Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Zablokowane [REGULAMIN] CLASSIC


Zaaxel

Rekomendowane odpowiedzi

REGULAMIN

 

I. Definicje

  1. Sieć - sieć serwerów CSowicze.pl
  2. Serwer - serwer CLASSIC, którego dotyczy regulamin.
  3. Właściciel serwera - właściciel serwera CLASSIC - @ Zaaxel
  4. Opiekun serwera - opiekun serwera CLASSIC - @ Lolcia :3
  5. Dział - dział na forum odpowiadający serwerowi CLASSIC
  6. Zarząd - w skład zarządu serwera CLASSIC wchodzą: @ Zaaxeloraz @ Lolcia :3
  7. Administracja - administracja serwera ujęta w odpowiednim poście w dziale serwera CLASSIC
  8. Usługi - płatne usługi jakimi są: VIPRezerwacja slota oraz Rezerwacja nicku
  9. VIP - usługa płatna, dobrowolna, dzięki jej zakupowi serwer CLASSIC może dalej się rozwijać
  10. Rezerwacja slota - usługa płatna, dobrowolna umożliwiająca wejście na serwer na zarezerwowany slot (connect 51.68.138.127:27015)
  11. Rezerwacja nicku - usługa płatna, dobrowolna umożliwiająca założenie hasła na NICK (setinfo _pw HASLO)

 

II. Postanowienia ogólne

  1. Nieznajomość niniejszego regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania
  2. Zarząd zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu
    a) Regulamin po zmianie wchodzi w życie po upływie 2 godzin od aktualizacji
    b) Do każdej zmiany musi być wystawiona aktualizacja w poście z regulaminem
  3. Niestosowanie się do regulaminu będzie skutkowało nałożenie odpowiedniej kary o czym mowa w rozdziale VII

 

III. Serwer

  1. Serwer jest dostępny dla graczy STEAM oraz NonSteam
  2. Gra na serwerze jest bezpłatna za wyjątkiem usług, które są dobrowolne i nie wprowadzają przewagi w grze
  3. Serwer jest typem CLASSIC, który można pamiętać z czasów 2009-2011, oznacza to że:
    a) Gracz nie uświadczy tutaj usługi VIP, która dawałaby przewagę nad innymi
    b) Jedynymi usługami są: VIPRezerwacja slota oraz Rezerwacja nicku
  4. Komunikacja na serwerze wygląda w następujący sposób:
    a) Żywi gracze CT słyszą tylko żywych graczy CT
    b) Żywi gracze TT słyszą tylko żywych graczy TT
    c) Martwi gracze słyszą wszystkich martwych graczy
  5. Dodatki na serwerze nie wpływające na rozgrywkę:
    a) Roundsound, który jest domyślnie wyłączony po wejściu na serwer [W TRAKCIE]
    b) Ranking TOP15

 

IV. Regulamin serwera

  1. Obowiązuje zakaz nagminnego używania wulgaryzmów
  2. Całkowity zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy
  3. Zakaz reklamowania innych serwerów oraz sieci na czacie głosowym, tekstowym oraz w postaci nicku
  4. Zakaz używania tekstów rasistowskich, pornograficznych czy też obrażających pochodzenia etnicznego oraz religii, a także innych podobnych kategorii
  5. Zakaz nadużywania mikrofonu
  6. Mikrofon mogą używać osoby powyżej 16 roku życia, za wyjątkiem podania informacji
  7. Zakaz podszywania się pod administrację oraz graczy
  8. Zakaz obrażania graczy jak i administracji
  9. Kategoryczny zakaz obrażania rodzin i osób trzecich związanych z graczem
  10. Szanujemy rozgrywkę Fair Play, dlatego jest zakaz podawania info poprzez komunikatory głosowe, czy też wiadomości na STEAM lub w innym miejscu (Jeżeli nie żyjesz, to pogadaj z innymi martwymi, nie psuj rozgrywki podając pozycję przeciwników)
  11. Terroryści muszą opuścić RESP w przeciągu 30 sekund (do 1:30 na liczniku rundy)
  12. Każdy zbanowany gracz ma 48h na napisanie odwołania w odpowiednim dziale na forum

 

V. Regulamin działu

  1. Pisząc post zachowujemy pełną kulturę
  2. Zakaz używania wulgaryzmów i słów pasujących do rozdziału IV, punktu 4 niniejszego regulaminu
  3. Zakaz obrażania innych graczy 
  4. Pisząc temat, gdzie jest wymagany wzór upewnij się, że go używasz
  5. Tematy bez wzorów nie będą brane pod uwagę i w przeciągu 48h zostaną usunięte, jeżeli dalej nie będzie odpowiedniego wzoru

 

VI. Administracja

  1. Administracja jest wzorem do naśladowania dla graczy
  2. Każdy administrator musi posiadać konto STEAM z aktywną grą Counter-Strike 1.6
  3. Administrator ma bezwzględny zakaz używania wulgaryzmów i ogólnego łamania regulaminu serwera (patrz rozdział IV)
  4. Administrator musi być aktywny na serwerze jak i na forum
  5. W przypadku odwołania od bana administrator nadający go na gracza winien jest rozpisać demo

 

VII. Taryfikator kar

  1. Używanie jakichkolwiek wspomagaczy - PERM
  2. Podawanie info przez programy trzecie - 2h dla każdej osoby biorącej w tym udział
  3. Reklama innych serwerów lub sieci - PERM
  4. Podszywanie się pod gracza lub administrację - 30m / 6h / 24h / 7d / PERM
  5. Obrażanie graczy jak i administracji - KICK / 30m / 6h/ 24h / 7d / PERM
  6. Nie wykonywanie celów mapy - UPOMNIENIE / KICK / 15m / 30m
  7. Brak kultury - UPOMNIENIE / KICK / 30m / 24h / 7d
  8. Nadużywanie mikrofonu lub czatu oraz Mikro +16 - UPOMNIENIE / KICK / 15m / 6h / 12h
  9. Celowe utrudnianie gry - KICK / 30m / 12h / 48h / 7d / 1M
  10. Kampienie - SLAY / KICK / 15m / 2H
  11. Niestosowna nazwa użytkownika - KICK / 30m / 12h / 48h / 7d

 

 

 

 

 

 

 

Stan regulaminu na dzień 02.10.2020r.

Edytowane przez Zaaxel

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie