Skocz do zawartości

Zablokowane Sprawa nie wiem gdzie pisać więc pisze tu


Thor

Rekomendowane odpowiedzi

03.09.2014 o godzinie 11:21 i 11:35 wysłałem 2 sms po 23.37 zloty aby doładować portfel i zakupić Vipa lecz nie otrzymałem wiadomości zwrotnej z Kodami Kasę mi zabrało a kodów nie ma proszę o interwencję h@ czekam na Odpowiedź

To co było już nie wróci Na zawsze razem Ty i ja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem nie leży w naszych rękach ale myślę że to Ci pomoże...

 

Jeżeli w czasie 24 godzin od chwili zamówienia Produktu Użytkownik nie otrzyma SMS lub MMS lub WAP-Push, należy złożyć reklamacje pod adresem http://www.dotpay.pl/reklamacja lub przesłać listem poleconym na adres: Eurokoncept Sp.z o.o., Wielicka 72, 30-552 Kraków. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania.

 

Tylko tak z mojej strony mogę pomóc.

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie