Na takie 2 grupy bym podzielił klasy płatne i tylko po 3 góra 4 klasy . I odrazu propozycja klas.
Klasy mam gotowe juz tylko brać i wrzucać :)
Premium W cenie VIP
nazwa[] = "Oficer";
opis[] = "SG552, Deagle, SG, brak rozrzutu + 1/5 na wyrzucenie broni."; - Mozna zwiekszyć wyrzucenie broni
bronie = (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552);
zdrowie = 30;
kondycja = 20;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = 10;
nazwa[] = "Porucznik";
opis[] = "Posiada AK47, deagle, HE + BH + 80% niewidzialnosc gdy kuca + nieoslabialne DMG.";
bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
zdrowie = 35;
kondycja = 30;
inteligencja = 5;
wytrzymalosc = 15
nazwa[] = "Sztabowy";
opis[] = "Deagle + mniejsza grawitacja + slabo widoczny na nozu + 1/1 z noza";
bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
zdrowie = 35;
kondycja = 5;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = -10
SuperPremium 11,07
nazwa[ = "Telegrafista";
opis[ = "Widzi wrogów na radarze, miny i niewidzialnych. Dostaje M4A1 oraz 2x flash i smoke. ";
bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
zdrowie = 35;
kondycja = 25;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = 30;
nazwa = "Szaser";
opis = "AWP, Scout, Deagle, Flash + 1/2 ze AWP/Scout + 80% niewidzialnosc podczas kucania.";
bronie = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
zdrowie = 50;
kondycja = 5;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = 10;
nazwa[] = "Merlin";
opis[] = "MP5, Deagle, HE + ignoruje pancerz + 3 rakiety."; Ilość rakiet mozna zmniejszyc
bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
zdrowie = 50;
kondycja = 20;
inteligencja = 0;
wytrzymalosc = -10;