Skocz do zawartości
EURO 2024- Play- Off ( Zgarnij 120zł PSC)! ×
Nowy szablon graficzny - Zbiórka sieciowa - Wygląd rang ×
Wspólny rozwój serwera ×

Zablokowane Regulamin admina DD2+BF3


Sofcik

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin admina DD2+BF3

 

!!Każdy admin serwera Only DD2 ma obowiązek przeczytać poniższy regulamin, przestrzegać go i kierować sie uwagami w nim zapisanymi!!

 

I. Ogólne:

 

1. Admin to użytkownik posiadający uprawnienia do pilnowania porządku na serwerze.

3. Wyboru adminów dokonują administratorzy na podstawie podania wcześniej złożonego przez danego użytkownika.

4. Ktoś kto składa podanie na admina nie może mieć żadnych ostrzeżeń i musi mieć nienaganną opinie na forum i serwerach. To samo dotyczy danej osoby po przyznaniu jej rangi.

 

II. Prawa:

 

1. Admin ma prawo ukarać gracza, który nie wykonuje jego poleceń. (np. nadużywanie mikrofonu etc.)

2. Admin nie ma prawa używać wulgarnych słów, obrażać innych graczy, nadużywać swojego stanowiska, czy też zastraszać graczy banem.

3. Admin podejrzewający gracza o wspomagacze bądź czity, ma prawo zrobić mu Screen Shoty.

4. Admin może również dać bana z powodem "Demko na HLTV".

5. Admin może dać bana za jeakiekolwiek nieprzestrzeganie regulaminu serwera.

 

 

III Obowiązki:

 

1. Postępowanie dające przykład innym użytkownikom, godne naśladowania

2. Odwiedzanie forum raz dziennie (przynajmniej na pół godziny).

3. Admin powinien starać się utrzymywać porządek bez konieczności dawania banów, czy kicków.

4. Każdy ban/kick/slay/slap dany przez admina musi być przez niego uzasadniony. Za każdy nieuzasadniony czyn admin zostanie ukarany.

5. Robienie minimum 5 screenshot'ów.

6. Wyjaśnienie wszelkich błędnych decyzji i czynności z przeproszeniem poszkodowanych użytkowników włącznie.

7. Przed zrobieniem screenshotów lub zbanowaniem jakiegoś gracza admin musi wejść na specta w celu sprawdzenia go. Robienie ssów lub banowanie bez jakiegokolwiek sprawdzenia gracza na spectatorze będzie karane.

8. Wykazywanie się umiejętnością "pokojowego" rozwiązywania konfliktów, łagodzenia sporów między graczami oraz subiektywną oceną każdej sytuacji.

9. Jeżeli ktoś złoży skargę, admin oskarżony ma obowiązek się w niej wypowiedzieć w celu wyjaśnienia sytuacji.

10. Zgłaszanie dłużnych nieobecności (powyżej dwóch dni).

11. Każdego admina obowiązuje w/w regulamin admina oraz regulamin serwera i forum.

 

 

Taryfikator przewinień

 

 

1. Czity = BAN PERMANENTNY

1. Celowe kampienie na respie = Kick/Ban 5min

2. Obraza gracza/admina = Gracza KICK/BAN Od 30 minut do kilku dni. Admina KICK/BAN od 30 minut do 7 dni.

3. Wykorzystywanie bugów mapy = 1H

4. Reklama serwerów/forum = 7dni lub PERM

5. Ping = Kick/Ban 5min

6 .Spam na say = Upomnienie/Kick/Ban 5 minut

7. Nadużywanie mikrofonu = Ban 1H/2H

8. Puszczanie muzyki = Kick/BAN 1/2H

9. Granie na SOFT/16BIT = BAN PERMANENTNY

10. Nie wykonywanie poleceń admina = 30min/1H

11. Podszywka = BAN PERMANENTNY

12. Tekstury = 1H/10H

13. Brak kultury = Kick/Ban od 5 minut do 1 dnia.

14. Przeszkadzanie innym graczom (fleszowanie etc.) = Ban do 1h

sygn.png

757image.jpg

"Jakie wodorosty? Tylko tłuste topy. Nam Holandii smak nie obcy. Kręć, bierz siè do roboty. Mam 5 - i nie możesz mnie zatrzymać i weź mnie kur*a nie strasz, bo nie obcy mi kryminał!"

GM4L!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie