Skocz do zawartości

Zablokowane Przedłużenie y@


sm00q

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, ogl pisze post z propozycją przedłużenia y@, ze względu na to że  się dość krótko wyświetla i nie nadążają czytać, a tak spamić na pół ekranu ludziom też nie wypada. Komfort gry będzie lepszy dla graczy i wyraźniej będą widzieć informacje. Bo tak trzeba po 2-3 razy powtarzać wiadomość. 

motocross-motorcycle.gif

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100081-przed%C5%82u%C5%BCenie-y/
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Sam nie doświadczyłem tego, żeby było za krótko, ewentualnie wysyłałem dwie wiadomości na adminsayu i nie było problemu. Zawsze ludzie widzieli i ewentualnie odpowiadali.
No ale skoro jest tu zauważalny dla Ciebie problem, to chętnie poczytam opinie jeszcze innych graczy w tej kwestii. Zostawiam chwilowo otwarty temat. Wszystko da się zrobić, chcę tylko widzieć, że jest faktycznie potrzeba, żeby wrzucać to do kolejki listy "to-do". 

giphy.webp.f09aa1a6da1a6bf2357dd87e7037ce10.webp

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100081-przed%C5%82u%C5%BCenie-y/#findComment-431218
Udostępnij na innych stronach

Różnie z tym bywa czasem jest dłużej czasem znika od razu.

Snoop Dogg Wtf GIF by mateo1mc

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100081-przed%C5%82u%C5%BCenie-y/#findComment-431219
Udostępnij na innych stronach

  • UB Team CS 1.6

Moim zdaniem zgadzam się aby wydłużyć ale tylko minimalnie aby nie przeszkadzać graczom w rozgrywce bo wiem, że w niektórych sytuacjach jest potrzebne 100% widzenia i przez taki dłuższy czas admin-say`a można nie pokonać przeciwnika. 

xsspyp1487608400(1)(1).png.dd40dae82f54ce6205115afe9ff76ff8.png

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100081-przed%C5%82u%C5%BCenie-y/#findComment-431224
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel CS 1.6 [IKS] [ZOMBIE+EXP 95LV]

Oświadczając wam wszystkim, wątpię że można coś w tym kierunku zrobić.  Wszystko siedzi w silniku goldsource i na tym można by temat zamknąć. :ibiszXD:

Ale wyjaśnię najprościej. 

Pisanie na "y@" zajmujecie  jedno z kilku "okien"

 

Jeżeli macie w grze dodane kolejne hudy -> (hud, okno w grze - informacje które macie stale pokazane na ekranie np. Ten po lewej stronie który pokazuje forum, ranking itd., itd.)

Zajmuje on wtedy drugie okno. A liczba okien jest ograniczona i wpływa na wasze pisanie na środku ekranu :KEKWHAT: 

3 oknem, jest hud,  który pokazuje Ci twoją stałą nazwę czita.

Więc gdy dacie jedną jedną wiadomość na y@@

Silnik robi wszystko, aby odświeżyć "częstotliwość" bo wiele okien jest już zajęte, zaczyna świrować.  A jeżeli dodamy jeszcze do tego odliczanie wybuchu bomby, pokazywanie obrażeń strzałow + wasz spam na "y@@" Robi się koko jambo i do przodu :ibiszXD:.

 

Szybko znikające okna są normą np. Na serwerach zombie,  w których jest pierdyliard okien. Wtedy nawet "te stałe" hudy potrafią zanikać i się pojawiać.

 

Dlatego w counter strike source, cs:go cs2

Jest to już całkiem inaczej zbudowane i nie ma problemu z znikającymi oknami. Lepszy silnik, więcej możliwości :pepelove:

 

Jedynie co "ewentualnie " można by spróbować to napisanie nowego kodu,  w którym będzie wszystko razem. Czyli np. Informacje które są po lewej stronie pod radarem, złączyć razem z informacją która pokazuje cheaty po waszym odrodzeniu. Lub coś wyrzucić.  Wtedy "delikatnie " zrobi się mniejsze opóźnienie znikania wiadomości i mili setnych sekund :ibiszXD:

 

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100081-przed%C5%82u%C5%BCenie-y/#findComment-431227
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
13 godzin temu, Przemek28x napisał:

Oświadczając wam wszystkim, wątpię że można coś w tym kierunku zrobić.  Wszystko siedzi w silniku goldsource i na tym można by temat zamknąć. :ibiszXD:

Właśnie wydaje mi się, że był kiedyś plugin do tego przeznaczony, "hud message time" bodajże, kiedyś widziałem, że ktoś wydłużył na którymś serwerze :P

giphy.webp.f09aa1a6da1a6bf2357dd87e7037ce10.webp

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100081-przed%C5%82u%C5%BCenie-y/#findComment-431259
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Temat stoi więc ostatecznie zdecydowałem się na wstępne przyjęcie.

Zmiana trafi do kolejki rzeczy "to-do", wejdzie w życie o ile będzie w ogóle możliwa. Jeśli takowa się finalnie pojawi, będzie widoczna w changelogu w dzienniku serwera ;)

Dzięki ;) 

giphy.webp.f09aa1a6da1a6bf2357dd87e7037ce10.webp

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100081-przed%C5%82u%C5%BCenie-y/#findComment-431510
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

 

logo_csowiczee.png

 

* Wiadomość wygenerowana automatycznie *

─────────────────────────────────

PROPOZYCJA PRZYJĘTA

─────────────────────────────────

Administracja CSowicze.pl

 

giphy.webp.f09aa1a6da1a6bf2357dd87e7037ce10.webp

Odnośnik do komentarza
https://csowicze.pl/topic/100081-przed%C5%82u%C5%BCenie-y/#findComment-431511
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie