Skocz do zawartości
  • Liczba zawartości

    11
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Mistrzunio

Użytkownik

O Mistrzunio

  • Tytuł
    Nowicjusz
  • Urodziny 01.09.1999

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Malbork <3 :*
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Piłka Nożna

Kontakt

  • GG
    52699137
  1. Temat do Zamkniecia J3bie mnie to Nq Zegnam . Pi3rdole wszystko w dupe . Teraz critical mnie rozj3 bał typek aim wh i go nie banuje Pozdro dla niego .
  2. 1. Nick z Serwera: Mistrz Nad Mistrzami ;) 2. Steam ID: VALVE_2:0:923605084' Brak steam ;/ 3. Wiek: 16 lat xD 4. Czas spędzony na Serwerze(GT): 20 godzin i 10 min ;D http://www.gametracker.com/player/Mistrz%20Nad%20Mistrzami%20%3B%29/46.29.21.218:27106/ 5. Doświadczenie w Adminowaniu na Serwerach CS: Brak doswiadczenia , ale kiedys grałem na moim serwerze z kolegami i probowałem banowac i wiem mniej wiecej o co chodzi :D ps Jak przyjmiecie odrazu zaraz szukam poradnika i sie podszkole :) 6. Znajomość obsługi admina [Skala na końcu]: 2 7. Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać Adminem
  3. tyle adminow rozdanych na cod mod 601. Zaden aktywny na serwerze i na gg. Pełno czitów gra. Czas Sie ogarnac nieprawdaż ? Pojdon ogarni wrescie tą administracje i to fastem ;) bo serwer stacza sie na dno.
  4. Twój nick: Mistrz Nad Mistrzami ;) Nick admina: Tipsy Data i godzina:06.07.2015 - 18:41:53 Mapa: (awp_dust) Screen Shoty spakowane w paczkę: http://www49.zippyshare.com/v/sJmdQRf8/file.html Wybaczcie Moj Bład złe ss dałem
  5. Twój nick: Mistrz Nad Mistrzami ;) Nick admina: Tipsy Data i godzina : 06.07.2015 - 18:41:53 Mapa: (awp_dust) Screen Shoty spakowane w paczkę: http://www19.zippyshare.com/v/507mqiTo/file.html to Dla nie go (-)\/J M\/ W q\/p3 Niech rozszyfruje Jezeli to czytasz Wiedz ze i tak cie Dopadne I dostaniesz Serie Hedszotów ---O>!!!!
  6. Twój nick: Mistrz Nad Mistrzami ;) Nick admina:Critical Data i godzina: 06.07.2015 - 14:31:55 Mapa: (de_aztec_mini) Screen Shoty spakowane w paczkę: http://www35.zippyshare.com/v/Gf5V2WM7/file.html Tak Juz to brzydko ujme jeszcze 1 ban I podziekuje Wam za Miła gre .
  7. Serwer Cod Mod 601 lvl Data(godzina i dzień): 2015-07-05 Ok Nick podejrzanego: Miminek IP podejrzanego (komenda "amx_ip / status / /sprawdz "): Komenda Nie działa, lub nie wiedziałem gdzie wpisac console i chat wpisywany . Link do HLTV: http://www38.zippyshare.com/v/5I3cLNHv/file.html Krótkie demko . Rodzaj wspomagacza: Aimbot Podejrzane momenty: Przy kazdym kill'u Trzesie sie Mocno Celownik
  8. Twój nick: Mistrz Nad Mistrzami ;) Nick admina: HaVeN Data i godzina: 04.07.2015 - 11:54:21 Mapa: Heh Znowu Cs_wiocha :D Screen Shoty spakowane w paczkę: http://www13.zippyshare.com/v/qc8jODAX/file.html Po Pierwsze. Jestem Mistrzem Nad Mistrzami Wiec Kolego nie masz szans Jak Nie to demko rozpiszcie ale ciagle ss dostaje Pozdrawiam Administracje Oprocz HaVeN Bo on nie potrafi grac w cs
  9. Twój nick: Mistrz Nad Mistrzami Nick admina: HaVen Data i godzina: 03.07.2015 - 14:25:02 Mapa: Ponownie cs_wiocha Screen Shoty spakowane w paczkę: http://www9.zippyshare.com/v/9ZgY7uSp/file.html
  10. Twój nick: Mistrz Nad Mistrzami ;) Nick admina: DzikU: (DzikU:) Data i godzina: 02.07.2015 - 21:51:57 Mapa: (cs_wiocha) Screen Shoty spakowane w paczkę: http://www78.zippyshare.com/v/EjdvOimM/file.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Regulamin