Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Zablokowane Regulamin Serwera [COD MOD 401 LVL]


`Joker.^^
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Junior Admin

Regulamin obowiązuje od dnia 07.09.2022 r.

 

 

Grając na naszym serwerze, akceptujesz regulamin. 
§1 - Zasady ogólne:


1. Granie na naszym serwerze jest równoznaczne z przeczytaniem i zaakceptowaniem regulaminu.
2. 
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
3. Regulamin dotyczy zarówno graczy jak i administracji.
4. Serwer należą do  @ `Joker.^^
5. Wszelkie pytania należy kierować do
 Właściciela Serwera.


§2 - Zasady dotyczące rozgrywki:


1. Zabronione jest używanie wszelkich programów ułatwiających rozgrywkę (ban permanentny).
2. Zabrania się grania na grafice 16'bitowej (Software oraz D3D).  (Ban na 7 dni).

3. Zabronione jest wykorzystywanie wszelkich błędów w rozgrywce - w razie zauważenia należy powiadomić Administratora (upomnienie, kick).
4. Zakaz celowego wykorzystywania bugów serwera związanych z jego działaniem (Ban permanentny).
5. Zakaz poddawania rund w celu przyśpieszenia końca rundy (trollowanie) i celowe wypaczanie rozgrywki (np. nierozbrojenie bomby po zabiciu wszystkich terrorystów i posiadaniu dostatecznej ilości czasu na rozbrojenie) (Ban do 24h).
6. Zakaz celowego utrudniania rozgrywki swoim kolegom z drużyny (Ban do 24h).
7. Zakaz celowego wyrzucania bomby w miejsca niedostępne (Ban do 3h).
8. Gracz nieruszający się przez 60 sekund jest traktowany jako AFK (slay, kick).
9. Zakaz przebywania na miejscu obserwatora (SPECT) dłużej niz 5 minut. (kick, ban 5 minut).
10. Gracz jest zobowiązany do posiadania stabilnego łącza internetowego. Klatkowanie lub posiadanie pingu większego niż 150ms (kick, ban 5 min).
11. Zakazuje się używania modeli innych niż podstawowe oraz podmieniania tekstur mapy (upomnienie, ban permanentny)
12. Terroryści mogą przebywać na swoim respie do 1:30 (slay, kick, ban 5 minut).

13. Zakaz poddawania rund w celu przyśpieszenia nabiciu fragów oraz topki na serwerze. (Ban na 7 dni).

14. Zakaz używania SGS/GS/GJS/DJ. (Upomnienie / Kick / Ban 5min / Ban 30 min / Ban 3h / Ban 1 dzien / Ban 7 dni )

 

§3 - Zasady dotyczące nicku:


1. Zakaz reklamowania innych sieci, serwerów lub IP z wyjątkiem CSowicze.pl (ban permanentny).
2. Zakaz posiadania nicków wulgarnych, rasistowskich bądź raniących czyjeś uczucia. (upomnienie, ban do 6h)
3. Zakaz podszywania się pod administrację. (ban permanentny)

§4 - Zasady dotyczące komunikacji:


1. Zakaz obrażania innych graczy (upomnienie, mute, ban do 1h).
2. Zakaz spamowania (upomnienie, mute, ban do 30min).
3. Zakaz oczerniania i próby niszczenia wizerunku Sieci (ban permanentny).
4. Zakaz reklamowania stron innych sieci, serwerów oraz adresów IP różnych od CSowicze.pl (ban permanentny).
5. Zakaz propagowania treści rasistowskich, mogących obrazić czyjeś uczucia (upomnienie, mute, ban do 3h).
6. Zakaz nadużywania czatu ([email protected](upomnienie, ban do 3h).
7. Zakaz nadużywania wulgaryzmów. (upomnienie, mute, ban do 30min).
8. Zakaz celowego zagłuszania gry (upomnienie, mute, ban do 12h).
9. Zakaz puszczania muzyki oraz innych dźwięków (mute, ban do 24h).
10. Osoby bez mutacji mogą używać mikrofon tylko w celu podania infa, bądź zgłoszenia ważnego faktu adminowi. (upomnienie, mute, ban do 3h).
11. Osoby z niesprawnym mikrofonem (trzaski, szumy) nie powinny z niego korzystać. (upomnienie, mute, ban do 1h).
12. Zakaz wyśmiewania innych osób. (upomnienie, ban do 24h).
13. Zakaz podawania infa na innych komunikatorach (ts3, skype, ventrillo, itp.)  (Traktujemy to jako WallHack, ban permanentny)
14. Zakaz podawania się za admina i celowego wprowadzania w błąd graczy (ban do 7 dni).

§5 - Zasady dotyczące administracji:


1. Dobry administrator to taki, który bez stosowania kar potrafi zapanować nad tym, co się dzieje na serwerze.
2. Administrator ma obowiązek w sposób szczególny przestrzegać regulaminu serwera.
3. Administrator ma obowiązek pomagać graczom.
4. Administrator ma obowiązek traktowania równo wszystkich graczy.
5. Administrator ma obowiązek stosować się do wykazu kar.
6. Administrator ma prawo do odstąpienia od kary (do 1 dnia) w przypadku wyrażenia skruchy lub szczerych przeprosin gracza.
7. Administrator ma prawo ukarać admina niższego rangą albo stażem. W takiej sytuacji, niezwłocznie musi zgłosić to właścicielowi.
8. Czat ([email protected]) służy do rozmów między Administratorami - obowiązują tam zasady jak na czacie ogólnym.

9. Czat do kontaktu z graczami ([email protected]) służy do pouczania graczy i odpowiadaniu na pytania. Gracze nie widzą nicku admina korzystającego z tego czatu.

Zakazuje się nadużywania go (np. witania i żegnania, wyrażania własnych poglądów, wszelkiej prywaty - od tego ma się zwykły czat).
10. Administrator jest zobowiązany do grania pod swoim nickiem (dopuszczalne są jedynie kosmetyczne zmiany).
11. W przypadku zauważenia błędów serwera bądź otrzymania takowego zgłoszenia od gracza, Administrator ma obowiązek natychmiast zgłosić ten fakt właścicielowi. 
12.  Administrator w przypadku 100% pewności co do używania przez gracza czitów, ma obowiązek go zbanować na zawsze.
13. Administrator ma prawo do robienia ss'ów każdemu, kto według niego oszukuje.
14. Wymierzone kary muszą mieć uzasadnienie.
15. W razie pomyłki przy wymierzaniu kary, Administrator ma obowiązek natychmiastowego poinformowania o tym Opiekuna Serwera DD2.
16. W razie wystąpienia problemów technicznych na serwerze (lagi, źle działające pluginyAdministrator ma obowiązek zgłosić ten fakt natychmiastowo Właścicielowi a także poinformować graczy, że problemy są tymczasowe. Administracja Serwera pracuje nad ich rozwiązaniem, prosząc o cierpliwość.
17. W razie skargi na forum, Administrator będący w niej oskarżoną osobą, ma obowiązek odnieść się do zarzutów w ciągu 24h od pojawienia się tematu.
18. W razie prośby o odbanowanie na forum gracza, którego ukarał Administrator, powinien odnieść się do sytuacji i uzasadnić karę bądź poprosić o jej odstąpienie / złagodzenie / zaostrzenie odpowiednio przy tym argumentując swoją postawę.
19. Administrator ma zakaz używania wszelkich funkcji admina dla zabawy. (Degradacja)
20. Administrator ma obowiązek przestrzegania Regulaminu Sieci Serwerów!
21. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkowało wyciąganiem konsekwencji poprzez ostrzeżenie / wydalenie z Administracji. Administrator nie ma obowiązku być uprzedzanym o tym fakcie.
22. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu z premedytacją przez gracza (ponowne, uporczywe łamanie danego punktu), gracz jest karany ostrzejszymi karami niż podane w regulaminie.

 

§6 - Regulamin Admina Serwera:


1. Admin nie ma prawa zbanować innego admina bez zgody opiekuna serwera albo właściciela serwera.
2. Jeśli gracz łamie regulamin, admini mają obowiązek go o tym poinformować a w przypadku braku poprawy, zastosować odpowiednią karę.
3. Każdy admin ma obowiązek odpowiedzenia na skargę która go dotyczy!
4. Wszyscy admini mają obowiązek współpracować ze sobą. Wszelkie różnice zdań rozstrzygają prywatnie lub u opiekuna adminów
5. Zakaz nadużywania say @/@@
6. Wszyscy Admini mają obowiązek uczestniczyć w życiu serwera oraz forum.
7. Admin ma zakaz faworyzowania graczy.
8. Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione.
9. Każdy Admin który odszedł z własnej woli lub został zdegradowany musi odczekać minimum 2. tygodnie przed ponownym podaniem na Admina.
10. Admin nie może pełnić żadnych funkcji na innej sieci jak również nie może składać podania na żadne stanowisko będąc u nas adminem, pod karą natychmiastowego usunięcia ze stanowiska!
11. Admin musi w ciągu maksymalnie tygodnia odpracować otrzymane ostrzeżenie na forum!

 

§7 - Taryfikator banów:

 

  • Używanie czitów: PERM
  • Celowe utrudnianie gry innym graczom: 24 H
  • Reklamowanie innego serwera lub strony sieci: PERM
  • Obrażanie innych graczy: 30 MIN - 3 H - Jeżeli nie pomaga zwiększać bany  1/3/7 dni.
  • Nadużywanie mikrofonu lub używanie przed mutacją: KICK / 5 MIN
  • Nie wykonywanie celów mapy: SLAY / KICK / 5 MIN
  • Wykorzystywanie bugów w tym wychodzenie na tekstury: 3 H
  • Blokowanie slota na specie: KICK / 5 MIN
  • Przebywanie na respie TT dłużej niż do 1:30: SLAY / KICK / 5 MIN
  • Wysoki ping lub widoczne klatki: KICK / 5 MIN
  • Zgłaszanie cziterów na say, zamiast na [email protected] : KICK / 5 MIN
  • Cicha paka: KICK / 60 MIN
  • Posiadania zbyt krótkich lub obraźliwych nicków: KICK / 5 MIN
  • Nagminne przeklinanie: KICK / 5 MIN
  • Granie na aktywnym banie: PERM
  • Zakaz banowanie graczy z dopiskom  "NICK | CSSetti.pl" z POWODEM ZMIEN NICK (Mamy współpracę z CSSetti.pl i gracze z dopiskom mogą grać na serwerze.
  • Zakaz dokupywanie granatów na respie. Ban 30 MIN - 3 H.
  • Zakaz podszywania się pod innych graczy: PERM
  • Jeżeli ktoś zrobi po zabiciu z respa "reconnecta" : 5 MIN - 30 MIN
  • Zakaz używania wspomagaczy skryptów - Ban ostrzegawczy 24 H / PERM.
  • Zakaz wskakiwanie na " TXT " - Ban od 30 MIN - 3H.(Jeżeli nie pomaga ban na 24H)
  • Zakaz Skanowania płotu na mapie de_eldorado - Upomnienie / Ban 5 minut / Ban 30 minut / Ban 2h
  • Zakaz Skanowania sciany z respa na resp przeciwnikana na mapie  fy_snow - Upomnienie / Ban 5 minut / Ban 30 minut / Ban 2h
  • Zakaz używania SGS/GS/GJS/DJ. (Upomnienie / Kick / Ban 5min / Ban 30 min / Ban 3h / Ban 1 dzien / Ban 7 dni )


Regulamin będzie ciągle aktualizowany. Nakazuje się do regularnego przeglądania jego zawartości.

 

image.png

image.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

Powiadomienie o plikach cookie