Skocz do zawartości

[JB] Nowy regulamin - BETA


Rekomendowane odpowiedzi

Witam drodzy Gracze, Administracjo. Ze względu, że dużo osób żali się, iż regulamin nie jest dopracowany lub chodzą pogłoski, że jest on ściągnięty, postanowiliśmy zrobić od nowa Regulamin "BETA". Przez najbliższy tydzień, będziemy nad nim dobrze pracować, jeżeli macie jakieś propozycje zmian, robię post gdzie możecie je łatwo zaproponować (propozycją może być pomysł na esetyke). Regulamin jest w miarę podobny, lecz nie taki sam. Radzę go przeczytać z 2 razy ;)
Pozdrawiamy
Ekipa JB

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

§1.ZASADY OGÓLNE

1. Zanim wejdziesz na serwer, zapoznaj się z poniższym regulaminem.

2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania!

3. Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy i wszyscy gracze.

4. Za złamanie dowolnego punktu z regulaminu grożą konsekwencje, które są zawarte w 5 punkcie.

5. Zakaz podrabiania tagów administracyjnych takich jak; JuniorAdmin,ADMIN,OPIEKUN,WŁAŚCICIEL.

6. Zakaz posiadania TAGU reklamującego inną sieć serwerów/serwer (Dopuszczalny TAG CSOWICZE.PL).

§2.Zachowanie graczy oraz adminów

1. Zabrania się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.

2. Zabrania się prowokowania i podżegania do kłótni.

3. Zabrania się demagogi w jakiejkolwiek formie (rasizm, faszyzm, nazizm...).

4. Zabrania się nadmiernego przeklinania.

5. Zabrania się podszywania pod innych graczy.

6. Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie, puszczanie bindów itp.).

7. Nie można używac mikrofonu bez ukończenia mutacji, chyba że admin wyrazi zgodę. Oczywiście mimo zgody admina, trzeba zachować umiar.

8. Zakazane jest podpowiadanie na serwerach głosowych( Skype, TeamSpeak i innych ).

9. Admin to też człowiek nie jest w stanie sprawdzić wielu userów (graczy) za jednym razem.

10. Wszelkie spory załatwiamy na czacie prywatnym, a nie na serwerowym.

11. Spamowanie na AdminChat (u@) będzie karane.

§3.Regulamin administratora

1. Admin nie może zbanować drugiego admina, jeżeli popełnił błąd należy napisać skargę na forum.

2. Admin jest zobowiązany przestrzegać tego samego regulaminu co gracz.

3. Admin musi zgłosić każda nieobecność na forum, która przekracza 3 dni.

4. Admin musi być bezwzględny oraz obustronny. (osoba, która ma admina nie może faworyzować innych ze względu na koleżeństwo itp.)

5. Admin ma obowiązek patrzeć na AdminChat (u@).

6. Admin ma obowiązek sprawdzenia zgłoszonego gracza.

7. Administratorowi zabrania się nadużywania swoich permisji do faworyzowania graczy i siebie. (wyjątkiem są zabawy na których T się strzela)

8. Nadanie kary takiej jak PERM. admin ma obowiązek zgłosić opiekunowi i Właścicielowi, a mniejszych kar, które wykraczają poza taryfikatora admin musi zgłosić opiekunowi.

9. Admin to nie zabawka - nie bawimy się nim.

10. Jeżeli nie ma osoby chętnej do CT admin ma obowiązek przejść do CT i poprowadzić rundę. 

11. Admin ma prawo nałożyć na siebie beacona (oznaczenie) gdy wykonuje sprawy związane z serwerem (nadużywanie będzie karane) - nie może zostać wtedy zabity. Po zakończaniu załatwiania spraw serwera admin może wrócić do reszty terrorystów i się dalej z nimi bawić.

12. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze.

13. Admin musi dopilnować by była odpowiednia liczba więźniów i strażników (4 terrorystów - 1 ct).

14. Admin nie może dać unbana.

15. Gdy CT sobie nie radzi admin musi im pomóc.

16. Podczas zabawy w chowanego/killday admin może dać CT goda, aby TT ich nie zabiło.

§4 Taryfikator Kar: 

1. Używanie jakiegokolwiek rodzaju cheatów/wspomagaczy = PERM. 

2. Reklamowanie innych sieci/serwerów = PERM.

3. Obrażanie graczy = upomnienie ->Ban 1h-3dni

4. Obraza administratora+ = Ban 5h - 1 tygodnia

5. Obraza serwera = ban 24h - 2 tygodnie

6. Reklamowanie, proponowanie kupna czy sprzedaży ekwipunku/konta = upomnienie -> PERM.

7. Spamowanie na AdminChat (u@) = upomnienie ->gag 6h - 1 dzień

8. Prowokowanie/podżeganie do kłótni = kick ->ban do 24 h

9. Nadużywanie mikrofonu przed mutacją = mute do 72h

10. Używanie mikrofonu do zagłuszania wardena, przeszkadzania w prowadzeniu, płakania, piszczenia, puszczania bindów czy szumienia = PERM MUTE.

11. Nadmierne używanie wulgaryzmów = mute do 6 h -> ban do 12 h

12. Używanie wulgarnych/rasistowskich nicków/tagów/awatarów = kick -> ban do 24 h

13. Ignorowanie poleceń admina = ban do 4h

14. Puszczanie bindów/muzyki (bez zgody admina) = mute do 48 h -> PERM MUTE.

15. Używanie modulatorów głosów/innych aplikacji zmieniających twój głos = mute 24h -> PERM MUTE.

16. Nadmierne zabijanie bez powodu (freekillowanie) = ctban 0-200 rund. 

17. Wchodzenie do CT na aktywnym ctbanie poprzez !g = ban 6h

18. Bugowanie CT (gdy zgienimy i napiszemy !t następnie !ct i nas zrespi) = swap ->ban 12h

19. Wpisywanie bezpodstawnego freekill (!fk) = upomnienie ->ban do 6h

20. Buntowanie się po odrodzeniu = ban 2h - 4h 

21. Buntowanie się w rundzie bez buntu = ban 30 min. - 4h 

22. Buntowanie się po odrodzeniu w rundzie bez buntu = ban 4h - 8h

23. Wchodzenie do CT nie mając zielonego pojęcia o prowadzeniu rundy = ctban 25-200 rund (łączy się z pkt. 17)

24. Zabijanie drugiego T po włączeniu !setff bez komendy/pozwolenia wardena = slay -> kick -> ban do 2h

25. Proszenie o monety = upomnienie -> ban do 60 minut.

26. Ujawnianie admina, który siedzi na !sthd = ban do 2h

27. Kłamanie wardena/admina podczas tłumaczenia się z freekill'a = ban do 30 min.

28. Podpowiadanie na statusie DEAD = ban do 60 min.

29. Okłamywanie admina = ban do 4h

30. Osoba, która ma Freeday'a oraz przeszkadza w prowadzeniu = slay

31. Współpraca z T = ctban 10 - 50 rund ->ban do 6h.

32. Spamowanie markerem CT i T = ban do 2h.

33. Zabijanie CT w zabawach typu chowanego/killday lub innych zabawach w których bawią się T i CT może zginąć = ban 4h

34. Bugowanie deagla na One In The Chamber = ban 4h

34. Podpowiadanie lub używanie komnikacji głosowej w celu zagłuszenia = mute 2h -> ban 5h

 

Swoje propozycje można podać w komentarzu (oczywiście bez przesadzania z długością kary) możliwe, że czegoś zapomniałem.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ROZGRYWKA:

Komendy i wyjaśnienie:

Freekill - CT zabił T bezpodstawnie

Kucnij - Kucnij i wstań

Kucnij przytrzymaj - Kucasz tak długo aż warden nie powie "możecie wstać/wstajecie"

Podskocz - Podskocz raz

Skacz - Skaczesz tak długo aż warden nie powie "możecie przestać skakać" lub wyda następne polecenie

Freeday - dzień wolny dla T na którym mogą się albo bawić na mapie albo próbować zbuntować

TT mówi TT ginie - Komenda do odwołania. Nie możesz się odzywać (najlepiej jak w ogóle nie pojawi się okienko używania mikrofonu w prawy dolnym rogu, CT odbierze to jako odzywanie)

Totalny bezruch - Nie możesz się ruszać, chodzić czy sterować myszką, po prostu stoisz nieruchomo 

Bezruch - Możesz sterować muszką, używać healshot'a, skakać, kucać ale nie możesz chodzić

Pozycja buntu - Komenda do odwołania. Odwołuje wszystkie poprzednie polecenia i zabawy. Wypowiedzieć ją może tylko warden, gdy jakaś osoba się zbuntuje.

Skaczecie i kucacie naprzemiennie - Musisz skoczyć, gdy wylądujesz na ziemi - kucasz i tak cały czas aż warden nie powie następnego polecenia

(Lewa/prawa) skroń/żuchwa/potylica (lewej/prawej) ściany względem (wyjścia/wejścia) - Czyli musisz przylegać lewą/prawą skronią (lub przodem do ściany - żuchwa, tyłem do ściany - potylica) do lewej ściany względem wyjścia, czyli lewa ściana jak jesteś w celi, bądź prawa ściana/ wejścia czyli odwrotnie, najlepiej odwróć się potylicą do krat i idź do lewej/prawej ściany przylegając częścią ciała, która powiedział warden. (ciężkie do wyjaśnienia)

Patrzycie się na północ/południe/wschód/zachód - Jak na radarze jest taki trójkąt to on oznacza północ, jeżeli radar/mapa jest zepsuta i na niej nie widać terenu to wtedy kraty wyjścia/wejścia oznaczają północ.

Żuchwa/Potlica/(lewa/prawa) skroń kraty (łączy się np. żuchwa kraty i totalny bezruch/bezruch - 2 komendy) - czyli znowu, patrzycie się maksymalnie w góre (nie skacząc) przy kracie wyjścia/wejścia| Potylicą/tyłem głowy do kraty| lewą/ prawą skronią

Czoło kraty - (łączy się jak w pkt. wyżej) - patrzycie się prosto przed siebie przy kracie wyjścia/wejścia

Idziecie za mną, idziecie po markerze - za wardenem, bądź jeśli powie inaczej to idziecie za CT o którym wspomniał warden / idziecie po markerze, który namalował warden.

Krok przed cele - Czyli jeden krok. 1 krok będzie liczony jako przedział między kratą a terrorystą, krok nie może być większy niż szerokość 2 modeli T 

Idziecie za mną/ po markerze na kucaka - idziesz za wardenem na kucaka(kucnij przytrzymaj) chyba, że warden powie inaczej

Zakaz skakania/kucania/biegania/bicia kosą - nie możesz skakać/kucać/biegać/bić kosą, zależy jak warden powie

Robicie ładny zgrabny szereg (na markerze/przy ścianie) - robisz z innymi terrorystami szereg ramię w ramię na markerze/ przy ścianie które oznaczy warden

Podłoga to lawa - Musisz stać na jakimś przedmiocie w celi typu; łóżko, kibel, zlew bądź coś innego co nie sprawi, że będziesz stał na podłożu celi. NIE MUSISZ MIEĆ TOTALNEGO BEZRUCHU!*

Podskoczcie - Podskakujecie raz gdy warden powie *uważajcie na to co pierwsze powie warden!*

Kucnijcie - to samo co punkt wyżej tylko zamiast jednego podskoku musisz wykonać jedno kucniecie

§0.JB Kajdanki - zeus warden/deputy:

1. Terrorysta, który został zakuty jest zwolniony z wykonywania poleceń. (wyjątkiem jest TT mówi TT ginie, które nawet w trakcie czy po odkuciu obowiązuje nadal)

2. Po odkuciu terrorysta ma bezruch.

3. Jeśli zostałeś zakuty podczas zabawy to dalej w niej uczestniczysz, wyjątkiem są zabawy wymagające ruch/skok itp. (np. wyższe graffiti)

4. Gdy zostałeś zakuty nie obowiązuje Cie pozycja buntu.

5. Użycie wytrychu do odkucia się jest uznawana za bunt.

6. Rzut kosą w CT jest uznawane za bunt.

7. Zakazuje się zabijania T, który jest w kajdankach.

8. Zakazuje się zakucie zbuntowanego T aby odeprzeć jego atak, CT musi zachowywać bezpieczną odległość i zdrowy rozsądek aby T się nie buntowało.

§1.JB Warden (prowadzący) i CT:

1. Osoba, która jest CT musi ogarniać komendy. Jeżeli nie znasz regulaminu lub nie masz zamiaru prowadzić nie wchodź do CT.

2. Warden musi mieć sprawny mikrofon.

3. Jeżeli są osoby chętne do CT z mutacją, obowiązkiem CT bez mutacji jest udzielić pierwszeństwa w CT/prowadzeniu.

4. Polecenie muszą być jasne i zrozumiałe. Poleceń nie można wydawać zbyt szybko by zmylić.

5. Warden jak i CT nie może zmylać. (wyjątkiem jest Saimon mówi)

6. Warden jak i CT nie może kłamać.

7. Warden nie może faworyzować innych graczy.

8. Warden ma obowiązek dokończenia zabawy (np. Quiz) gdy został ostatni żywy terrorysta.

9. Osoba, która prowadzi rundę musi być kreatywna, nie może prowadzić tej samej zabawy przez całą rundę.

10. Warden nie może wydawać poleceń nie możliwych do wykonania dla T.

11. Zanim zaczniesz jakąś zabawę, musisz ją znać i jeżeli T nie zna zasad to mu je powiedzieć.

12. Warden musi doprowadzić do tego, aby ostatni żywy T miał życzenie

13. Osoba, która się zrespiła (!revive) i jest ostatnim żywym T ma życzenie. 

14. Warden powinien zabrać jak największą liczbę terrorystów na mapę.

15. Pozycję buntu może odwołać Warden gdy bunt się zakończy, czyli gdy wszystkie osoby zbuntowane zginą.

16. Zanim będziesz prowadzić kolejną rundę z rzędu zapytaj się pozostałych CT czy chcą prowadzić. 

17. Warden może dać maksymalnie 3 polecenia przy pierwszym otwarciu cel, potem może dać najwyżej 5.

18. Warden może dać jedną komendę do odwołania dodatkowo np. jak do odwołania standardowo jest tylko TT mówi TT ginie i Pozycja buntu.

19. CT nie może zabijać TT na zabawie. Wyjątkiem jest Saimon mówi, Pierwsza/ostatnia rekacja na zabijanie, bądź gdy T ma broń i chcę się zbuntować.

20. Prędkość skakanki można zmienić o 1 poziom po każdym skoku T, nie musisz informować ich o zmianie prędkości skakanki. 

21. Aby rozpocząć zabawę musisz powiedzieć "rozpoczynam zabawę.../ pobawimy się w...

22. Warden ma obowiązek odliczać po poleceniu, tylko wtedy kiedy terroryści są w celi, na zabawach nie musi tego robić.

23. Gdy warden ogłosi "bijecie się na kosy" nie musi odliczać, a osoba, która miała wcześniej broń i zabije jednego z T zostanie zabita pod powodem oszukiwania bądź nie wykonywania poleceń wardena. Gdy warden mówi "bijecie się na kosy" to bijecie się na kosy a nie inne bronie.

24. Warden ma prawo zabić T, który nie wykonuje poleceń.

25. Pomiędzy zabawami musi wystąpić przynajmniej 1 runda normalnie prowadzona. Wyjątkiem jest gdy znaczna część T wyrazi zgodę.

26. Pozostali CT mają obowiązek pomagać wardenowi aby T się nie zbuntowało, CT jak i deputy nie mogą iść bawić się na mapę, wyjątkiem jest FreeDay w pierwszej rundzie.

27. CT nie ma obowiązku pójścia z Freeday'em na mapę. Wyjątkiem jest gdy w CT są 3 osoby.

28. Warden jak i CT mają zakaz dawania broni T.

29. Warden - gdy zostanie 2 żywych T nie używaj na nich zeus'a, ponieważ nie działa on wtedy jak kajdanki, tylko jak normalny zeus.

30. Warden po włączeniu sm_setff/ !setff ma obowiązek go wyłączyć przed końcem rundy. 

31. Nie zabijaj TT gdy dobrze wykonują polecenia wardena.

32. Jeżeli zrobisz na terroryście FreeKilla musisz wpisać killa w konsoli/bądź powiadomić go, że będzie miał freedaya w następnej NORMALNIE PROWADZONEJ rundzie.

33. Zakaz podrzucania broni terrorystom. Wyjątkiem jest rozdawanie broni do zabaw typu shot4shot, itp.

34. CT musi mieć 100% pewności zanim zabije TT.

35. CT nie może zabijać bez pozwolenia wardena.

36. Obowiązuje kategoryczny ZAKAZ leczenia się na zabawach. 

37.  Jeżeli jesteś jedynym żyjącym CT nie musisz posiadać wardena by prowadzić.

38. Ct stara się nie używać komunikacji głosowej podczas wydawania poleceń przez wardena

39. Nie ustawiaj się na drodze TT.

40. CT może się raz nie zgodzić na życzenie TT (na mape oczywiście).

41. CT musi wykonać życzenie TT. (ban 60 min)

42. Jeżeli na serwerze nie ma admina, a jest osoba, która zajmuje CT (nie ma mikrofonu, w ogóle nie ogarnia i zabija bez powodu) T może go zabić/ mieć Freeday'a. 

43. Nie podchodź do TT na zasięg kosy. (tzn prowokacja)

44. Zakazuje się współpracy z TT.

§2.JB Terrorysta może zostać zabity za:

1. Namawianie do buntu.

2. Zmylanie T wydając polecenia.

3. Posiadanie broni.

4. Rzucanie grantów bez pozwolenia wardena.

5. Wejście do GunRoom(gr)/zbrojowni

6. Nie wykonywanie poleceń wardena.

7. Naciśnięcie guzika bez pozwolenia wardena (wyjątkiem jest freeday). 

8. Przyznanie się do winy, nawet jeśli byłeś niewinny. 

9. Blokowanie CT przejścia przez drzwi/uniemożliwianie przemieszczenia się wardena/ct.

10. Bieganie za CT sam lub z innymi T jeżeli warden nie powie "biegniecie za mną" (nawet podczas FD)

11. Podejście do CT na odległość noża aby go zaatakować.

12. Niszczenie fonetycznie : SIKRETÓW/ przejście przez portal.

13. Przedłużanie - polecenia wykonujemy jak najszybszą i jak najkrótszą drogą, chyba, że warden powie inaczej.

14. Oszukiwanie na zabawach - skracanie bądź inne.

15. Możesz dostać slay'a od admina jeżeli zbuntujesz się w rundzie bez buntu i będziesz chciał powrócić.

16. Przedłużanie rundy z buntem jeżeli nie masz broni/amunicji w niej. Możesz zostać zabity przez wardena/admina.

17. Wprowadzanie CT/wardena w błąd.

§3.JB Gdy prowadzący (wardena) zginie:

1. CT nie będąc wardenem może wydać pozycję buntu.

2. Zabawy zostają anulowane, terroryści mają wtedy bezruch/totalny bezruch/pozycje buntu

3. By przejąć prowadzenie należy wpisać !w

§4.JB Komendy dla CT:

!o - otwiera cele

!c - zamyka cele

!w - przejmujesz prowadzenie (bierzesz wardena)

!d - bierzesz deputy'ego 

!gun - otwiera menu z broniami do wyboru

!paint - otwiera menu z markerami (spamowanie markerem jest zabronione).

!extend - otwiera menu z czasem przedłużenia rundy (przedłużyć rundę możesz tylko 2 razy jako warden)

!setday albo !set<nazwa zabawy> np. !setffa - wystawia zabawę , w tym przypadku FFA.

§5.JB Zasady ogólne:

1. Podczas pierwszej rundy jest Freeday.

2. Freeday następuję tylko wtedy kiedy warden to ogłosi.

3. Gdy w pierwszej rundzie nie było CT musi zrobić Freeday'a w następnej.

4. Ban obowiązuję na wszystkie konta.

5. Podczas butowania się, masz 2 minuty aby znaleźć broń z nabojami inaczej zostaniesz zgładzony (slay)

6. Wszystkie prośby o unban/unmute/ungag piszemy na forum. Nie piszemy na AdminChat, na czacie gry, na PV adminów/opiekunów, na czacie głosowym.

7. Pozycja buntu odwołuje wszystkie poprzednie polecenia i zabawy wyjątkiem jest TT mówi TT ginie.

8. Na serwerze wszystkie polecenia wykonujemy jak najszybszą jak najkrótszą drogą.

9. Na serwerze obowiązuję zakaz prefixów vip/admin jak i podszywania się pod innych graczy.

10. Podczas zabawy w Jaka to melodia można używać tylko i wyłącznie muzyk mających 2 miliony wyświetleń i więcej.

11. Zabrania się przebywania w ct więcej niż 2 mapy z rzędu, daj się innym pobawić. (chyba, że nie ma chętnych)

12. 7 runda ->  freeday | 14 runda ->  freeday

§6.JB Terrorysta:

1. Gdy zostałeś zrespiony przez admina/kupiłeś odrodzenie w sklepie/freekill/wylosowałeś je MUSISZ dołączyć do żyjących TT i posiadasz takie same nakazy jak i zakazy, oraz nie możesz się zbuntować (inaczej zostaniesz zbanowany).

2. Możesz zadać obrażenia CT tylko i wyłącznie gdy stoisz w miejscu i podszedł do ciebie na zasięg kosy (bez ponoszenia konsekwencji). W innym wypadku zostanie to uznane za bunt.

3. Terrorysta może się buntować z umiarem, max 3 rundy z rzędu.

4. Nóż, apteczka, c4 i decoy nie są uznawane za broń.

5. Wszystkie komendy należy wykonywać w trybie natychmiastowym bez zwłoki.

6. Jeżeli nie minął czas na wykonanie polecenie to możesz poprosić o jego powtórzenie.

7. Podczas zabawy obowiązuje bezruch.(Chyba, że warden powie inaczej)

8. Terrorysta nie może posiadać broni.

9. Terrorysta nie może wejść do gr'a nawet podczas freedaya. Uznawane jest za to bunt.

10. Każde polecenie zastępuje poprzednie (NIE DOTYCZY DOPOWIEDZEŃ!!!!!!!). Dotyczy również zabaw,ale jej nie odwołuje (Nie dotyczy sajmon mówi). Warden musi zakańczać zabawy.

11. Cela to miejsce respa tt (izolatka i wyspa to też cele).

12. Freeday następuje dopiero gdy WARDEN go ogłosi.

13. Zakazuje się wchodzenia do miejsc niedostępnych dla ct. (Miejsca gdzie można dostać się za pomocą Jetpack, 2x skok itd )

14. Zakaz oszukiwania/kampienia/leczenia jak i tworzenia sojuszów się na zabawach - "nie widzimy się" będzie od teraz brane jako sojusz i surowo karane.

15. Zakaz kampienie w GR 

16. Zakaz kampienia w sikretach.

17. Po respawnie przez admina/!fk/sm_revive warden może lecz nie ma obowiązku powtarzać Ci poleceń.

18. Terrorysta nie może posiadać więcej niż 500hp z wampiryzmu.

19. Jeśli po wpisaniu !bonus dostaniesz  "explode" nie możesz wpisać !fk bo będzie on bezpodstawny.

20. Nie wpisuj !fk bezpodstawnie. Jeżeli chcesz się wytłumaczyć napisz na czacie lub powiedz na komunikacji głosowej, albo jeśli admin jest obecny na serwerze może Cie na chwile zrespić jeśli nie będzie przeszkadzało to w prowadzeniu.

§7.JB Ostatnie życzenie:

1. Ostatniemu żywemu terroryście przysługuje życzenie.

2. Jeśli ostatni żywy terrorysta jest zbuntowany CT nie może spełnić jego życzenia.

3. Życzenie może zostać wybrane na następną rundę, nie może wybiegać na następną mapę.

4. Terrorysta może życzyć sobie aby osoba, która będzie prowadzić następną rundę  ma śpiewać/co każde polecenie powiedzieć dane słowo np. "Dis jest fajny"  ale te słowo nie może być obraźliwe. 

5. CT może się raz nie zgodzić (na mape) na jedno życzenie T. Chodzi tutaj o to, że jak terrorysta powie "przejmuje kontrole na 3 minuty" to warden/ct może odmówić , wtedy T musi podać inne życzenie.

6. Życzenie nie może ingerować w permisje admina. (są wyjątki)

7. Jeżeli TT nie zdąży wybrać życzenia, przysługuje mu Freeday w następnej rundzie.

8. Terrorysta ma 2 minuty aby wybrać życzenie. W przeciwnym razie zostanie on zabity.

9. Osoba, która ma życzenie może wybrać freeday'a dla 2 osób lub wszystkich.

10. Jeżeli T życzeniem będzie zabicie/przejęcie kontroli nad CT musi o tym powiedzieć. W przeciwnym razie CT może go zabić.

11. Terrorysta ma tylko jedno życzenie !lr nie liczy się jako życzenie.

12. Jeżeli życzenie terrorysty jest wulgarne, bądź obraża czyjeś przekonania prowadzący nie musi akceptować tego życzenia.

13. Za przyjęcie !freekill tylko po to aby ponownie zabić terrorystę w celu zebrania kredytów będzie surowo karane.

14. Za wygranie zabawy HnS (Hide and Seek/chowanego) Terrorysta dostaje w następnej rundzie freeday'a.

15. CT nie może wyjść z gry/z CT podczas spełniania życzenia T karane to będzie CTBANEM.

§8.JB ZABAWY:

Pierwsza i ostatnia reakcja na zabijanie - jeżeli warden rozpocznie te zabawę masz bezruch. Jeśli powie "pierwsza reakcja podskocz" i ty jako pierwszy podskoczysz = zginiesz. Jeżeli warden powie "ostatnia reakcja kucnij" i ty będziesz jako ostatni = zginiesz. 

Pierwsza i ostatnia reakcja na wybieranie /nie na zabijanie - jeżeli warden powie "pierwsza reakcja podskocz" i ty jako pierwszy podskoczysz = będziesz mógł wybrać jednego terrorystę do drużyny/zabicia/odpowiadania lub będziesz miał immunitet. Jeżeli warden powie "ostatnie reakcja kucnij" i ty będziesz jako ostatni = będziesz mógł wybrać jednego terrorystę do drużyny/zabicia/odpowiadania lub będziesz miał immunitet.

Pierwsza odwrócona i ostatnia odwrócona reakcja na zabijanie w tej zabawie musisz wykonać odwrotną reakcje jaką powie warden, np. podskocz = kucnij, kucnij = podskocz, spójrz w prawo = spójrz w lewo. Na tej samej zasadzie co wyżej wymienione.

Mistrz klawiatury lub szybkie paluszki - w tej zabawie chodzi o to, że warden mówi słowo/zdanie do napisania i terroryści muszą te zdanie/słowo napisać z poprawnością ortograficzną i interpunkcyjną.

Krwawe słówko - zabawa w której warden mówi słowo i jeżeli ktoś napisze te słowo bez błędnie = ginie.

Wyższy Spray - terroryści ustawiają się przy ścianie spray tego terrorysty co będzie najniżej ginie.

Nurek - CT wrzuca do basenu pustą broń, zadaniem T jest znalezienie tej broni, jeżeli T ją znajdzie przeżyje/będzie miał immunitet.

Cytaty - Warden mówi cytat z książki bardzo znanej np. Pan Tadeusz, a zadaniem terrorysty jest zgadnięcie z czego jest ten cytat. Musi podać autora książki i tytuł.

Zdrajca - Jeden z CT zostaje zdrajcą ( musi to napisać na chacie drużynowym że nim jest ) a zadaniem tt jest odgadnięcie kto jest zdrajcą stając koło danego ct. Przeżywają ci którzy zgadną kto jest zdrajcą.

Sajmon Mówi - Zabawa polega na wykonywaniu poleceń, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Zabawa musi być rozpoczęta takową frazą "Sajmon mówi rozpoczynam zabawę w sajmon mówi". Osoby, które nie wykonają polecenia Sajmona poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonują polecenia, które nie zostało poprzedzone ową frazą, giną. Warden rozpoczynając tę zabawę musi określić kto jest sajmonem (czy tylko warden, czy całe CT). Do zakończenia zabawy używamy frazy "Saimon mówi zakańczam zabawę w saimon mówi" nie trzeba dodatkowo mówić przy rozpoczęciu i zakończeniu frazy "Rozpoczynam/zakańczam zabawę w saimon mówi" wystarczy to co napisane wyżej.

Co mam w ręku - W tej zabawie chodzi o to, że każdy z TT odwraca się plecami do prowadzącego. Prowadzący pyta co mam w ręku (m4, pistolet czy nóż) jeżeli trafi przeżyje jeśli nie to ginie.

Sąd - Więzień musi wywinąć się w sprytny/śmieszny pomysł z oskarżeń zarzucanych przez strażników.

Pary - Więźniowie na komendę/wystrzał prowadzącego mają wskoczyć na siebie, osoba bez pary lub osoba, która wykona to ostatnia ginie. Zabawa jest przeznaczona tylko dla nieparzystej liczby więźniów.

Mam talent - Więźniowie muszą zaprezentować swój talent (zaśpiewać, powiedzieć kawał itd.), osoba z najciekawszym talentem, który przypadnie do gustu strażnikom wygrywa (zakazuje się puszczania bindów itp, podkład do śpiewania można używać).

Karaoke - CT MUSI BYĆ PEWNE, ŻE WSZYSCY TT MAJĄ MIKROFON. Terrorysta musi zaśpiewać wybraną przez siebie piosenkę. Najlepsza osoba wygrywa.

Wojsko - Prowadzący tłumaczy więźniom co mają robić na daną komendę (np.: w tył zwrot oznaczać może obrócić się o 180 stopni, pozwala mu się także na mieszanie komend. To znaczy, że w lewo zwrot może oznaczać obrót o 90 stopni, ale w prawo). Jeśli osoba obróci się lub zrobi daną czynność kiedy prowadzący nie podawał co znaczy dana komenda ginie, nawet jeśli ta komenda jest jasna dla więźniów (np.: „obrót w prawo”).

Master szef - Więźniowie proponują co by zaserwowali strażnikom do jedzenia.Warden wybiera im np lunch/obiad/śniadanie itd. i wygrywa osoba z najciekawszym menu.

Quiz - Prowadzący lub osoba przez niego wskazana zadaje określone pytania więźniom, na które muszą udzielić odpowiedzi by przeżyć. W "Familiadzie" prowadzący dzieli więźniów na drużyny a w "Milionerach" prowadzący dodaje warianty a, b, c i d.

Wybitny skoczek – Więźniowie mają skoczyć do basenu w jak najbardziej ciekawy sposób.

Rymy - Prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest zrymowanie go.

Odmieniec - Jeśli zostają 3 osoby na mapie CT mówi ,,Na strzał z mojej broni macie napisać na czacie 1 lub 2" Jeśli będą same 1 1 1 ginie ostatnia osoba jeśli będą same 2 2 2 ginie ostatnia osoba. Jeśli będą 2 2 1 ginie osoba która napisała 1 i na odwrót.

Prawda/Fałsz - Prowadzący zadaje pytanie do więźniów, gdzie pytania mogą mieć tylko odpowiedź prawda lub fałsz. Najlepiej robić tą zabawę na ruletkach gdzie są dwa kolory, w tym przypadku czerwony oznacza fałsz, zielony oznacza prawdę. Np. M4A4 posiada 20 naboi w magazynku, w tym przypadku więźniowie wybierają odpowiedź.

Kolorki - Prowadzący używa komendy !paintball. Prowadzący strzela w podłogę lub ścianę by pokazać paletę kolorów. Terrorysta wybiera kolor, następnie prowadzący oddaje trzy strzały, jeżeli pojawi się wybrany kolor przez więźnia to wiezień ginie.

Grypser - CT wybiera jednego z terrorystów a potem jedno  ze słów slangu więziennego, wybrany TT musi podać znaczenie tego wyrazu w mowie potocznej.

Odwrotność - CT pisze na czacie dane słowo a TT ma za zadanie w jak najkrótszym czasie napisać odwrotnie to słowo. Odwrotne słowo musi być w 100% poprawne (uwzględnione duże litery itd.)

Wesołe ranczo - Gra polega na tym że kto pierwszy napisze słowo lub zdanie wypowiedziane przez CT jest Farmerem. Reszta jest krowami (mućkami) farmera , którzy chodzą za nim na kucaka CT mówi co farmer ma robić Np. Krówki idą się za nim myć na basen i wtedy wymyśla się np.: jedna z krówek się utopiła i farmer wskazuję która wybrana krówka ginie. Potem np. krówki idą pojeść trawę (boisko, czy coś z trawą).

Zwierzęta - Osoba w CT zaczyna udawać jakieś zwierzę np: krowę, i tt który pierwszy napisze co to za zwierzę może wybrać osobę do zabicia.

Gorący ziemniak - TT dostaje pustą broń bądź bombę i kto będzie miał ją w ekwipunku o podanej przez wardena minucie ginie.

Niechciany żyd - Prowadzący wybiera 2 terrorystów tzw. żydów ustawia ich w 2 różnych miejscach i każe terrorystą wybrać kogo bardziej lubią - żyd przy którym będzie mniej osób ginie.

Owoc lub warzywo - Prowadzący podaje na chat'cie ogólnym 3 pierwsze litery jakiegoś owocu lub warzywa, a więźniowie muszą podać słowo (owoc lub warzywo), które się na takie zaczyna. Pierwsza osoba wygrywa zabawę

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

regulamin.mp3

Edytowane przez Nanii

Nie masz pomysłów na nudę ? Wbijaj do nas na Jailbreak !
Z Nami nie czegoś takiego ja nuda ;P

spacer.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Nanii zmienił tytuł na [JB] Nowy regulamin - BETA
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...