Skocz do zawartości

Zablokowane Wywiad z Klamra

Zuzaa

Rekomendowane odpowiedzi

wywiad z klamra od homiczka.png

Hejołkaa wszystkim! Dziś wywiad z @ klamraMiss:pepeserduszko: 

Poznajcie bliżej naszą Miss :malarz:

pasek klamra.png

Hejka bardzo miło mi Cię gościć w moim wywiadzie :pepeserduszko: Jak Ty się czujesz?

Hej! Bardzo się cieszę, że mogę w nim uczestniczyć! Jak się czuję? Hmm... Można powiedzieć, że powoli odżywam po złym czasie :) Z dnia na dzień coraz lepiej a tym bardziej, że na zewnątrz robi się coraz cieplej to i humorek będzie coraz lepszy :) 

Mam nadzieję, że będzie tylko lepiej! Jakbyś opisała swoją personę?

Więc... Jestem Karolina, mam 24 lata, pochodzę z małej wioski na Mazowszu. Aktualnie studiuję Kryminologię na drugim stopniu, mimo, że z wykształcenia jestem pedagogiem :beka: Jestem także wolontariuszem, co już większość pewnie wie. W wolnym czasie lubię rysować, grać w gry, w siatkówkę/ piłkę ręczną i spać :beka: Ogółem opisałabym siebie, jako osobę spokojną, wrażliwą i szczerą ale też baaardzo upartą, dążącą do swojego i niedającą sobie wejść na głowę. Słyszałam też, że jestem osobą wielu talentów, ale nie mi to oceniać. Fun fact: mam fioła na punkcie perfum i butów :haha:

Zaczęła się sesja, jak Ci idą egzaminy i czy opowiesz nam coś o swoim kierunku?