HyperVer Napisano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2020 Witam, pokaże jak edytować handling w danych autach. (dla osób co nie wiedzą, handling to jest np. przyśpieszenie pojazdu, masa, vmax) Przykładowy Handling: Cytat <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <CHandlingDataMgr> <HandlingData> <Item type="CHandlingData"> <handlingName>690r</handlingName> <fMass value="250.000000" /> <fInitialDragCoeff value="3.500000" /> <fPercentSubmerged value="95.000000" /> <vecCentreOfMassOffset x="0.000000" y="-0.010000" z="-0.100000" /> <vecInertiaMultiplier x="1.000000" y="1.000000" z="1.000000" /> <fDriveBiasFront value="0.000000" /> <nInitialDriveGears value="6" /> <fInitialDriveForce value="0.435000" /> <fDriveInertia value="1.000000" /> <fClutchChangeRateScaleUpShift value="2.000000" /> <fClutchChangeRateScaleDownShift value="3.000000" /> <fInitialDriveMaxFlatVel value="160.000000" /> <fBrakeForce value="1.100000" /> <fBrakeBiasFront value="0.650000" /> <fHandBrakeForce value="1.650000" /> <fSteeringLock value="35.000000" /> <fTractionCurveMax value="2.300000" /> <fTractionCurveMin value="2.290000" /> <fTractionCurveLateral value="22.500000" /> <fTractionSpringDeltaMax value="0.030000" /> <fLowSpeedTractionLossMult value="0.800000" /> <fCamberStiffnesss value="1.120000" /> <fTractionBiasFront value="0.450000" /> <fTractionLossMult value="0.800000" /> <fSuspensionForce value="7.500000" /> <fSuspensionCompDamp value="5.500000" /> <fSuspensionReboundDamp value="10.800000" /> <fSuspensionUpperLimit value="0.180000" /> <fSuspensionLowerLimit value="-0.150000" /> <fSuspensionRaise value="0.000000" /> <fSuspensionBiasFront value="0.500000" /> <fAntiRollBarForce value="0.000000" /> <fAntiRollBarBiasFront value="0.000000" /> <fRollCentreHeightFront value="0.200000" /> <fRollCentreHeightRear value="0.200000" /> <fCollisionDamageMult value="0.500000" /> <fWeaponDamageMult value="1.000000" /> <fDeformationDamageMult value="0.800000" /> <fEngineDamageMult value="1.500000" /> <fPetrolTankVolume value="65.000000" /> <fOilVolume value="5.000000" /> <fSeatOffsetDistX value="0.000000" /> <fSeatOffsetDistY value="0.000000" /> <fSeatOffsetDistZ value="0.000000" /> <nMonetaryValue value="20000" /> <strModelFlags>440010</strModelFlags> <strHandlingFlags>1</strHandlingFlags> <strDamageFlags>0</strDamageFlags> <AIHandling>AVERAGE</AIHandling> <SubHandlingData> <Item type="CBikeHandlingData"> <fLeanFwdCOMMult value="0.000000" /> <fLeanFwdForceMult value="12.250000" /> <fLeanBakCOMMult value="0.000000" /> <fLeanBakForceMult value="14.000000" /> <fMaxBankAngle value="38.000000" /> <fFullAnimAngle value="38.000000" /> <fDesLeanReturnFrac value="0.160000" /> <fStickLeanMult value="1.000000" /> <fBrakingStabilityMult value="-1.000000" /> <fInAirSteerMult value="-2.500000" /> <fWheelieBalancePoint value="10.000000" /> <fStoppieBalancePoint value="-10.000000" /> <fWheelieSteerMult value="-0.500000" /> <fRearBalanceMult value="60.000000" /> <fFrontBalanceMult value="85.000000" /> <fBikeGroundSideFrictionMult value="1.400000" /> <fBikeWheelGroundSideFrictionMult value="1.100000" /> <fBikeOnStandLeanAngle value="-10.850000" /> <fBikeOnStandSteerAngle value="0.300000" /> <fJumpForce value="0.000000" /> </Item> <Item type="NULL" /> <Item type="NULL" /> </SubHandlingData> </Item> </HandlingData> </CHandlingDataMgr> I teraz powiem takie najważniejsze rzeczy jakie należy zmienić podczas edycji handlingu: fInitialDriveMaxFlatVel jest to prędkość maksymalna pojazdu, podaje się czyli około fInitialDriveMaxFlatVel value="160.000000" to jest około 160km/h w grze fInitialDriveForce szybkość przyśpieszenia 0.100000 do 0.350000 fMaxx masa pojazdu fBrakeForce siła hamowania Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/62283-edycja-handlingu-aut-fivem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpN` Napisano 29 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2020 Odnośnik do komentarza https://csowicze.pl/topic/62283-edycja-handlingu-aut-fivem/#findComment-301283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi