Skocz do zawartości

Zablokowane Upgrade Zombie EXP 95 #SPECNAZ.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Chciałbym Zaproponować Trochę Zmian na Zombie EXP 95 dla Klas Premium 
1. Szybkostrzelność dla Klas Premium 
2. Kupowanie Modów dla Premium 
3. Pipe Bomb dla Premium z Limitem 3 użyć 

4. Zabójcze Pociski dla Premium oraz dodał bym Klasę nową dla Humana jak ktoś Skończy Wszystkie Misje 

Tyle ode mnie :) życzę Miłego Dnia Wszystkim :D 

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100578-upgrade-zombie-exp-95-specnaz/
Udostępnij na innych stronach

1. Nie

2. Nie

3. Nie

4. Jeżeli chodzi o Zabójcze pociski to też nie, ale jeżeli chodzi o tą klasę po skończeniu misji to jak najbardziej TAK!!!

A dlaczego Nie w każdym przypadku nie licząc tej klasy premium? Moim zdaniem nie jest to w porządku w stosunku do graczy, którzy nie mogą Sobie pozwolić, na zakup klasy premium... 

Można dodać np. limit pipe bomby ale dla wszystkich graczy... 

A jeżeli chodzi o klasę premium dla Humana po skończeniu wszystkich misji, to proponuje też dodać taką jakąś dojebaną klasę dla Zombie z zwiększonym speedem, grawitacją itp... 

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100578-upgrade-zombie-exp-95-specnaz/#findComment-433580
Udostępnij na innych stronach

╭———————————————————————————╮

Moja opinia na temat całej propozycji.

1. Szybkostrzelność dla klas "Premium"  - Osobiście uważam ze jest to pomysł jak najbardziej do przemyślenia. Oczywiście nie w pakiecie usługi (Kupujesz Premium i dostajesz razem z innymi bonusami od razu) Conajwyżej jako opcja do

kupienia w sklepie.  Np 10%-15% szybkostrzelności na jedną rundę. Nie jestem pewny za ile AmmoPack'ów ale tak żeby było to zbalansowane. Na pewno ułatwi to rozgrywkę, ale nie da jakiejś ogromnej przewagi nad graczami bez Premium.

 

2. Kupowanie Modów dla Premium   - Poprzednia "edycja" utwierdziła mi że kupowanie jednego moda na jedną rundę jest zbyt wolne. Mamy misję gdzie musimy mieć 13 survivor'ów. Czyli łącznie 13 map musimy rozegrać żeby skończyć ową misje. Jeżeli mapa trwa 15-20 minut to wychodzi ponad 200 minut żeby ukończyć tą misje. W dodatku Gracz czy VIP zdobywa ap jeszcze wolniej niż premium. Jeszcze jest limit że tylko jedna osoba może wziąć owego moda co jeszcze bardziej wydłuża nam czas zrobienia takowej misji.  Warto to przemyśleć.

 

3. Pipe Bomb dla "Premium" z Limitem 3 użyć  - Brak limitów Bomby PIPE jest dosyć irytujący gdyż można nimi non stop rzucać do czyjejś kampy nie pozwalając na zabijanie ZM.  Zgadzam się na dodanie limitu.

 

4. "Zabójcze pociski" dla "Premium" - Tutaj jestem neutralny. Wydatek 50AP na rundę żeby mieć je na te ponad pół minuty to żaden problem więc tutaj się wstrzymuje.

 

5. "Nowa postać dla klasy "Premium" po zakończeniu wszystkich misji - Dosyć ciekawy pomysł, ale tak jak Monte napisał. Trzeba dodać klasę dla ZM żeby się to balansowało. Poza tym popieram owy pomysł. 

 ╰———————————————————————————╯

 

 

Edytowane przez Retruni0
Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100578-upgrade-zombie-exp-95-specnaz/#findComment-433583
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel CS 1.6 [IKS] [ZOMBIE+EXP 95LV]

1. Zbyt op.  Po to są zabójcze pociski, by z nic korzystać. 

 

2. Mody zostają dalej dla wszystkich, ze względu na to że są z nimi misje. Nie robie serwera p2win.

 

Aczkolwiek kupowanie modów zostanie poprawione i będzie można kupić go więcej niż raz na rundę.

 

3. Pipe bomb zostaje dla wszystkich.  Zostanie jednak nałożony limit.

 

4. Nie p2win

 

5. Nie widzę problemów,  by takowa klasa się pojawiła. Wszystko jednak zostanie wdrożone,  gdy będę miał czas i cash.  Ja nie ukrywam, że wszystko kosztuję i nie pisze niczego swojego :)

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100578-upgrade-zombie-exp-95-specnaz/#findComment-433687
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie