Skocz do zawartości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Zablokowane Podanie na Admina


mlodyg05s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nick na serwerze: mlodyg

Imię:  Gabriel
Wiek:16
Dlaczego Ty masz zostać strażnikiem/adminem:

Doświadczenie: Mam doswiadczenie na serwerach typu JAILBREAK, ponadto spelniam powyzsze kryteria, nie jestem toksyczny,
wpierw pomysle 2 razy co mam zrobic i czy dobrze, mam dobre znajomosci na serwerze a dodajac na koniec poprostui jestem czesto na serwie
i poprostu gdy nie ma admina chce reagowac jak najszybciej i jaknajsprawniej. Gram na serwerze ponad 2 tyg a i wiecej nawet. Nie robie wiekszych przerw

Znajomość AMXX (W skali 1-10): (3)

Ile czasu spędzasz na serwerze:2/3h dziennie
Jak długo jesteś z nami: 2 tygodnie (może)

Link do GameTracker'a:https://www.gametracker.com/player/mlodyg/51.83.147.22:27015/

Posiadasz Steam? [tak/nie]: Tak

Posiadasz mikrofon? [tak/nie]: Tak
Kontakt: discord : mlodyg#4380
Dofinansowanie serwera [tak/nie]: Narazie nie potem sie cos ogarnie:niewiem2:k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam tego gościa , ponieważ jest dużo inteligentniejszy niż większość graczy i posiada duże możliwości poprawienia toksyczność dzieci które grają.Dlatego np.  przeszkadzają lub wchodzą do ct i zabijają bez podstawy więźniów.Mam nadzieję że zostanie adminem na zajebistym serwerze. Pozdrawiam Dark Erakir :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2022 o 15:41, mlodyg05s napisał:

Nick na serwerze: mlodyg

Imię:  Gabriel
Wiek:16
Dlaczego Ty masz zostać strażnikiem/adminem:

Doświadczenie: Mam doswiadczenie na serwerach typu JAILBREAK, ponadto spelniam powyzsze kryteria, nie jestem toksyczny,
wpierw pomysle 2 razy co mam zrobic i czy dobrze, mam dobre znajomosci na serwerze a dodajac na koniec poprostui jestem czesto na serwie
i poprostu gdy nie ma admina chce reagowac jak najszybciej i jaknajsprawniej. Gram na serwerze ponad 2 tyg a i wiecej nawet. Nie robie wiekszych przerw

Znajomość AMXX (W skali 1-10): (3)

Ile czasu spędzasz na serwerze:2/3h dziennie
Jak długo jesteś z nami: 2 tygodnie (może)

Link do GameTracker'a:https://www.gametracker.com/player/mlodyg/51.83.147.22:27015/

Posiadasz Steam? [tak/nie]: Tak

Posiadasz mikrofon? [tak/nie]: Tak
Kontakt: discord : mlodyg#4380
Dofinansowanie serwera [tak/nie]: Narazie nie potem sie cos ogarnie:niewiem2:k

odzyskalem stare konto wiec o odpowiedz prosze na nim.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image.png
 

W dniu 26.08.2022 o 15:41, mlodyg05s napisał:

Ile czasu spędzasz na serwerze:2/3h dziennie

dwa razy miales te Twoje 2/3 godziny dziennie, czemu klamiesz w podaniu? kolejny klamczuszek sie znalazl
imo na nie,
amx,
9,2 godziny na serwerze przegrane, troche malo
9,2 godziny na dwa tygodnie gry wychodzi 0,65 godziny na dzien, czyli lekko ponad pol godzinki dziennie :D:D
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ventus napisał:

image.png
 

dwa razy miales te Twoje 2/3 godziny dziennie, czemu klamiesz w podaniu? kolejny klamczuszek sie znalazl
imo na nie,
amx,
9,2 godziny na serwerze przegrane, troche malo
9,2 godziny na dwa tygodnie gry wychodzi 0,65 godziny na dzien, czyli lekko ponad pol godzinki dziennie :D:D
 

Nie pamiętałem hasła do mojego konta steam jak i do konta na forum wiec musialem stworzyc nowe bez steama jednak rozumiem twoja wypowiedz przygainuje troche wiedzy moze sie uda :)  a tych godzinek pod innymi nickami  moze troche wiecej bylo na niecałe 2 tyg:) + gralem na 2 urządzeniach.

Przez radkovsky,

Ostrzeżenie słowne: Post o niskiej wartości, nic nie wnoszący do tematu lub publikacja dwóch postów pod rząd przed upływem 24h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gosc chce zostac adminem a na zabawach dla ct uzywa samochodzika w tt

nie ogarnia regulaminu chyba zbytnio
amx na nie

czas na serwie na nie

tak jak ventus jestem na nie

edit

nie sadze by ktos normalny w 2k22 siedzial z kolegami na dc i gral w csa XDDD

no chyba, ze ty:3

Edytowane przez youknowswho
splakany mlodyg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, youknowswho napisał:

gosc chce zostac adminem a na zabawach dla ct uzywa samochodzika w tt

nie ogarnia regulaminu chyba zbytnio
amx na nie

czas na serwie na nie

tak jak ventus jestem na nie

gość jako admin wyzwa innych graczy faworyzuje kolegów z discorda :D


ig nie masz wytlumaczenia faworka i tyle :P gratulacje administratora lepiej ja bym sie sprawował :D

 

 

Przez radkovsky,

Ostrzeżenie słowne: Post o niskiej wartości, nic nie wnoszący do tematu lub publikacja dwóch postów pod rząd przed upływem 24h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

Powiadomienie o plikach cookie