Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Statystyki Graczy - CS2

Sprawdź najlepszych graczy naszych serwerów CS2 oraz ich dokładne statystyki!

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • Counter-Strike 1.6 Counter-Strike 1.6
    • Nowy ONLY DD2 - PRACE
    • 51.77.39.131:27016
    • 0 / 32 graczy
    • mapa:


      cs_militia

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa cs_militia
        • Protokół source
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 1
  • Counter-Strike 2 Counter-Strike 2
    • Nowy Only Mirage
    • mirage.csowicze.pl
    • 1 / 20 graczy
    • mapa:


      de_mirage

    • Właściciel:

  • Minecraft Minecraft
    • MC - Survival - (1.21.4/5)
    • mc.csowicze.pl
    • 0 / 30 graczy
    • mapa:


      world

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa world
        • Protokół gamespy3
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 3
  • Teamspeak 3 Teamspeak 3
    • Nowy TS3 - Csowicze
    • ts3.csowicze.pl
    • 3 / 32 graczy
    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Protokół teamspeak3
        • Procentowe wypełnienie 9%
        • Najwięcej graczy 3
  • Discord Discord
    • DC CSowicze
    • Kliknij przycisk Połącz
    • 28 / 28 graczy
    • Właściciel:

  • 9 Wszystkich serwerów
  • 53 / 264 Wszystkich graczy
  • 20% Zapełnienie serwerów

Sprawdź co u nas się dzieje w

Redakcja

Pokaż ostatnie tematy

Liga typera

Pokaż ostatnie tematy

Serwery

Pokaż ostatnie tematy

Przywitalnia

Pokaż ostatnie tematy

Grafika

Pokaż ostatnie tematy

xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

pokaże jak edytować handling w danych autach. (dla osób co nie wiedzą, handling to jest np. przyśpieszenie pojazdu, masa, vmax)

Przykładowy Handling:
 

Cytat
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
 
<CHandlingDataMgr>
  <HandlingData>
    <Item type="CHandlingData">
      <handlingName>690r</handlingName>
      <fMass value="250.000000" />
      <fInitialDragCoeff value="3.500000" />
      <fPercentSubmerged value="95.000000" />
      <vecCentreOfMassOffset x="0.000000" y="-0.010000" z="-0.100000" />
      <vecInertiaMultiplier x="1.000000" y="1.000000" z="1.000000" />
      <fDriveBiasFront value="0.000000" />
      <nInitialDriveGears value="6" />
      <fInitialDriveForce value="0.435000" />
      <fDriveInertia value="1.000000" />
      <fClutchChangeRateScaleUpShift value="2.000000" />
      <fClutchChangeRateScaleDownShift value="3.000000" />
      <fInitialDriveMaxFlatVel value="160.000000" />
      <fBrakeForce value="1.100000" />
      <fBrakeBiasFront value="0.650000" />
      <fHandBrakeForce value="1.650000" />
      <fSteeringLock value="35.000000" />
      <fTractionCurveMax value="2.300000" />
      <fTractionCurveMin value="2.290000" />
      <fTractionCurveLateral value="22.500000" />
      <fTractionSpringDeltaMax value="0.030000" />
      <fLowSpeedTractionLossMult value="0.800000" />
      <fCamberStiffnesss value="1.120000" />
      <fTractionBiasFront value="0.450000" />
      <fTractionLossMult value="0.800000" />
      <fSuspensionForce value="7.500000" />
      <fSuspensionCompDamp value="5.500000" />
      <fSuspensionReboundDamp value="10.800000" />
      <fSuspensionUpperLimit value="0.180000" />
      <fSuspensionLowerLimit value="-0.150000" />
      <fSuspensionRaise value="0.000000" />
      <fSuspensionBiasFront value="0.500000" />
      <fAntiRollBarForce value="0.000000" />
      <fAntiRollBarBiasFront value="0.000000" />
      <fRollCentreHeightFront value="0.200000" />
      <fRollCentreHeightRear value="0.200000" />
      <fCollisionDamageMult value="0.500000" />
      <fWeaponDamageMult value="1.000000" />
      <fDeformationDamageMult value="0.800000" />
      <fEngineDamageMult value="1.500000" />
      <fPetrolTankVolume value="65.000000" />
      <fOilVolume value="5.000000" />
      <fSeatOffsetDistX value="0.000000" />
      <fSeatOffsetDistY value="0.000000" />
      <fSeatOffsetDistZ value="0.000000" />
      <nMonetaryValue value="20000" />
      <strModelFlags>440010</strModelFlags>
      <strHandlingFlags>1</strHandlingFlags>
      <strDamageFlags>0</strDamageFlags>
      <AIHandling>AVERAGE</AIHandling>
      <SubHandlingData>
        <Item type="CBikeHandlingData">
          <fLeanFwdCOMMult value="0.000000" />
          <fLeanFwdForceMult value="12.250000" />
          <fLeanBakCOMMult value="0.000000" />
          <fLeanBakForceMult value="14.000000" />
          <fMaxBankAngle value="38.000000" />
          <fFullAnimAngle value="38.000000" />
          <fDesLeanReturnFrac value="0.160000" />
          <fStickLeanMult value="1.000000" />
          <fBrakingStabilityMult value="-1.000000" />
          <fInAirSteerMult value="-2.500000" />
          <fWheelieBalancePoint value="10.000000" />
          <fStoppieBalancePoint value="-10.000000" />
          <fWheelieSteerMult value="-0.500000" />
          <fRearBalanceMult value="60.000000" />
          <fFrontBalanceMult value="85.000000" />
          <fBikeGroundSideFrictionMult value="1.400000" />
          <fBikeWheelGroundSideFrictionMult value="1.100000" />
          <fBikeOnStandLeanAngle value="-10.850000" />
          <fBikeOnStandSteerAngle value="0.300000" />
          <fJumpForce value="0.000000" />
        </Item>
        <Item type="NULL" />
        <Item type="NULL" />
      </SubHandlingData>
    </Item>
  </HandlingData>
</CHandlingDataMgr>

 

I teraz powiem takie najważniejsze rzeczy jakie należy zmienić podczas edycji handlingu:
fInitialDriveMaxFlatVel jest to prędkość maksymalna pojazdu, podaje się czyli około fInitialDriveMaxFlatVel value="160.000000" to jest około 160km/h w grze

fInitialDriveForce szybkość przyśpieszenia 0.100000 do 0.350000

fMaxx masa pojazdu

fBrakeForce siła hamowania

 

  • 1 miesiąc później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie