Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • Counter-Strike 1.6 Counter-Strike 1.6
    • Nowy ONLY DD2 - PRACE
    • 51.77.39.131:27016
    • 0 / 32 graczy
    • mapa:


      de_aztec

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa de_aztec
        • Protokół source
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 1
  • Counter-Strike 2 Counter-Strike 2
    • Nowy Only Mirage
    • mirage.csowicze.pl
    • 2 / 20 graczy
    • mapa:


      de_mirage

    • Właściciel:

  • Minecraft Minecraft
    • MC - Survival - (1.21.4/5)
    • mc.csowicze.pl
    • 0 / 30 graczy
    • mapa:


      world

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa world
        • Protokół gamespy3
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 3
  • Teamspeak 3 Teamspeak 3
    • Nowy TS3 - Csowicze
    • ts3.csowicze.pl
    • 3 / 32 graczy
    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Protokół teamspeak3
        • Procentowe wypełnienie 9%
        • Najwięcej graczy 3
  • Discord Discord
    • DC CSowicze
    • Kliknij przycisk Połącz
    • 57 / 57 graczy
    • Właściciel:

  • 9 Wszystkich serwerów
  • 102 / 291 Wszystkich graczy
  • 35% Zapełnienie serwerów

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jestem na nie. Nie przemyslaleś tego tylko piszesz jako spam wg mnie. Dobrze jest teraz i ne chcę zmiany.

Rejestracja 06.07.2015 ->

Pomogłam? Daj Lubię to!

austingif4.gif

Napisano

Patrycja zadam Ci to samo pytanie co Aren. A jeśli chodzi o smoke, faktycznie trzeba skrócić czas działania bo jest za długi. Chociaż moim osobistym zdaniem, lepszą opcją było by go usunąć tak jak napisał Kirito . Gra była by nieco trudniejsza ;>

G7TYNd.jpg

Napisano (edytowane)

Jestem na nie. Nie przemyslaleś tego tylko piszesz jako spam wg mnie. Dobrze jest teraz i ne chcę zmiany.

Co miałem przemyśleć ? <rotfl>

Może podam argumenty : 

-CT wskakuje na kampę zbudowaną z licznych ''śmierci'' , TT rzuca smoke gdy CT znajduję się nad czaszkami w celu wyeliminowania gracza . Irytujący jest fakt , że pada się na początku rundy z tak miernej przyczyny.

-TT rzuca smoke poczym celuje z awp z 2metrów bo inaczej nie trafi xD lol

 

Uważam , że smoke powinien pełnić rolę zapewnienia sobie chwilowej ucieczki przed CT a nie wyeliminowanie goniącego poprzez strzał w głowę lub zwyczajne wpakowanie go na czaszkę .

Bawmy się goniąc i uciekając :> 

 

Hmm. Jeśli usunięcie smoke nie wchodzi w grę co by wykluczyło wszystkie argumenty , to może wprowadzić ''odporność na strzały'' gdy jest się zamrożonym - (strzały nas nie zabijają/ranią) (lecz headplash działa) I wtedy choć w części umili to grę . Oczywiście dodając do tego skrócony czas działania :>

Edytowane przez Kirito

kirito.pngfuu5.png

Napisano

Moim zdaniem usunięcie go, to nie jest zbyt dobry pomysł, ale skrócenie jak najbardziej, ponieważ trwa on za długo. Dlaczego by go nie usunąć? Bo nie każda osoba grająca na serwerze grała na HNSie i nie ma niesamowitego escape mechanizmu, za to smoke jest dla tej osoby (dla mnie też) jedną z niewielu dróg ucieczki. 

Usunięcie - 
Skrócenie +

Napisano

Ja bym zrobił tak, że smoke skrócił do 1.5-2s i dał je tylko VIP, a tym bez vipa bym dał flasha, żeby tego smoke nie usuwać, jeżeli ktoś będzie potrzebował to wejdzie sobie na kampe.

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie