Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

<<<WZÓR >>>>

Nick: reggin21jppl
Imię: Tomek

Doświadczenie: Kilka lat w cs 1.6 a w JB to 2 lata +/-. Admin PB/SURF/CS:GO MOD/ZP. (Kilka miesięcy) 

Coś o sobie: Jestem Tomek. Mam 16 lat. Mieszkam w okolicach Warszawy.  Interesuję się informatyką, ASG, trochę motoryzacją, muzyką, piłką ręczną i gotowaniem. Jestem w 2 klasie technik informatyk.  Aktualnie pracuje w pracy mojego tatki i pomagam gdy jest dużo towaru. 

Dlaczego Ty chcesz zostać strażnikiem?: Chciałbym trochę pomóc całemu serwerowi, dołożyć te małą cegiełkę w rozwój serwera. Wiem, jaki to jest obowiązek bycia kimś, kto pełni wyższą rolę niż gracz. Dużo graczy znam z serwera i dużo pewnie mnie też zna. Zapewniam, że będę w miarę możliwości codziennie na serwerze i, że będę dbał o higienę serwera wraz z pozostałymi adminami. Chciałbym głównie pomóc w zwalczaniu patologii na serwerze. 

Posiadasz steam? (Jesli tak dodaj stema id) : STEAM_0:1:532503650

Składka (TAK/NIE): Tak

Ile czasu możesz przegrać na serwerze tygodniowo?: Na pewno 12h minimum. Bardziej nie określę. 

Link do GT: https://www.gametracker.com/player/reggin21jppl/51.83.215.2:27015/
Znajomość AMXX [0/10]: 6/10 

Znajomość regulaminu [0/10]: 8/10 

Znajomość moda JB [0/10]: 9/10 
Posiadasz mikrofon?:  Tak 

Kontakt: forum, steam

<<<WYMAGANIA >>>>

- Wiek min. 15 lat [możliwe wyjątki]

- Minimum 250 minut przegrane na serwerze

- Sprawny mikrofon

- Posiadanie TeamSpeak3

- Mutacja [możliwe wyjątki]
- Minimalna znajomość AMXX [4/10]

- Znajomość regulaminu

!!! Oświadczam !!! Zapoznałem się z tematem [Skala] AMXX od 1 do 10

<<<< PROSZĘ SKOPIOWAC CAŁĄ ZAWARTOŚĆ DO PODANIA >>>>

Prosze o nie marnowanie czasu administracji. Jeśli nie potrafisz dostosować się do polecenia w/w nie nadajesz się, oraz twoje podanie zostanie ODRZUCONE.

Administracja zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia podania w ciągu tygodnia. 

@edit