub prowadzący ją odwoła, następuje wtedy zwykły bezruch.
      13. Przed pierwszym otworzeniem celi, prowadzący musi wydać polecenia (maksymalnie 4 na raz, które nie zaprzeczają sobie) powtórzyć je tak samo jak za pierwszym razem, otworzyć cele i odliczyć! W innym przypadku, lub przy pomyłce więźniowie mają FreeDay'a! Pierwsze polecenia wydane i powtórzone obowiązują dopiero po odliczeniu.
      14. W momencie odliczania pierwszych poleceń, cele mają być otwarte.
      15. Jeżeli więzień zbugował cele i te zostały zamknięte, jednak pojawiła się informacja o ich otwarciu, prowadzący może potraktować to jako normalne otwarcie cel.
      16. Jeśli klawisze nie wydadzą poleceń do 8:00 i nie otworzą cel, więźniowie mają FD.
      17. Prowadzący może wydać polecenia mylące dopiero po otwarciu cel, np. HOP, ODWOŁUJĘ WSZYSTKO. Zakaz wydawania poleceń mylących zawierających trzy pierwsze litery polecenia prawidłowego np. KUCyk (polecenie mylące) i KUCnij (polecenie poprawne), Podskocznia (polecenie mylące) i PODskocz (polecenie poprawne), itd.
      18. Jeżeli więźniowie proszą lub polecenie było długie prowadzący ma nakaz powtórzyć polecenia raz jeszcze
       
       
      Życzenia
       
      1. Zakaz dawania duszka/freedaya dla osoby która tego nie chce lub się na to nie zgadza.
      2. Własne życzenie:
      klawisz nie ma prawa zabić więźnia, dopóki nie wybierze życzenia, które nie łamie regulaminu przed upływem czasu.
      więzień zabawę z życzenia na następny lub określony dzień może dostać jedynie poprzez wygranie pojedynku. Zgodę na życzenie musi wyrazić conajmniej połowa klawiszy.
      klawisz nie ma obowiązku zgodzić się na życzenie typu: "Jutro prowadzisz śpiewająco", "W czwartek, na koniec każdego zdania mówisz dupa", "Chcę jutro prowadzić jako więzień" itp.
      Każde własne życzenie musi być potwierdzone zabiciem przez klawisza
      3. Zakaz umyślnego podkładania się na pojedynkach: podkładanie się pod celownik czy też celowe nie trafianie w drugiego gracza, wpisywanie killa, umyślne zabicie się itd.
      4. Zakaz bezpodstawnego bicia więźnia który ma życzenie.
      5. Klawisz nie ma prawa przeszkodzić więźniowi w życzeniu (np. zamykać go w terrarium).
      6. Gdy więzień zabije klawisza zanim w pełni wybierze życzenie, może on zostać zabity.
      7. W jednej rundzie może być maksymalnie jeden duszek lub freeday.
      8. Zabroniona jest kradzież broni przez FreeDay'a.
      9. Duszek ma zakaz buntu podczas życzenia innego gracza.
       
       
      Zabawy
       
      1. Maksymalnie mogą być 3 zabawy w ciągu tygodnia włącznie z sobotą i niedzielą.
      2. Prowadzący nie może dać zabawy w piątek bądź po rundzie w której klawisze zginęli w wyniku buntu. Jedynymi wyjątkami są:
      życzenie gracza, który wcześniej wywalczył sobie zabawę na dany dzień
      koniec mapy (poniżej 2 minut do zmiany) i prowadzący zadecyduje, że nie zdąży poprowadzić rundy
      3. Na zabawach obowiązują zasady przedstawione w lewym górnym rogu. W razie problemów z wyświetleniem, administracja przypomni, czego trzeba się trzymać.
      4. Zakaz korzystania z pojazdów oraz uleczarek na zabawach.
      5. Strażnicy jak i więźniowie mają bezwzględny zakaz kampienia w celach na zabawach.
      6. Kampienie na zabawach więcej niż 20 sekund jest karane slay'em.
      7. Na zabawach gdzie terro walczą ze sobą, czyli np. KD, HSDay, 1s2k, itp. sojusze mogą być maksymalnie 2-osobowe!
       
       
      Klawisze
       
      1. Aby być w drużynie klawiszy potrzebna jest znajomość regulaminu i sprawny mikrofon.
      2. Do drużyny klawiszy mają pierwszeństwo gracze z mutacją i Ci, którzy nie grali na poprzedniej mapie..
      3. Klawisz ma zakaz zabijania więźniów bez powodu - tzw. Freekillowania.
      4. Klawisz ma zakaz współpracy z więźniami (podrzucanie broni, itd.).
      5. Klawisz ma zakaz rozbijania ucieczki, może być ona tylko rozbita przez więźnia. Klawisz ma zakaz kampienia w ucieczce, może tam wejść tylko wtedy, gdy goni uciekiniera.
      6. Klawisz ma zakaz uciekania z drużyny klawiszy. Klawisz jest zobowiązany grać do końca mapy. Jakakolwiek próba pozostawienia klawiszy bez pomocy (np. wyjście z serwera, wejście po chwili i dołączenie do więźniów) jest karana banem.
      7. Klawisze mają słuchać się prowadzącego. Mają zakaz zagłuszania prowadzącego, rozmawiania na własne tematy. Zakaz także wydawania własnych, mylących, czy jakich kolwiek poleceń.
      8. Klawisze mają być w gotowości i pomagać prowadzącemu, nie zwiedzać mapy czy też utrudniać mu rozgrywkę.
      9. Zbyt monotonne, mało kreatywne bądź słabe prowadzenie (częste pomyłki, brak dobrej organizacji więźniów, ograniczanie się do powtarzalnych poleceń w celi), będzie skutkowało upomnieniem lub przerzuceniem do więźniów przez admina bądź strażnika.
      10. Prowadzący musi na bieżąco wydawać polecenia więźniom, może on przerwać wydawanie poleceń maksymalnie na 60 sekund. Nie dot. zabaw oraz buntów (jednak np. nakazanie bezruchu na ponad 60 sek. jest prowadzeniem mało kreatywnym).
      11. Zakaz prowadzenia pod fragi. Gdy większość więźniów (ponad połowa) źle wykona polecenia, prowadzący musi dać szansę na poprawę lub zadać więźniom karny damage. Jedynymi wyjątkami są:
      zabawy gdzie więźniowie giną jeden po drugim (np. sąd, mam talent itp.)
      zabawy na mapie które potrafią zabijać, np. laserki, gdzie tylko i wyłącznie więzień sam jest odpowiedzialny za to, czy zginie
      12. Prowadzący ma nakaz zabrania na mapę minimum 50% więźniów (nie wliczając graczy, którzy usiłują się zbuntować tym samym utrudniając prowadzącemu wykonanie zadania). Niedostosowanie się do tego punktu będzie skutkowało przeniesieniem do drużyny więźniów bądź banem na drużynę klawiszy.
      13. W przypadku gdy prowadzący nakazuje więźniom stworzenie szeregu zaznaczając, że mniejszości będzie zabijał, a więźniowie podzielili się, to prowadzący ma prawo zabić tylko tego więźnia, który jest najbliżej większej grupy i odstaje od szeregu. Nie może w tym przypadku zostać zabita cała odstająca grupa, nawet jeśli ma możliwość ominięcia więźnia.
      14. Klawisze mają zakaz jakichkolwiek faworyzacji! Jeżeli więźniowie wykonali polecenia źle, prowadzący musi ukarać WSZYSTKICH więźniów, którzy zrobili to źle.
      15. Na FreeDay'u klawisze mogą sobie zajmować pomieszczenia i zabijać więźniów, którzy do tego pomieszczenia wejdą. Klawisz nie może zająć pomieszczenia, w którym jest już więzień oraz pomieszczenia przed GunRoomem.
      16. Jeżeli klawisz zajmuje pomieszczenie do którego prowadzi teleport, ma obowiązek powiedzieć jakie to pomieszczenie i który teleport do niego prowadzi.
      17. Na FreeDay'u klawisze mogą zabijać więźniów z bronią.
      18. Klawisz ma prawo zabić więźnia który rozwalił ucieczkę. Gdy w celi jest kilku więźniów i nie jest pewien który to był nie ma prawa zabić żadnego więźnia.
      19. Klawisze nie mogą kampić w Gun Roomie, oraz w korytarzach czy pomieszczeniach bezpośrednio przed GR. Wyjątkiem są mapy z "otwartym" GR'em gdzie nie ma go sztywno zabudowanego, np. jail_galaxy.
      20. Każde zbliżenie się do klawiszy, może być potraktowane jako próba buntu i klawisz ma prawo zabić więźnia.
      21. Jeżeli więzień ma broń i celuje do klawisza ma prawo go zabić w innym przypadku musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni.
      22. Zakaz prowokacji więźniów przez klawiszów (strzelanie liną, ciągłe zbliżanie się, fake strzały, malowanie markerem, rzucanie granatów itd.). Jeżeli klawisz sprowokuje więźnia, ten ma prawo go uderzyć (można uderzyć na bezruchu do odwołania!). Nadmierne prowokowanie przez klawisza może skutkować banem na drużynę klawiszy. Klawisz ma zakaz uciekania przed oberwaniem od więźnia za free damage. Prowadzący nie może zostać uznany za prowokatora.
      23. Zakaz zabijania więźnia, który zabił prowokującego klawisza i wyrzucił broń lub jej nie podniósł.
      24. Jeżeli więzień zada obrażenia klawiszowi, który go nie prowokuje, to klawisz ma prawo go zabić lub dać karniaka.
      25. W przypadku pomyłki klawisza poprzez zadanie obrażeń więźniowi, kiedy ten poprawnie stosował się do poleceń prowadzącego, więzień ma prawo oddać klawiszowi, jednak aby to nastąpiło klawisz sam musi się przysunąć i dać sobie oddać. W przypadku śmierci więźnia musi on zostać ożywiony.
      26. Prowadzący może pozwolić dołączyć uciekinierowi do gry. Jeżeli po pozwoleniu zabije więźnia, grozi mu ban.
      27. Podczas przeszukiwania:
      więzień musi być odwrócony plecami do klawisza.
      jeżeli więzień odwróci się do klawisza ten ma prawo go zabić.
      jeżeli klawisz znalazł broń musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni - jeśli go zabije to FreeKill.
      28. Prowadzący może wymyślać zabawy jeśli wytłumaczy ich zasady.
      29. Zabawy trzeba rozpocząć i zakończyć zależnie od rodzaju zabawy. Tyczy się takich zabaw jak: Kolorki, Sajmon mówi itp. Nie ma obowiązku kończyć takich zabaw jak pierwsza/ostatnia reakcja itp.
      30.. Podczas zabaw upoważnienie do zabijania ma tylko prowadzący, klawisze mogą zabijać jeśli prowadzący im na to pozwoli.
      31. Prowadzący może podrzucać więźniom bronie podczas zabaw, jednak musi on polecenia tak uwarunkować więźnia, aby przy podrzuceniu broni więzień nie został uznany za buntownika (np. nakaz patrzenia w ścianę). Wyjątkiem może być pusta broń, którą więzień nie jest w stanie zagrozić.
      32. Klawisz ma zakaz resetowania HP poprzez Tryb Walki. Wyjątkiem może być np. jakaś zabawa związana z HP, typu "Kamikadze".
      33. Klawisz ma nakaz otwarcia cel na zabawach, gdy te blokują więźniom udział w zabawie.
      34. Klawiszowi zabrania się na zabawach typu Prawda Fałsz czy Quiz na zadawanie pytań, na które nikt nie zna odpowiedzi (np. życie prywatne, forumowe typu "czy to prawda, że mam 100 reputacji", czy też pytania dot. stricte serwera: czy X jest adminem, czy Y jest opiekunem). Pytania muszą dotyczyć ogólnej wiedzy o świecie.
      35. Po skończeniu się zabawy (takiej, jak np. Chowany), gdy więźniowie wrócą automatycznie do celi, klawisz musi podać polecenia, powtórzyć je, otworzyć cele i odliczyć - tak, jak bywa to w przypadku normalnego prowadzenia. Jeśli na danej mapie cela pozostanie otwarta, po skończeniu się zabawy, klawisz musi podać polecenia, powtórzyć je i odliczyć.
       
       
      Więźniowie
       
      1. Więźniowie muszą wykonywać polecenia prowadzącego.
      2. Więźniowie mogą rozpocząć bunt w każdym miejscu i momencie, ale mogą za to zginąć.
      3. Za próbę buntu mogą zostać uznane:
      wejście do GR.
      umyślne podniesienie leżącej broni na ziemi.
      wycelowanie bronią w kierunku klawisza.
      kradzież broni
      rzucenie czymkolwiek (granatem, angry birdem) w kierunku klawisza.
      zbliżenie się do klawisza na odległość mniejszą niż ok. metr
      4. Podczas odliczania pierwszych poleceń więzień nie może opuszczać celi, jeżeli prowadzący tego nie nakazał.
      5. Więzień ma kategoryczny zakaz buntowania się po ożywieniu. Musi on dołączyć do kolegów gdzie ma takie same zakazy oraz nakazy jak reszta.
      6. Po ożywieniu gracz ma takie same zakazy i nakazy jak reszta więźniów po dołączeniu do nich.
      7. Więzień ruletki używa na własną odpowiedzialność. 
      8. Zakaz robienie TK - Team kill'i, czyli wykorzystywanie elementów mapy do zabijania towarzyszy z drużyny. (np. wrzucanie ich do tzw. "ogórkowej", wciśnięcie prasy, itd.). Wyjątkiem są zabawy wyjaśnione przez prowadzącego.
       
       
             Bany
       
      Reklamowanie innych sieci bądź serwerów: Ban na 1 Tydzień, perm.
      Wejście na aktywnym banie: Ban na 1 Tydzień, perm.
      Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheatów lub innych programów): Ban Permanentny.
      Podszywanie się pod administracje: Ban 5 min-Ban Permanentny.
      FreeKill: Ban 30 minut - 3h.
      Masowy FreeKill: Ban 3h - 1dzień.
      TeamKill: Ban 30 minut - 3h.
      Bugowanie mapy: Ban 30 minut
      Używanie modulatora głosowego: Kick, ban 5 min - 30 minut.
      Używanie niesprawnego mikrofonu: Kick, ban 5 minut - 1h.
      Używanie mikrofonu bez mutacji mimo zakazu: Upomnienie, kick, ban 5 minut.
      Nadużywanie mikrofonu: Kick, ban 5 minut - 1h.
      Kampienie w GunRoomie przez klawiszy: Slay, kick, ban 30 minut.
      Uciekanie z drużyny klawiszy: Ban na 5 min - 30 minut.
      Nagminne przeklinanie/używanie wulgaryzmów: Ban 30 minut - 1 dzień.
      Prowokowanie do różnego rodzaju kłótni oraz sprzeczek: Ban 30 minut - 1h.
      Obrażanie graczy (nick, czat, mikrofon, spray, nazwa gangu itd): 1h - 1 Tygodnia. 
      Nieprzestrzeganie zasad zabaw: Slay, ban 5 min - 30 minut.
      Podpowiadanie: Upomnienie, kick, ban 5 min - 30 minut.
      Spam: Upomnienie, kick, ban 5 min - 30 minut.
      Kradzież broni klawiszowi przez FreeDay'a: Ban 5 min - 30 minut.
      Kampienie na pojedynkach: Slay, ban 5 min - 30 minut.
      Używanie skryptów bądź komend: gl_moonlights 1, cl_minmodels 1: Ban 1 dzień - 1 tydzień.
      Używanie komend cl_lw 0, cl_lc 0 (powodujących tzw. zlagowane fullauto) : Admini - tylko demko z rozpiską, Opiekunowie i UBT - mogą banować, jednak w kolejności: Ban na 1 godz., ban na 1 dzień, ban na zawsze.
      Zakaz celowego wprowadzania w błąd administratorów: Ban 3 dni - 1 tydzień
       
       
       
      [ # ] Administracja serwera może w każdej chwili zmienić regulamin.
      [ # ] Łamanie zasad, które nie zostały opisane w regulaminie, a są uważane za niestosowne - ban według uznania admina.
      [ # ] W przypadku kolejnego łamania regulaminu przez gracza administrator ma prawo przedłużyć karę dwukrotnie.
       
      Regulamin stworzony poprzez @ Sandraa & @ psia dupa
    • By Arek98
      Twój nick: Arek
      Serwer :CSowicze.pl [DD2 + DM] - IP: 145.239.237.121:27200
      Link do bana (https://bany.csowicze.pl/) 
      Screenshoty spakowane w paczkę: https://megawrzuta.pl/download/1c157afb7d7b70a6810002718996411e.html
    • By chomik
      !! Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go !! 
      Wchodząc na serwer akceptujesz regulamin.

      Zasady ogólne:
      1.1   Na jednego strażnika przypada 5 TT.
      1.2  Zakaz bugowania mapy, celi oraz broni.
      1.3   Zakaz blokowania innych graczy.
      1.4   Zakaz przedłużania rund czy też życzeń.
      1.5   Jeżeli więzień ma życzenie, może nagrodzić tylko JEDNĄ osobę duszkiem lub freeday'em.
      1.6   Przeklinać można, lecz nie można obrażać innych.
      1.7   Nadmierne przeklinanie będzie karane kickiem lub banem.
      1.8   Na serwerze są maksymalnie DWA polecenia do odwołania.
      1.9   Zakaz leczenia się na zabawach!
      1.10   Jeżeli cele zostały otwarte przed wydaniem poleceń lub powtórzeniem pierwszych poleceń, więźniowie mają FreeDay.
      1.11   Prowadzący powtarzając polecenia przed otwarciem celi powinien wydać te same polecenia.
      1.12   Zakaz podpowiadania gdzie znajduje się dana osoba (nie tyczy się tego jeżeli gracz jest za txt).
      1.13   Kategoryczny zakaz wulgarnych, pornograficznych, lub reklamujących inne fora sprey'ow.
      1.14   Zakaz puszczania muzyki przez mikrofon. *nie liczy się podczas zabaw prowadzących przez strażnika np; mam talent, jaka to melodia itp.
      1.15   Zakaz używania komendy /mecz do blokowania chodzenia TT w celu, gdy jest bunt lub do łatwiejszego prowadzenia. Używamy jej w celu różnego rodzaju zabaw!
      1.16   Zakaz dawania freedey/duszka osobie która się na to nie zgodziła.
      1.17   Polecenia które nie są do odwołania zostają automatycznie anulowane przez następne sprzeczne polecenie (np. bezruch pod ścianą, idziecie za mną).
      1.18   Jeżeli więzień, który ma życzenie zabije któregoś ze strażników - ci mają prawo go zabić.
      1.19   Zakaz bugowania życzenia (zabijamy CT + wybieramy jeszcze życzenie np +15 szlugów).
      1.20   Zakaz unikania walki w pojedynkach, w trybie walki więźniów oraz podczas zabaw (takich jak np. KillDay).
      1.21   Gracz nie może być 2 mapy pod rząd w CT! Jeśli nie ma chętnych może dołączyć do strażników. Osoby z mutacją mają pierwszeństwo.
      1.22   Życzenie strażnika TT nie może upokarzać strażników.
      1.23   Żaden gracz nie może wchodzić na txt na mapie.
      1.24   Jeżeli prowadzący nie radzi sobie z prowadzeniem a więźniowie się cały czas buntują, gracz z mikrofonem (ogarnięty) ma prawo pomóc prowadzącemu a przy tym nadużyć pkt 1.1.
      1.25   Zakaz nadmiernego przyciskania guzików.
      1.26   Zakaz Spamowania/Floodowania
      1.27   Zakaz specjalnego przegrywania pojedynków, aby gracze stracili szlugi.
      1.28   Gracz ma zakaz proponowania ofert np; admina, vipa na innych serwerach.
      1.29   Gracz ma zakaz szantażowania innego gracza.
      1.30   Gracz ma zakaz spamowania na [email protected]
      1.31    Mikrofonu mogą używać osoby które mają mutację, ewentualnie takie gdzie ich głos nie przeszkadza innym.
      1.32   Zakaz podawania innym graczom komend, które uprzykrzają grę innym typu; m_yaw 0.22
      1.33   Każdy nick gracza ma zawierać Polskie litery.
      1.34   Gracz ma zakaz nabijania czasu Online na serwerze, tzw. siedzenia na spect/afk.
      1.35   Gdy któryś z więźniów za szlugi otworzy cele [sklep], więźniowie mają prawo do FD jeżeli polecenia nie zostały wydane.
      1.36   Kupienie NoClip'a max. 1 raz na mape.
      1.37   Zakaz sojuszy pomiędzy więźniem a strażnikiem.
      1.38   Każdy więzień może kupić "Klucz do cel" raz na mapę.
      1.39   [email protected] służy do zgłaszania graczy łamiących regulamin, zakazuje się spamienia zgłoszeń.
      1.40   Zakaz dawania pozycji buntu bez buntownika.
      1.41   Pozycje buntu trzeba odwoływać i trzeba odliczać.     
      1.42   Zakaz nadmiernego proszenia innych graczy o szlugi.
      1.43   Na serwerze nie ma polecenia ODWOŁUJE WSZYSTKO!  Jego odpowiednikiem jest "odwołuje wszystkie nakazy i zakazy".
      1.44   Każdy granat jest uznawany jako broń (wyrzucony w stronę strażnika jest uznawany jako próba buntu)
       
       
       
      Zasady Więźnia:
      2.1   Więzień może wejść do GR i wziąć broń, lecz musi liczyć się z tym, że strażnik może go za to zabić.
      2.2   Więźniowie mogą rozpocząć bunt w każdym miejscu i momencie, ale mogą za to zginąć.
      2.3   Jeżeli więzień będzie poszukiwany lub zrani strażnika może (ale nie musi) zostać za to zabity.
      2.4   Więźniowie muszą wykonywać polecenia prowadzącego.
      2.5   Więzień ma zakaz kampienia na zabawach takich jak np. KillDay (jedyne dozwolone zabawy, to "Chowany" oraz "Kaczki").
      2.6   Jeżeli więzień rozwali ucieczkę CT ma prawo zabić wszystkich TT znajdujących się w ucieczce (nie dotyczy to cel masowych, gdzie znajdują się wszyscy).
      2.7   Gdy więzień będzie miał życzenie może wyzwać CT na pojedynek i stwierdzić, że "jak wygra w pojedynku na deagle to jutro da wojnę gangów" (min. połowa ct musi się zgodzić).
      2.8   Więzień ruletki używa na własną odpowiedzialność!
      2.9   Zakaz robienia TK - Team kill'i, czyli na przykład wrzucanie towarzyszy do tzw. "ogórkowej".
      2.10   Więzień ma zakaz dopominania się o FDMG, jeżeli zadane obrażenia przez prowadzącego nie wynoszą co najmniej 50 HP.
      2.11   Więzień ma kategoryczny zakaz buntowania się po odrodzeniu! Zakaz ten odwołuje się dopiero wtedy, gdy dołączy on do swoich kolegów z drużyny (będzie znowu wykonywał polecenia prowadzącego).
      2.12   W przypadku gdy na mapie zostanie np. 3 więźniów z czego 2 ucieknie Ci mają 1:30 min. na zbuntowanie się w przeciwnym razie uciekinierzy dostają slay za przedłużanie rundy.
      2.13   FreeDay ma zakaz okradania z broni strażnika.                            
      2.14   KAŻDE polecenie wykonujemy jak najszybszą i jak najkrótszą drogą.  
      2.15   Zakaz zagłuszania poleceń prowadzącego komendą /radiott.
       

       
      Zasady Strażnika:
      3.1   Strażnik musi posiadać sprawny mikrofon oraz znać regulamin.
      3.2   Zakaz zabijania więźniów bez powodu - tzw. FK
      3.3    Pierwsze polecenia obowiązują dopiero i wyłącznie po otwarciu cel oraz odliczeniu.
      3.4   Pierwsze polecenia po otwarciu celi i polecenia do odwołania muszą być odliczone (jeżeli nie odliczy polecenie się nie liczy).
      3.5   Zwykłe polecenia nie muszą być odliczane (chyba, że ktoś ich nie wykonuje - wtedy więźniowie mają max. 3 sekund na reakcję).
      3.6   Polecenie "bezruch" - więzień nie może się poruszać, ale może skakać, kucać, bić pięściami.
      3.7   Nie istnieje polecenie "totalny bezruch". Jego odpowiednikiem jest "bezruch do odwołania".
      3.8   Jeśli strażnicy nie wydadzą poleceń do 8:00 i nie otworzą cel, wszyscy więźniowie mają FD.
      3.9   Strażnicy nie mogą kampić w Gun Roomie.
      3.10   Na FreeDay'u strażnicy mogą sobie "zajmować pomieszczenia" i mogą zabić więźnia, jeśli ten posiada broń.
      3.11   Strażnik nie może "zająć" pomieszczenia, w którym jest więzień.
      3.12   Zabrania się faworyzowania więźniów.
      3.13   Zakaz podrzucania broni więźniom.
      3.14   Gdy ostatni więzień ma życzenie, strażnik nie może się specjalnie zabić.
      3.15   Strażnik nie ma prawa przeszkodzić więźniowi w życzeniu (np. zamknąć go w terrarium).
      3.16  Jeżeli więźniowie proszą lub polecenie było długie, strażnik prowadzący ma powtórzyć polecenia przynajmniej raz jeszcze.
      3.17   Jeżeli więzień zada obrażenia strażnikowi który go nie prowokuje to strażnik ma prawo go zabić lub dać karniaka.
      3.18   Jeżeli więźniowie wykonali polecenia źle, strażnik musi ukarać WSZYSTKICH więźniów co zrobili to źle.
      3.19   Jeżeli więzień ma broń i celuje do strażnika to ma prawo go zabić w innym przypadku musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni.
      3.20   Strażnik może wymyślać swoje zabawy jeśli wytłumaczy ich zasady.
      3.21   Strażnik może pozwolić dołączyć zbiegowi, jeśli po pozwoleniu zabije więźnia grozi mu ban.
      3.22   Zakaz resetowania HP poprzez Tryb Walki. Wyjątkiem może być np. jakaś zabawa związana z HP, typu "kamikadze".
      3.23   Pierwsze polecenie nie może być skomplikowane! (np. bezruch pod tylną ścianą względem wejścia na kucaniu skacząc patrząc się maksymalnie w dół z założoną czapką myszka do odwołania)
      3.24   Pierwsze polecenia przed otworzeniem celi muszą być zawsze powtórzone.
      3.25   Zakaz zamykania cel na zabawach.
      3.26   Strażnik ma zakaz zwiedzania mapy! Ma pomagać prowadzącemu.
      3.27  Tylko prowadzący może wydawać polecenia. Reszta strażników ma kategoryczny zakaz wydawania poleceń.
      3.28   Strażnicy nie będący prowadzącym mają ZAKAZ rozmowy na własne tematy. ZAKAZ ZAGŁUSZANIA PROWADZĄCEGO. Strażnik może się dopytać prowadzącego PO wydaniu poleceń.
      3.29   Strażnik musi sprecyzować swoje polecenia.
      3.30   Zbyt monotonne i mało kreatywne prowadzenie będzie skutkowało upomnieniem lub przerzuceniem do TT przez admina.
      3.31   Każde zbliżenie się do strażników, może być potraktowane jako próba buntu i strażnik ma prawo zabić więźnia.
      3.32   Zakaz prowokacji więźniów przez strażników. Jeżeli CT sprowokuje więźnia ten ma prawo go uderzyć (można uderzyć na bezruchu do odwołania!). Jeśli gracz CT mu odda gracz TT ma prawo pójść za nim nawet na bezruchu i mu oddać. Jeżeli CT ucieka przed oddaniem FREEDMG admin ma prawo za to zbanować na 30 min. (Do prowokacji zaliczamy: strzelanie linką, rzucanie pod nogi flash lub smoke, podchodzenie do więźnia/więźniów). PRZESZUKIWANIE WIĘŹNIA NIE NALEŻY DO PROWOKACJI!
      3.33   Zabawy trzeba rozpocząć i zakończyć zależnie od rodzaju zabawy!
      3.34   Zakaz wydawania błędnych poleceń przed otwarciem cel. (np. nakaz noszenia czapkę myszka, czapka krokodyl do mojego odwołania).
      3.35   Podczas zabaw upoważnienie do zabijania ma tylko prowadzący, strażnicy mogą zabijać jeśli prowadzący mu na to pozwoli. Strażnicy mają słuchać się prowadzącego.
      3.36   Prowadzący może wydać polecenia mylące np, HOP ale zakaz wydawania poleceń mylących zawierających trzy pierwsze litery polecenia poprawnego np. KUCyk (polecenia mylące) i KUCnij (polecenie poprawne),
      PODskocznia (polecenia mylące) i PODskocz (polecenie poprawne).
      3.37   Zakaz bicia więźnia który ma życzenie!
      3.38   W przypadku buntu więźniów FDMG nie jest brany pod uwagę.
      3.39   Zakaz włączania Trybu walki podczas buntu.
      3.40   Zakaz zabijania więźnia który zabił prowokującego strażnika i wyrzucił broń lub jej nie podniósł!
      3.41    Zakaz przesadnego mylenia i oszukiwania więźniów.
      3.42   Zakaz prowadzenia pod fragi! Gdy większość więźniów źle wykona polecenia prowadzący musi dać szansę na poprawę lub zadać więźniom karny DMG. Mało kreatywne prowadzenie ograniczone do samych reakcji będzie karane banem na CT!
      3.43   Nie ma celowego wybijania więźniów w celu pójścia na mapę! Od tego są inni CT by pomogli upilnować więźniów.
      3.44   Strażnikowi zabrania się na zabawie np. "prawda fałsz" na zadawanie pytań, na które nikt nie zna odpowiedzi (życie prywatne lub nawet z forum typu "czy to prawda, że mam 100 punktów reputacji" itp. itd.). Każdy musi mieć równe szanse na takich zabawach.
      3.45   CT może dać zabawę w piątek, jeżeli wie, że zaraz będzie koniec mapy i nie będzie następnej rundy (nie dotyczy sytuacji, gdy CT nie ogarnęło poprzedniej rundy).
      3.46   W przypadku gdy więźniowie uciekną strażnik ma obowiązek ich szukać, w tym samym czasie Prowadzący ma obowiązek prowadzić dalej.
      3.47   Prowadzący nie może mówić "mniejsze grupki zabijam", gdy więźniowie nie złączą szeregu bo inny więzień im to blokuje, wówczas strażnik ma prawo zabić tylko blokującego więźnia.
      3.48   Na pierwszej reakcji można wybrać max. 2 osoby do zabicia z terrorystów.
      3.49   Prowadzący ma obowiązek zabrać na mapę co najmniej połowę więźniów.
      3.50   Na pierwszej reakcji NIGDY nie zabijamy.
      3.51   Odliczanie prowadzącego nie może trwać krócej niż 3 sekundy.
      3.52   Prowadzący NIE może zakazać używania przywilejów VIP'a i SVIP'a.
      3.53   Prowadzący NIE może zrobić pierwszej lub ostatniej reakcji gdy zostało tylko dwóch więźniów.
      3.54   Prowadzący NIE może dać box'u jeśli więźniowie są w celi (jest to traktowane jako MassFK).
      3.55   Strażnik ma obowiązek powiedzieć gdzie się znajduje, więźniowi który wybrał z życzenia bezruch.
       
       
       
      Regulamin Zabaw:
      5.1   Kampienie na zabawach max 15 sek. w jednym pomieszczeniu. (wyjątkiem są zabawy takie jak: Chowany, Kaczki, Dzieci wojny).
      5.2   Kategoryczny zakaz leczenia się na zabawach i pojedynkach.
      5.3   Kategoryczny zakaz robienia gs'ów i sgs'ów podczas zabaw.
      5.4   ABH i BH na zabawach dozwolone max. 10 sek.
      5.5   Sojusze na zabawach dozwolone od min. 6 osób na serwerze (grupku max. 2-osobowe).
      5.6   Całkowity zakaz przebywania w gierze oraz celi podczas zabaw.
      5.7   Zakaz unikania walki między więźniami na zabawach.
      5.8   Zakaz dawania dwóch zabaw pod rząd. (Wyjątkiem jest zabawa z wcześniejszego życzenia).
      5.9   Strażnik nie może dać zabawy po buncie.
      5.10   Po zakończeniu zabaw takich jak Kaczki lub Chowany prowadzący ma obowiązek prowadzić, pamiętając o pierwszych poleceniach.
       
       
       
      Regulamin Admina:
      4.1   Admin ma obowiązek znać i stosować się do wszystkich regulaminów serwera.
      4.2   Admin ma obowiązek pilnować porządku na serwerze.
      4.3   Admin ma obowiązek zachowywać kulturę i szacunek wobec innych.
      4.4   Admin ma zakaz wywyższania się ponad innych.
      4.5   Admin ma obowiązek stawiania się na zebraniach.
      4.6  Admin ma kategoryczny zakaz nadużywania admina.
      4.7  Admin ma obowiązek stosowania się do taryfikatora.
      4.8  Admin ma obowiązek aktywnego uczestniczenia w życiu serwera i forum.
      4.9  Admin ma obowiązek posiadać identyczny, bądź podobny nick na forum i serwerze.
      4.10  Admin ma kategoryczny zakaz banowania innego admina, nawet jeśli ban jest słuszny. W razie konfliktu między adminami należy zgłosić się do rangi wyższej serwera, bądź napisać skargę na forum. W ostateczności można dać kick'a owemu adminowi.
      4.11  Admin ma zakaz nadawania graczom mute/gag permanentnie, bez wcześniejszego kontaktu z rangą wyższą serwera.
      4.12  Admin ma zakaz odbanowywania gracza na CT, który został zbanowany przez innego admina.
      4.13  Admin ma zakaz spamowania na [email protected] i [email protected]@, (@@ służy do pisania ważnych komunikatów).
      4.14  Admin ma obowiązek pójść do CT jeśli nie ma chętnych graczy.
      4.15   Admin ma obowiązek nadawania jasnych i zrozumiałych powodów banów.
       
       
       
      Taryfikator kar i banów:
      Cheaty / Skrypty  - ban permanentny.
      Reklama umyślna - ban permanentny.
      Reklama (przypadkowy bind) - ban na tydzień.
      Aktywny ban - ban permanentny.
      Ucieczka przed banem - ban permanentny.
      Podszywanie się pod innych graczy bądź adminów - kick z prośbą o zmianę nicku / ban permanentny.
      Nie wykonywanie  poleceń administratora - ban do 1 tygodnia.
      "Lekka" obraza - ban do 3h.
      "Mocna" obraza gracza, admina, obraza rodziców - ban do 1 tygodnia.
      FreeKil / Mass FK - 30 min / do 3h.
      TeamKill / Mass TK - 30 min / do 3h.
      Spamowanie, Floodowanie - ban do 12h.
      Nadużywanie komunikacji głosowej lub tekstowej - mute max. na całą mape / w ostateczności ban do 3h.
      Podpowiadanie na chat'ie - ban do 1h.
      Wchodzenie do CT bez sprawnego mikrofonu - ban na CT.
      Nieznajomość regulaminu strażnika w CT - ban na CT.
      Zagłuszanie prowadzącego, przeszkadzanie w prowadzeniu - slay / ban do 30 minut.
      Podrzucanie broni więźniom przez strażników - ban do 3h.
      Mało kreatywne prowadzenie - upomnienie / przeżucenie do TT.
      Leczenie na zabawach - ban 30 minut.
      Kampienie na zabawach - slay.
      BH na zabawach dłużej niż 15 sek. - slay.
      Sgs'y i gs'y na zabawach i podczas pojedynków - ostrzeżenie / ban 30 minut.
      Bugowanie mapy/celi/broni/życzenia - ban do 1h.
      Zagłuszanie poleceń prowadzącego komendą /radiott - ban do 1h.
      Puszczanie muzyki - ban do 1h.
      Przedłużanie rundy - slay.
      Blokowanie innych graczy - slay.
      AFK (AwayFromKeyboard) - kick.
      Inne, które nie zostały wymienione powyżej - według decyzji administratora.
       
       
       
      Znaczenia skrótów i poleceń:
      FK - FreeKill (zabicie TT przez CT bez odpowiedniego powodu).
      TK - TeamKill (zabicie gracza ze swojej drużyny bez odpowiedniego powodu).
      FDMG - FreeDemage (zadanie obrażeń TT przez CT bez odpowiedniego powodu).
      FD - FreeDay (dzień wolny dla danego gracza lub w pierwszą rundę(niedziela) mapy dla wszystkich).
      Bezruch - można kucać, skakać, bić pięścią, ruszać myszką, lecz nie można się poruszać.
      Bezruch do odwołania - Jedynie można ruszać myszką.
      AFK - AwayFromKeyboard (Gracz będący z dala od klawiatury).
      Pozycja buntu:
      bezruch / kucnij przytrzymaj / patrzeć się max. w dół
      Podczas przeszukiwania:
      - więzień musi być odwrócony plecami do strażnika.
      - jeżeli więzień obróci się w stronę strażnika to ten ma prawo go zabić.
      - jeżeli strażnik znalazł broń musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni - jeśli go zabije jest to FreeKill.
      Własne życzenie:
      - musi być potwierdzone zabiciem więźnia przez strażnika.
      - strażnik nie ma prawa zabić więźnia dopóki nie wybierze życzenia, więzień ma na wybranie życzenia 30 sekund.
       
       
      Regulamin może zostać w każdej chwili zmieniony bez informowania o tym graczy.
      !Zakaz kopiowania!
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.