Skocz do zawartości


Serdecznie witamy na

Sieć Serwerów Counter-Strike CSowicze.pl | Forum cs

, jak na większości for - musisz się zarejestrować, aby pisać posty i przeglądać forum. To łatwy i szybki proces, który wymaga minimum zaangażowania i wiedzy od Ciebie. Dołącz do społeczności CSowicze.pl poprzez rejestrację, a następnie zalogowanie się!
  • Bierz aktywny udział w rozwoju forum
  • Załóż profil i zyskaj nowych przyjaciół
  • Dowiedz się więcej o naszych serwerach
  • Zdobywaj nowe doświadczenia
  • Uczestnicz w konkursach sieciowych i zgarniaj nagrody!
Zdjęcie

Wita was ZjaranyZiomek znowu powraca :)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
21 odpowiedzi w tym temacie

#1
 ZjaranyZiomek

ZjaranyZiomek

    Świeżak

  •  Użytkownik
  • Posty
    40
    Reputacja
    0
  • GG: 41310132
  • Skąd: Poland
  • Czas Online: 2d 17h 19m 54s

Siema mam 16 lat mieszkam ok lublina , mam na Imię Krzysztof , moje zainteresowania Dziewczyny . motory i muza :)


  • 0

#2
 Nati. ;3

Nati. ;3

    Śmiguus ;3

  •  Zasłużony
  • Posty
    1827
    Reputacja
    242
  • GG: 48451055
  • Steam: invisa
  • Skąd: Kraków
  • Imię:Ziemniak

Nagrody Usera

     
  • Czas Online: 48d 5h 29m 34s
Hej
  • 0

mME97MF_ed407.png


#3
 Michał

Michał

    Dużo piszący

  •  Banned
  • Posty
    1396
    Reputacja
    68
  • GG: 12381326
  • Steam: limonka92
  • Skąd: biorą się dzieci ?
Ema

#4
 RumcajsJumper

RumcajsJumper

    Właściciel Sieci

  •  Właściciel
  • Posty
    12530
    Reputacja
    1293
  • GG: 61654312
  • Steam: rumcajsjumper
  • Skąd: Kraków
  • Czas Online: 179d 9h 36m 39s
No Witaj DJ BOMB <3
  • 0

#5
 Qosa

Qosa

    Rudy !!!!!!!!!!!!

  •  Użytkownik
  • Posty
    163
    Reputacja
    12
  • GG: 49923985
  • Skąd: Z Jamajki :)
  • Czas Online: 14d 10h 53s

Elo ;0


  • 0

#6
 Sofcik

Sofcik

    Świeżak

  •  Banned
  • Posty
    75
    Reputacja
    14
  • GG: 50931300
  • Skąd: Zabrze
Yo ;)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

"Jakie wodorosty? Tylko tłuste topy. Nam Holandii smak nie obcy. Kręć, bierz siè do roboty. Mam 5 - i nie możesz mnie zatrzymać i weź mnie kur*a nie strasz, bo nie obcy mi kryminał!"

GM4L!


#7
 Apoi_eXo

Apoi_eXo

    Best of The Best

  •  Weteran
  • Posty
    1076
    Reputacja
    79
  • GG: 4540119
  • Steam: 76561198047217926
  • Skąd: The Royal City of Warsaw
  • Czas Online: 28d 9h 21m 8s

Siemaneczko


  • 0
Dołączona grafika

#8
 KozaczeQ

KozaczeQ

    CSowicz

  •  Użytkownik
  • Posty
    191
    Reputacja
    19
  • Skąd: Katowice
  • Czas Online: 8d 4h 11m 12s

Siemka, widzę że mamy podobne zainteresowania :P


  • 0

314

 

 


#9
 eAsy sKill#

eAsy sKill#

    Prawilny gracz oporowy :D

  •  Użytkownik
  • Posty
    1629
    Reputacja
    47
  • GG: 46725551
  • Skąd: ZSB
  • Czas Online: 34d 15h 33m 48s

Witam.


  • 0
Kontakt do mnie poniżej:
- GG: 46725551

- Steam: eAsysKill# | CSowicze.pl MIX ON Lub Bania. | CSowicze.pl

- Skype: krzyhu124

- TS3: 178.217.191.144:9276


Dołączona grafika

#10
 Pitek

Pitek

    Świeżak

  •  Użytkownik
  • Posty
    3
    Reputacja
    0
  • GG: 2195520
  • Skąd: Nw
  • Czas Online: 2h 14m 30s

Eloo


  • 0

#11
 Chesterfield.

Chesterfield.

    UBTeam

  •  Użytkownik
  • Posty
    420
    Reputacja
    34
  • GG: 44325285
  • Skąd: Opole
  • Czas Online: 23d 2h 31m 15s

Siema, siema :)


  • 0

#12
 Banned

Banned

    UBMaster

  •  Banned
  • Posty
    266
    Reputacja
    25
  • GG: 25118101
  • Skąd: Polska/Lubuskie

Siemanko :D


Nigdy nie ufam, wiesz o tym.
I nie mogę ci nic dać bo sam żyję bez floty.
Czasem wybucham, wiem o tym.
Czasem nie słucham, wiem o tym.
Nigdy nie ufam, wiem o tym.
Ale nic nie uspokaja mnie tak jak jej dotyk...

Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#13
 deFFek

deFFek

    Świeżak

  •  Użytkownik
  • Posty
    51
    Reputacja
    2
  • GG: 49796272
  • Skąd: Warszawa
  • Czas Online: 2d 3h 48m 44s
Siemka
  • 0

Dołączona grafika

Masz problem ? Pisz 49796272 !

Pomogłem ? Postaw +

Dołączona grafika


#14
 GroVeN

GroVeN

    Świeżak

  •  Użytkownik
  • Posty
    22
    Reputacja
    0
  • Skąd: Konin
  • Czas Online: 20h 38m 4s

siema ;)


  • 0

#15
 Brother of REEs

Brother of REEs

    Świeżak

  •  Użytkownik
  • Posty
    24
    Reputacja
    5
  • Skąd: Berlin Niemcy
  • Czas Online: 22h 47m 29s

Razem sie najaramy


  • 0

Kontakt ze mna:


Steam: NESSE1g


Facebook: Matusz JAsinski


Admin: /CodMod 2001

Admin: /CodMod 45K

Admin: /DD2 Only






Podobalo sie DAJ duzego PLUSA. Pozdrawiam Brother


#16
 Kreizol

Kreizol

    Mmm..

  •  Użytkownik
  • Posty
    9
    Reputacja
    0
  • GG: Podam potem
  • Skąd: Polska
  • Czas Online: 11h 12m 30s

Siema.


  • 0

#17
 mysza677

mysza677

    Świeżak

  •  Użytkownik
  • Posty
    86
    Reputacja
    4
  • GG: 45179891
  • Skąd: Warsaw
  • Czas Online: 3d 40m 56s

czesc


  • 0

#18
 MMpirek

MMpirek

    Świeżak

  •  Użytkownik
  • Posty
    13
    Reputacja
    2
  • Skąd: DKL
  • Czas Online: 1d 3h 8m 42s

ave :)


  • 0

#19
 NatsU

NatsU

    Świeżak

  •  Użytkownik
  • Posty
    12
    Reputacja
    2
  • GG: 17591114
  • Skąd: Turek
  • Czas Online: 8h 14m 52s

Cześć :)


  • 0

natsu3.png

 

KrążąPogłoskiŻeNatsUJestBoski


#20
 ` izcoN (◣_◢)

` izcoN (◣_◢)

    Właściciel Sieci

  •  Użytkownik
  • Posty
    2742
    Reputacja
    0
  • GG: 33789922
  • Steam: izcoNeK
  • Skąd: Wrocław
  • Czas Online: 101d 6h 35m 46s

Siemka :D


  • 0

Kontaktując się ze mną:


- Przedstaw się.
- Przejdź do sedna sprawy.
- Zawrzyj istotne informacje.
- Czekaj cierpliwie na odpowiedź.


TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych



Temat został odwiedzony przez 0 użytkownika(ów)