Skocz do zawartości

Zablokowane [CS 1.6] Regulamin serwera CS:GO MOD


R3inderek

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin dotyczący serwera CS:GO MOD

 

 

I.  Ogólne

1. Wchodząc na serwer akceptujesz niniejszy regulamin.

1.1. Wchodząc na serwer akceptujesz również zasady rozgrywki danego serwera, znajdującego się w dziale "Informacje".

2. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany tego regulaminu w dowolnym okresie.

3. Zmiany w regulaminie obowiązują na serwerze od momentu opublikowania aktualizacji.

4. Administratorzy mają prawo stosować wszelkie środki wobec osób omijających blokadę wejścia na serwer.

5. Właściciele serwerów mają prawo stosować własny regulamin serwera.

6. Zakaz reklamowania innej sieci niż Csowicze.pl

7. Zakaz używania tagów/prefixów w tabeli reklamujących inną sieć niż Csowicze.pl

8. Zakaz rozsyłania ip serwerów, które nie należą do sieci Csowicze.pl

9. Zakaz puszczania muzyki/dźwięków, poprzez używanie programów typu HLDJ/HLLS itp.

10. Zakaz nadużywania mikrofonu/spamowania na czacie.

11. Mikrofon w grze jest dozwolony dla osób powyżej 16 roku życia lub po mutacji.

12. Mikrofon jest dozwolony dla osób, które mają poniżej 16 roku życia lub nie posiadają mutacji, ale podają informacje o położeniu przeciwnika.

13. Zakaz obrażania graczy bądź administratorów pojęciami uznanymi powszechnie/najczęściej za obraźliwe.

14. Na serwerze obowiązuje bezwzględny zakaz szerzenia treści zabronionych przez polskie prawo + Pornografia, Serwisy pornograficzne itp.

15. Zabronione jest wyzywanie osób trzecich "osoby spoza serwera np. rodzina"

16. Na serwerze należy zachować kulturę oraz szacunek do wszystkich Użytkowników, Administratorów oraz Właścicieli

17. Zabronione jest oskarżanie innych graczy o złamanie regulaminu bez jakichkolwiek dowodów.

18. W przypadku zauważenia osoby łamiącej regulamin kierujemy tę sprawę na forum bądź na pw Admina (u@). Nie rozgłaszamy tego publicznie na serwerze przez mikrofon bądź czat.

19. Zabronione jest podszywanie się pod graczy Csowicze.pl bądź administrację, lub właścicieli Csowicze.pl

20. Zakazane jest granie na nonsteam, jeżeli zostaniesz odnotowany u nas jako gracz steam. (nie dotyczy drastycznych przypadków)

21. Skargi na administrację Csowicze.pl składamy tylko i wyłącznie na forum Csowicze.pl z jasnymi dowodami. 

22. Zabronione jest korzystanie z uszkodzonego mikrofonu np. trzeszczącego, przerywającego, z przesterami.

23. Zabronione jest korzystanie z powszechnie/najczęściej obraźliwych/promujących niedozwolone treści nicków.

24. Zakaz zatrzymywania nagrywania demka które zostało wymuszone za pomocą AMX MOD X

25. Admin ma prawo zbanować gracza z podejrzeniem że cheatuje. W sytuacji gdy gracz odwoła się od bana, sprawę przejmuje Zespół UBT

26. Zakaz używania sprayów zawierających treści obraźliwe, pornograficzne, zdjęcia osób bez ich zgody, szerzące nienawiść oraz reklamy innych sieci

27. Zabronione jest posiadanie tzw. protectorów w plikach z grą (Mowa o plikach CSXguard i tym podobnych)

28. Łączna ilość znaków w nicku musi wynosić przynajmniej 3 (znaki "niewidzialne" nie są brane pod uwagę)

29. Zakaz wykorzystywania błędów mapy/serwera

30. Zakaz nadmiernego reconnectowania

31. Zakazuje się grania na innym modelach niż te co są na serwerze.

32. Zakaz zabijania hostów (zakładników)

33. Terroryści powinni opuścić swój respawn maksymalnie do 1:30.

34. Jeśli jest mniej niż pięciu (5) antyterrorystów, gramy tylko na jeden (1) BS A.

35. Celowe nabijanie punktów "EURO" grozi banem.

36. Zabrania się przesiadywania na spect dłużej niż 3 rundy.

37. Zabrania się wprowadzania graczy/administracji serwera w błąd.

38. Zabrania się skanowania płotu/nad płotem na mapie de_eldorato przed 1:40.

39. Zabrania się celowego przedłużania/grania na c4 podczas wyzwania 1 vs 1 na kosy.

 

II.  Administracja

1. Admini są przykładem dla innych użytkowników, wobec tego powinni zachowywać szczególną kulturę wobec innych graczy oraz całej administracji.

2. Zakaz nadużywania swoich możliwości "tj. bezpodstawne banowanie, kickowanie, slapowanie, slay'owanie itd."

3. Admini mają obowiązek sprawdzenia gracza, który został zgłoszony na u@, natomiast jeśli gracz został zgłoszony jawnie na czacie, admin nie jest zobowiązany do podjęcia jakichkolwiek czynności.

4. Admin ma obowiązek w powodzie bana/kicka wpisać słuszny powód.

5. Zakaz banowania na czas wychodzący poza skalę godzin/dni proponowanych przez taryfikator banów.

6. Admin ma obowiązek wypowiedzieć się w skardze na Jego temat w przeciągu 24h od złożenia skargi. Jeżeli tego nie zrobi dostaje ostrzeżenie lub degradację.

7. Admin ma obowiązek pomagać graczom, potrzebującym Jego pomocy.

8. Aktywność na forum jest tak samo ważna, jak na serwerze.

9. Admin zostaje zdegradowany po otrzymaniu 3/3 ostrzeżeń.

10. Zakaz bezpodstawnego nakładania kar na graczy 

11.  Każdy admin, który posiada warna (ostrzeżenie) ma obowiązek odrobić go w ciągu tygodnia od daty otrzymania warna, w przeciwnym razie dostanie +1pkt ostrzeżenia admina.

12.  Każdy admin musi posiadać na serwerze nick który pozwoli go z łatwością zidentyfikować/porównać z nickiem z forum (np. na forum - Kava, na serwerze - UFO Kava) - Admin musi poinformować Administrację wyższą o zmianie nicku, w dziale Administracji serwerów 1.6. Złamanie tego punktu = warn (Nie dotyczy serwera MIX oraz wyższej administracji J@+)

13. Admin nie może faworyzować graczy

 

 

III. Taryfikator banów

1. Używanie wspomagaczy - Ban permanentny.

2. Reklamowanie innej sieci, reklamowanie cheatów (posiadanie nazw cheatów w nicku) - Ban permanentny.

3. Obrażanie Graczy/Admina (a także stosowanie wulgarnych zwrotów) - 30min-7dni "W zależności od wyzwisk i sytuacji jaka miała miejsce"

4. Spamowanie - kick-ban 30min.

5. Nadużywanie mikrofonu - kick 5min-1godz.

6. Trollowanie - kick-ban 5min-30min.

7. Posiadanie wysokiego pingu - kick-ban 10min.

8. Niewykonywanie celów mapy - slay - kick - ban 30 min.

9. Bezpodstawne oskarżanie administracji/użytkowników - Ostrzeżenie-ban 1dzień-7dni

10. Podszywanie się pod innego Gracza/Administratora/Właścicieli - ban permanentny

11. Używanie mikrofonu bez mutacji głosu - Ostrzeżenie-mute *ZWYKŁY* NIE PERMANENTNY!

12. Pisanie o łamaniu przez innych regulaminu na głównym czacie - Ostrzeżenie-kick

13. Stopowanie demka wymuszonego przez AMX MOD X - Ban perm

14. Bezpodstawne oskarżanie graczy o łamanie regulaminu - Ban do 24h

15. Wchodzenie na aktywnym banie - Ban perm (powód ab = aktywny ban)

16. Używanie komendy force_centerview lub komendy/skryptu podobnego do jej działania - Ban tydzień

17. Rzucanie przez pojedynczego gracza, więcej niż 1 smokegrenade podczas trwania rundy - Ban 30 min.

18. "Klatkowanie" - kick-ban 30 min.

19. AFK - kick-ban 30 min.

20. Używanie steamid spooferów/changerów - Ban perm

21. Używanie Proxy - Ban perm

22. Spam radiem - Ban 5 min - 30 min - 1 dzień.

23. Podpowiadanie na ts3 itp. - Ban 7 dni - Ban perm

24. W przypadku wstawienia  czarnych ssów lub zminimalizowania cs'a gdy są robione ssy - Ban perm

25. Skan "płotu"z respa na respa na mapie de_eldorado przed 1.40 - Ban od 5 minut do 1 godziny.

26. Przedłużanie/granie na c4 podczas pojedynku 1 vs 1 na kosy - ban od 5 minut do 1 godziny.

27. Łamanie regulaminu - Ban (czas do dyspozycji Admina - tylko bez przesady)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie