Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Zablokowane [CS 1.6] Regulamin serwera JAILBREAK


snuffy

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin serwera JAILBREAK CLASSIC

 

§1. Informacje wstępne.
 

  1.  Jesteśmy w więzieniu, więc TT to więźniowie, a CT to strażnicy.
  2.  Prowadzącym zostaje jeden strażnik, który wydaje polecenia i tylko go musicie się słuchać, za nie wykonanie danej czynności zostajesz zabity.
  3.  Możesz się buntować, ale licz się z tym, że możesz zostać zabity. Bunt to tzw. budyń.
  4.  W każdą sobotę jest KillDay, a w niedzielę losowa zabawa.
  5.  Każdy ostatni więzień, który dobrze wykonywał polecenia ma prawo TYLKO do JEDNEGO życzenia. Na dniu wolnym nie ma życzenia.
  6.  Na serwerze nie ma komendy totalny bezruch, jest tylko bezruch.
  7.  Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz fragowania. To nie jest FFA.
  8.  Prowadzący może nie spełnić życzenia, które może go lub kogoś poniżać, np. śpiewanie.
  9.  Za bunt nie jest uznawane tylko zabicie strażnika, również ucieczka, niesłuchanie poleceń, etc.
  10.  Nie faworyzujemy graczy, jeżeli ktoś źle wykonał dane polecenie, to zabij go, a nie oszczędzaj kolegów. Jeżeli większa liczba osób źle wykonała polecenie, to DARUJEMY im.

 
 

§2. Zakazy i inne postanowienia DLA WSZYSTKICH.

 

  1.  Na serwerze nie obrażamy się, ale czasami można używać wulgaryzmów.
  2.  Zakazuje się używania nicków/sprayów o treści religijnej, politycznej, rasistowskiej.
  3.  Zakazuje się zagłuszania prowadzącego w jakikolwiek sposób.
  4.  Zakazuje się podszywania się pod graczy.
  5.  Zakazuje się używania wszelkich wspomagaczy, również "hyperscrool" .
  6.  Zakaz nadużywania GS/SGS. Używanie GS/SGS w celu buntowania się  jest zabronione. To samo po stronie CT, GS/SGS w celu udaremnienia buntu także jest zabronione.
  7.  Zakaz używania komend cl_lw 0 oraz cl_lc 0
  8.  Zakazuje się utrudniania gry, czyli blokowania innych, przedłużania rundy, nadużywania mikrofonu, etc.
  9.  Zakazuje się tzw. "bugowania" lokacji na mapie, jak i pluginów.
  10.  Zakazuje się spamowania i reklamowania konkurencyjnych sieci.
  11.  Zakazuje się używania nicku wulgarnego, poniżającego kogoś, zbyt podobnego do admina lub stałego gracza.
  12.  Zakazuje się podpowiadania na u@.
  13.  Zakazuje się celowego blokowania cel przy ich otwieraniu oraz zamykaniu.
  14.  Każdą zabawę trzeba dokończyć, np. jest Quiz i został ostatni więzień, który jeszcze nie odpowiadał, to nie ma jeszcze życzenia, tylko musi odpowiedzieć.
  15.  Każde nowe polecenie jest wynikiem automatycznego odwołania poprzedniego. Zasada nie obowiązuje przy poleceniach do odwołania.
  16.  Granat na serwerze nie jest uznawany jako bron, jednak rzut granatem wybuchowym/oślepiającym w stronę CT jest uznawany jako bunt.
  17.  Błędy, cziterów zgłaszamy adminom na u@. To oni mają pilnować porządku na serwerze.
  18.  Komenda "wszystkie polecenia wykonujecie w miejscu" dotyczy poleceń, które możemy wykonać w miejscu.
  19.  Pierwsze polecenie musi być możliwe do wykonania i zrozumiałe, np. krok przed cele i bezruch w celi lub czapka anioł, czapka myszka do odwołania, to błędne polecenie i jest dzień wolny.
  20.  Pozostali strażnicy, którzy nie prowadzą mają obowiązek pomagania, asekurowania prowadzącego, inaczej zostaną przerzuceni do TT.
  21.  Jeżeli prowadzący zginie lub opuści serwer, to zostaje wybrany automatycznie nowy prowadzący, który MUSI wydać NOWE polecenia więźniom.
  22.  Pierwszeństwo bycia strażnikiem mają osoby po przejściu mutacji głosu.
  23.  Nie przeszukujemy więźnia, który się na nas patrzy, jest to prowokacja i więzień ma prawo zabić takiego strażnika.
  24.  Zakazuje się przeszukiwania więźniów podczas wolnego dnia.
  25.  Zakazuje się mylenia więźniów na pierwsze/ostatniej reakcji komendami typu "podskocznia, kucyk, etc; aczkolwiek można mylić innymi komendami typu "hop".
  26.  Na zabawach typu KillDay i wszystkich innych TT vs TT możemy dobierać się w maksymalnie dwuosobowe grupki. Większe grupki będą zgładzone. Wyjątkiem są zabawy drużynowe typu Wojna Gangów.
  27.  Na serwerze wszystkie polecenia wykonujemy najszybszą możliwą drogą i sposobem.
  28.  Na BEZRUCHU można ruszać TYLKO i WYŁĄCZNIE myszką, za skakanie, bieganie, kucanie, rzucanie granatem, bicie pięścią, strzelanie, więzień może zostać zabity.
  29.  Komenda BEZRUCH do ODWOŁANIA, oznacza to samo, z tym że tutaj trzeba ten bezruch odwołać.
  30.  Polecenia, które nie są do ODWOŁANIA, są AUTOMATYCZNIE anulowane przez nowe polecenie, np. bezruch nie była do odwołania i mamy gdzieś wystąpić, to robimy to.
  31.  Na serwerze jest zakaz wydawania polecenia POZYCJA BUNTU!
  32.  Chodzenie i bieganie w pozycji kucnij przytrzymaj oznacza to samo! Domyślnie W+CTRL
  33.  Oszukiwanie - omijanie, stopnia, przeszkody, etc.
  34.  Jeżeli więzień weźmie jako życzenie wolny dzień, to nie można w tym dniu dać zabawy.
  35.  Strażnicy muszą OMAWIAĆ swoje fragi, czyli za co zabili.
  36.  Komenda "ODWOŁUJĘ WSZYSTKO" odwołuje wszystkie zakazy i nakazy.
  37.  Za ciągłe wchodzenie do CT mimo upomnień jest ban na CT.
  38.  Zakaz oszukiwania na pojedynkach oraz celowego podkładania się.


 
§3. Zakazy i inne postanowienia dla WIĘŹNIÓW.

 

  1.  Jeżeli chcesz przeżyć, to wykonuj polecenia prowadzącego. Nie ma zakazu buntowania się.
  2.  Zbyt bliskie podejście do strażnika może zakończyć się śmiercią. Strażnik może potraktować to jako próbę buntu.
  3.  Więzień może zabić strażnika kiedy chce i jak chce. Wyjątkiem są zabawy.
  4.  Zakaz bugowania i blokowania cel.
  5.  Zakaz przejeżdżania, więźniów włączania tzw. "ogórkowej", kiedy masz FreeDaya. Jest to tzw. TeamKill. Podczas normalnej rundy można robić TeamKille. Jest to normalna część rozgrywki i zadaniem CT jest pilnowanie, np. przycisków na terrarium
  6.  Zakaz wchodzenia do pomieszczenia z broniami, wyjątkiem są zabawy.
  7.  Zakaz wprowadzania w błąd innych więźniów, np. dzisiaj jest FD.
  8.  Zakaz wybierania osób do zabicia jako ostatniego życzenia.
  9.  Więzień może zostać zabity za bron bez ostrzeżenia, chyba że dostał ją od innego więźnia, wtedy prowadzący musi dać czas na jej wyrzucenie.
  10.  Więzień ma prawo tylko do jednego życzenia.
  11.  Więzień ma prawo wziąć jako życzenie zabawę na dzień następny.
  12.  Więzień ma prawo wybrać FreeDay dla dwóch osób
  13.  Więzień ma 30 sekund na wybranie życzenia, inaczej zostanie zabity.
  14.  Bycie poszukiwanym jest jednoznaczne z tym, że możesz zostać zabity, chyba ze doszło do prowokacji, to prowadzący musi zdjąć buntownika w menu.
  15.  Można używać pojazdów na zabawach, wyjątkiem są: Ganiany, Chowany, Kaczki, Polowanie, Łapany, NinjaDay. Za jeżdżenie pojazdami na wymienionych zabawach admin musi zgładzić.
  16.  Ruletka to dodatek, z którego korzystacie na własną odpowiedzialność. Strażnik za wylosowanie broni może od razu zabić więźnia.
  17.  Podczas zabaw w szeregu, typu słówka, stolice, ostatnia reakcja, etc; ZWYKŁY BEZRUCH obowiązuje przez cały czas! Automatycznie się on odwołuje przy nowym poleceniu, np. idziecie za mną.
  18.  Podczas zabawy w Chowanego, nie można chować się w celach.
  19.  Podczas zabaw nie kampimy i zmieniamy pomieszczenia. Maksymalne przebywanie w jednym pomieszczeniu to 20 sekund.
  20. Zakaz nadużywania trampoliny i unikania walki podczas zabaw. Na trampolinie można skakać maksymalnie 10 sekund.
  21.  Jeżeli zostanie popełniony FreeKill na jakimś więźniu, to ten może domagać się ożywienia, wolnego dnia na następny dzień. Popełnione FK zgłaszamy od razu na u@ opisując sytuację.
  22.  Więzień znajdujący się w ucieczce może zostać od razu zabity podczas normalnego dnia.
  23.  Odłączenie się od grupy jest traktowane jako bunt lub próba ucieczki, możesz zostać od razu zabity.
  24.  Więzień nie musi współpracować ze strażnikami.
  25.  Więzień podczas życzenia "bezruch" ma minutę na zabicie strażników, inaczej może zostać zgładzony przez admina lub strażnicy mogą wpisać "kill" w konsoli.
     


§4. Zakazy i inne postanowienia dla STRAŻNIKÓW.

 

  1.  Strażnik musi posiadać sprawny mikrofon. Osoba ze zbyt irytującym, piskliwym lub zniekształconym głosem zostaje przerzucona do TT.
  2.  Strażnik musi znać regulamin serwera jeżeli chce prowadzić, jak i musi wykazywać chęć prowadzenia.
  3.  Zakaz prowokowania więźniów w jakikolwiek sposób, np. bliskie podbieganie, uderzanie, skakanie, machanie główką.
  4.  Zakaz podrzucania broni więźniom. Wyjątkiem jest pusta broń lub organizowana przez prowadzącego zabawa.
  5.  Zakaz zabijania bez powodu, tzw. FreeKill.
  6.  Prowadzący strażnik, który zrobi FK może od razu ożywić takiego gracza w menu lub zapewnić FD na dzień następny dla poszkodowanego lub natychmiastowo wpisać "kill" w konsoli. Powinien to zrobić w pomieszczeniu z bronią, tzw. GR.
  7.  Zakaz przebywania w GR podczas normalnego dnia.
  8.  Zakaz wyrzucania broni z GR'a lub wyrzucania ich w niedostępne miejsce.
  9.  Zakaz wyrzucania i wystrzeliwania ukrytych broni na mapie. Wyjątkiem jest miejsce, w które zabieramy więźniów, gdzie ta broń jest ukryta.
  10.  Zakaz faworyzowania więźniów. Stosuj się do tego samego dla jednej, jak i dla drugiej osoby, które zrobiły coś źle.
  11.  Zakaz zwiedzania mapy. Strażnicy pomagają prowadzącemu.
  12.  Zakaz wchodzenia w zdanie prowadzącemu, chyba że ma taki zamiar.
  13.  Strażnicy również słuchają się prowadzącego, np. "ustawcie się na terrarium i pilnuj żeby nie uciekali."
  14.  Prowadzący strażnik stara się dostarczać atrakcji więźniom. Powinien strać się wykorzystywać całą mapę.
  15.  Prowadzący powinien, lecz nie musi zabierać jak największą grupkę osób na mapę. Nieprowadzący strażnicy pomagają asekurować.
  16.  Zakaz powielania tych samych zabaw co rundę, typu ostatnia/pierwsza reakcja.
  17.  Zbyt monotonne i mało kreatywne prowadzenie będzie skutkowało upomnieniem lub przerzuceniem do TT przez admina.
  18.  Tylko prowadzący wydaje polecenia. Nieprowadzący strażnicy mają ZAKAZ wydawania poleceń, mylenia więźniów!
  19.  Strażnicy mają prawo zabić więźnia, który znajduje się w GR. Wyjątkiem jest osoba posiadająca FreeDay podczas normalnej rozgrywki.
  20.  Strażnik zabija tylko, gdy ma całkowitą pewność co do przewinienia więźnia.
  21.  Podczas zabaw powinien zabijać tylko prowadzący, lecz inni strażnicy też mogą to robić. Kiedy prowadzący poprosi o wyłączność zabijania, nieprowadzący strażnicy muszą się posłuchać.
  22.  Zakaz zadawania głupich pytań na zabawach typu quiz, prawda/fałsz, etc; np. "Ile mam lat?" "O której godzinie zjadłem obiad?"
  23.  Nie można zakazać więźniom pisania na czacie.
  24.  Nie można zakazać ruszania myszką. Jednak jeżeli prowadzący wyda polecenie. np. patrzycie się w cele, to nie można wykonywać gwałtownych ruchów myszką w inne strony.
  25.  Zakaz zadawania obrażeń więźniom bez powodu.
  26.  Więzień, który ucieknie przed otwarciem celi, może zostać od razu zabity.
  27.  Jeżeli więźniowie proszą o powtórzenie pierwszego polecenia korzystając z komendy /powtórz, prowadzący MUSI to zrobić. Tyczy się to tylko pierwszego polecenia, później nie ma obowiązku powtarzania.
  28.  Pierwsze polecenie należy odliczyć, minimum 3 sekundy. Następnych poleceń nie trzeba odliczać, wyjątkiem są polecenia wymagające czasu, np. idziecie do klatki.
  29.  Nie jest wskazane prowadzenie tylko jednej osoby przez kilka rund, daj się wykazać innym strażnikom.
  30.  Prowadzący najpierw wydaje polecenia, następnie otwiera cele. W innym przypadku jest FD.
  31.  Strażnicy nie mogą zabić ostatniego więźnia, który wykonał wszystkie polecenia prawidłowo. Może on robić co chce, zabić strażników, wybrać życzenie, etc.
  32.  Jeżeli prowadzącemu zacznie przerywać mikrofon, to ma on obowiązek oddać prowadzenia.
  33.  Na JEDNEGO strażnika przypada PIĘCIU więźniów.
  34.  Na serwerze można dać maksymalnie DWA POLECENIA do odwołania.
  35.  Włączenie walki skutkuje automatycznym odwołaniem się bezruchu. Pozostałe zakazy i nakazy obowiązują.
  36.  Każdy strażnik powinien przynajmniej raz prowadzić.
  37.  Strażnik nie może zabić więźnia, kiedy ten nie chce pokazać uciekinierów, buntowników.
  38.  Pierwsze polecenie MUSI być łatwe i zrozumiałe dla więźniów.
  39.  Zakaz przejeżdżania innych graczy.
  40.  Strażnicy mogą zamykać cele po odliczeniu pierwszego polecenia. Polecenie OBOWIĄZUJE nadal.
  41.  Zakaz przetrzymywania więźniów w celi zbyt długo.
  42.  Prowadzący może uruchomić maksymalnie TRZY zabawy w ciągu jednej mapy.
  43.  Nieprowadzący strażnik może dać polecenia dla więźniów przebywających w celi z bronią, np. "Wyrzućcie broń pod drzwi."
  44.  Po użyciu komendy "mniejsze grupki/szeregi zabijam", nie zabijamy całego mniejszego szeregu, tylko osobę, która blokuje jego złączenie.
  45.  Zakaz włączania zabaw jednej po drugiej. Trzeba odczekać JEDEN dzień.
  46.  Zakaz łączenia zabaw, np. Simona i ostatniej reakcji.
  47.  Zakaz przechodzenia do TT tylko i wyłącznie na zabawę.
  48.  Zakaz zabijania z broni podczas Ganianego.
  49.  Prowadzący nie może zakazać graczom korzystania z przywilejów VIP'a.
  50.  Zakaz przeszkadzania więźniom podczas zabaw typu KillDay.
  51.  Podczas zabawy Dzieci Wojny, strażnicy NIE MOGĄ przebywać w pomieszczeniu, do którego bezpośrednio jesteśmy teleportowani.
  52.  Zakaz rzucania granatu HE w stronę więźniów. Wyjątkiem może być zabawa organizowana przez prowadzącego.
  53.  BEZWZGLĘDNY ZAKAZ FRAGOWANIA. Strażnicy ograniczają się do dawania tzw. "karniaczków", czyli ostrzegawczych strzałów w nogi. Nie zabijamy za błahostki, np. za podskoczenie na bezruchu, wstanie na nakazie kucania, etc.
  54.  Zakaz podpuszczania innych strażników przez prowadzącego do zabijania więźniów bez konkretnego powodu.
  55.  Przed rozpoczęciem trudniejszych zabaw, np. kolorki, wojsko, etc. trzeba je pierw dokładnie wytłumaczyć. Nowi gracze mogą nie wiedzieć o co chodzi.
  56.  Zabaw typu pierwsza/ostatnia reakcja nie trzeba rozpoczynać.
  57.  Jeżeli prowadzący powie "zakaz oszukiwania" podczas jakiejś rywalizacji, to trzeba wykonywać wszystko poprawnie, np. na KZ nie można omijać przeszkód, tam gdzie jest 90ka, trzeba zrobić 90ke.
  58.  Każdy strażnik nieznający panujących zasad na serwerze, nie jest zwolniony od ich przestrzegania!
  59.  Jeżeli jesteś nowym graczem na serwerze, to nie pchaj się od razu do prowadzenia, posłuchaj jak prowadzą inni gracze, szczególnie admini.
  60.  Jeżeli więzień kupi komuś buntownika, to prowadzący MUSI dać możliwość wykupienia się w sklepiku. Minimum 10 sekund czasu.
  61.  Prowadzący ma zakaz ożywiania wszystkich więźniów po użytej nagrodzie KAMIKAZE z ruletki. Wyjątkiem jest początek rundy (maks. do 8:00 czasu rundy).
  62. Prowadzący ma zakaz wyłączania dodatkowych skoków. Wyjątkiem jest wyłączenie owych skoków  do konkurencji gdy gracze są już w jej obszarze.
  63. Prowadzący może wyłączyć skoki na całą rundę jeszcze przed otwarciem cel, ale tylko raz w tygodniu.

 

 

TARYFIKATOR BANÓW:

 

§1. [ZACHOWANIE I KULTURA]

  • nadmierne przeklinanie - [Kick - Ban 5 min - 12 godzin]
  • obrażanie gracza - [Kick - Ban 5 min - 1 godzina - 1 dzień]
  • obrażanie osób trzecich (rodziców) - [Kick - Ban 30 min - 1 dzień - 7 dni]
  • spamowanie na u@ - [Kick - Ban 5 min - Ban 30 min]
  • udostępnianie danych osobowych/wizerunku - [Ban na zawsze]
  • naśmiewanie się z kogoś pod względem religijnym, na tle rasistowskim - [Ban 3 godziny - 1 dzień]
     

§2. [ROZGRYWKA]

  • pchanie się do CT - [Ostrzeżenie - Kick - Ban na CT]
  • brak mutacji / nadużywanie mikrofonu (puszczanie muzyki itd.) - [Kick/Mute - Ban 5 min - 30 min]
  • używanie wspomagaczy - [Ban na zawsze]
  • Granie na grafice 16 bit/Software -  [Ban 7 dni]
  • reklama innych serwerów/sieci serwerów o tematyce CS 1.6/CS:GO - [Ban 7 dni - na zawsze]
  • bugowanie cel - [Kick/Slay - Ban 5 min - 30 min]
  • używanie pojazdów na zabawach wymienionych w regulaminie - [Kick/Slay - Ban 5 min]
  • umyślne przeszkadzanie w przeprowadzeniu rundy [Kick/Slay - Ban CT]
  • celowy FK - [Kick/Slay - Ban 5 min - 30 min]
  • celowy Mass FK [Ban na CT+ Ban 1 godzina - 3 dni]
  • niedozwolone modele gry - [Ban 1 dzień - 7 dni]
  • celownik AWP/Scout - [Ban 1 dzień - 7 dni]
  • celowe nabijanie rankingu przy mniejszej ilości graczy - [Ban 7 dni]
  • podpowiadanie na zabawach typu Chowany będąc martwym - [Ban 5 min - 30 min]
  • nadużywanie GS/SGS - [Ban 1 dzień - 7 dni - na zawsze]
  • łamanie powyższego regulaminu [Kick/Slay - Ban od 5 minut do bana na zawsze w zależności od popełnionego wykroczenia i jego częstotliwości]


 

§3. [WZGLĘDEM ADMINA]

  • obrażanie admina/grożenie - [Ban 1 godzina - Ban 1 dzień]
  • podszywanie się pod admina - [Ban do 7 dni]
  • podważanie decyzji admina - [Ban do 3 godzin]
  • wprowadzanie w błąd/kłamanie - [Ban 30 minut - 3 godziny - 1 dzień]

 

 

*Regulamin został stworzony na potrzebę serwera JAILBREAK CLASSIC CSowicze.pl i jest własnością tej społeczności. Wszelkie jego kopiowanie bez zgody jest zakazane.

**Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu i jego aktualizacji w dowolnym momencie.

***Nowe zasady i aktualizacje wprowadzone do regulaminu wchodzą w życie od zaraz, a gracze i admini będą mieli tydzień na oswojenie się z nimi.

****Wszelkie błędy/powtórzenia/niedociągnięcia w regulaminie zgłaszaj w dziale serwera Propozycje/błędy lub do administracji serwera:  @ KIK, @ ^^^MaLIk^^^ , @ snuffy, @ tomkul777. @ MeQustooo

 

Edytowane przez KIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • snuffy zablokował i przypiął ten temat
  • radkovsky odblokował ten temat
  • snuffy zablokował ten temat

03.10.2022

Aktualizacja regulaminu - dodano dwa nowe podpunky:

 

  • §2.38. Zakaz oszukiwania na pojedynkach oraz celowego podkładania się.
  • §4.61. Jeżeli więzień kupi komuś buntownika, to prowadzący MUSI dać możliwość wykupienia się w sklepiku. Minimum 10 sekund czasu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28.11.2022

Aktualizacja regulaminu - zmieniono punkt:

 

  • §2.6. z GS/SGS można wykonywać maksymalnie 3 sekundy na  Zakaz nadużywania GS/SGS. Używanie GS/SGS w celu buntowania się jest zabronione.
Edytowane przez snuffy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11.04.2023

Aktualizacja regulaminu - dodano punkt:

 

  • §4.61. Prowadzący ma zakaz ożywiania wszystkich więźniów po użytej nagrodzie KAMIKAZE z ruletki. Wyjątkiem jest początek rundy (maks. do 8:00 czasu rundy).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • snuffy zmienił tytuł na [CS 1.6] Regulamin serwera JAILBREAK

13.10.2023

Aktualizacja regulaminu - dodano punkt:

 

  • §4.62. Prowadzący ma zakaz wyłączania dodatkowych skoków. Wyjątkiem jest wyłączenie owych skoków  do konkurencji gdy gracze są już w jej obszarze.
  • §4.63. Prowadzący może wyłączyć skoki na całą rundę jeszcze przed otwarciem cel, ale tylko raz w tygodniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19.11.2023

Aktualizacja regulaminu - zmieniono punkt:

 

  • §2.6. Zakaz nadużywania GS/SGS. Używanie GS/SGS w celu buntowania się  jest zabronione. To samo po stronie CT, GS/SGS w celu udaremnienia buntu także jest zabronione.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie