Skocz do zawartości

Zablokowane Opis klas na COD 201


Hutoś

Rekomendowane odpowiedzi

:[ AMERYKANIE ]:

 

Klasa: Snajper

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Kondycja: 25

Broń: AWP, Deagle
Dodatkowe informacje: 150% obrażeń z AWP (+inteligencja), 1/2 na natychmiastowe zabicie z noża (PPM)




Klasa: Komandos

  • Inteligencja: 5
  • Zdrowie: 40
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 60

Broń: Deagle
Dodatkowe informacje: Natychmiastowe zabicie z noża (PPM)



Klasa: Saper

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 0
  • Wytrzymałość: 20
  • Kondycja: 5

Broń: P90
Dodatkowe informacje: Może stawiać 3 miny



Klasa: Szturmowiec

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 25
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 10

Broń: M4A1, HE
Dodatkowe informacje: Co rundę dostaje 2 granaty typu HE oraz 1/6 szans na natychmiastowe zabicie z nich.



Klasa: Kameleon

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 15
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 10

Broń: M4A1, AK-47
Dodatkowe informacje: Z M4A1 masz wygląd CT, a z AK-47 wygląd TT



Klasa: Terrorysta

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 20
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 5

Broń: Famas
Dodatkowe informacje: Dostajesz 1 rakietę oraz 1/4 na pojawienie się na respie wroga (wyglądasz jak przeciwnik)


 

 

Klasa: Rambo

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 20
  • Wytrzymałość: 10
  • Kondycja: 10

Broń: Famas
Dodatkowe informacje: Posiadasz 2x skok, za każdego fraga dostajesz 20 HP i pełny magazynek



Klasa: Rusher

  • Inteligencja: 10
  • Zdrowie: 0
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 55

 

Broń: M3
Dodatkowe informacje: 1/10 na natychmiastowe zabicie z M3



Klasa: Truciciel

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 0
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 0

Broń: AK-47, HE, Smoke
Dodatkowe informacje: Po naładowaniu mocy na noży i trafieniu przeciwnika zatruwa go z siłą 4x5 (DMG) + int/6






:[ POLACY ]:

 

Klasa: Recydywista
 

  • Inteligencja: 15
  • Zdrowie: 15
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 30

Broń: Galil, HE, Flash
Dodatkowe informacje: 1/3 Szansy na zabranie perku ofierze



Klasa: Medyk

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 20
  • Wytrzymałość: 20
  • Kondycja: 15

Broń: SG 552
Dodatkowe informacje: Posiada 2 apteczki, które leczą w pewnym zasięgu druzyne. Może przywrócić do życia gracza, ze swojej druzyny



Klasa: Strzelec Wyborowy

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 10
  • Wytrzymałość: 20
  • Kondycja: -10

Broń: M4A1, AK47
Dodatkowe informacje: Nie posiada



Klasa: Wsparcie Ogniowe

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 0
  • Wytrzymałość: 10
  • Kondycja: 0

Broń: MP5NAVY
Dodatkowe informacje: Posiada 2 rakiety wzmacniane inteligencją (1 int = +1 DMG)



Klasa: Siwy Mechanik

 

  • Inteligencja: 10
  • Zdrowie: 20
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 60

Broń: TMP, Deagle, Flash
Dodatkowe informacje: Bardzo szybki, Zmniejsza widzialność używając broni TMP.



Klasa: Policjant

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 0
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 0

Broń: M4A1, MP5NAVY, USP
Dodatkowe informacje: Posiada mniejsza grawitacje



Klasa: Amadeusz

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 0
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 10

Broń: MP5NAVY
Dodatkowe informacje: Dodatkowe obrażenia z MP5 (5 int = +1 DMG)



Klasa: Lekki Snajper

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 25
  • Wytrzymałość: 10
  • Kondycja: 25

Broń: Scout, Dual Elite, Flash
Dodatkowe informacje: 1/2 szans na zabicie ze scouta. Nie słychać kroków.



Klasa: Dres

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 0
  • Wytrzymałość: 20
  • Kondycja: 20

Broń: Deagle
Dodatkowe informacje: Odporność na Head Shot (HS), kastet (kosa) 1/1


 

 

 


:[ ISLAM ]:

 

Klasa: Telegrafista
 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 0
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 0

Broń: AK47, Deagle, HE, Flash, Smoke
Dodatkowe informacje: Widzi wrogów na radarze



Klasa: Allah

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 15
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 30

Broń: STEYR AUG
Dodatkowe informacje: 2x Skok, 1/7 na odordzenie się u przeciwnia, Posiada ubranie wroga



Klasa: MuzaHed

 

  • Inteligencja: 20
  • Zdrowie: 40
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 10

Broń: MP5NAVY, Deagle
Dodatkowe informacje: Słabiej widoczny z MP5, mniejsza grawitacja



Klasa: Arab

 

  • Inteligencja: -10
  • Zdrowie: 50
  • Wytrzymałość: 10
  • Kondycja: 10

Broń: AK47, HE, Smoke, Flash
Dodatkowe informacje: 1/16 szans na natychmiastowe zabicie z AK47, Auto BH



Klasa: Al-kaida

 

  • Inteligencja: 10
  • Zdrowie: 10
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 45

Broń: M3, Deagle
Dodatkowe informacje: Szybciej biega, Posiada Radar na ktorym widzi wrogów



Klasa: Bin Laden

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 30
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 10

Broń: Deagle
Dodatkowe informacje: 1/6 na natychmiastowe zabicie z Deagla, Auto BH



Klasa: Mahomet

 

  • Inteligencja: 10
  • Zdrowie: -10
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 20

Broń: Deagle
Dodatkowe informacje: 1/1 z (PPM), Ciche chodzenie, Widoczność zmniejszona do 30%




 


:[ Premium ]:
 

Klasa: Admiral
 

  • Inteligencja: 10
  • Zdrowie: 35
  • Wytrzymałość: 30
  • Kondycja: 10

Broń: AWP, M3, HE
Dodatkowe informacje: 1/3 szansy na zabicie z HE, 1/2 Szansy na zabicie z AWP



Klasa: Klawisz

 

  • Inteligencja: 15
  • Zdrowie: 30
  • Wytrzymałość: 5
  • Kondycja: 5

Broń: Stayr AUG, Dual Elite
Dodatkowe informacje: Wbudowany brak rozrzutu broni



Klasa: Talib

 

  • Inteligencja: 20
  • Zdrowie: 35
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 10

Broń: AK47, Deagle, USP, HE, Flash, Smoke
Dodatkowe informacje: 1/18 z AK, 1/4 z Deagle, 1/5 z USP, Auto BH



Klasa: Komandor

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 0
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 0

Broń: AWP, FAMAS
Dodatkowe informacje: 220% wiecej obrażen z AWP, +5 Obrazeń z Famasa oraz 55% niewidzialności z AWP (110/255)



Klasa: Kapitan

 

  • Inteligencja: 30
  • Zdrowie: 30
  • Wytrzymałość: 5
  • Kondycja: 20

Broń: M4A1, AWP, HE
Dodatkowe informacje: 1/1 z AWP, 1/4 z HE



Klasa: SWAT

 

  • Inteligencja: 15
  • Zdrowie: 30
  • Wytrzymałość: 15
  • Kondycja: 20

Broń: M4A1, Deagle, USP
Dodatkowe informacje: 30% wiecej obrazen z m4



Klasa: Chytry Ninja

 

  • Inteligencja: 30
  • Zdrowie: 30
  • Wytrzymałość: 10
  • Kondycja: 15

Broń: Scout, Ingram MAC 10
Dodatkowe informacje: 1/1 Scout, 1/2 Grawitacji (400/800), Multi skok (3x)



Klasa: Nanozolnierz

 

  • Inteligencja: 0
  • Zdrowie: 40
  • Wytrzymałość: 0
  • Kondycja: 20

Broń: AK47, HE
Dodatkowe informacje: Znikasz na 3 sek od dowolnych obrazen (nawet swoich)

Edytowane przez Hutoś
Sygnatura_ssaapqn.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

 

Wiadomość automatyczna

 

Temat został przeniesiony z

"Serwery Counter Strike 1.6CSowicze | COD MOD 201 - 91.224.117.60:27205[COD 201] Sprawy serwera"

do

"Archiwum ForumTematy Archiwalne".

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie