Skocz do zawartości
FAME MMA 21 - ZGARNIJ PSC ×

Zablokowane Zwiększenie FPS


Play

Rekomendowane odpowiedzi

Coś dla naszych "FPSowiczów", bo wiem że istnieją gracze którzy na to zwracają uwagę, dlatego postanowiłem przedstawić wam jak "Zwiększyć go".

 

1. Ustawienia Gry

  • Rozdzielczość 640x480
  • OpenGL
  • Jakość kolorów 16 bit

 

2. Instalujemy sterowniki

(Wcale najnowsze nie oznaczają być najlepszymi), wiec najlepiej zainstalować sterowniki dołączone do karty graficznej lub szukamy najbardziej stabilnych pod nasza kartę oraz zmieniamy ustawienia wydajności.

  • Ustawienia Tekstur: Wydajność
  • Poziom Szczegółów MipMapy: Wydajność
  • Synchronizacja Pionowa: Wyłączona
  • -antyaliasing: 2x lub 0
  • filtrowanie anizotropowe: 2x lub 0

3. Ustawiamy odświeżanie (tylko dla monitorow crt):

  • Ściągamy Program Refresh Lock
  • Naciskamy Prawym na ikonkę HZ i wybieramy Refresh Configuration
  • Wybieramy Refresh Overriding na ON
  • W Opcjach Uruchomiania Dopisujemy Komendę -freq 120  - (Uwaga! tylko dla użytkowników steam oraz dla rozdzielczości 640 x 480)
  • Dla NonSteam tą komendę dopisujemy w elemencie docelowym

 

 

4. Counter-Strike Najlepsze Sterowniki (Ultimate Drivers)

 

UnitedFreaks

 

Są to sterowniki przeznaczone dla kart ati z serii 9xxx
Według producenta:

  • Bazują na catalystach 3.8
  • Bazują na najszybszym sterowniku opengl ATI
  • Zoptymalizowane pod counter-strike
  • Poprawiona gamma
  • Naprawione przypadkowe gubienie "klatek" podczas gry.
  • Naprawiony tzw. "wysoki recoil" w grze.
  • Najlepsza jakość i wydajność w counter-strike

*Właściwie nie musimy ich instalować aby osiągnąć powyższe zalety. Wystarczy ze wyciągniemy z nich plik atioglxx.dll i wrzucamy do D:\Program Files\Steam\steamapps\Twoja_Nazwa\counter-strike
Uwaga! Aby sterownik dzialal poprawnie musimy miec wlaczone 32 bity.

 

 

5. Skanowanie oraz Defragmentacja komputera

  • Czynność do wykonania w celu polepszenia wydajności naszego komputera.
  • Do skanowania polecam program CCleaner.

 

6. Komendy zwiększające liczbę FPS.

 

 

gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.
gl_max_size 64 - Ilość pamięci RAM przeznaczona na tekstury. Zwalnia trochę jakże cennych zasobów systemu.
gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.
gl_smoothmodels 0 - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).
gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.
gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach.
gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczosc tekstur.
gl_texsort 0 128 - Wyłacza sortowanie textels.
gl_clear 0 - Zmienia jakosc tekstur.
gl_round_down 3 - Mniejsza jakosc tekstur.
gl_dither 1 - Włączanie rozmywania tekstur. Wygląda to nieco gorzej, ale gra działa szybciej.
gl_lightholes 0 - włącza światło w zakamarkach - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_palette_tex 1 - włącza paletę tekstur - 1-włącza; 0-wyłącza.
gl_spriteblend 1 - ustawia jakość krwi/zooma - 1-włączony; 2-wyłączony.
gl_ztrick 0 - Dla posiadaczy kart graficznych voodoo 1/2/3. Włączone przyspiesza działanie gry. Posiadacze nowszych kart graficznych powinni ustawić ten parametr na 0.
gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST - tryb renderowania.
max_wallpuffs 0 - maksymalna ilosc wybuchow na scianie/sciennych wybuchow.
max_rubble 0 - maksymalna ilosci zwiru/kamieni w grze.
gl_lightholes 0 - wartość 0 daje więcej fps.
max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc ‘dymkow’ pojawiajacych się po uderzeniach kul.
max_shells 0 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.
max_shells 0 - Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu.
fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.
fps_max 100 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora.
mp_decals 1 - Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.
hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry.
loadas8bit 1 Podobnie jak ‘hisound’ zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit).
bgmvolume 0 - Wyłacza CD Audio.
r_dynamic 1 - Włacza dynamiczne oswietlenie.
r_mirroralpha 0 - Wyłacza refleksje swiatła.
r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud’a jesli nie ma takiej potrzeby.
cl_weather 0 - Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku’).
cl_himodels 0 - wyższa jakość modeli graczy - 1 wyższa - 0 niższa.
cl_dynamiclights 0 - wylacza dynamiczne swiatla.
cl_shadows 0 - cienie pod modelami graczy.
cl_minmodels 1 - Ładowanie i pokazywanie przez grę tylko 4 modeli postaci zamiast 10, dzięki czemu oszczędzane są fpsy.
cl_particlefx 0 - wylacza efekty takie jak plomien z lufy , odlamki , czesc dymow itp
cl_weather 0 - wyłącza efekty pogodowe.
cl_corpsestay 1 - Czas znikania leżących ciał. Ciała znikające szybciej zwalniają część zasobów komputera.
r_detailtextures 0 - Bardziej szczegółowe tekstury. Wyłączone pozwalają zaoszczędzić trochę RAMu.
r_detailtextures-supported 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mirroralpha 0 - wyłącza odbijanie światła w teksturach.
r_mmx 1 - Wsparcie dla technologii MMX, każdy procesor posiada tą technologię, więc zalecane jest 1.
r_decals 1 - maksymalna ilość detali.
precache - więcej plików jest ładowanych przed wejściem na serwer, co odciąża komputer w czasie gry.
violence_ablood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_hblood 0 - wyłączenie wyświetlania krwi.
violence_agibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
violence_hgibs 0 - Wyświetlanie resztek modeli po eksplozji.
s_reverb 0 - wyłączenie pogłosu.
voice_dsound 0 - pogorszenie jakości dźwięku voicecomm.
fastsprites 2 - Jakość sprite’ów, np. gazu z granatu dymnego czy eksplozji. Im mniejsza tym szybciej gra będzie chodzić.
d_spriteskip 2 - Pomijanie sprite’ów. Im więcej sprite’ów wyłączymy tym więcej zasobów komputera pozostanie wolnych.
hpk_maxsize 1 - Ilość miejsca w pamięci, którą zajmuje plik “custom.hpk”. Nie warto zaśmiecać RAMu prawie bezużytecznym plikiem.
mp_decals 1 - max ilość wyświetlanych logo i dziur.
cl_download_ingame 0 - wyłączenie ściągania niestandardowych log, dźwięków z gry.

 

 

 

 

 

Małe Uwagi

 

  • Dlaczego na Steam mamy mniej FPS niż na NonSteam ?

*Ponieważ ciągle update naszego valve obniżają nam FPS

*Wyłączenie usługi community in-game może dać nam kilka klatek więcej.

 

  • Dlaczego podczas gry mam "Czarne Kwadraty, paski, itp" ?

To są artefakty, a przyczyna prawdopodobnie jest przegrzewanie się procesora. Może pomóc zmniejszenia taktowania naszego procesora.

 

 

 

 

Mam nadzieje że komuś pomoże, jeżeli coś mi się przypomni jak można zwiększyć fps to na pewno dodam.

http:

 

Jeżeli jesteś w czymś dobry, nigdy nie rób tego za darmo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw się spytam czy poradnik jest twojego autorstwa bo jeżeli tak to bardzo ładny 

 

Po 2 . Rozdzielczość 640x480 na takiej rozdzielczości w tych czasach w sumie gra 1% osób bo jest to fatalna każdy gra na największej co do 16 bitów i grze na steam jeżeli ktoś chce dostać bana za 16 bitów na serwerze bardzo prosze niech gra na 16 bitach na steam tyle że na steam jest tylko opcja 32 bitów :)

_______________________________________________

 

_____________________

 

Jak poprawnie nawiązać ze mną kontakt ?

 

Nie spamuj

Opisz konkretnie swoją sprawę.

Zawsze podawaj jak najwięcej danych , co ułatwi mi pracę , pomoc tobie...

 

_______________________________________________

 

_____________________

 

Kontakt :

 

GG: 26225987

Najlepiej PW.

 

Czarna lista osób której nie udzielę pomocy!!

1. Zyga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry poradnik komuś się przyda.

Kontaktując się ze mną:

- Przedstaw się.

- Przejdź do sedna sprawy.

- Zawrzyj istotne informacje.

- Czekaj cierpliwie na odpowiedź.

 

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI

WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw się spytam czy poradnik jest twojego autorstwa bo jeżeli tak to bardzo ładny 

 

Po 2 . Rozdzielczość 640x480 na takiej rozdzielczości w tych czasach w sumie gra 1% osób bo jest to fatalna każdy gra na największej co do 16 bitów i grze na steam jeżeli ktoś chce dostać bana za 16 bitów na serwerze bardzo prosze niech gra na 16 bitach na steam tyle że na steam jest tylko opcja 32 bitów :)

 

1. Poradnik jest mojego autorstwa.

 

2. Tu nie masz nigdzie napisane o "STEAM".  To jest przykład, ponieważ na mój monitor nie ma rozdzielczości "640x480". 

http:

 

Jeżeli jesteś w czymś dobry, nigdy nie rób tego za darmo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty przez moderatora.

 

22178788237813265097.png

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

 

Z pozdrowieniami.

Administracja CSowicze.pl

Kontaktując się ze mną:

- Przedstaw się.

- Przejdź do sedna sprawy.

- Zawrzyj istotne informacje.

- Czekaj cierpliwie na odpowiedź.

 

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI

WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

Wiadomość automatyczna


Temat został przeniesiony z

"Counter-StrikeCounter Strike 1.6Baza poradników !"

do

"Forum główneOrganizacjaPoradniki".

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie