Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...


Sign in to follow this  
modziun

Gat16.com - matchmaking system dla CS 1.6

Recommended Posts

Zapraszamy na Gat16.com

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

Plakat_gat16com.jpg

1. Wprowadzenie
Kiedy Counter-Strike: Global Offensive zagościł na dobre, a profesjonalna scena CS 1.6 umarła, zostało tysiące graczy, którzy dalej czerpią ogromną przyjemność z gry i nie myślą o przejściu do jej następcy, lecz nie mają odpowiedniego miejsca gdzie mogą się spotkać i razem zagrać tzw. mixa.
Ruszyliśmy z projektem Gat16, który ma być odpowiednikiem MatchMaking'u znanego z CS: GO. Postawiliśmy na pełną automatyzację i jak największą prostotę, tak by każdy, bez żadnych problemów mógł zagrać. Nie potrzeba rejestracji na stronie, łączenia się z kanałem irc itp. Jest to bardzo proste, ponieważ pomijamy wiele, często czasochłonnych kroków, które zniechęcają nas do gry.

2. Jak to działa?
Nasz system jest bardzo prosty, ponieważ wszystko odbywa się na serwerze w grze. Dołączasz do serwera zwanego POCZEKALNIA, czekasz na 10 graczy, po tym system przenosi wszystkich na jeden z wolnych serwerów i zaczyna się właściwy mecz. Wszystko działa w pełni automatycznie, bez potrzeby ingerencji administratorów. Nad wszystkim czuwa niezawodny system. Ze względu na serwer POCZEKALNIA, czas oczekiwania na 10 graczy, jest bardzo krótki, ponieważ gracze nie są rozproszeni po kilkunastu serwerach, tylko czekają na jednym, potem serwer od razu jest zwalniany i kolejny mix może zostać rozpoczęty.

http://Gat16.com
http://www.facebook.com/Gat16com
http://www.twitter.com/Gat16com
http://www.gametracker.com/Gat16com
http://steamcommunity.com/groups/Gat16com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By Arek98
      Twój nick: Arek
      Serwer :CSowicze.pl [DD2 + DM] - IP: 145.239.237.121:27200
      Link do bana (https://bany.csowicze.pl/) 
      Screenshoty spakowane w paczkę: https://megawrzuta.pl/download/1c157afb7d7b70a6810002718996411e.html
    • By KDKR
      Polecam polecam

      https://www.bodypak.pl/pl/
    • By Anielka.
      Witam wszystkich, jak zauważyliście awansowałam na opiekuna naszego serwera,
      z tego powodu chciałabym wprowadzić kilka zmian.

      Na początku chciałabym przypomnieć, że aktywność wszystkich adminów na serwerze będzie sprawdzana co tydzień.
      Tak jak napisał jvnkie w swoim poście musicie mieć przegrane conajmniej 7h tygodniowo, jeżeli się z tym nie wyrobicie,
      bez wcześniejszego uprzedzenia nas o nieaktywności dostaniecie 1 ostrzeżenie.
      Każde ostrzeżenie możecie odpracować bardzo wysoką aktywnością na serwerze czyli co najmniej 20h przez tydzień.
      Drugą sprawą, bedą raz w miesiącu zebrania dla administracji jb.
      Będzie to polegało na tym, że będziemy się spotykać na TS'ie i będziemy wtedy wyjaśniać jakieś zaistniałe problemy, 
      a także będą wtedy dawane pochwały w postaci + kto na nie zasłużył.
      Również na zebraniach będziecie sprawdzani ze znajomości regulaminu, czy na pewno znacie dobrze regulamin, 
      lub czy się wam czasem nie zapomniało. W końcu to jest waszym obowiązkiem.
      Kolejną sprawą kiedy pierwsze zebranie? Obecność na zebraniu będzie obowiązkowa.
      Będę starać się, żeby każdemu w miarę dopasować dzień i godzinę spotkania.
      Dlatego proszę was abyście wy  @ Admin CS 1.6 [Jailbreak]  napisali pod postem,
      w który dzień i mniej więcej o której godzinie w przyszłym tygodniu dali radę być obecni. 
      Polecam również zajrzeć do regulaminu, bo troszkę się zmienił.
      Myślę, że jak na razie to będzie na tyle. Resztę będę wam chciała wyjaśnić na zebraniu.
    • By RumcajsJumper
      Regulamin serwera DD2     0. Serwer, na którym gramy, jest typem serwera klasycznego.      I. Zasady ogólne     1.1 Gramy na 32 Bitach więc grafika typu Soft jest zakazana. 1.2 Zabronione są nicki:
      - Administratorów serwera/forum oraz innych graczy*
      - Obrażających czyjąś religię
      - Obrażające Graczy / Adminów*
      - Reklamy w nicku
      - nicki "No Swear" "Player" "unnamed" "qwerty" "zmien nick"
      - Składających się ze znaków - klanów / organizacji do których nie należysz.   1.3 Inne modele postaci niż klasyczne są zakazane. 1.4 Celownik w AWP oraz Scout jest zakazany. 1.5 Przeszkadzania innym w grze jest zabronione. 1.6 Spamowania granatami z respa jest zabronione. 1.7 Wchodzenie na tekstury jest zabronione. 1.8 Podkładanie cichej paki jest zabronione. 1.9 Wkorzystywanie bugów gry jest zabronione. 1.10 Wyśmiewanie się z kogoś lub z czyjejś religi jest zabronione. 1.11 Na serwerze należy stosować się do poleceń admina. 1.12 Podawanie info na say_vip jest zakazane. 1.13 Na serwerze można przeklinać ale nie obrażać. 1.14 Nagminne przeklinanie jest zabronione w godzinach (6-22) 1.15 Jeżeli gracz zauważył oszusta ma obowiązek powiadomienia o tym admina. 1.16 Jeżeli nie ma admina na serwerze, należy nagrać demo i wrzucić na forum. 1.17 Rozmowy niezwiązane z rozgrywką powinny być toczone po śmierci 1.18 Gracz ma obowiązek wrzucenia screenshotów w przeciągu 48h od ich wykonania przez admina. 1.19 Jeżeli gracz nie zgadza się z decyzją admina, może złożyć skargę w przeciągu 3 dni od dostania bana, inaczej ban nie zostaje rozpatrzony. 1.20 Jeśli drużyny są mniejsze niż 5vs4 rozgrywka odbywa się tylko na bombsite A. 1.21 Przebywanie na miejscach czasowym (RESP) u terrorystów po upłynięciu 30 sekund od startu rundy jest zakazane Co znaczy resp? 1.22 Cheaterów zgłaszamy na [email protected] w żadny wypadku na say_ lub przez mikrofon. - Udawanie (i tym podobne) posiadania nielegalnego oprogramowania jest tak samo karane jak jego posiadanie. 1.23 Reklamowanie czegokolwiek jest zabronione.  1.24 Przebywanie na SPECT bez zgody admina jest zabronione. 1.25 Wszystkie opinie na temat serwera oraz adminów można wyrażać jedynie na forum. 1.26 Gracz musi wykonywać cele mapy jaka w tym momencie jest grana. 1.27 Kiedy zostaje jeden gracz na przynajmniej czterech nie musi on wykonywać celów mapy 1.28 Szykanowanie lub męczenie innych graczy min. głupie teksty do dziewczyn oraz zaczepki do innych są karane. 1.29 Przesiadywanie na komunikatorach głosowych jest dozwolone lecz bezczelne podpowiadanie jest zakazane. 1.30 Propagowanie w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu jest zabronione. 1.31 Grając na serwerze każdy gracz akceptuje regulamin 1.32 Mikrofonu używamy od 16 lat lub po całkowitej mutacji głosu 1.33 Nadmierne spamowanie na say_  jest zabronione (w tym używanie głupich bindów) 1.34 Zakaz całkowity GS/SGS..     II. Zasady Administratorów.       2.1 Admin nie ma prawa zbanować innego admina. 2.2 Admin nie ma prawa zbanować samego siebie (wyjątkiem jest przypadek) 2.3 Jeśli gracz łamie regulamin, admini mają obowiązek poinformowania go o tym 2.4 Każdy admin ma obowiązek odpowiedzenia na skargę która go dotyczy nawet w małym stopniu. 2.5 W przypadku pełnego serwera admin ma prawo wyrzucić tylko i wyłącznie gracza AFK. 2.6 Wszyscy admini mają obowiązek współpracować ze sobą. Wszelkie różnice zdań rozstrzygają prywatnie lub u opiekuna serwera. 2.7 Podczas nagannego zachowania innego admina jest obowiązek złożenia skargi - inaczej będzie traktowane to jako współudział. 2.8 Admin nie może nadużywać oraz korzystać bez wyraznej potrzeby ze wszelkich komend admina (w tym [email protected] oraz Admin_Voice, w tym też zakaz witania się, wyrażania własnych poglądów oraz innych wiadomości nie związanych z upominaniem graczy - od tego jest say_ dla wszystkich) 2.9 Wszyscy Admini mają obowiązek uczestniczyć w życiu serwera oraz forum. 2.10 Główni Administratorzy mogą zabrać flagi admina bez podawania przyczyn. 2.11 Admin to osoba pilnująca porządku na serwerze i jest on na usługi graczy - nie może odmówić pomocy innym. 2.12 Opiekun serwera lub właściciel może wstawić ostrzeżenie dla admin który jego zdaniem zachował się niepoprawnie. 2.13 Admini muszą potrafić wykorzystywać swój czat ([email protected]) w należyty sposób. 2.14 Admin ma zakaz faworyzowania graczy 2.15 Admin ma obowiązek stosowania się w sposób szczegółowy do Regulaminu. 2.16 Admin ma obowiązek znać regulamin serwera 2.17 Admin ma prawo do odstąpienia od kary w przypadku wyrażenia skruchy i przeprosin gracza (nie dotyczy banów za wspomagacze) 2.18 Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione. 2.19 Każdy Admin który odszedł z własnej woli lub został zdegradowany ma możliwość otrzymania VIPa na serwerze na okres opłaconej składki. 2.20 Za każdy nawet w drobnym stopniu złamany punkt regulaminu przez admina Opiekun lub właściciel serwera może wyciągnąć konsekwencje w postaci ostrzeżenia lub degradacji. 2.21 W przypadku mapy zle działającej lub niewłaściwej kolejności admin ma prawo zmienić na następną mape z mapcyklu.       III. Tabela kar.       3.1 Używanie wspomagaczy - PERM 3.2 Niedostarczenie screenshotów w terminie - PERM 3.3 Przeszkadzanie innym graczom - BAN 30 MIN 3.4 Celowe reklamowanie innego serwera/www - PERM 3.5 Obrażanie innych graczy (po zgłoszeniu przez osobe obrażaną) - MUTE 15-60 MIN / BAN 30 MIN - 1TYDZ. 3.6 Nadużywanie mikrofonu (lub nagminne używanie przed mutacją) - MUTE NA MAPE / KICK / Ban 5 MIN 3.7 Nie wykonywanie celów mapy - BAN 5 MIN. 3.8 Wykorzystywanie bugów w tym wychodzenie na tekstury - KICK / BAN DO 1H 3.9 Blokowanie slota na obserwatorze bez zgody admina - KICK 3.10 Podawanie informacji poprzez chat vip - KICK 3.12 Niestosowanie się do poleceń admina - KICK / BAN DO 30 MIN 3.13 Przebywanie na respie TT  po 30 sekundach od rozpoczęcia rundy - KICK / BAN 5-30 MIN 3.14 "Męczenie" admina o jakąkolwiek decyzję - KICK / BAN 5 MIN 3.15 Wyśmiewanie czyjejś religii (w tym osobowości religijnych) - BAN 3-24H 3.16 Propagowania w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu - BAN 3-24H 3.17 Wysoki ping lub widoczne klatki - KICK > BAN 5 MIN 3.18 Zgłaszanie cziterów na say, zamiast na [email protected] - KICK / BAN 5 MIN 3.19 Cicha paka - KICK / BAN 5-60 MIN 3.20* Posiadania zabronionych nicków* - KICK / BAN DO 1 TYDZ - Administratorów serwera/forum oraz innych graczy - Obrażające Graczy / Adminów   3.20 Posiadania zabronionych nicków - KICK / BAN 5 MIN    - Reklamy w nicku - nicki "No Swear" "Player" "unnamed" "qwerty" "zmien nick" - Składających się ze znaków - Obrażających czyjąś religię   3.21 Nagminne przeklinanie w godzinach 6-22 - KICK / MUTE 15-30 MIN / Ban 30 MIN -24 H 3.22 Grania na oba bombsite (poniżej 5vs5) - KICK / BAN 5 MIN 3.23 Nie znanie podstaw gry - KICK 3.24 Teksty o tematyce erotyczne - MUTE 5-15 MIN / KICK / Ban 5 MIN 3.25 Propagowanie nienawiści - MUTE 5-30 MIN / KICK / Ban 5 MIN 3.26 Posiadanie wulgarnych lub o tematyce erotycznej spray'ów - KICK / BAN 15-30 MIN 3.27 Granie na aktywnym banie - PERM 3.28 Granie na 16 bitach czy software - Ban 1 tydzień 3.29 Modele ESL - PERM (po drugim sprawdzeniu) 3.30 Celownik AWP/SCOUT - Ban 1 tydzień 3.31 Spamowanie  granatami na respie - KICK / BAN 5 MIN 3.32 Używanie GS/SGS - PERM
      Każdy admin ma prawo nadać wyższego bana jeśli sytuacja powtarza się ciągle  
                          Regulamin wchodzi do życia w dzień publikacji na forum, czyli 27 Czerwca 2016 roku. Regulamin stworzony dla serwera DD2 przez @esej  Zakaz kopiowania regulaminu bez mojej wyraznej zgody - jest to regulamin stworzony dla sieci CSowicze.pl i jest częściową własnością tej społeczności.  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.