Skocz do zawartości

Zablokowane Mutacje


FastKilleR

Rekomendowane odpowiedzi

Moja propozycja wiąże się z faktem, że ludzie w prawie każdej rundzie (zwłaszcza ci w vipem) zamiast kampić latają po mapie i ubijają biedne zombie :v

Zombie ciężko jest zarazić ludzi, którzy nie są w kampach, zwłaszcza jeśli mają po 2-3 skoki. Rozumiem że wraz z usunięciem svip'a ten problem będzie mniejszy, ale raczej takiego Terminatora wciąż trudno będzie złapać. Do tego dochodzi klasa Kraken którą przynajmniej kilka osób w najbliższym czasie zdobędzie.

 

Proponuję więc dwie rzeczy:


* Zmniejszyć odrzut zombie, kiedy są w nich oddawane strzały. Nieraz przez serie hs'ów zombie się nawet ruszyć nie może bez skakania. Można by ten odrzut trochę zmniejszyć.

 

* Dodać mutacje zombie dwie minuty po starcie rundy. Po mutacji następne respione Zombie byłyby silniejsze - miałyby +1000 hp, redukcję obrażeń do 90% oraz byłyby szybsze.

 

Dzięki temu ludzie nauczyliby się siedzieć w tych kampach i może grać bardziej zespołowo zamiast tylko ubijać stojące afki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Qulla napisał:

odrzut zm można zmniejszyć fakt mutacja z hp też nie jest tragicznym pomysłem ale redukcja dmg do 90% to już przesada do max 20% to już dużo

Mam na myśli zadawanie 90% normalnych obrażeń - obrażenia o 10% mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie