Skocz do zawartości

Zablokowane deepspace - demko cheatera


gandalf

Rekomendowane odpowiedzi

Nick podejrzanego: deepspace
Serwer: cs 1.6 only dd2
IP podejrzanego (komenda amx_ip / status / /ip):  ukryte
Link do demka: https://e91.hltv.org.pl/srv66292/HLTV-2207081633-de_dust2.dem.zip
Podejrzane momenty: 

00:36 strzela zanim zobaczy model
01:08 jedzie po modelu przez sciane
03:45 najpierw caluje na model za scianą później a po zabiciu drugiego wraca do tego na który celował przez ścianę i zabija go przez głowę tm
04:44 wspomaganie widzenia
06:53 od razu strzela w model którego prawie nie widać
07:41 skacze nakierowuje na model przez ścianę i strzela wchodzi do trupa i najeżdza przez ścianę na dwa modele pod rząd
10:06 jedzie po głowie przez ścianę a gdy widzi model 
11:13 wcelowuje się w okno i strzela zanim widać model
16:14 wygląda trochę jakby celownik "przyczepił" mu się do modelu który najpierw jest za ścianą
17:09 celownik skacze na glowe modelu po prawej stronie drzwi
18:35 strzela zanim zobaczy model jednocześnie ciągnie mu celownik na model po zabiciu wygląda jakby celownik zablokował się na chwilę na głowie kolejnego modelu
18:54 w ostatniej chwili przed śmiercią po zabiciu przeciwnika celownik przeskakuje idealnie na inny model (trzeba przeskakiwać klatka po klatce żeby to zobaczyć, podczas gry było to lepiej widać)

Opis sytuacji: generalnie widać że ma jakiś aima assist i wh albo jakieś esp czy coś w tym stylu wygląda to jakby wydział modele gdy te zbliżą się do krawędzi ściany ale jeszcze nie będą widoczne albo po prostu wh ma mały zasięg oglądając jego grę cały czas ma się wrażenie że "coś jest nie tak" ale wypisałem tylko te akcje najbardziej wyraźne po obejrzeniu kilka razy jednej akcji można dostrzec że celownik potrafi przeskoczyć momentalnie na innego gracza albo zablokować się na głowie i podążać za ruchem modelu dochodzi kilka sytuacji w których model przeciwnika jest albo w bardzo ciemnym miejscu (ok jasnością i kontrastem można trochę poprawić widoczność ale bez przesady) albo jest niemalże w całości ukryte za przeszkodą a mimo to gracz od razu wie gdzie jest przeciwnik

patrząc po tym co pisali ludzie na czacie podczas rozgrywki to nie tylko moja opinia

@ Admin CS 1.6 [DD2]@ Opiekun Serwera CS 1.6 [ONLY DD2]@ UB Team CS 1.6@ Właściciel CS 1.6 [DD2]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie