Skocz do zawartości
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×

Zablokowane Edycja handlingu aut FiveM


HyperVer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

pokaże jak edytować handling w danych autach. (dla osób co nie wiedzą, handling to jest np. przyśpieszenie pojazdu, masa, vmax)

Przykładowy Handling:
 

Cytat
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
 
<CHandlingDataMgr>
  <HandlingData>
    <Item type="CHandlingData">
      <handlingName>690r</handlingName>
      <fMass value="250.000000" />
      <fInitialDragCoeff value="3.500000" />
      <fPercentSubmerged value="95.000000" />
      <vecCentreOfMassOffset x="0.000000" y="-0.010000" z="-0.100000" />
      <vecInertiaMultiplier x="1.000000" y="1.000000" z="1.000000" />
      <fDriveBiasFront value="0.000000" />
      <nInitialDriveGears value="6" />
      <fInitialDriveForce value="0.435000" />
      <fDriveInertia value="1.000000" />
      <fClutchChangeRateScaleUpShift value="2.000000" />
      <fClutchChangeRateScaleDownShift value="3.000000" />
      <fInitialDriveMaxFlatVel value="160.000000" />
      <fBrakeForce value="1.100000" />
      <fBrakeBiasFront value="0.650000" />
      <fHandBrakeForce value="1.650000" />
      <fSteeringLock value="35.000000" />
      <fTractionCurveMax value="2.300000" />
      <fTractionCurveMin value="2.290000" />
      <fTractionCurveLateral value="22.500000" />
      <fTractionSpringDeltaMax value="0.030000" />
      <fLowSpeedTractionLossMult value="0.800000" />
      <fCamberStiffnesss value="1.120000" />
      <fTractionBiasFront value="0.450000" />
      <fTractionLossMult value="0.800000" />
      <fSuspensionForce value="7.500000" />
      <fSuspensionCompDamp value="5.500000" />
      <fSuspensionReboundDamp value="10.800000" />
      <fSuspensionUpperLimit value="0.180000" />
      <fSuspensionLowerLimit value="-0.150000" />
      <fSuspensionRaise value="0.000000" />
      <fSuspensionBiasFront value="0.500000" />
      <fAntiRollBarForce value="0.000000" />
      <fAntiRollBarBiasFront value="0.000000" />
      <fRollCentreHeightFront value="0.200000" />
      <fRollCentreHeightRear value="0.200000" />
      <fCollisionDamageMult value="0.500000" />
      <fWeaponDamageMult value="1.000000" />
      <fDeformationDamageMult value="0.800000" />
      <fEngineDamageMult value="1.500000" />
      <fPetrolTankVolume value="65.000000" />
      <fOilVolume value="5.000000" />
      <fSeatOffsetDistX value="0.000000" />
      <fSeatOffsetDistY value="0.000000" />
      <fSeatOffsetDistZ value="0.000000" />
      <nMonetaryValue value="20000" />
      <strModelFlags>440010</strModelFlags>
      <strHandlingFlags>1</strHandlingFlags>
      <strDamageFlags>0</strDamageFlags>
      <AIHandling>AVERAGE</AIHandling>
      <SubHandlingData>
        <Item type="CBikeHandlingData">
          <fLeanFwdCOMMult value="0.000000" />
          <fLeanFwdForceMult value="12.250000" />
          <fLeanBakCOMMult value="0.000000" />
          <fLeanBakForceMult value="14.000000" />
          <fMaxBankAngle value="38.000000" />
          <fFullAnimAngle value="38.000000" />
          <fDesLeanReturnFrac value="0.160000" />
          <fStickLeanMult value="1.000000" />
          <fBrakingStabilityMult value="-1.000000" />
          <fInAirSteerMult value="-2.500000" />
          <fWheelieBalancePoint value="10.000000" />
          <fStoppieBalancePoint value="-10.000000" />
          <fWheelieSteerMult value="-0.500000" />
          <fRearBalanceMult value="60.000000" />
          <fFrontBalanceMult value="85.000000" />
          <fBikeGroundSideFrictionMult value="1.400000" />
          <fBikeWheelGroundSideFrictionMult value="1.100000" />
          <fBikeOnStandLeanAngle value="-10.850000" />
          <fBikeOnStandSteerAngle value="0.300000" />
          <fJumpForce value="0.000000" />
        </Item>
        <Item type="NULL" />
        <Item type="NULL" />
      </SubHandlingData>
    </Item>
  </HandlingData>
</CHandlingDataMgr>

 

I teraz powiem takie najważniejsze rzeczy jakie należy zmienić podczas edycji handlingu:
fInitialDriveMaxFlatVel jest to prędkość maksymalna pojazdu, podaje się czyli około fInitialDriveMaxFlatVel value="160.000000" to jest około 160km/h w grze

fInitialDriveForce szybkość przyśpieszenia 0.100000 do 0.350000

fMaxx masa pojazdu

fBrakeForce siła hamowania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie