Skocz do zawartości
Forum
Regulamin

Zasady i wytyczne obowiązujące wszystkich użytkowników

Administracja

Poznaj zespół moderatorów i administratorów dbających o społeczność

Ranking Użytkowników

Zestawienie najbardziej aktywnych członków naszej społeczności

Serwery
Bany CS2

System banów na serwerach Counter-Strike 2

Bany CS 1.6

System banów na serwerach Counter-Strike 1.6

Sklep CS2

Dostęp do usług premium i przywilejów na serwerach CS2

Sklep CS 1.6

Oferta usług VIP/SVIP dla graczy Counter-Strike 1.6

Odwołaj się od bana

Oficjalna procedura odwoławcza dla zablokowanych graczy

Społeczność
Wydarzenia

Kalendarz turniejów, konkursów i integracyjnych spotkań graczy

Discord

Dołącz do naszej społeczności na discordzie

Aktualności

Bieżące informacje dotyczące serwerów i środowiska CS

Pomoc

Przewodniki, poradniki i wsparcie dla wszystkich użytkowników

Nowy szablon forum
csowicze.pl


Przygotowaliśmy dla Was nowy wygląd forum! Na pewno znajdziecie rzeczy, które można ulepszyć. Dajcie nam znać w dedykowanym wątku. Wasza opinia jest dla nas ważna!

Czytaj więcej

Największy spamer czatbox'a! Weź udział kolejnej edycji konkursu!


Wraz ze startem nowej odsłony forum ruszamy z kolejną edycją konkursu spamer czatbox'a! Do wygrania fajne nagrody w tym $$$$

Czytaj więcej

Csowicze – Odświeżona Odsłona | Parę Ważnych Informacji


Wracamy po krótkiej przerwie... Przeczytaj ogłoszenie by być na bieżąco!

Czytaj więcej

Nasze serwery

  • Counter-Strike 1.6 Counter-Strike 1.6
    • Nowy ONLY DD2 - PRACE
    • 51.77.39.131:27016
    • 0 / 32 graczy
    • mapa:


      cs_siege

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa cs_siege
        • Protokół source
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 1
  • Counter-Strike 2 Counter-Strike 2
    • Nowy Only Mirage
    • mirage.csowicze.pl
    • 2 / 20 graczy
    • mapa:


      de_mirage

    • Właściciel:

  • Minecraft Minecraft
    • MC - Survival - (1.21.4/5)
    • mc.csowicze.pl
    • 0 / 30 graczy
    • mapa:


      world

    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Mapa world
        • Protokół gamespy3
        • Procentowe wypełnienie 0%
        • Najwięcej graczy 3
  • Teamspeak 3 Teamspeak 3
    • Nowy TS3 - Csowicze
    • ts3.csowicze.pl
    • 3 / 32 graczy
    • Właściciel:

        • Właściciele
        • Protokół teamspeak3
        • Procentowe wypełnienie 9%
        • Najwięcej graczy 3
  • Discord Discord
    • DC CSowicze
    • Kliknij przycisk Połącz
    • 48 / 48 graczy
    • Właściciel:

  • 9 Wszystkich serwerów
  • 88 / 282 Wszystkich graczy
  • 31% Zapełnienie serwerów

Informacje o pliku

hvmxp_mod_forum_banner.jpg

 

( Counter-Strike & Condition-Zero Mod)

.: Opis :.
Ten MOD tworzy walke miedzy ludzmi a potworami.
Uzyj konfiguracji pliku (mozna tak: 'maps/nazwamapy_monster.cfg')aby zrespowac Kreatury.
Kazdy stwor "monstername_frags" daje specjalne fragi.
Ten MOD potrzebuje CSDM do prawidlowego dzialania!
Ludzie beda miec specjalny radar dzieki czemu latwiej zabic kreature.
Gracz majacy najwiecej punktow za zabicie potworow (fragow) "win_limit" wygrywa!!!

.: Potwory :.
1. Alien Grunt (agr)
2. Big Momma (big)
3. Bull Squid (bul)
4. Controller (con)
5. Gargantua (gar)
6. Head Crab (hea)
7. Hound Eye (hou)
8. Slave (isl)
9. Snark (sna)
10. Zombie (zom)
11. Human Grunts (hgr)
12. Tentacle (ten)
13. Barney (bar)
14. Human Assassin (has)

.: Umiejetnosci :.
HP +: Dodaje max hp: 'skill1_hp' za kazdy level.
Speed +: Dodaje szybkosci z kazda bronia przez: 'skill2_speed' za level.
Gravity -: Obniza grawitacje przez: 'skill3_gravity' za level.
Start Pistol: Zamienia start z pistolem: (0 skill4_pistol0,1 skill4_pistol1,2 skill4_pistol2,3 skill4_pistol3,4 skill4_pistol4,5 skill4_pistol5)
Mid-Kit: Naprawia zycie: 'skill5_hp' za kazdy level (zbinduj to 'midkit')
Vanish:Bedziesz niewidzialny dla ludzi i potworow poprzez: 'skill6_time' sekund co lvl, raz na zycie (zbinduj to 'vanish')

.: Uzytkowe :.

hvm_bhmode <mode> //ADMIN z flaga D, zmienia "hunter mod" (0 = Wylaczony, 1 = zabij wszystkich 2 = Druzyny) hvm_reset <name> //ADMIN z flaga A, reetuje levele i wyniki hvm_givexp <name> <xp> //Admin z flaga D, moze dawac XP say /wins //pokazuje ile razy gracz wyggral say /kills //pokazuje ile potworow gracz zabil say /(mon) //Pokazuje ile razy zabiles danego potwora(Tylko 3 pierwsze charaktery: agr,big,bul,con,gar,hea,hou,isl,sna,zom, etc.) say /topwins //Top10 wygranych say /topkills //Top10 zabojcow say /top(mon) //Pokazuje Top10 zabic danego potwora (zabojcy) say /tmdl //Zmienia model TT: urban = terror | gsg9 = leet | sas = arctic | gign = guerilla | (TYLKO CZERO) spetsnaz = militia say /ctmdl //Changes model back to CT say /help //Wyswietla pomoc say /help2 //Pomoc2 say /hvmstats //Staty HvM Mod say /skills //Menu skilli say /skillsinfo //Info o skillach say /resetskills //Resetuje skille con hvm_stats <name> //Pokazuje statystyke gracza ktory sie polaczyl (HvM Mod) con midkit //Uzywa apteczki (Raz na runde)

.: CVARy :.

bounty_hunters 0 //Wlacza MOD Bounty Hunters (0 = Wylacza, 1 = "Zabij wszystkich", 2 = Druzyny) level1xp 100 //Potrzebne XP do zdobycia 1 level'u(Kazdy nastepny level bedzie potrzebowal 2x tyle XP niz poprzedni lvl) point_perlevel 2 //Ile punktow gracz zbiera za KILL'a? skill1_hp 20 //Ile HP gracz bierze sobie za: 'HP +'? skill2_speed 20.0 //Ile % dodaje szybkosci graczowi: 'Speed +' ? skill3_gravity 12.0 //Ile % zmniejszy sie grawitacja: 'Gravity -' ? skill4_pistol0 glock18 //Jaki poczatkowy pistolet dla: 'Start Pistol' level 0? skill4_pistol1 usb //Jaki poczatkowy pistolet dla: 'Start Pistol' level 1? skill4_pistol2 p228 //Jaki poczatkowy pistolet dla 'Start Pistol' level 2? skill4_pistol3 deagle //Jaki poczatkowy pistolet dla 'Start Pistol' level 3? skill4_pistol4 fiveseven//Jaki poczatkowy pistolet dla 'Start Pistol' level 4? skill4_pistol5 elite //Jaki poczatkowy pistolet dla 'Start Pistol' level 5? skill5_hp 25 //Ile dostajemy HP za apteczke? skill6_time 2 //Ile sekund jestesmy niewidzialni na: 'Vanish' level? skill1_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: 'HP +'? skill2_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: 'Speed +'? skill3_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: 'Gravity -'? skill5_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: r 'apteczki'? skill6_maxlevel 5 //Jaki maksymalny lvl dla: 'Vanish'? knife_speed 50 //Predkosc jaka bedzie nadana graczowi gdy nie uzywa broni(noz) agrunt_xp 15 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: agrunt? bigmomma_xp 25 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: bigmomma? bullsquid_xp 5 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: bullsquid? controller_xp 15 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: controller? gargantua_xp 50.0 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: gargantua? headcrab_xp 3 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: headcrab? houndeye_xp 5 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: houndeye? islave_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: islave? snark_xp 1 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: snark? zombie_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: zombie? hgrunt_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: hgrunt? tentacle_xp 25 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: tentacle? barney_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: barney? hassassin_xp 10 //Ile XP zgarnia gracz za zabicie: hassassin? agrunt_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: agrunt? bigmomma_frags 2 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: bigmomma? bullsquid_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: bullsquid? controller_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: controller? gargantua_frags 3 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: gargantua? headcrab_frags 0 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: headcrab? houndeye_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: houndeye? islave_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: islave? snark_frags 0 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: snark? zombie_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: zombie? hgrunt_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: hgrunt? tentacle_frags 2 //How many frags a player gets for killing a tentacle? barney_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: barney? hassassin_frags 1 //Ile fragow zgarnia gracz za zabicie: hassassin? win_limit 50 //Ile fragow gracz musi miec aby wygrac? fragslose 1 //Ile fragow gracz traci gdy zginie? (Gdy zostanie zabity przez czlowieka straci -1) min_players 2 //Ile graczy musi byc podlaczonych do naliczania fragow? hvm_pause 0 //Zatrzymuje MOD'a Ludzie VS Potwory ze zliczonymi fragami, zabiciami potworow i wygranymi. hvm_save 1 //Zapisuj wyniki graczy(Zabosjtwa, wygrane, zabojstwa [przez] potworow) hvm_saveby 0 // Zapisuj przez: 0 = SteamID, 1 = IP, ELSE = Nick hvm_sounds 1 //wlacza sound'y do MOD'u Ludzie VS. Potwory. hvm_top10_path "addons/amxmodx/hvm_top10" //Miejsce w ktorym beda zapisywane statsy (TOP10).(Uzywa "hvm_saveby")

.: Wymagane moduly :.
engine
cstrike
fakemeta
hamsandwich
fun
csdm
nvault


.: CSDM :.
Nalezy sciagnac..
_____________________


.: Ustawienia CSDM :.
-Mod broni etc. [X]
-Menu broni [ ]
-Strip Weapons [X]
-Automatyczne przeladowanie [ ]

.: Foto :.

[spoiler]de_dust0027.jpg[/spoiler]

[spoiler]de_dust0028.jpg[/spoiler]

[spoiler]de_dust0029.jpg[/spoiler]


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie