Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

DeeJay ;)

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2
  • Dotacje

    0.00 PLN 

Ostatnia wygrana DeeJay ;) w dniu 5 Lutego 2015

Użytkownicy przyznają DeeJay ;) punkty reputacji!

Informacje Profilowe

  • Lokalizacja
    Lubelskie
  • Płeć
    Mężczyzna

Kontakt

  • GG
    20246382

Osiągnięcia DeeJay ;)

Nowy

Nowy (1/14)

7

Reputacja

  1. Zabawy PART II "Tak i Nie" Zabawa polega na tym, że strażnik wybierze więźnia i nie może on powiedzieć słowa Tak/Nie w wyrazie albo w zdaniu. Strażnik zadaje mu różne pytania, a więzień musi odpowiedzieć za każdym razem inaczej, gdy odpowie Tak/Nie zostaje zabity. "Sniper" - CT wyznacza teren dla terrorystów, w którym mogą biegać, skakać itd, a później sam się od nich oddala i strzela losowo w pierwszego lepszego, aż zginie jedna lub więcej osób. "Wyższy Spray" - Zabawa znana i lubiana z CS 1.6. Polega na tym, że gracze bindują sobie klawisz (bind "t" "say !spray"), i osoba która zrobi spray wyżej - wygrywa. "50 na 50" - Zabawa polega na tym, że klawisz wyznacza 2 pola, np. lewy kąt klatki i prawy kąt klatki. Zadaje pytanie, np. W którym roku rozpoczęła się pierwsza wojna światowa? Lewy kąt to 1914, a prawy kąt to 1918. Osoby które wybiorą poprawną odpowiedź - przeżyją. "Familiada" - Zabawa podobna do Quizu, tylko podczas tej zabawy klawisz dzieli terrorystów na grupy i grają oni do kilku punktów. Najlepiej dawać bardzo mało czasu, żeby nikt nie zdążył odpowiedzi wygooglować. "Antonimy" - zabawa polega na tym, że piszecie odwrotność danego słowa. "Lustro" - Terroryści muszą naśladować prowadzącego i wykonywać wszystko dokładnie tak jak on. Jeżeli klawisz podskoczy raz, a jakiś więzień 2 razy, to strażnik ma prawo go zabić. "Wyścig na plecach" - Klawisz robi grupki 2 osobowe, a następnie wyznacza trasę do przebiegnięcia. Jednak terroryści muszą pokonać trasę we 2, czyli jeden musi stać na drugim i muszą iść dość powoli, żeby nie spaść. Jak spadną, to zaczynają od początku. "Skan" - zabawa polega na tym, ze terroryści wchodzą do izolatki, lub do pomieszczenia, wtedy klawisz ich skanuje. Terroryści muszą skakać i kucać, aby uniknąć strzałów i śmierci. "Miasta" - Klawisz podaję literkę, osoba która jako pierwsza na tą literkę napisze miasto - wygrywa. "Państwa" - Klawisz podaje literkę, a więźniowie mają na tą literkę napisać państwo. Osoba, która pierwsza to wykona - wygrywa. Zabawa w Sajmon mówi - Grę zaczynamy słowami " Zaczynam Gre w Sajmon Mówi " Zabawa w której słuchamy prowadzącego tylko wtedy, gdy swoje zdanie poprzedzi zdaniem " Sajmon mówi " - Gre kończymy słowami " Sajmon mówi kończymy zabawę w sajmon mówi " - Sajmon mówi kucać, jest prawidłowym rozkazem - Skakać - Rozkaz błędny i więzień nie powinien go wykonywać - Zabawa się nie kończy gdy Prowadzący sajmon powie " kończymy zabawe w sajmona " "Kawały" - Zasady są proste, dobry kawał więzień żyje, kiepski kawał więzień zostaje zabity. "Chybil Trafil" - Zabawa dotyczy czapek . - Prowadzacy ustawia grupe wiezniow w szeregu poczym kaze im sie odwrocic plecami do niego . - Prowadzacy rozkazuje zalozyc dla wszystkich czapki ( jakie tylko chca ) - Zadaniem wiezniow jest napisac rodzaj czapki na znak prowadzacego ktorych jest najwiecej . - Pierwsza osoba ktora trafi wygrywa . "Zabawa w Kalambury" - Strażnik rysuje pewną rzecz a więźniowie odgadują co to. - Gdy więzień zgadnie to może wybrać jedną osobę do zabicia z więźniów. "Ustawka" - Prowadzący dzieli daną liczbę więźniów na dwie równe grupy. - Każda grupa ubiera oddzielną czapkę (czyli osoby w tej samej grupie ubierają taką samą czapkę --> dla mniej zdolnych) - Po sygnale strażnika obie grupy ze sobą walczą, strażnik włącza box-a - Nie wolno bić swoich ziomali z grupy (strażnik może za to zabić awanturnika) "Zabawa w kolory strojów" - Więźniowie ustawieni w szereg mają bezruch i patrzą się max w górę aż do odwołania strażnika - Strażnik mówi kolor ubrania a więźniowie, którzy uważają że mają taki kolor wychodzą przed szereg - Więzień który odgadł kolor swojego ubrania przeżyje, który nie odgadł ginie - Jeżeli strażnik powie kolor a więzień z tym kolorem nie wystąpi przed szereg również ginie
  2. Witaj moja mordo sciągaj więcej osób :)
  3. Witam sporządziłem parę ciekawych zabaw. Mam nadzieję, że będziecie je stosować. :) Strażnicy mogą być bardziej kreatywni. :) Sąd Więzień zostaje oskarżony o dowolne przestępstwo ( które wymyśli prowadzący ), jeśli uda mu się z tego wybronić u dowieść, że jest niewinny, przeżyje. Zwierzątka Prowadzący naśladuje dane zwierzę. Więzień który pierwszy zgadnie jakie zwierzątko naśladuje prowadzący, wskazuje współwięźnia do zabicia. Ostatnia Reakcja Prowadzący wydaje polecenie do wykonania, więzień który jako ostatni wykona to polecenie zostaje zabity przez prowadzącego. Pierwsza Reakcja Prowadzący wydaje polecenie do wykonania, więzień który jako pierwszy wykona to polecenie wskazuje współwięźnia do zabicia. Krwawe Czapeczki Więźniowie odwracają się plecami do prowadzącego. Prowadzący podaję nazwy dwóch czapek z których jedną będzie miał założoną. Więźniowie którzy będą mieli te same czapki co prowadzący zostają ocaleni, a Ci którzy mają złą czapkę giną. Stolice Prowadzący podaję nazwę danego państwa, a więźniowie jego stolicę. Więzień który poprawnie odpowie wskazuje osobę/osoby do zabicia. Prawda czy Fałsz Prowadzący zadaje pytanie, więźniowie ustawiają się w miejscach które prowadzący im wskaże jako prawda i fałsz. Więźniowie którzy stoją na złym polu zostają zabici. ( Zabawa jest lepsza podczas gdy więźniowie przebywają w terrarium). Wojsko Prowadzący wydaje polecenia po kolei, mianowicie: Baczność - więźniowie patrzą na tylko i wyłącznie na strażnika prowadzącego. W tył zwrot - więźniowie obracają się o 180 stopni. W prawo zwrot - więźniowie obracają się o 90 stopni w prawo. W lewo zwrot - więźniowie obracają się o 90 stopni w lewo. Więzień który źle wykona polecenie zostaje zabity. Kolorki Więźniowie biegają po całym terrarium, gdy prowadzący poda kolor z terrarium np. czerwony, więźniowie muszą jak najszybciej udać się na ten kolor. Więzień który ostatni dobiegnie do koloru zostaje zabity. Kuleczki Prowadzący wystrzeliwuje z danej broni amunicje. Więźniowie muszą zgadnąć, bądź być najbliżej prawidłowej odpowiedzi czyli ile zostało amunicji w magazynku prowadzącego. Więzień który będzie najdalej prawidłowej odpowiedzi zostaje zabity. Wieżyczki Więźniowie tworzą dwuosobowe wieże i przechodzą jeden na drugim w wyznaczone miejsce. Ostatnia wieżyczka która dojdzie do wyznaczonego punktu zostaje wyeliminowana. Rzut bronią Więźniowie otrzymują broń z pustym magazynkiem. Więzień który rzuci pustą broń najbliżej zostaje zabity. Gala boksu Więźniowie dobierani są przez prowadzącego w pary. Następnie prowadzący uruchamia tryb walki. Walczą ze sobą do ostatniego lub dopóki jedna z par nie polegnie. Czarna Owca Więźniowie biegają po dowolnym pomieszczeniu. Na gong prowadzącego, więźniowie muszą stworzyć wieże dwuosobową. Osoba bez partnera ( czarna owca w stadzie :D ) zostaje zabita. Zabawa przeznaczona do użycia przy nieparzystej liczbie więźniów. Dyktando Prowadzący podaje więźniom zdanie do napisania. Pierwszy więzień który napisze prawidłowo zdanie z zachowaniem interpunkcji ( w cs'ie raczej ciężko będzie napisać literę "ę" bądź "ą") wybiera osobę/osoby do zabicia. Zwinne Palce Prowadzący podaje dane słowo do napisania. Więzień który napisze te słowo poprawnie i jako pierwszy napisze to słowo wybiera osobę/osoby do zabicia. Alfabet Prowadzący podaje dowolną literę z alfabetu, a zadaniem więźniów jest podanie numeru tej liczby (np. C - 3). Kto pierwszy napisze numer danej literki może np. WYBRAĆ osobę/osoby do zabicia. Przed rozpoczęciem zabawy należy podać informację czy liczą się także litery takie jak: ą,ć,ę,ń itp. Tłumacz Strażnik główny piszę na chacie słowo po polsku, więźniowie natomiast muszą te słowo przetłumaczyć na angielski (bądź na odwrót). Osoba, która pierwsza poda znaczenie tego słowa może np. wybrać osobę/osoby do zabicia. Pierwiastki Strażnik prowadzący podaje jakiś pierwiastek (np. √4), a więźniowie muszą podać wynik tego pierwiastka. Osoba, która pierwsza poda wynik tego pierwiastka może np. wybrać osobę/osoby do zabicia. Marki samochodów Prowadzący piszę na chacie model jakiegoś samochodu (np. Mondeo), a zadaniem więźniów jest podanie marki samochodu ( < czyli Ford). Osoba, która pierwsza poda dobrą markę samochodu może np. wybrać osobę/osoby do zabicia. Quiz na flagi Zabawa polega na tym, że prowadzący pyta się jakie kolory ma flaga danego państwa, kto pierwszy napisze, wygrywa. Szukanie broni Bierzemy więźniów na basen każemy ustawić im się twarzą do ściany, aby nic nie widzieli. Po tym chowamy jakiś pistolet pod wodą. Kto go znajdzie, wygrywa. Broń można również schować w jakimś innym pomieszczeniu na mapie, np. w ciemnicy, boisku, etc. Radioaktywne spreje Zabieramy więźniów do terrarium, najlepiej jak największą ilość osób. Każemy im rozbiec się po terrarium i po jakimś czasie karzemy im się zatrzymać. Wszyscy robią spreja pod sobą. Następnie więźniowie muszą mieć nakaz patrzenia się maksymalnie w górę i muszą biegać po terrarium jakiś czas. Kiedy wydamy komendę bezruch, osoby, które stoją na spreju, giną. Nie można podglądać. Rymy Prowadzący podaję jakąś frazę, a więźniowie muszą dokończyć ją rymami, kto poda najśmieszniejszy rym(nieobraźliwy, bez przekleństw) lub pierwszy napisze - wygrywa. Można również pytać każdego po kolei o rym do jakiegoś słowa. Przesłuchanie/Sąd Klawisz wybiera więźnia i zadaje mu pytanie, dlaczego popełnił przestępstwo. Więzień musi się z tego wytłumaczyć. Zależy od preferencji strażnika, mogą to być śmieszne wytłumaczenia, a także poważne, ale zazwyczaj śmieszne. Najlepiej bawić się w tą zabawę na mapie, gdzie jest sąd. Inaczej niż w zabawie "Sąd". Tutaj liczy się, aby było śmiesznie. Wieże Zabawa dla 4, 6, 8, 10, 12 a nawet większej liczby więźniów. Skazani dzielą się na 2, 3 lub 4 drużyny. Mają zrobić wieżę 2-3-4-5 lub nawet 6 osobową. Drużyna, która pierwsza zrobi wieżę - wygrywa. Można również zmienić zasady i np. drużyna z najładniejszą lub najbardziej pomysłową wieżą wygrywa. Szef Kuchni Zabawa polega na tym, że więźniowie serwują dania klawiszom. Powiedzmy śniadanie - więzień przedstawia swój posiłek.. Jeżeli zaproponowane jedzenie spodoba się klawiszowi, to więzień przeżyje. Skróty Po prostu, prowadzący podaje skrót, który więźniowie muszą rozszyfrować. Kto pierwszy - wygrywa. Skoki do wody Osoba, która wykona lepszy, bardziej pomysłowy skok do basenu z trampoliny - wygrywa. Albo przegrywa osoba, która skoczyła najbardziej monotonnie, mało kreatywnie. Koziołki Terroryści dobierają się w pary i muszą przejść jakiś obszar. Jeden terrorysta kuca, drugi przez niego przeskakuje i w miejscu dotknięcia ziemi nie może się ruszać i musi kucnąć, wtedy kolega powtarza jego czynność aż dobiegną do mety wyznaczonej przez prowadzącego. Matematyk Strażnik zadaje pytanie matematyczne, np. ile to jest pierwiastek ze 144. Jeżeli ktoś jako pierwszy odpowie prawidłowo, w tym przypadku to 12, wygrywa. Kamikaze Zabawa polega na odebraniu sobie jak największej ilości życia. Prowadzący wybiera budynek itp itd z którego mają skakać. Więźniowie mogą skakać tylko raz lub w zależności od prowadzącego. Wygrywa zawodnik z najmniejszą ilością życia. Fala Zabawa polega na ustawieniu przez wieźniów szeregu. Na dany sygnał prowadzącego podskakują po kolei osoby. Terroryści nie mogą podskoczyć ani za wcześnie ani za późno, mają to zrobić wtedy gdy kolega obok podskoczy. Kierunek fali ustala prowadzący. Osoba która się pomyli ginie. Baba Jaga patrzy Prowadzący ustawia TT w wybranym miejscu, odwraca się do nich plecami i na słowa raz, dwa, trzy, baba jaga patrzy TT biegnie w jego stronę. W momencie gdy prowadzący się odwróci przodem, TT nie wykonuje żadnych ruchów. CT ma prawo zabić, jeźeli któryś z terrorystów się poruszył. Kto pierwszy dobiegnie do wyznaczonego miejsca wygrywa. Może również wygrać kilka osób, jeżeli więźniów jest sporo. UWAGA ! Ilość więźniów do zabicia wybiera prowadzący ze względu na sytuację i plany odnośnie więźniów.
  4. Moim Bardzo skromnym zdaniem można by coś takiego wgrać. :) VIP 1. Posiada unikalną rangę w czacie jak i tabeli (VIP) 2. Posiada 2 skoki w powietrzu 3. Otrzymuje menu z wyborem broni dostępne od 3 rundy Między innymi: AK-47 + Deagle M4A1 + Deagle AWP + Deagle 4. Otrzymuje (1 HE) - (2 Smoke) - (2 Flashe) 5. Dostaje pełny pancerz + HELM 6. Otrzymuje FREE DEFUSE KIT 7.Wiadomość informująca o tym, że VIP wszedł/wyszedł na serwer / z serwera 8. Za zabójstwo (HS = +15 hp; a w inną część ciała +10HP)
  5. Cześć.! Csowicze jestem Mateusz mam 17 lat, pochodzę z województwa Lubelskiego z miasta Chełm. Bardzo lubię grać w cs, znajdziecie mnie pod nickiem DeeJay ;) napewno na Jb, dd2, i innych modach :) Miałem Admina, Moderatora a także UbTeam, więc coś tam umiem. Mam nadzieję, że mnie polubicie. Pozderki DeeJay ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie