Skocz do zawartości
FAME MMA 21 - ZGARNIJ PSC ×

EBEWalSie.!

Użytkownik
  • Postów

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Dotacje

    0.00 PLN 

Aktywność reputacji

  1. Lubie to!
    EBEWalSie.! przyznał reputację dla RumcajsJumperWitam Wszystkich   
    Cześć Mateusz
  2. Lubie to!
    EBEWalSie.! otrzymał punkt reputacji od RumcajsJumper Witam Wszystkich   
    Cześć, Mam na imię Mateusz, Lat 24 Mieszkam W Bełchatowie (woj, łódzkie) chociaż obecnie przebywam w Szczecinie (delegacja) chyba nie musze opowiadać czym sie zajmuje a jeśli kogoś to interesuje bardzo chętnie udzielę informacji. Sieć serwerów csowicze.pl znalazłem dzięki właścicielowi serwera zombie mod  @LypSeN wcześniej star wars obecnie coronavorus. No I głównie na tym zombie modzie będę spędzał wolne chwile, chociaż na inne serwery tej sieci pewnie również wejdę pograć   
     
    pozdrawiam I wszystkiego dobrego, Do zobaczenia w grze  
  3. Super
    EBEWalSie.! przyznał reputację dla LewyBrzeGRegulamin serwera Zombie Mod CoronaVirus   
    REGULAMIN SERWERA ZOMBIE MOD CORONA VIRUS
     
     
    I Regulamin ogólny 
     
     
    1.1  Czitowanie na serwerze jest całkowicie zakazane!
     1.2 Zakaz reklamowania cudzych serwerów na czacie
     1.3  Zakaz nadużywania mikrofonu
    1.4 Zakaz obrażania innych graczy jak i adminów.
    1.5 Zakaz  podszywania się pod cudze nicki na serwerze.
    1.6  Zakazuje wchodzenia na tekstury mapy.
    1.7 Nie wolno bugowania tj podkładanie miny pod siebie celem wydobycia sie z kampy.
    1.8 Celownik do awp, scouta itp. jest kategorycznie zakazany
    1.9 Modele broni są dozwolone, jednak modele  postaci, które poprawiają widoczność są zakazane.
         2.0 Współpraca pomiędzy Zombie a Człowiekiem jest zabroniona! Wszelkie blokowanie, nie zarażanie się będą karane banem!

    II Regulamin rozgrywki :
     
    2.1  Zombie grają dynamicznie, nie kampią, nie zwiedzają mapy.
    2.2 Grając zombie nie można skanować  tj. zarażać wystające części ciała człowieka po za kampę. Wyjatkami są skany przez tzw. Dziurę w kampie
    2.3 Zakazuje się blokowanie zarażonym innych zombie lub dostępu do człowieka
    2.4 Nie wolno kampić Drwalem oraz  sniperem wyjątek stanowi  Ocaleniec jeśli na serwerze jest więcej niż 15 osób.
    2.5 Zabrania się wykonywanie reconectów podczas gdy jest się pierwszym Zombie, lub też uciekanie przed śmiercią.
    2.6 Zakazuje się okradanie z waluty serwera innych graczy serwera.
    2.7 Bezwzględny zakaz specjalnego nabijania waluty serwera z wykorzystaniem jakich kolwiek bugow
    2.8 Zakazuje się strzelania z przeróżnych działek.
    2.9 Zabrania się rzucania bomby zarażającej na ostatniego człowieka


    III  Taryfikator kar:
    3.1 Czitowanie = Ban permanentny
    3.2 Reklamowanie cudzych serwerów = Ban od 7dni do perma
     3.3 Zły nick gracza = Kick/ ban 5min
    3.4 brak celów moda = Ban 5 min/15min/30 min/ 1h
    3.5 Nadużywanie mikrofonu = Ban 5min/15min/30 min
    3.6 Obraza adminów oraz graczy, ubliżanie im = Ban 30min/1h/3h/1 dzien 
    3.7 Podszywanie sie pod innych graczy  = Ban 1 tydzień/Ban pernamentny
    3.8 Bomba na ostatniego człowieka = Ban 30min/1h/3h
    3.9 Wchodzenie na tekstury  = Ban  5min/30min/1 godzina
    3.10  Wybugowywanie graczy oraz samego siebie  na wyższe piętra = Ban na 30min/1h
    3.11  Nie wykonywanie celów mapy kick/ban 5min
    3.12 Zarażanie graczy przez ścianę tj skanowanie wystajacych rak głowy =  Ban 30min/1h
    3.13 Utrudnianie gry ( blokowanie dla innego gracza ) = Ban 5min/30min/1h
    3.14 Kampienie modami typu Surv/Snajper gdy nie ma 10 graczy = Ban na 5min/15min/30 min
    3.15  Reconectowanie się podczas rozgrywki = Ban na  5min/30 min/1h 
    Regulamin wchodzi w życie od dnia 21.03.2020 
    Regulamin stworzony przez @ LypSeN edytwany za zgoda przez @ LewyBrzeG
     
  4. Lubie to!
    EBEWalSie.! przyznał reputację dla RumcajsJumperRegulamin forum CSowicze.pl   
    REGULAMIN FORUM INTERNETOWEGO „CSowicze.pl” wersja nr 2.1, obowiązuje od dnia: 1 stycznia 2014r. 
     
     
     
    §1 Postanowienia ogólne i definicje
    1. Rejestrując się na forum CSowicze.pl akceptujesz niniejszy Regulamin oraz gwarantujesz jego przestrzeganie, jednocześnie wraz z pierwszym tematem/postem zdajesz sobie sprawę z konsekwencji jego złamania.
    2. Korzystanie z Forum w sposób czynny lub bierny oznacza akceptację Regulaminu.
    3. Forum przeznaczone jest dla osób, które: ukończyły lat 13 i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych lub, w razie potrzeby, wyznaczonego opiekuna prawnego, który wyraził stosowną zgodę.
    4. Administrator Forum – podmiot posiadający największe uprawnienia na Forum, odpowiedzialny za zgodne z obowiązującym prawem funkcjonowanie Forum, utrzymywanie systemu informatycznego i Forum w odpowiednim stanie technicznym.
    5. Moderator Forum – osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku i ładu na Forum oraz za zgodność treści obecnych na Forum z Regulaminem.
    6. Użytkownicy Forum dzielą się na:
    Użytkowników biernych, czyli takich, którzy z różnych powodów nie dokonali pełnej rejestracji w systemie Forum, zaakceptowali Regulamin i nabyli prawo do korzystania z niektórych funkcji Forum, w szczególności do przeglądania/czytania wydzielonej przez Administratora treści.
    Użytkowników czynnych, czyli takich, którzy dokonali kompletnej rejestracji w systemie Forum, zaakceptowali Regulamin i nabyli prawo do korzystania ze wszystkich funkcji i działów Forum, w szczególności posiadania i używania Konta Użytkownika.
    7. Konto Użytkownika - wydzielona przestrzeń pamięci w systemie informatycznym Forum opisana unikalnymi: loginem i hasłem wraz z przekazanymi podczas rejestracji pozostałymi danymi identyfikacyjnymi. Konto Użytkownika składa się z profilu i wizerunku, np. zawierającego Avatar, Sygnaturę, Rangę oraz inne dane. Na Koncie Użytkownika można dobrowolnie umieścić również inne dane, np. krótki opis dotyczący Użytkownika.
    8. Avatar – grafika wyświetlana obok identyfikatora Użytkownika, wprowadzona przez Użytkownika czynnego, o wymiarach i rozmiarze pliku ustalanym przez Administratora Forum.
    9. Wpis - jednorazowa wypowiedź odnosząca się do wybranego tematu.
    10. Sygnatura – podpis tekstowy wyświetlany pod wpisem.
    11. Ranga – wskaźnik ujawniający posiadaną grupę przez danego Użytkownika na forum. Opis wszystkich grup na forum CSowicze.pl
    12. Odznaka – wskaźnik ujawniający ilość dokonanych przez Użytkownika czynnego wpisów, oraz innych czynności na forum: https://csowicze.pl/odznaki/
    13. Ban – stała lub czasowa blokada dostępu do Forum konkretnego Użytkownika czynnego lub biernego albo adresu IP konkretnego komputera, nakładana przez Administratora Forum lub Moderatora Forum za udowodnione notoryczne naruszanie Regulaminu.
    14. Ostrzeżenie – kara umowna za jednorazowe naruszenie Regulaminu nakładana przez Administratora Forum lub Moderatora Forum.
    15. Prywatna wiadomość (PW) – każda jednorazowa wiadomość, którą Użytkownik czynny może przesłać innemu Użytkownikowi czynnemu za pośrednictwem Forum, pod warunkiem, że adresat (Użytkownik czynny) nie zastrzegł prywatności swojego adresu
    e-mail.
    16. Kopiowanie, modyfikowanie, dystrybucja, wyświetlanie publiczne, przedrukowywanie, licencjonowanie, sprzedaż, wymiana, przekazywanie treści i danych Forum lub jego składników bez pisemnej zgody Administratora – jest bezwarunkowo zabronione.
     
    §2 Odpłatność za korzystanie z Forum:
    1. Korzystanie z Forum jest bezpłatne.

    §3 Rejestracja:
    1. Każdy Użytkownik ma prawo do utworzenia jednego Konta Użytkownika. Każde kolejne konto, z wyłączeniem zasad odwołania od nałożonych kar i banów będzie traktowane jako multikonto i niezwłocznie banowane permanentnie.
    2. Użytkownik czynny ma prawo do zgłoszenia żądania usunięcia swojego Konta Użytkownika w każdym czasie, po otrzymaniu takiego żądania za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: kontakt@csowicze.pl , konto zostanie niezwłocznie przez Administratora Forum usunięte:
    a. Jednakże osoby posiadające status - Zbanowany, bądź posiadają grupę "Wilczy Bilet", nie mają możliwości usunięcia konta z forum.
    b. W przypadku posiadania przez użytkownika aktywnych warnów, usunięcie konta również nie jest możliwe. (Przedawnienie 2 lata od momentu otrzymania ostatniego warna)
    3. W procesie rejestracji Użytkownik bierny proszony jest o:
    a. podanie wybranego Identyfikatora Użytkownika („Nazwa wyświetlana”),
    b. podanie adresu e-mail,
    c. podanie i potwierdzenie unikalnego hasła,
    d. odpowiedź na pytanie rejestracyjne,
    e. wprowadzenie unikalnego kodu bezpieczeństwa.
    Pomyślne zakończenie procesu rejestracji powoduje zmianę statusu Guest na Użytkownika.
    4. Forum umożliwia zmianę hasła przez Użytkownika w każdym czasie po pierwszym udanym logowaniu.
    5. Użytkownik podczas rejestracji ma bezwarunkowy obowiązek podania danych kompletnych, zgodnych z prawdą i aktualnych, tj. zgodnych ze stanem faktycznym.
    6. Użytkownik dokonując pełnej rejestracji, celem zmiany statusu do Użytkownika czynnego ma możliwość wyrażenia zgody na wykorzystanie przez Administratora w celach marketingowych podanych danych oraz otrzymywanie wiadomości dotyczących funkcjonowania i zmian na Forum, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz.U.1997, nr 133, poz. 883 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002, nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Użytkownikowi przysługują prawa określone w art.32 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997, nr 133, poz. 883 z późn. zm.), np. do wniesienia pisemnego sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych przez Administratora.
     
    §4 Postanowienia ogólne:
    a. Dotyczące całego forum:
    1. Zakazuje się umieszczania na forum wszelkiego rodzaju plików i treści erotycznych / pornograficznych, rasistowskich, obrażających czyjąś godność religijną, bądź wulgarnych. (w przypadku pracy twórczej należy poinformować w temacie, że jego treść jest przeznaczona dla osób, które posiadają 18+ lat).
    2. Wszelkie przejawy chamstwa, nietaktu, braku kultury, fałszywych oszczerstw, szantażu, prześladowania, będą surowo karane i zwalczane. 
    3. Zakazuje się wszelkiego rodzaju spamowania, floodowania, wymuszania i prowokowania. 
    4. Zakazuje się prowadzenia prywatnych wojen bez żadnego powodu. W przypadku takowej sytuacji ukarane zostaną obie strony. 
    5. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o spektakularne błędy ortograficzne, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
    6. Korzystając z forum dbaj o logikę, estetykę i spójność Twoich wypowiedzi! 
    7. Nabijanie punktów reputacji będzie karane ich zminusowaniem na zasadzie -25p. za każdy taki wybryk. 
    8. Użytkownik czynny ma prawo do umieszczania linków do stron zewnętrznych wobec Forum w działach i miejscach do tego przeznaczonych.
    9. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.

    b. Dotyczące Tematów i postów:
    1. Tematy, których treść jest niezgodna z tematyką danego działu zostaną przeniesione w odpowiednie miejsce lub usunięte (przeniesione do kosza).
    2. Tematy podwójne (zdoublowane) będą przenoszone do archiwum. 
    3. Nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
    4. Bezsensowne posty (np. w podaniu "jestem na tak") bez podania 3 argumentów za decyzją będą nagradzane warnem. 
    - Wyjątkiem jest post w podaniu, który zawiera zawartość merytoryczną.
    5. Wypowiadanie się w swoich podaniach jest zabronione (od tego jest opcja edytuj).
    6. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Od tego jest funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście.
    7. Zabrania się składania podań na jakikolwiek organ forum z aktywnymi ostrzeżeniami na koncie - nie obejmuje to jednak rang dotyczących serwerów. 
    8. Odświeżanie tematów poprzez napisanie jednego postu pod drugim przez tego samego użytkownika dozwolone jest po upływie 24h. - Pisanie dużej ilości postów w krótkich odstępach czasu traktowane jest jako SPAM ( nie dotyczy to tematów z głosowaniami na serwery oraz działu OffTopic ). Dozwolone jest jednak pisanie kolejnych postów tego samego użytkownika, po innych rozmówcach.
    9. Zabrania się wypowiadania w skargach osobom, których dana skarga nie dotyczy. Mogą się wypowiadać: składający skargę, oskarżony, ewentualni świadkowie oraz wyższa administracja danego serwera.
    10. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
     
    c. Dotyczące profilu użytkownika:
    1. Zabrania się aktywnego użytkowania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę. 
    2. Sygnatura musi zawierać daną liczbę grafik wyznaczonych przez przywilej grupy oraz mieć odpowiednią wielkość. 
    2.1 Do pkt 2 nie zalicza się grafika z Gametracker.com. 
    3. Każdy CSowicz, który posiada u nas wyższą rangę niż "Admin serwera" wraz z nią nie ma prawa mieć rangi wyższej od Admin serwera na innym forum. Grozi to utratą rangi tutaj jak i informacją do strony przeciwnej.
    4. Zakazuje się wstawiania obraźliwych klipów wideo / gifów. 

    d. Wykorzystywanie bota do reklam w podaniach na które reklamy są potrzebne jest zabronione. Automatycznie podanie zostanie odrzucone.
           
     §5 Statusy:
    1. Wszelkie statusy zawierające ofertę wymiany punktami reputacji będą usuwane.
    2. Zakaz reklamowania innych stron/portali/for/kanałów etc. Dotyczy to zarówno samych nazw, linków, jak i obrazków/zdjęć.
    3. Notoryczne spamowanie tym samym statusem lub nagminne pisanie, w małych odstępach czasowych nowego statusu jest zabronione.
    4. Umieszczenie w ciągu 24 h, 3 (słownie: trzech) takich samych lub podobnych statusów tj: zawierających tą samą lub podobną treść (różniące się jedną literką, znakiem interpunkcyjnym, czy też zmienioną kolejnością), a także mające na celu to samo przesłanie będą traktowane jako spam.
    5. Umieszczanie reflinków w statusach jest zabronione.
    6. Zabroniony jest wszelkiego rodzaju hating, wyzwiska, obrazy. Dotyczy to również linków, jak i obrazków/zdjęć.
    7. Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia statusów użytkownika bez podania przyczyny.
    8. W statusach dozwolone jest umieszczenie linków, jeśli nie łamią Regulaminu Globalnego, przyjętych zasad i zwyczajów panujących na forum oraz nie godzą w dobre obyczaje i uczucia Użytkowników.
    9. Uwaga! Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia statusu, co do którego zachodzi uzasadnione podejrzenie, że łamie zasady regulaminów, zwyczajów lub prowadzi do treści nieodpowiednich BEZ PODANIA PRZYCZYNY.
     

    §6 Bany:
    1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
    2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
    3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami .
    4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
    5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
    6. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy: "Zbanowani".
    7. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora lub nadanie " Wilczego biletu " z ograniczeniem przeglądania / moderowania forum. 
     
    &7 Taryfikator ostrzeżeń:
    1. Rejestr nałożonych ostrzeżeń prowadzi Administrator Forum. Użytkownik czynny ma prawo do sprawdzenia ilość nałożonych mu ostrzeżeń w swoim profilu.
    2. Administrator Forum ma prawo do nałożenia w indywidualnym i uzasadnionym przypadku Bana czasowego lub bezterminowego, np. za wielokrotne lub poważne naruszenie regulaminu Forum.
    3. Wykupienie warna, możliwe jest miesiąc po jego otrzymaniu.
     
    §8 Postanowienia końcowe:
    1. Administracja zapewnia, iż dołoży wszelkich starań, aby system Forum działał w sposób ciągły i bezawaryjny.
    2. Forum zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Użytkownicy Forum zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu na stronie internetowej Forum albo podczas logowania na Konto Użytkownika i zapewniona im będzie możliwość akceptacji lub odrzucenia nowej treści Regulaminu, co wiąże się z usunięciem istniejącego konta Użytkownika oraz zablokowaniem dostępu do większości treści i funkcji Forum (prócz jego przeglądania) w przypadku odrzucenia nowego Regulaminu.
    3. W sprawach uwag, komentarzy i działań dotyczących funkcjonowania Forum prosimy o kontakt z właścicielem strony.
    4. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.
    5. Nękanie oraz groźby w stronę innego użytkownika forum, podchodzą pod odpowiedzialność karną (blokada permanentna na forum + udostępnienie danych osobowych organom ścigania).
    6. Notoryczne spamowanie zgłoszeniami niemającymi podstaw do ingerencji administracji, będą karane ostrzeżeniami. 
     

     
  5. Lubie to!
    EBEWalSie.! przyznał reputację dla Regulamin UBTeam CSowicze.pl   
    1. Zespół UBT ma 48h na rozpatrzenie odwołania od bana / zgłoszenia cheatera, w przypadku wrzucenia screenshotów  czas na ich rozpatrzenie to 24h.
    2. Każdy użytkownik ma 72h na odwołanie się od bana, w przypadku obowiązku wrzucenia screenshotów ten czas jest skrócony do 48h.
    2.1 Nie zmieszczenie się w czasie (w przypadku bana permanentnego) jest równoznaczne z brakiem otrzymania UB.
    3. Wszystkie screeny muszą być spakowane w paczkę .rar bądź .zip i wrzucone na hosting   https://www.szybkiplik.pl/ Jeśli gracz nie wrzuci ssó'w na podane przez nas hostingi, dostaje od nas ostrzeżenie i jest zobligowany do poprawienia postu. Jeżeli w przeciągu 24h nie dostosuje się do poleceń wydanych przez UBT, jego odwołanie zostanie rozpatrzone ze skutkiem negatywnym.
    4. Administrator, który zbanował gracza permanentnie bez ss'ów musi rozpisać graczowi demko w przeciągu 24h, jeśli zbanowany gracz odwoła się od bana, zakładając temat w odpowiednim dziale. Brak zainteresowania ze strony admina skutkuje ostrzeżeniem  w dziale adminowskim serwera.
    5. Przy wątpliwości co do decyzji nad banem, członek UB Team musi czekać na ocenę innego członka zespołu, ewentualnie Opiekuna UB Teamu.
    6. Przy rozpatrzeniu odwołań / zgłoszeń  używamy tylko szablonu, następnie go edytujemy i dodajemy werdykt. Niedostosowanie się do tego będzie karane ostrzeżeniem na forum.
    7. W dziale "Strefa Banów" rozpatrywane są wszystkie bany dłuższe niż 1 godzina.
    8. Przy zgłoszeniu cheatera w dziale Strefy Banów musi być podany Steam ID / Valve ID lub IP (niewymagane) zgłaszanego gracza. Jeżeli nie ma podanych wyżej wymienionych wartości, temat zostaje zamknięty i przeniesiony do archiwum.
    9. W dziale "Strefa Banów" ma prawo wypowiadać się każdy użytkownik sieci, pod warunkiem że wnosi coś do tematu w postaci demka /SS'a lub  oceny / rozpiski  dodanego już wcześniej demka.  Każdy inny post zostaje potraktowany jako spam, a jego autor zostaje nagrodzony ostrzeżeniem na forum.
    10.  Rozpiska na bana powinna zawierać m.in.  "3 spalone" akcje (przez spalone rozumie się akcje, które w żaden logiczny i normalny sposób nie są do wytłumaczenia). Jeśli nie ma 3 akcji spalonych, gracz nie może zostać zbanowany.
    11. W przypadku, kiedy gracz ma szeroką przeszłość banów na serwerach, może nie otrzymać unban'a.
    12. W przypadku, kiedy członek UB Team nie zmieści się w limicie czasowym, jaki jest przeznaczony na rozpatrzenie odwołania/ zgłoszenia, może on  zostać ukarany przez Opiekuna UB Teamu
    13. Gdy gracz miał już zrobione dwa razy screeny za trzecim razem, admin banujący musi rozpisać demko, brak zainteresowania ze strony admina skutkuje ostrzeżeniem  w dziale adminowskim serwera. 
                                              
     
    © CSowicze.pl - Sieć Serwerów Counter-Strike
    Wykorzystywanie bez zgody autora zabronione.

    Pozdrawiamy,
    Administracja CSowicze.pl

     
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
    @ .:TR@kToR:. ✉ [Steam]
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
     

     
    @ unnamed.
    @ Yei..
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
     -
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
        ------------------------------------------------------------------------------------------------    
    -
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
    -
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
     

     
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
    -
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
     
     

     ------------------------------------------------------------------------------------------------
         -
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
       -
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
        -
     ------------------------------------------------------------------------------------------------
     
     
     
     
     
     
     
  6. Super
    EBEWalSie.! przyznał reputację dla RumcajsJumperRegulamin admina CS 1.6   
    REGULAMIN ADMINA CS 1.6 NA SERWERACH „CSowicze.pl”
    wersja nr 1, obowiązuje od dnia: 08.12.2019
     
     
    Zasady ogólne:
    Admin musi stosować się do ogólnego regulaminu serwera i forum, Admin musi zachowywać się kulturalnie na serwerze, Admin nie kicka/wyrzuca graczy z serwera bez podania powodu, Admin nie slapuje/banuje/slayuje bez podania powodu, Admin musi sprawdzać zgłoszenia na u@, Admin ma obowiązek rozpisania dema gdy gracz uważa że został zbanowany niesłusznie, Admin powinien odrobić ostrzeżenia nadane na forum w jak najszybszym czasie, Admin musi przegrać daną liczbę godzin w zależności ile dany serwer wymaga, Jeżeli admin otrzyma na swoje konto 3 ostrzeżenia zostają zdjęte uprawnienia, Admin nie jest od dawania UB, Admin nie może posiadać admina na innej sieci, Admin nie może nadużywać say@/say@@@/say@@@, Admin ma zakaz banowania innego admina, od tego są opiekunowie / właściciele serwerów, W odwołaniach od bana wypowiadamy się jeżeli zostaniemy o to poproszeni lub jesteśmy adminami banującymi, Admin powinien być aktywny w życiu forum, Admin ma zakaz wynoszenia i rozpowszechniania informacji z działów administracji na forum. ZAKAZANE I KARANE BANEM, Powody banów muszą być adekwatne z przewinieniem osoby banowanej oraz nie mogą zawierać wulgaryzmów (Dotyczy to całej administracji), Tylko jedna osoba może posiadać admina na nicku/sid, nie podajemy kont i danych innym.  
    Taryfikator kar dla administratora pojawi się w najbliższym czasie!
  7. Lubie to!
    EBEWalSie.! przyznał reputację dla ferstelRegulamin Chatboxa CSowicze.pl   
    §1. Postanowienia ogólne:
     
    1.1. Każdy zarejestrowany użytkownik posiada dostęp do Chatboxa,
    1.2. Nieznajomość Regulaminu Forum jak i Regulaminu Chatboxa nie zwalnia z jego przestrzegania,
    1.3. Najważniejsza jest kultura osobista,
    1.4. Prywatne sprawy załatwiamy poza Chatboxem. Do tego służą prywatne rozmowy na forum,
    1.5. Użytkownik korzystający z czatu powinien znać Regulamin Forum oraz Regulamin Czatboxa,
    1.6. Wszelkie nieodpowiednie zachowania prosimy zgłaszać do Administracji Forum. 
    1.7. Chatbox nie jest miejscem dyskusji na temat banów itp. W takich przypadkach istnieją odpowiednie do tego działy.
    1.8. Max. 3 wiadomości pod rząd.
    1.9. Grupy premium ( Sponsor PRO/ VIP/ Donator/ Sponsor) oraz grupy kupione (własne) mogą wysyłać 4 wiadomości pod rząd.
     

    §2. Zabronione jest:

    2.1. Reklamowanie serwerów innych sieci niż CSowicze.pl,
    2.2. Wysyłania zdjęć o charakterze erotycznym,
    2.3. Wysyłanie zdjęć obrażających daną osobę,
    2.4. Wysyłanie linków ze złośliwym oprogramowaniem,
    2.5. Wszczynanie/prowokowanie kłótni,
    2.6. Obrażanie innych użytkowników w związku z ich poglądami religijnymi, orientacją seksualną itp,
    2.7. Używania nadmiernej ilości wulgaryzmów,
    2.8. Prowadzenie " prywatnych wojen " na Chatboxie,
    2.9. Uporczywego narzucania zdania na temat swoich poglądów, wyznań, seksualności, ideologii itp. 
     

    §3. Blokady/ostrzeżenia:

    3.1. Wszczynanie/prowokowanie kłótni - Ostrzeżenie słowne  Blok ( 3 dni )  Warn 
    3.2. Reklamowanie serwerów prywatnych oraz sieci. - Ban permanentny
    3.3. Wysyłania zdjęć o charakterze erotycznym - Ostrzeżenie słowne   Blok ( 3 dni ) Warn  Ban 7 dni 
    3.4. Wysyłania zdjęć obrażających daną osobę - Ostrzeżenie słowne   Blok ( 3 dni ) Warn  Ban 7 dni 
    3.5. Używanie nadmiernej ilości wulgaryzmów - Ostrzeżenie słowne  Blok ( 1 dzień )   Warn
    3.6. Nadmierne łamanie regulaminu Chatboxa - Blok ( 7 dni )  Warn  Ban 14 dni 
    3.7. Prowokacje - Ostrzeżenie słowne  Blok ( 1 dzień )   Warn
    3.8. Uporczywe narzucanie zdania na temat swoich poglądów, wyznań, seksualności, ideologii itp - Ostrzeżenie słowne   Blok ( 3 dni ) Warn  Ban 7 dni 
     
     
    §4. Postanowienia końcowe 

    4.1. Każdy użytkownik na którego została nałożona blokada nie posiada dostępu do konwersacji z innymi użytkownikami,
    4.2. Chcąc zgłosić nieodpowiednią sytuację która wystąpiła na Chatboxie, prosimy o zebranie przed zgłoszeniem odpowiednich dowodów,
    4.3. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez informowania o tym użytkowników forum,
    4.4. O karach do innych zaistniałych sytuacji nie zapisanych w ( §3. Blokady/ostrzeżenia ), decyduje już indywidualnie każdy z Administracji Forum.
    4.5. W przypadku nadmiernego łamania danego punktu regulaminu i "przejścia" każdej kary dla danego podpunktu, będzie każdorazowo ponawiane od "Warn" lub zostanie nałożona większa kara.
     
     
                           
     
     

     Zgłaszając cheater'a, nie zapomnij dodać nicku gracza oraz serwera, na którym gra 
    Za niestosowanie się do regulaminu będą wyciąganie odpowiednie konsekwencje, nadawane blokady jak i warny 
     
     
    © CSowicze.pl - Sieć Serwerów Counter-Strike
    Wykorzystywanie bez zgody autora zabronione.

    Pozdrawiamy,
    Administracja CSowicze.pl
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie