Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Zablokowane Propozycje zmian na Forum


LewyBrzeG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnimi czasy mam wenę i mase pomysłów z , którymi chciałbym się podzielić. Niech każdy w miarę możliwości się wypowie :)

 

1. Czy chcielibyście zobaczyć na forum opcje podbicia tematu co 24h wiadomo co jakiś czas jest cos ważnego co mamy dla was do przekazania , ale przez ilość napisanych tematów wiele rzeczy nie macie możliwości zobaczenia

 

2. Dodanie do widgetu po prawej stronie takich rzeczy jak:

 

- Użytkownik miesiąca byłaby tu osoba , która w danym miesiącu zostałaby wybrana przez użytkowników

 

Przykład pokaże na sobie :D :

 

LewyBrzeG  został nowym Użytkownikiem Miesiąca styczeń  2021.

LewyBrzeG zarejestrował się 08.02.2016 roku 

Więcej informacji na temat LewyBrzeG 

Posty: Ilość Postów

Ilość reputacji:

Czas online: Czas

Wizyty Profilu

 

- Przydatnie linki:

 

- Przywitaj sie

-Regulamin Forum

-Jak wstawić SS

-Odwołaj sie od bana

-Jak kupować w sklepie (jesli zostanie on dodany)

 

- Osobna belka dla redakcji coś w stylu "Nasza redakcja"

 

- Nadchodzące wydarzenia

 

 

 

 

AppropriateGregariousIndianringneckparak FocusedGrandioseDaddylonglegs-size_restr

 

028d3837c9bcd49dfb89d04bec291f06.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • LewyBrzeG zmienił tytuł na Propozycje zmian na Forum

1. Można odświeżać tematy raz na 24 godziny

2. Jestem jak najbardziej ZA, pasuje wyróżnić tę osobę, można tez dodać tam Miss/Mister

3. Przydatne linki - nie są przydatne :D zamiast tego dodać widzet z jakas zbiorka na reklame

4. Nasza redakcja -> znajdują się wyróżnione tematy z redakcji w WARTO ZAJRZEĆ, promowanie tematów zostało zrobione głównie po to :D 

5. Nadchodzące wydarzenia? Co masz na myśli? Jakieś eventy/konkursy?

 

 

@ LewyBrzeG

1. ok, w takim razie jestem za,

3. mozna zrobic u gory szybkie linki bo w panelu bocznym duzo informacji juz jest

4. bo Redakcja jest jednym z waznych aspektow forum, dlatego tez w porozumieniu z Rumckiem zostalo uzgodnione ze w promowanych tematach bedzie tylko 5 tematow z Redakcji i nic innego, Opiekunowie maja mozliwosc podpinania tematow, mozna sie tez dogadac w sprawie ogloszen wiec jestem za tym by redakcja byla wyrozniona w taki sposob jak jest teraz ;p 

5. ok, mozna pomyslec cos nad tym

ZAPRASZAM SERDECZNIE NA SERWER ONLY DD2!

 

91.224.117.91:27450

 

 

b_350_20_692108_381007_ffffff_000000.png

original.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Sysia ;* napisał:

1. Można odświeżać tematy raz na 24 godziny

2. Jestem jak najbardziej ZA, pasuje wyróżnić tę osobę, można tez dodać tam Miss/Mister

3. Przydatne linki - nie są przydatne :D zamiast tego dodać widzet z jakas zbiorka na reklame

4. Nasza redakcja -> znajdują się wyróżnione tematy z redakcji w WARTO ZAJRZEĆ, promowanie tematów zostało zrobione głównie po to :D 

5. Nadchodzące wydarzenia? Co masz na myśli? Jakieś eventy/konkursy?

 

1. Wiem, że jest ale nie każdy o tym wie :D można byłoby uprościć to dodając przykładowo gwiazdkę gdzie wyświetlałby się czas za ile można odświeżyć temat na pewno  uprościłoby niektórym to :D

3.Niestety nie każdy chce skrolować  bądźmy szczerzy ,ale ludzie sa na tyle leniwi , że nie chce im sie szukać tych działów a tak to  taka osoba miałaby szybki dostęp widząc np odwołaj sie od bana co automatycznie przeniosłoby go do działu

4.Co do redakcji to sa przypięte tematy jeśli jest ich dużo przez co nie  ma miejsca np na inne rzeczy przykładowo wielka rekrutacja na właściciela/opiekuna serwera i niestety jak przypniecie kilka postów a niestety tak jest bo jest wiele ważnych tematów to inna osoba tego nie może zrobić bo jest zajęte wszystko :D  

5. Tak chodzi mi tu konkretnie o jakieś ewenty czy nawet dni typu 1 listopada, 3 maja  czy urodziny sieci  

 

@ Sysia ;* Super ze sie rozumiemy :D 

AppropriateGregariousIndianringneckparak FocusedGrandioseDaddylonglegs-size_restr

 

028d3837c9bcd49dfb89d04bec291f06.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Rejestrując się na forum jest punkt odpowiadający za odświeżanie tematu. Moim zdaniem nie ma co dodawać na siłę, ponieważ chyba większość wie że dopiero po 24h można ponownie napisać post (ref). 

 

Cytat

8. Odświeżanie tematów dozwolone po upływie 24h. Post za postem po 1 dniu nie jest brany pod uwagę jako spam tylko jako odświeżenie danego tematu.

 

2. Dodanie użytkownika miesiąca jeszcze można dodać. Ale zbyt dużo w panelu bocznym typu Miss/Mister ( @ Sysia ;* ) to jest według mnie już za dużo. Nie jest to aż chyba tak ważne :) 

 

3. Od zawsze nie było problemu bez tych linków, więc nie widzę potrzeby tego dodawania. Jeżeli chodzi o odwołanie od bana to wszystko zawarte jest w odpowiednim dziale. Wystarczy sobie zaglądnąć. Dla chcącego nic trudnego ;) Co do reszty wszystko jest zawarte w headerze, typu: Regulamin.

 

Prędzej pytania o unabana / sklep itp można dodać do zakładki -> https://csowicze.pl/faq/

 

4. Nie ma po co oddzielać kolejną kategorią redakcję. Wszystko zostało posortowane tak aby było przejrzyście. Idąc takim tokiem rozumowania inne działy też trzeba oddzielić bo komuś się może nie podobać że redakcja jest "wyróżniona" w taki sposób.

 

5. Zbędne. 

Potrzebujesz pomocy? 

Napisz wiadomość prywatną

 

Przedstaw od razu problem! Nie odpowiadam na wiadomości typu: cześć, co tam? siemka, co robisz? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, LewyBrzeG napisał:

Czy chcielibyście zobaczyć na forum opcje podbicia tematu co 24h

Myślę , że lepsze, jest często przeciwnikiem dobrego.  Dlatego radzę zostawić po prodtu możliwość napisania postu jako odświeżenia po 24h. Z podbicia mało kto będzie korzystał. 

 

16 godzin temu, LewyBrzeG napisał:

Użytkownik miesiąca byłaby tu osoba , która w danym miesiącu zostałaby wybrana przez użytkowników

U mnie tego nie widać,  ponieważ korzystam z mobilnej wersji. Al jeśli jest miejsce, to nie widzę przeszkód,  by taką osobę dodatkowo wyróżnić. 

 

16 godzin temu, LewyBrzeG napisał:

Przywitaj sie

-Regulamin Forum

-Jak wstawić SS

-Odwołaj sie od bana

-Jak kupować w sklepie (jesli zostanie on dodany)

 

- Osobna belka dla redakcji coś w stylu "Nasza redakcja"

 

- Nadchodzące wydarzenia

Przywitanie jest niepotrzebne, podobnie jak wstawianie ss, w końcu jest dokładna instrukcja w dziale. Odwołanie od bana też jakoś zbędne,  niemal każdy potrafi to odnaleźć. 

 

Natomiast dla regulaminu bym dał,  bo często go ludzie olewają, może to coś zmieni.  Instrukcj kupowania w sklepie również będzie dobrą opcją. 

 

Belka dla redakcji... ale jak miałaby ona wyglądać? Co tam będzie?

Darmowy hosting zdjęć i obrazków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

propozycja_przyjeta.png

1. Dodane 
2. Będzie dodane 
3. Zbędne
4. Zostaje jak jest

5. Będzie wszystko w kalendarzu 

Potrzebujesz pomocy? 

Napisz wiadomość prywatną

 

Przedstaw od razu problem! Nie odpowiadam na wiadomości typu: cześć, co tam? siemka, co robisz? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie