Skocz do zawartości

Kreator

Użytkownik
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    7m 50s
  • Dotacje

    0.00 PLN 

Ostatnie wizyty

60 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kreator

  1. Nick: Kreator Twoja Propozycja: Chciałbym aby administracja przejrzała postacie podstawowe i zmieniła ich umiejętności lub usunęła bo sporo ma te same ładowanie na kosie lub beznadziejne "wbudowane". Link do propozycji: Nie mam Krótki opis: Co do umiejętności ładowania na kosie mam kilka pomysłów: Błędy postac + Zmiany Kapłan - ożywienie całej drużyny mamy komende /noze.. zmienić nazwę tego i zastąpić to bindem czyli jak się pojawi, że ma szanse na ożywienie graczy ze swojego teamu wyskakuje powiadomienie i wciska zbindowany klawisz i ożywia ich. Zabrać mu odrodzenie się po śmierci oraz odp na archy zamiast tego dać mu totem który już jest, ale może użyć go 2 razy lub 3 w rundzie oczywiście przelicznik hp leczonego. Po naładowaniu na kosię może ulepszyć komuś item przy okazji leczenia sojusników wartość ulepszenia itemków do 20pkt na totek. Mag Lodu - zamiast zamrożenia wbudowanego w postać lub spowolnienia dodać bind tak jak w przypadku Czarodzieja, że może użyć tak jakby totem spowalniający lub wokół niego widać fale (tak jak totem ma) i spowolni osoby będące blisko niego. Strażnik - dodać mu dwa rodzaje beltu jeden co powoduje krwawienie po trafieniu, drugi jak trafimy beltem zostaje podswietlony przeciwnik co prowadzi do większej odp dmg na tego podświetlonego przeciwnika, zamiast uniknięcia beltu dodać mu, że przeciwnik będzie widoczny na radarze (Tutaj zrobić dobry przelicznik aby strzałka nie zabijała na hita bo to by było bez sensu). Diabeł - zamiast podwaja magazynek na kosie dodać, szybsze bieganie na kosie. Jasnowidz - zostawić mu to co ma oraz dodać ładowanie na kosie w postaci, że dostaje losowy bonus (szybkość, redukcje, dmg, Kryt). Rzeźnik - zmienić mu, że może mieć tylko kosę dmg z niej to tak jak jest czyli x5 za to w plecy ma x6 dodatkowo nerfik na zdrowie za to buff na prędkość, wbudować mu ją i ma ładowanie na kosie do tego. Klasy z ładowaniem hp na nożu: Czarodziej - ładuje miksturę, która może odebrać specjalną umiejętność przeciwnika, którego zabije np: ma na to 1/x lub jakiś %. Zabójca - po naładowaniu na kosie pierwszy pocisk z AWP którym trafi przeciwnika jego widoczność dla tej osoby która trafi jest mniejsza ileś tam %. Władca Burz - ładuje się polem elektrycznym czyli przebywanie w jakimś zasięgu tej postaci zadaje dmg przez określoną liczbę czasu. Wampir - zamiast leczenia na nożu dać mu 1/x że zrobi się czerwony kolor ekranu lub ekran będzie "pulsował" przez x/sec na kolor czerwony (hp ma z wysysania) lub może być niewidoczny (niewidka coś jak ninja) jeżeli stoi z kosą w miejscu ale za to traci HP (każda 1s na kosie podczas niewidki to utrata 50hp np gdyby gracz stał naprawde długo na niewidce to hp traci tak, ale nie może od tego zginąć czyli zostaje mu np 1hp) Czarnoksiężnik - po naładowaniu na kosie może otrzymać kule/granaty (może je używać jak czarodziej bind w przypadku fireballa w przypadku granatów wiadomo każdy granat ma swoją role tak jak fireball to czy to zależy co bardziej było by fajniejsze) i jak naładujemy dostajemy je losowo albo mroczna, ziemi, powietrza, ognia gdy trafimy po naładowaniu na kule mroczną mamy 1/x lub % na czarny ekran następnie ziemi blokuje nas, powietrza wyrzuca nas do góry, ognia podpala zadając dmg. Klasy z ładowaniem szybkości: Zdrajca - potrafi się wzmocnić poprzez losową odporność dmg magiczną lub fizyczna (wtedy nerfik na dmg z SMG). Dżin - ma 15% na zwiększenie dmg od pleców. Druid - po naładowaniu ma szanse na trzęsienie się ekranu lub znika celownik przeciwnika albo jesteśmy "pijani" i nasz ekran tak jakby się oddalił wraz z postacią. Klasy z ładowaniem pancerza: Iron Man - zamiast pancerza po ładowaniu dostaje losowo Brązowy pocisk, Srebrny, Diamentowy, który każdy ma inna wartość dmg czyli np: Brązowy ma najsłabsze dmg co z kolei idzie Srebrny mocniejszy i Diamentowy troszkę mocniejszy od Srebrnego (ale nie może wtedy zadawać dmg z krytem no bo jeden strzał i nie ma przeciwnika jak trafi na Diamentowy pocisk). Złodziej - zamiast pancerza po ładowaniu dostaje % na kradnięcie kasy przeciwnika zabrać wtedy kradniecie kasy wbudowane i możę te kasę wymienić na hp lub zabiera item przeciwnika po naładowaniu sie na kosie i mamy na to ileś % szans oraz ma % na kradnięcie naboi przeciwnika. Tytan - zamiast pancerza po ładowaniu dostaje x1,2 pociski które potrafią odbić 10% dmg przeciwnika (ilość do ustalenia) zamiast błyskawic dać mu więcej hp żeby był tankiem, ale za to mniejsza prędkość ruchu. Leśny Elf - zamiast pancerza po ładowaniu dostaje specjalny iteme, który może mieć tylko ta postać (oczywiście nie przesadzone i jakiś % szans na niego nie mówię tutaj o pierwszym ładowaniu w jednej rundzie i itemek oraz ładowanie tylko jedno na rundę). Cyklop - zamiast pancerza po ładowaniu dostaje odp na magie i atak fizyczny (usunąć wtedy redukcję obr z klasy co jest wbudowana). Itemy: Typu Patrial, Rusek, Aka-47 Master, M4 Master, Tajemnica Strachu, Master Kill Pack ( czy coś takiego ) do nerfu zmniejszyć ich wylosowanie do tego nerf na dmg lub 1/x. Wszystkie te propozycje zostały napisane tak, że nie wchodziłem w szczegóły czy to jest możliwe do zrobienia chodzi o to, że może coś z tego będzie zaczerpnięte do jakiś klas. Pozdrawiam Kreator.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie