Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

• Imię:    Filip
  • Nick z gry:    Filipek✔
  • Link do profilu GT na serwerze: https://www.gametracker.com/player/Filipek✔/91.224.117.148:27015/
  • Link do profilu Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198820341240/
  • Steam ID: 76561198820341240
  • Czy dostałeś kiedyś bana/mute na serwerze?:    Nie.
  • Ogólne doświadczenie w byciu Adminem:     Nie mam doświadczenia, ale szybko się uczę ;) .
  • Oświadczasz znajomość regulaminu?:     Tak.
  • Dlaczego Ty?:         Chciałbym wspomóc serwer,  myślę że dobrze odnalazłbym się w roli Admina,  wydaje mi się że jestem lubianą osobą na serwerze.
  • Kilka słów o sobie:         Mam na imię Filip, mam 16 lat, jestem z Podkarpacia, moim ulubionym zajęciem jest granie w piłkę nożną oraz gry wideo.
  • Ile grasz dziennie?:          6-7 godzin, ale to zależy od dnia, czasami mogę spędzić trochę więcej ;) .
  • Mikrofon ?(Mutacja):          Tak, mam mikrofon i przeszedłem mutację.
  • Składka członkowska 5zł/msc (TAK/NIE):      Niestety nie, nie mam aktywnego konta bankowego, ale w przyszłości to ogarnę.
  • Znajomość sourcemoda (min. 3/10):    3/10
  • Kontakt:         Discord: Filipek#3144 ,  Facebook na pv.
  • Miejsce na reklamy(min. 3): Facebook, Instagram, Discord, 
Edytowane przez Filipek
Odnośnik do odpowiedzi

+Wiek 

+Chęci

+Godziny

+Mutacja

+Ogarnięcie 

+Umiejętność prowadzenia 

+/- Czasem się denerwuje 

-Jedynym minusem jest bycie członkiem gangu 2115 ale myśle ze to przeboleję 

Ogółem mimo tego minusa jestem na TAK

Odnośnik do odpowiedzi

+wiek
+ogarnia ct
+godziny
-składka