Dobra poświęciłem swój czas na gre na tym "serwerze" to i poświęcę na zobaczenie tych demek przypomnę że na GOTV którego tickrate wynosi 32
wziąłem pod lupę DEMKO2 bo jest tam więcej podejrzeń według pozwólcie że słowo "ADMIN" zastąpię tutaj słowem inspektor ds. czitowania bo myślę, że po takiej analizie demka co on przedstawił to będzie jak najbardziej trafne porównanie.
Zacznijmy od najważniejszej kwestii, mapy arena_nuke_ramp nie grałem 1 raz, a ni 10 raz tylko myślę, że spokojnie będzie to liczba dwucyfrowa z piątką na czele. I respawn na tej mapie dla graczy jest po dwóch stronach taki sam zawsze! pierwszy gracz respi się w trzech miejscach jest to rampa, CT lobby lub na środku za boxem nie ma innej szansy na respaw dla gracza numer jeden. Drugi natomiast respawn ma dwóch miejscach jest to głęboko w TT lobby lub przy samym wyjściu z TT lobby i również dla niego nie ma innej opcji na respawn.
1. [2:24] A więc inspektorze jako gracz numer dwa dostałem respa jak widać głęboko w TT lobby więc wiedząc, że gracz numer jeden ma trzy opcje respawnu zaczynam przeskakiwać z prawej do lewej aby zuważyć potencjalnego przeciwnika który mógł dostać respawn w rampa upewniając się, że go tam nie ma przechodzę do sprawdzenia miejsca respawnu jakim jest środek za boxem przeskakując przed ścianę i strafem wracając za ściane, gdy już wiem, że przeciwnika nie ma za boxem ostatnim wariantem jest CT lobby i w takiej sytuacji wiem już na 99% że przeciwnik jest tam (1% jest taki że przeciwnik był afk na starcie rundy i mógł zostać w rampie) więc strafem próbuje zbaitować strzał od niego bo na 99% będzie wcelowany gdyż była to runda na AWP (1% taki sam jak w powyższej sytuacji). Akcja ze strafem na zbaitowanie strzału i zobaczenie kontem ekranu przeciwnika nie jest odkryciem Ameryki bo jest to zjawisko również widoczne na proscenie, którą nie wiem czy inspektor śledzi. No ale przejdźmy dalej jeżeli już zbaitowałem strzał to mając słuchawki wiem, że przeciwnik jest tam i po oddaniu strzału cofnie głęboko do CT lobby w celu przeładowania AWP, wtedy ja wychylam z TT lobby i zyskuje przewagę jakim jest wcelowanie się w przeciwnika i tylko czekam jak on wychyli wiedząc na 100% że tam jest. LINK do akcji na yt
2. [3:15] tutaj szybko i w skrócie znając respawn gracza numer jeden który przypadł na środek za boxem poprzez ukazanie się przeciwnika poprzez podskoczenie byłem przygotowany i wcelony że wychyli z góry lub z prawej. Wychylając dostał tak zwanego flick'a który na demku GOTV które ma tickrate 32 wygląda jak aimlock lecz był to zwyczajny flickshot. LINK do akcji na yt:
3. [4:40] Teraz dostając respawn jako gracz numer jeden i dostając respawn na środku za boxami wiem że przeciwnik jako gracz numer dwa dostał respawn głeboko w TT lobby lub na samym jej wyjściu jestem w stanie od razu spickować go zaczynając od samego wyjścia i akurat tam się znalazł LINK do akcji na yt:
4. [5:33] sytuacji jak powyżej lecz tutaj spodziewać się mogłem tylko przeciwnika głęboko w lobby TT gdyż na blisko go nie było, lub jego obiegania za boxy, podchodząc do TT Lobby najpierw byłem wcelony w lobby kiedy już złapałem łuk na boxy przeszedłem z celownikiem jakbym miał się spodziewać potencjalnego przeciwnika za boxem lecz w tym czasie wychylił z TT lobby a że mam lat dopiero 19 i sporo czasu spędzonego na treningu to czas reakcji mam całkiem niezły żeby ruszyć myszką do lewej. LINK do akcji na yt:
5. [11:50] Sytuacja dokładnie taka sama opisana w punkcie/akcji pierwszej. LINK do akcji na yt:
6. [15:21] To samo co w akcji opisanej numer 3. jak widać przeciwnik dostał flick'a, a na demku które przypominam ma tickrate 32 celownik i tak na głowę idzie dopiero po strzale co pokazuje jak GOTV jest lekko zlagowane/opóźnione. LINK do akcji na yt:
Podsumowując mam nadzieje że inspektor podziała z tych demek i będzie miał jako film instruktażowy i czekam na dalszą konstruktywną i wyczerpującą odpowiedź gdyż nadal czekam na unbana wątek nadal nie zamknięty. Zapraszam również osoby z forum do dyskusji na ten temat