Skocz do zawartości
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×

[INFORMACJE] Nowe zmiany.


Pikaczu

Rekomendowane odpowiedzi

Klasy darmowe:

  • Komandos
  • Lekki strzelec
  • Ciezki strzelec
  • Wsparcie ogniowe
  • Wsparcie rakietowe
  • Wsparcie maszynowe
  • Saper
  • Medyk
  • Sanitariusz
  • Snajper
  • Skrytobojca
  • Rusher
  • Rebeliant
  • Szturmowiec
  • Inżynier
  • Bojownik

Planowane itemy:

  • Adrenalina - Zadajesz +20dmg przedmiotami zależnymi od inteligencji.
  • Waga ciężka - dostajesz M249 bez rozrzutu.
  • Notatki Komandosa - natychmiastowe zabicie nożem (PPM)
  • Determinacja Lekkiego Strzelca - Zadajesz podwójne obrażenia z pistoletów.
  • Siła Ciężkiego Strzelca - gdy trafisz wroga od tylu, obrażenia są 2 razy większe.
  • Naboje Ciężkiego Strzelca - zadajesz o 20 obrażeń więcej przeciwnikowi.
  • Poradnik zabijania - dostajesz za każde zabicie dodatkowa, losowa ilość doświadczenia (5-15 EXP).
  • Brutalność Wsparcia Ogniowego - posiadasz 1/5 szansy na oślepienie przeciwnika zadając mu obrażenia.
  • Księga doświadczenia - na początku każdej rundy dostajesz losowa ilość doświadczenia. (10-30 EXP)
  • Rękawiczki złodzieja - zabijając wroga kradniesz mu 1000$$.
  • Bitewność Wsparcia Rakietowego - dostajesz dwie rakiety.
  • Morfina Wsparcia Maszynowego - masz 1/4 szansy na odrodzenie się po śmierci.
  • Lokata bankowa - daje kasę na początku rundy (+2500$$) i ochrania przed jej utrata (przed działaniem Rękawiczek złodzieja).
  • Pułapka Sapera - dostajesz dwie miny.
  • Apteczka - dostajesz apteczkę, która po użyciu ulecza Ciebie do maksymalnej ilości życia.
  • Wyszkolenie lekarskie - co 5 sekund odradza Ci się 20 HP.
  • Podręcznik Medyka - dostajesz dwie apteczki, które leczą Ciebie i Twoich kolegów w pobliżu.
  • Losowa broń - dostajesz losową broń długą.
  • Defibrylator Sanitariusza - dostajesz defibrylator, który przywołuje do życia zmarłych kolegów z drużyny bądz uniemożliwia reanimacje przeciwnikom (przycisk E).
  • Sprzęt Snajpera - dostajesz snajperkę, z której masz 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie przeciwnika.
  • Uzbrojenie Snajpera - dostajesz granat dymny i snajperkę, z której masz 1/4 szansy na natychmiastowe zabicie przeciwnika.
  • Ubranie Szpiega - posiadasz ubranie przeciwnika.
  • Skok Szturmowca - posiadasz skok do wykorzystania bedąc w powietrzu.
  • Orientacja Skrytobójcy - zadając obrażenia wrogowi, masz 1/3 szansy na ukrycie jego celownika na 3 sekundy.
  • EXPert - gdy zabijesz przeciwnika otrzymujesz +20 HP i dodatkowe 10 EXPa.
  • Plaszcz magika - posiadasz plaszcz, który zmniejsza Twoja widoczność, a gdy kucasz, zmniejszona jest ona jeszcze bardziej.
  • Umiejętność Obrońcy - posiadasz 1/6 szansy na odbicie pocisku wroga w niego samego.
  • Potęga Obrońcy - dostajesz 70 HP więcej i 200 pancerza co rundę.
  • Potencjał Obrońcy - nie działają na Ciebie żadne przedmioty.
  • Wytrzymałość Rebelianta - obniża Ci zadawane obrażenia o LW. (6-10)
  • Możliwości Rebelianta - jesteś odporny na 3 pociski w każdej rundzie.
  • Buty Skrytobójcy - poruszasz się nieusłyszalnie.
  • Google termowizyjne - widzisz miny i zakamuflowane osoby.
  • Granat odłamkowy  - co rundę dostajesz granat odłamkowy.
  • Granaty oślepiające - co rundę dostajesz dwa granaty oślepiające.
  • Zestaw granatów - co rundę dostajesz zestaw wszystkich rodzajów granatów.
  • Narzędzia Inżyniera - dostajesz dynamit i granat odłamkowy.
  • Energia Bojownika - gdy zabijesz przeciwnika, dostajesz 30 HP.
  • Siła Bojownika - gdy zabijesz przeciwnika, dostajesz 20 HP i pełen magazynek amunicji.
  • Stabilny chwyt ręczny - nie masz rozrzutu broni.
  • Wzmocniony chwyt ręczny - posiadasz ograniczony rozrzut broni.
  • Moduł odrzutowy - Wciskając CTRL + SPACJA robisz długi skok.
  • Pancerz sapera - niewrażliwość na miny/rakiety/dynamit.
  • Precyzyjne trafienie - strzał w głowę zadaje o 20dmg więcej.
  • Karta promocyjna  - ceny w sklepach są mniejsze o polowe (wyświetlane ceny są standardowe, ale na zakup konieczna jest tylko połowa kwoty)
  • Szczęśliwy traf - Masz 1/2 szansy na zadanie obrażeń zwiększonych o 25.

Vip:

  • STATUS VIP W TABELI
  • PRZEDROSTEK VIP PRZY NICKU NA CHACIE
  • +20HP CO RUNDĘ
  • +10 HP ZA FRAGA
  • 100 KEVLAR+HELMET CO RUNDĘ
  • +1000$ CO RUNDĘ
  • +5EXP ZA ZABÓJSTWO, +10 EXP ZA HS
  • SKIN NOŻA

Co do klas premium to bedzie ich 3 lub 4, opis podam kilka godzin przed resetem.

Kazdy moze skomentowac i napisac co mysli o itemkach i klasach. (Wiem opisu klas jeszcze nie podalem, i podam kilka godzin przed resetem, data resetu jeszcze nie zostala ustalona.)

 

Teraz kazdy z was moze zaproponowac nowe/stare mapki, prosze czytac wypowiedzi innych i zeby mapy sie nie powtarzaly. (grozi warnem)

Nazwa mapy:
Link Dowload:
Ilosc slotow:

Jeżeli spodobał Ci się mój post lub po prostu Ci pomogłem - daj mi strzałkę w górę.

Pisząc do mnie na GG, pamiętaj zawsze aby się przedstawić i od razu opisać swój problem, unikając wiadomości typu: siema, jesteś, ? Jeżeli się dostosujesz to tych zasad na pewno odpowiem i spróbuję jak najszybciej i najlepiej rozwiązać Twój problem.

 

Pamiętaj o stosowaniu zasad poprawnej polszczyzny i zachowaniu kultury – w zamian za poświęcony mój czas na rozwiązanie Twojego problemu, oczekuję szacunku. Nie ponaglaj, nie obrażaj, nie wysyłaj nowej wiadomości – pierwsza nie powinna zostać pominięta, jeśli zastosowałeś się do tych paru zasad przedstawionych powyżej.

 

Dwa Serwery godne uwagi:

b_350_20_0B750B_0C4F08_39F115_111111.png

b_350_20_0B750B_0C4F08_39F115_111111.png

GG:50069016

graphic.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Statystyki:

Inteligencja (max 100) - zwiększa siłę umiejętności klasy (np.rakiet,dynamitu,min, obrażeń do AWP).

 

Zdrowie (max 100) - dostajesz +2 HP za każdy dodany punkt.

 

Wytrzymałość (max 100) - zmniejsza otrzymywane obrażenia.

 

Kondycja (max 100) - zwiększa szybkość biegania.

 

Zaradność (max 50) - statystyka związana z pozyskiwaniem większych kwot pieniędzy za zabicie oraz za zrespienie się.

 

 

Doswiadczenie:

Za każde zabicie przeciwnika na równym bądź niższym od Ciebie poziomie dostajesz 15 doświadczenia.

Za zabicie strzałem w głowę dostajesz dodatkowe 5 doświadczenia.

Za podłożenie bądź rozbrojenie bomby dostajesz 50 doświadczenia ( przy expie nocnym 100.) (wymagane jest minimum 8 osób w grze).

Za wygranie rundy przez Twoją drużynę dostajesz 15 doświadczenia (musisz żyć)

Na koniec mapy nagradzane są trzy najlepsze osoby pod względem ilości zabić (1 miejsce: 200 doświadczenia, 2 - 150, 3 - 100).

W sklepie możesz wylosować doświadczenie w ilości (15, 20, 25, 50, 100, 200)

W godzinach wieczorno-nocnych i przedpołudniowych (22-10) za każde zabicie dostajesz dwukrotną ilość EXP'a

( tj. 30 )

Sanitariusz za wskrzeszenie kolegi z drużyny bądź uniemożliwienie reanimacji wroga dostaje 20 doświadczenia.

Za zabicie nożem dostajesz dodatkowe 5EXP'a (Rekompensata za niski % trafienia nożem w głowę)

Dodatkowe doświadczenie za pierwszą krew na mapie (+100)

Dodatkowe doświadczenie za pierwszą krew w rundzie (+30)

 

Opis vip;

STATUS VIP W TABELI

PRZEDROSTEK VIP PRZY NICKU NA CHACIE

+20HP CO RUNDĘ

+10 HP ZA FRAGA

100 KEVLAR+HELMET CO RUNDĘ

+1000$ CO RUNDĘ

+5EXP ZA ZABÓJSTWO, +10 EXP ZA HS

SKIN NOŻA

 

Klasy darmowe;

 

1. Komandos

hp:130

Speed:140%

Bron glowna: Desert Eagle (Deagle)

Bron poboczna: USP

Wyposazenie dodatkowe: Granat dymny

Specjalna umiejętność: natychmiastowe zabicie z noza (PPM)

 

2. Lekki strzelec

hp: 110hp

Speed: 105%

Bron glowna: M4A1

Bron poboczna: USP

Wyposazenie dodatkowe: Brak

Specjalna umiejętność: brak

 

3. Ciezki strzelec

hp:135

Speed:95%

Bron glowna: Ak47

Bron poboczna: Desert Eagle (Deagle)

Wyposazenie dodatkowe: He granat

Specjalna umiejętność: Brak.

 

 

4. Wsparcie ogniowe

hp:130

Speed:100%

Bron glowna: M249 (KROWA)

Bron poboczna: Desert Eagle (Deagle)

Wyposazenie dodatkowe:brak

Specjalna umiejętność: 1/6 szansy na oślepienie przeciwnika

 

5. Wsparcie rakietowe

hp:130

Speed:100%

Bron glowna: MAC-10

Bron poboczna: USP

Wyposazenie dodatkowe:HE granat

Specjalna umiejętność: Posiada 3 rakiety (V) (Bazowy dmg z rakiet - 60dmg) (Gracz, zabijając wroga rakietą po śmierci, także otrzymuje EXP'a)

 

6. Wsparcie maszynowe

hp:120

Speed:100%

Bron glowna: MP5-Navy

Bron poboczna: USP

Wyposazenie dodatkowe:Brak

Specjalna umiejętność: 1/3 szansy na ponowne odrodzenie się po śmierci

 

7. Saper

hp:130

Speed:110%

Bron glowna: P90

Bron poboczna: Desert Eagle (DEAGLE)

Wyposazenie dodatkowe: 2 Granaty oślepiające (Flashe)

Specjalna umiejętność: Posiada 3 miny, gdy wróg w nie wejdzie, zadają obrażenia (przycisk V). ( Otrzymujesz EXP także za zabicie miną po swojej śmierci ! )

 

8. Medyk

hp:130

Speed:110%

Bron glowna: Universal Machinenpistole (UMP)

Bron poboczna: Desert Eagle .50 AE (Deagle), USP .45ACP Tactical

Wyposazenie dodatkowe:Granat oślepiający (Flash) 2x

Specjalna umiejętność: posiada 3 apteczki leczące jego i sojuszników w zasięgu (V)

 

9. Sanitariusz

hp: 140

Speed:115%

Bron glowna: Steyr Tactical Machine Pistol (TMP)

Bron poboczna: USP

Wyposazenie dodatkowe: Granat dymny (smoke)

Specjalna umiejętność: posiada defibrylator reanimujący kolegów bądź uniemożliwiający reanimowanie przeciwnika (Przycisk E)

 

10. Snajper

hp:120

Speed:100%

Bron glowna: Arctic Warfare Magnum (AWP/AWM)

Bron poboczna: USP

Wyposazenie dodatkowe: Granat dymny (smoke)

Specjalna umiejętność: 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP i obrażenia + inteligencja (1int = 1dmg z AWP)

 

11. Skrytobojca

hp:110

Speed:100%

Bron glowna: G3/SG-1 Precision Sniper Rifle

Bron poboczna: Glock

Wyposazenie dodatkowe: Brak

Specjalna umiejętność: biega nieusłyszalnie, 1/4 szansy na ukrycie celownika atakując przeciwnika

 

12. Rusher

hp:130

Speed:115%

Bron glowna: XM1014 (M4 Super 90)

Bron poboczna: M3 Super 90 Entry, P228

Wyposazenie dodatkowe: Granat dymny (smoke)

Specjalna umiejętność: brak

 

13. Rebeliant

hp:140

Speed:100%

Bron glowna: IMI Galil

Bron poboczna: Desert Eagle .50 AE (Deagle)

Wyposazenie dodatkowe: 2 granaty oślepiające (flashe)

Specjalna umiejętność: brak

 

14. Szturmowiec

hp:120

Speed:115%

Bron glowna: SG-552 Commando

Bron poboczna: USP

Wyposazenie dodatkowe:HE granat.

Specjalna umiejętność: podwójny skok (2x spacja)

 

15. Inżynier

hp:120

Speed:105%

Bron glowna: Steyr AUG A1

Bron poboczna: USP

Wyposazenie dodatkowe: He granta.

Specjalna umiejętność: Posiada 1 dynamit (V) (Bazowy dmg z dynamitu to 90dmg)

 

16. Bojownik

hp:100

Speed:100%

Bron glowna: Famas

Bron poboczna: Fiveseven

Wyposazenie dodatkowe:Brak

Specjalna umiejętność: za zabicie wroga dostaje pełny magazynek i 25 HP

 

Klasy premium to niespodzianka dla was + bedzie tez super vip, ale jeszcze musze razem z opiekunem wszystko obgadac.

Mozliwe ze serwer zostanie jutro wylaczony. (Od 12.00 do konca prac)

Jeżeli spodobał Ci się mój post lub po prostu Ci pomogłem - daj mi strzałkę w górę.

Pisząc do mnie na GG, pamiętaj zawsze aby się przedstawić i od razu opisać swój problem, unikając wiadomości typu: siema, jesteś, ? Jeżeli się dostosujesz to tych zasad na pewno odpowiem i spróbuję jak najszybciej i najlepiej rozwiązać Twój problem.

 

Pamiętaj o stosowaniu zasad poprawnej polszczyzny i zachowaniu kultury – w zamian za poświęcony mój czas na rozwiązanie Twojego problemu, oczekuję szacunku. Nie ponaglaj, nie obrażaj, nie wysyłaj nowej wiadomości – pierwsza nie powinna zostać pominięta, jeśli zastosowałeś się do tych paru zasad przedstawionych powyżej.

 

Dwa Serwery godne uwagi:

b_350_20_0B750B_0C4F08_39F115_111111.png

b_350_20_0B750B_0C4F08_39F115_111111.png

GG:50069016

graphic.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie