Skocz do zawartości
  • Liczba zawartości

    15
  • Dotacje

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

THEO

Użytkownik

O THEO

  • Tytuł
    Nowicjusz

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Bolesławiec
  • Płeć
    Mężczyzna
  1. A kase za vipa kto odda za 14 dni... kase wziol i spada zlodzieje widac ze polska...
  2. Ale ja kupilem vipa na 14 dni i kto mi odda kase ... zlodzieje... kakarotto place wymagam...
  3. dobra nie komentuj skoro nie masz po co interesuje mnie tylko moj lvl
  4. widzialem jak wszedlem ktory miales wiec nie klam pewnie dodales lvl pograles i zmniejszyles
  5. ale masz 180 cos wiec masz wiekszy niz miales czyli nie straciles lvl
  6. witam czy byl reset? bo nie mam swojego lvl a stefano ma nadal lvl ten co mial
  7. witam. jest pewien problem z klasa zamachowiec poniewaz ona wybucha po smierci i jest napisane ze zaleznie od inty zabiera tyle i tyle ale jest z nia cos nie tak poniewaz przy wybuchu na 1 lvl bez inty zabija (niewazne ile bym mial hp) na raz czy mozna cos z tym zrobic?
  8. witam. kupilem vipa 5 dni temu i sie skonczyl czy on przypadkiem nie jest na 7 dni?
  9. witam. rano kiedy gralem mialem chyba 75 lvl wchodze teraz a lvl nie ma... moge wiedziec co sie stalo? bo nie poto kupilem vipa zeby teraz wszystko stracic... chcem odzyskac swoj lvl...
  10. Twój nick: THEO, Nick admina: Nie wiem nie ma w consoli, Data i godzina: 5 sierpien 2016, 13,5 Serwer: cod mod 201 Link do bana: http://csowicze.myba...st.php?bid=3132 Screen Shoty spakowane w paczkę: http://www14.zippysh...OQp94/file.html
  11. THEO

    ssy THEO

    gosciu wrocilem z pracy z mysla ze pogram spokojnie a tu ban... dobra ok odrazu wrzucam ssy i robisz problem ... w ten sposob zniechecasz do gry na serwie.. i do tego kto mi odda kase za vipa? daj to ub i ogarnij...
  12. THEO

    ssy THEO

    http://www14.zippyshare.com/v/IvPOQp94/file.html dobra mam
  13. THEO

    ssy THEO

    sluchaj mam problem z kompem i nie mam winrara wiec nie dam rady nie moze byc tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...