Skocz do zawartości

Zablokowane Poradnik Strażnika/Prowadzącego


aDk

Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik Strażnika/Prowadzącego.

Żeby zostać strażnikiem (CT ) trzeba spełniać pewne warunki :

a) Znajomość regulaminu( Obowiązkowo)

b) Posługiwanie się menu prowadzącego

c) mutacja głosu

d) sprawny mikrofon

 

Żeby wejść do drużyny strażników (CT), trzeba posiadać 1 Level oraz trzeba zachować stosunek 1CT-5TT.

W lewym górnym rogu znajduję się informacja kto jest prowadzącym w danej rundzie, jeżeli nie ma takiej informacji oznacza to brak prowadzącego.

prowad.png.6b9b267d6bbd7d9106ca6d67548f4348.pngprowad2.png.a9e6f703f82ae7135842fb80d2bd889c.png

 

 

 

Bind'y

Bindy wpisujemy bezpośrednio w konsole.

bind "Klawisz" "+paint"   - Marker

bind "Klawisz" "+hook" -  Linka

bind "Klawisz" "+revision" - Przeszukaj więźnia

 

 

 

Menu Strażnika

 

Podstawową komendą na serwerze jest "/menu" , polecam z bindować sobie tą komendę po przez wpisanie w konsole  ,, bind "klawisz" "say /menu" "

 

MENU.png.a0151b127a43c10019fb8828cf6353d7.png

1. Wybierając tę pozycję zostajemy strażnikiem prowadzącym i tylko wtedy więźniowie mają obowiązek wykonywać nasze polecenia.

2. Wybierając tę pozycję otwieramy/zamykamy cele, przed użyciem tej pozycji muszą zostać wydane pierwsze polecenia, natomiast po otwarciu muszą zostać one odliczone, w przeciwnym razie więźniowie mają FreeDay'a

3. Wybierając tę pozycję otwiera nam się sklep( za szlugi oraz $$$ )

4. Wybierając tę pozycję po nakierowaniu na danego więźnia możemy przeszukać go czy nie posiada jakiejś broni lub granatów.

5. Menu prowadzącego wyjaśnię niżej, ponieważ jest ono mocno rozbudowane.

6. Wybierając tę pozycję możemy oddać prowadzenie innemu strażnikowi, należy pamiętać, że po takim przekazaniu więźniom odwołują się wszystkie nakazy i zakazy wydane przez poprzedniego prowadzącego.

7. Wybierając tę pozycję wchodzimy w radio.

 

 

 

Menu Prowadzącego

A                                               B

 

 

                                 1771025269_MENU14.png.5401d42c26072a0b0b06e76579fdb2f6.pngMENU24.png.5776525e0ac02fbb47b543e57a353db8.png

C                    D

MENU34.png.1fedd57a9b6d0c25a7b6a0a56866857e.pngMENU4.png.156799815998fa81bef9c3d9f9b1de2e.png

 

A1. Wybierając tę pozycję włączamy mikrofon więźniom.

A2. Wybierając tę pozycję włąćzamy walke więźniom.

A3. Wybierając tę pozycję włączamy przenikanie więźniom.

A4. Wybierając tę pozycję włączamy bunny hop'a więźniom.

A5. Wybierając tę pozycję włączamy menu boksu drużynowego.

A6. Wybierając tę pozycję oddajemy prowadzenie tak jak w/w.

A7. Wybierając tę pozycję włączamy menu Free day'ów oraz duszków.

 

B1. Wybierając tę pozycję włączamy menu, które za nas odlicza.

B2. Wybierając tę pozycję mamy możliwość dania więźniom lub danemu więźniowi deagl'a ( pustego lub z amunicją).

B3. Wybierając tę pozycję włączamy losowanie więźnia.

B4. Wybierając tę pozycję dzielimy losowo więźniów na grupy ( 2,3,4,5 drużyn).

B5. Wybierając tę pozycję mamy możliwość nadania koloru więźniowi.

B6. Wybierając tę pozycję mamy możliwość ożywienia więźnia( np. po przypadkowym Free Kill'u )

B7.  Wybierając tę pozycję włączamy menu zabaw. ( Przed daniem zabawy należy dostosować się do regulaminu ! PKT. Regulaminu 2.27 ).

 

C1. Wybierając tę pozycję włączamy menu muzyki ( można wykorzystać na zabawach typu "taniec z gwiazdami" )

C2. Wybierając tę pozycję włączamy menu meczu.

C3. Wybierając tę pozycję włączamy zabawę przysłowia.( W przypadku nie odgadnięcia hasła, anulujemy zabawę ponownie w nią wchodząc )

C4. Wybierając tę pozycję włączamy zabawę stolice.( W przypadku nie odgadnięcia hasła, anulujemy zabawę ponownie w nią wchodząc )

 

 

 

Boks Drużynowy

menuwal.png.7f4323460ef8bbfd1e9a179f6d10dfa9.png

Aby rozpocząć boks drużynowy należy wybrać opcję 1.

Następnie pozostałe opcje zostaną odblokowane i będziemy mogli przydzielić więźniów do swoich drużyn

W ostatnim kroku wybieramy opcję 6. i rozpoczynamy walkę , tą samą opcją ją zakańczamy. 

 

 

 

Mecz

mecz.png.13f2c81ad0ee5885dfc93e3f15ba0341.pngmecz2.png.db8e412a75c44845a90bbaf455c29277.png

1. Blokujemy więźniów przez co nie mogą się ruszać.

2. Odblokowujemy więźniów

3/4/5. 3 opcje długości trwania meczu, po zakończeniu meczu więźniowie zostają zablokowani i musimy ich sami odblokować.

6/7/1. Tworzymy/ resetujemy/ usuwamy piłkę.

 

 

 

Bunt

Gdy prowadzący zostanie zabity przez buntownika automatycznie zmienia się prowadzący( należy zwracać uwagę na lewy górny róg gdzie znajduje się informacja kto jest prowadzącym)

Prowadzący może wydać polecenie "Pozycja Buntu", jest to pozycja w której więźniowie mają bezruch, nakaz kucania i patrzenia się maksymalnie w dół, w przeciwnym wypadku można zabić więźnia.

Pozycja buntu automatycznie odwołuje się po zabiciu buntownika, należy wtedy wydać nowe polecenia, gdyż więźniowie nie mają w tym momencie żadnych poleceń.

W przypadku rozwalenia celi przez więźniów (sklep za szlugi), prowadzący wydaje normalnie polecenia, rozwalenie celi nie oznacza Free Day'a!

 

 

 

Polecenia

Prowadzący ma obowiązek wydać pierwsze polecenie przed otworzeniem celi ( z pozycji menu ), po otwarciu cel ma obowiązek odliczenia od 3 do 0, w przeciwnym razie jest Free Day.

Każde polecenie do odwołania musi zostać odliczone w przeciwnym wypadku polecenie nie obowiązuje. Maksymalnie w jednej chwili mogą być 3 polecenia do odwołania. Pierwsze wydane polecenie do odwołania jest najważniejsze, np. jeżeli strażnik wyda polecenie kucnij przytrzymaj do odwołania, a następnie bezruch do odwołania nie odwołując kucnij przytrzymaj, wtedy ignorujemy polecenie bezruch do odwołania i w dalszym ciągu kucamy.

Jeżeli polecenie nie jest do odwołania, więźniowie muszą się do niego stosować do następnego polecenia związanego z danym zakazem.

Przykład: Jeżeli jest zakaz skakania (zwykły) należy się do niego stosować do momentu wydania polecenia np. wejdźcie do ławek , gdzie jedynym sposobem żeby na nie wejść jest podskoczenie.

 

 

 

Życzenie

Każdy ostatni więzień ma prawo do życzenia, pod warunkiem wykonania poleceń oraz nie buntowania się.

Aby włączyć menu, które zezwala na życzenie należy wpisać "/obsluga".

Jeżeli więzień zabije strażnika prowadzącego przed wyborem życzenia, automatycznie życzenie nie należy się mu i może zostać zabity.

Więzień może zabić wszystkich strażników, oprócz strażnika prowadzącego przed wyborem życzenia komendą "/lr".

 

 

 

 

 

Poradnik by aDk <33

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam pod sprawy serwera dziękujemy  bardzo za poradnik :)

                                                                                                        tło.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • xNieznany zablokował ten temat
  • aDk przypiął ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie