Skocz do zawartości

4cHm3d.

Użytkownik
  • Postów

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1
  • Dotacje

    0.00 PLN 

Aktywność reputacji

  1. Super
    4cHm3d. przyznał reputację dla Nati. ;34chm3d sygnatura   
    Jak coś to pisz :)
     

  2. Super
    4cHm3d. otrzymał punkt reputacji od Fifka 4chm3d sygnatura   
    Typ grafiki:  sygnatura
    Wymiary:  takie jak na forum
    Tematyka:  Ładna dziewczyna 
    Tekst:  4chm3d. Kontakt GG :   51379704
    Kolorystyka:  dowolna
    Materiały pomocnicze:  Dowolna
    Inne uwagi: numer gg migajacy . 
     
     
    Poleca 2 + :D
  3. Super
    4cHm3d. otrzymał punkt reputacji od Jazwa123 Poradnik Postaci : Dark Wizard   
    Ale wracając do samej postaci. Jak ją rozwijać? W co inwestować? Oczywiście niezbędna będzie energia, ale nie można też zapomnieć o sile - bez niej nasz bohater staje się łatwym łupem dla krwiożerczych potworów. Dlaczego? Powód jest prosty - brak dobrej zbroi (a do tego będzie potrzebna spora ilość siły i oczywiście pieniędzy) może przysporzyć nam wiele problemów na wyższych levelach. Startujemy oczywiście prawie z "surowymi" statystykami z przewagą energii. Od tej cechy polecam zacząć rozwój naszego bohatera przynajmniej do zdobycia Fire Ball Scroll. Później pojawia się nie lada problem, gdyż możemy wybrać drogę:
    siły;
    energii oraz siły;
    energii.
    Co będzie najlepszym rozwiązaniem? Inwestowanie tylko i wyłącznie w pierwszą cechę raczej mija się z celem, gdyż raczej tak szybko nie zdobędziemy kasy na dobre przedmioty, a gra ze słabymi czarami szybko może się znudzić, jeśli nie znajdziemy dobrego party. Rozwiązanie trzecie również nie należy do zbyt dobrych, dlatego że mimo dobrych czarów grało nam się będzie zdecydowanie najtrudniej. Często będziemy ginąć, a co za tym idzie tracić ciężko zdobyte doświadczenie. Pozostaje punkt drugi, chyba najlepszy. Naturalnie nie polega on na ładowaniu 2 siła 3 energia, 3 siła 2 energia - lepiej przeznaczyć co level choć jeden punkt do siły i raz na pięć leveli 4 bądź 5 punktów. Reszta oczywiście w energię. A co z Vitality i Agility? Te cechy polecam zostawić na później, gdy już ubierzemy odpowiedni ekwipunek i nauczymy się posługiwać czarem HellFire lub Evil Spirit.
    Uwaga: Przynajmniej do 80-90 levelu gra magiem będzie bardzo trudna, ale za to ciekawa. Dark Wizard to naprawdę świetna postać, ale dopiero około 100 levelu, dlatego nie zrażajcie się, tylko trenujcie swoją postać wytrwale, a będą tego znakomite efekty!
  4. Super
    4cHm3d. przyznał reputację dla BannedNie wytrzymam i przepraszam za nie potrzebny spam   
    Co ty wgl z siebie robisz, takie zachowanie świadczy, że jak nie da się dziecku zabawki to dziecko płacze a potem przestaje.
  5. Super
    4cHm3d. otrzymał punkt reputacji od Johny Najlepsza Bron z Counter Strike ?   
    Nie lubie strzelać ak z bliska ,, ale ak jest dobre na odległość :D
  6. Super
    4cHm3d. otrzymał punkt reputacji od Johny Najlepsza Bron z Counter Strike ?   
    M4A1                                         
  7. Super
    4cHm3d. przyznał reputację dla Nati. ;3Avek TKL   
    Jak coś to pisz :)
     

  8. Super
    4cHm3d. otrzymał punkt reputacji od na_ryyj ! Horrory   
    Polecam " Martwy Krzyk " Horror przedstawia pewną klasę która wybiera się na wycieczkę i wszyscy giną . szczegóły przy oglądaniu :) 
  9. Super
    4cHm3d. otrzymał punkt reputacji od na_ryyj ! 2 Piosenki :D   
    Kaen - Mimo wszystko :D
    Miejski Sort - nie pozwól  feat
  10. Super
    4cHm3d. otrzymał punkt reputacji od Johny skarga na admina   
    Nie było głosowania ,, wszedłeś i napisałeś " inna mapa , zmiana na mniejsza " i zmieniłeś na dd2_long , i było 3 vs 2 i mnie przeniosłeś bez powodu .. Poczekajmy na wypowiedz innych :)
  11. Super
    4cHm3d. otrzymał punkt reputacji od Johny skarga na admina   
    Nick: *.T[k]L.*
    Data i godzina: 11:56 20.08.14
    Na kogo chcesz złożyć skargę: damianek
    Opis sytuacji: graliśmy na mapie elderado i nagle wchodzi na serwer damianek i zmienił mapę na de_dust2_long , no dobra wiec gramy na dd2_long i nagle on zaczął przenosić graczy 
    Dowody: 1# ADMIN damianek: *.T[k]L.* przeszedl do CT || 2#  [strzelec Wyborowy - 935] damianek :  Ej Inna Mape . i zmienił 
    IP/ STEAM_ID: "damianek" 919 STEAM_0:0:390700216   Nadużywa praw administratora , traktuje tę posadę jak przywilej ?
  12. Super
    4cHm3d. przyznał reputację dla Play#1 Uczymy sie pisac pluginy.   
    Witajcie,  dziś wam pokażę jak napisać prosty pluginy i jak się do tego zabrać.
     
     
    1. Przygotowujemy środowisko pracy.
     
     
     
    Klikamy ok i od tej pory kompilowanie pluginów nie powinno stwarzać problemu tylko otwieramy i klikamy F9 lub compile.
    #include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> Biblioteka, bez której nie wykonamy pewnych rzeczy. NP:
    #include <fun> jest to moduł, który zawiera instrukcje związane z "zabawą" (zmienianiem HP oraz armor'a gracza, wyrzucaniem jego wszystkich broni, itp.). Bez niej nie moglibyśmy skorzystać z  set_user_health #include <cstrike> zawiera instrukcje, które pozwalają nam np. na zmienianie ilości pieniędzy gracza oraz także na zmienianie jego armor'a (jak w fun'ie) z tym, że tutaj możemy dodatkowo określić rodzaj kamizelki (sama kamizelka czy z hełmem). Zawiera dużo funkcji do wprowadzania zmian w grze. #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Play" Rejestrujemy nasz plugin.  
     
    Robimy to w funkcji plugin_init() W funkcji ten deklarujemy wszystkie event'y,
     
    Pod:

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) dopisujemy:
    register_clcmd("/freehp","Zdrowie") Umożliwia nam to instrukcja register_clcmd("jaką_komendę_musi_wpisać_gracz","którą_funkcję_wywołuje_wpisana_komenda") /freehp jest to komenda, którą gracz musi wpisać w say'u. Owa komenda wywołuje funkcję hp. Musimy tą funkcję teraz stworzyć. Za ostatnim nawiasem klamrowym w naszym pluginie (za nawiasem zamykającym funkcję plugin_init()) dopisujemy : public Zdrowie(id) { Wartość id w nawiasie jest to unikalny identyfikator gracza. if(!is_user_alive(id)) { Sprawdza czy gracz jest żywy. client_print(id,print_chat,"[CSowicze] Nie mozesz skorzystac z tej uslugi, bo nie zyjesz") jeśli nie to wyświetli mu taki komunikat jak wyżej: nie możesz skorzystać return PLUGIN_HANDLED Jeżeli gracz nie żyje, plugin jest kontynuowany. if(get_user_health(id)>=150) Sprawdza czy gracz ma więcej lub tyle samo HP jak 150 client_print(id,print_chat, "[CSowicze] Juz skorzystales z tej uslugi!") jeśli tak, otrzyma na sayu taki komunikat. return PLUGIN_HANDLED jeśli nie, plugin jest kontynuowany. set_user_health(id,150) ustawia życie graczowi. /* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Play" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("/freehp","Zdrowie") } public Zdrowie(id) { if(!is_user_alive(id)) { return PLUGIN_HANDLED } if(get_user_health(id)>=200) { client_print(id,print_chat, "[CSowicze] Juz skorzystales z tej uslugi!") return PLUGIN_HANDLED } set_user_health(id,200) return PLUGIN_HANDLED } Mam nadzieję że ktoś zrozumiał co nieco, w następnych poradnikach przedstawię wam więcej rzeczy.
  13. Super
    4cHm3d. przyznał reputację dla RumcajsJumperProśba By Thor   
    Wiadomość wygenerowana automatycznie
     
    Temat został zamknięty przez moderatora.
     

     
    Jeżeli się z tym nie zgadzasz raportuj ten post a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
     
    Z pozdrowieniami.
    Administracja CSowicze.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie