Skocz do zawartości

Zablokowane [LOR] *1.06.2021* PATCH 2.9.0


Gość Mrs.Fuksiara

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mrs.Fuksiara


Przygotujcie się na dużo piasku, bowiem Imperia Wyniesionych pojawiły się w  Legends of Runeterra | Darmowe MMORPG - spis gier MMO, MMOFPS, MMORPG 3d,  MOBA

Są spekulacje na temat, aby karty oraz talie były dla wszystkich graczy za darmo. 

Wypowiedz Dovagedys

Spoiler

Ostatnimi czasy zauważyliśmy, że wewnątrz naszej społeczności toczy się wiele dyskusji na temat tzw. projektowania rozgrywki na żywo. To koncepcja, która cieszy się zainteresowaniem zarówno wśród graczy, jak i w naszym gronie. Projektowanie na żywo to idea silnie powiązana z jedną z naszych fundamentalnych wartości, głoszącą, że każdy gracz powinien mieć dostęp do wszystkich kart i talii bez potrzeby wydawania pieniędzy. Ten podstawowy aspekt Legends of Runeterra umożliwia naszemu zespołowi pracę nad aktualizacjami kart bez karania graczy za nabywanie kart czy talii w przeszłości.

Naszym celem jest zadbanie, aby Legends of Runeterra było grą dostarczającą jak najwięcej zabawy. Kiedy podejmujemy decyzje związane z koncepcją projektowania na żywo, nie skupiamy się wyłącznie na jednym aspekcie. Korzystamy ze złożonych modeli danych dotyczących współczynników wykorzystywania kart czy regionów, współczynników zwycięstw, rankingów talii, skuteczności konkretnych talii przeciwko innym, różnych formatów i rang, rozbieżności między współczynnikami zwycięstw, osiąganych rezultatów na przestrzeni czasu itp. Bierzemy również pod uwagę złożone modele badające, jak gra się konkretną talią w danej mecie. Regularnie pytamy też o opinie graczy, ponieważ chcemy poznać wasze zdanie na temat kart, danych talii, archetypów, stanu mety, trybów gry, zawartości kosmetycznej czy zawartości do wprowadzenia w przyszłości… listę tę można by ciągnąć i ciągnąć.

Staramy się wprowadzać zmiany w sposób jak najbardziej ukierunkowany i tym samym unikać negatywnych skutków ubocznych czy niezamierzonych konsekwencji względem talii, na które nie chcemy wywierać wpływu. To ważne, bo wprowadzenie malutkich zmian może z impetem odbić się na mecie. Staramy się również umożliwić naszej społeczności wyznaczanie nowych ścieżek rozwoju stylów gry i dać mecie szansę na rozwijanie się w czasie, bez konieczności wprowadzania w kartach modyfikacji związanych z koncepcją projektowania rozgrywki na żywo. Niesamowitą cechą gatunku gier karcianych jest niezliczona ilość nowych strategii, które fani mogą odkrywać i testować. Z czasem zaczynają one wywierać ogromny wpływ na metę – i to bez wprowadzania żadnych zmian w samych kartach. Ten proces sprawia frajdę i nie chcemy go sztucznie zakłócać, majstrując przy kartach zbyt szybko lub zbyt często w imię zasady projektowania rozgrywki na żywo.

Są jednak sytuacje, w których potrzeba zmian to oczywista konieczność, aby doświadczenia z gry nadal były pozytywne i ekscytujące – chociażby u Taliyah i Malphite’a wyraźnie widać potrzebę wprowadzenia zmian na żywo. Rozstrzygnięcie tej sytuacji jest proste, ponieważ przeważająca liczba danych branych przez nas pod uwagę podczas procesu decyzyjnego jednoznacznie wskazuje, że Taliyah, Malphite i ich podstawowa talia nie spełniają naszych standardów. Z kolei Irelia i Azir nie są już tak oczywistą parą, ponieważ mamy na ich temat różne dane, które wzajemnie sobie zaprzeczają, a zebranie informacji i podjęcie decyzji to długi proces. Podczas pierwszych trzech tygodni od wprowadzenia Strażników Starożytności obserwowaliśmy, jak talia Irelii i Azira wznosi się i upada pod względem popularności oraz efektywności. Z czasem zmieniliśmy naszą decyzję co do wprowadzania zmian w jej wyważeniu.

Uwielbiamy zarówno wzorzec gry połączenia Irelia/Azir, jak i Taniec z Ostrzami, a w dodatku przekonaliśmy się, że mnóstwo graczy podziela nasze odczucia, dlatego nie chcemy zatracić ogólnego charakteru tej talii. Z naszych najnowszych informacji wynika jednak, że jest ona najzwyczajniej zbyt silna. Z tego powodu wprowadzamy dwie bardzo precyzyjne zmiany. Mamy nadzieję, że zachowamy frajdę z gry tą talią i jednocześnie stworzymy więcej możliwości dla innych strategii, a także ograniczymy frustrację graczy, którym przyjdzie grać przeciwko niej. Nadal będziemy obserwować rozwój mety i – jeżeli okaże się to konieczne – rozważymy kolejne poprawki.

Wciąż się uczymy i udoskonalamy Legends of Runeterra oraz nasze procesy. Czasami popełniamy błędy, ale pragniemy zawsze robić, co w naszej mocy, by usłyszeć głos wszystkich naszych graczy i stawać się coraz lepszymi. Jesteśmy w tej podróży razem z wami, a pasja i miłość, którą darzycie Legends of Runeterra, inspiruje nas, by ciągle starać się bardziej. Dzięki za wszystkie wasze uwagi przesłane w ciągu ostatnich kilku tygodni – czekamy na więcej!

 



BOHATEROWIE: 

TALIYAH (POZIOM 1.) oraz TALIYAH (POZIOM 2.)

Taliyah (poziom 1.) Taliyah (poziom 2.)

MALPHITE (POZIOM 1.)
Malphite (poziom 1.)

Krótki komentarz: 
Zarówno Taliyah, jak i Malphite mieli problemy z odnalezieniem się w mecie.  Taliyah powinna być nieco bardziej wytrzymała, a Malphite będzie regularniej awansować.

STRONNICY I ZAKLĘCIA

ROZKWITAJĄCE OSTRZE

Rozkwitające Ostrze


INSPIRUJĄCA MARSZAŁEK
Inspirująca Marszałek

Krótki komentarz:
To oczywiste, że talia Irelii i Azira jest zbyt silna. Ostatecznie postanowiliśmy skupić nasze zmiany na Inspirującej Marszałek i Rozkwitającym Ostrzu, aby wprowadzone modyfikacje dotknęły właśnie tej, a nie innej talii. Chcemy ograniczyć skutki uboczne mogące mieć wpływ na pozostałe talie, takie jak „Burn” Azira czy Azir/Lucian, które naszym zdaniem są zdrowe dla gry. Ta konkretna talia pozostanie na naszej liście obserwowanych i wciąż będziemy monitorować jej osiągi w nadchodzącym czasie.

LABORATORIA: 

 

W patchu 2.9.0 pojawiają się nowi bohaterowie, nowe moce i jeszcze więcej Laboratoriów Legend!

Dodano nowych bohaterów początkowych: Irelia, Zilean, Malphite, Lissandra i Fizz dołączyli do składu bohaterów początkowych. Zgarnijcie rewers Malphite’a za ukończenie próby każdym z nowych bohaterów!
Dodano nowych bohaterów wspierających: Sejuani, Leona, Yasuo i Viktor dołączyli do bohaterów, których można zrekrutować podczas próby.
Więcej mocy!: dodano 18 nowych mocy – 10 zwykłych, 5 rzadkich i 3 epickie.
Taliyah w końcu przenosi góry (oby): zaktualizowano talię Taliyah.


Kolejka w Duecie:
Wspólne Łupy także otrzyma kilka zmian:

Większa spójność talii: gracze mogą teraz przynieść 0–2 talie zamiast 0–3, dlatego każda przyniesiona talia będzie dla nich zawsze dostępna jako opcja.
Kolejkowanie: gracze będą mogli dodać członka drużyny do znajomych, jeśli dołączają do kolejki solo.


INNE:

Jak ogłosiliśmy w opisie patcha 2.7.0, w patchu 2.9.0 rezygnujemy z wyzwania znajomych z innych odłamków:
Wraz z rozwojem LoR zaczynamy napotykać problemy związane z przestarzałą technologią. Wyzwanie znajomych z innych odłamków jest tutaj głównym winowajcą. W tej chwili zużywa ono mnóstwo zasobów potrzebnych do prac nad najbardziej ekscytującymi funkcjami, które zaplanowaliśmy na później. W przyszłości przedstawimy więcej informacji na temat społecznych funkcji w LoR.
Dostosowano dogrywkę dla meczów do 2 zwycięstw. Od teraz podczas dogrywki gracze mają 25 sekund, żeby zakończyć swoją turę.
/playlor

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zablokował ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie