Skocz do zawartości


Serdecznie witamy na

Sieć Serwerów Counter-Strike CSowicze.pl | Forum cs

, jak na większości for - musisz się zarejestrować, aby pisać posty i przeglądać forum. To łatwy i szybki proces, który wymaga minimum zaangażowania i wiedzy od Ciebie. Dołącz do społeczności CSowicze.pl poprzez rejestrację, a następnie zalogowanie się!
  • Bierz aktywny udział w rozwoju forum
  • Załóż profil i zyskaj nowych przyjaciół
  • Dowiedz się więcej o naszych serwerach
  • Zdobywaj nowe doświadczenia
  • Uczestnicz w konkursach sieciowych i zgarniaj nagrody!
Zdjęcie

Regulamin Globalny CSowicze.pl

- - - - -

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
 RumcajsJumper

RumcajsJumper

    Właściciel Sieci

  •  Właściciel
  • Posty
    12520
    Reputacja
    1270
  • GG: 61654312
  • Steam: rumcajsjumper
  • Skąd: Kraków
  • Czas Online: 177d 7h 26m 31s

regulaminglobalny.png

REGULAMIN FORUM INTERNETOWEGO „CSowicze.pl”
wersja nr 1.2, obowiązuje od dnia: 28 czerwiec 2014r.

 

 

§1 Postanowienia ogólne

1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał natychmiast (bez ostrzeżenia) zablokowaną możliwość pisania na forum.
2. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp).
3. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowiecie usuwane.
4. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
5. Posty bezsensowne( np. w podaniu "jestem na tak / na tak " czy w podobny sposób napisane, które nie zawierają uzasadnienia wypowiedzi ) lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane lub nagradzane warnem.
5.1 Wypowiadanie się w swoim podaniu grozi warnem gdyż jest to uważane za spam a dlaczego? A dlatego iż jest opcja "edytuj" i tego się trzymamy.
6. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
7. Moderatorzy i Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
8. W ekstremalnych przypadkach dostęp do forum będzie zablokowany (ban).
9. Sygnatura nie może zawierać więcej niż dwóch grafik oraz ma mieć "przyzwoitą" długość (wielkość).
9.1 Do 9 pkt nie zalicza się grafika z Gametracker.com !
10. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen.
11. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
12. Zakazuje się wymuszania na ludziach dania reputacji np "Dam ci tą nutkę za reputke" "zgodze sie jak dasz +". Będzie karane warnem.
13. Zakaz nadużywania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim). Mowa tutaj również o wygwiazdkowanych (***) itp słowach.
14. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
15. Zakaz stawiania ultimatum Administratorowi pod groźbą blokady dostępu do Forum.
16. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych For [Chyba że istnieje do tego konkretny dział].
17. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń .
18. Sprawy typu "przyślij też do mnie na moj_mail@ adresat967.pl" załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM). Posty tego typu będą usuwane.
19. Tylko Administrator, Moderatorzy i użytkownicy uprzywilejowani maja prawo tworzyć sondy.
20. Wszelkie przejawy nabijania postów będą skrupulatnie zwalczane. Rozumie się przez to również posty typu "Gdybym wiedział to bym Ci powiedział, ale nie wiem".
21. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
22. W razie pytań użytkownik kontaktuję się najpierw z Moderatorem danego działu, a dopiero później (w razie nieotrzymania odpowiedzi /nie jej braku/) z Administratorem. Administrator nie odpowiada na pytania, które powinny być kierowane do moderatora danego działu.
23. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin (oczywiście mowa o poście jedynie z taką treścią, jako dodatek jest to dozwolone). Od tego jest funkcja "Zgłoś post do moderatora" znajdująca się przy każdym poście.
24. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort'ów, lecz skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumialy. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diaktrycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy również być konsekwentnym.
25. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warez'ów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
26. Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
27. W razie nie przestrzegania przez autora swojej wypowiedzi wymienionego Tutaj zarządzenia, owy zostaje ukarany warnem a post wyrzucony do kosza.
28. Wykorzystywanie bota do reklam w podaniach na które reklamy są potrzebne jest zabronione. Automatycznie podanie zostanie odrzucone.
29. Każdy CSowicz który posiada u nas wyższą rangę niż "Admin serwera" wraz z nią nie ma prawa mieć rangi wyższej od Admin serwera na innym forum. Grozi to utratą rangi tutaj jak i informacją do strony przeciwnej.
30. Wypowiedzi w podaniach mają być uzasadnione przynajmniej trzema argumentami. Jeżeli nie zostanie to spełnione użytkownik dostanie na swoje konto + ostrzeżenie !
31. Zabrania się składania podań na jakikolwiek organ forum z aktywnymi ostrzeżeniami na koncie - nie obejmuje to jednak rang dotyczących serwerów.
32. Odświeżanie tematów dozwolone po upływie 24h. Post za postem po 1 dniu nie jest brany pod uwagę jako spam tylko jako odświeżenie danego tematu.

33. Zabrania się wypowiadania w skargach osobom, których dana skarga nie dotyczy. Mogą się wypowiadać: składający skargę, oskarżony, ewentualni świadkowie oraz wyższa administracja danego serwera.

 

§2 Ban

1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator po ewentualnej konsultacji z Moderatorami .
4. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
5. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.
6. Osoba, która zostaje wyrzucona przynależy do grupy: "Zbanowani".
7. Alternatywą bana (lżejszą wersja) jest forma nadzoru nad daną osobą, polegająca na potrzebie zatwierdzania wszystkich jej postów przez moderatora.


 

§3 Rejestracja

 

1. Każdy Użytkownik ma prawo do utworzenia tylko i wyłącznie jednego konta użytkownika.
2. Użytkownik czynny nie ma prawa do zgłoszenia żądania usunięcia swojego Konta Użytkownika. Osoby rejestrują się na forum dobrowolnie nie po to by po jakimś czasie zostały owe konta pozbawione praw do forum,
3. W procesie rejestracji Użytkownik bierny proszony jest o:
a. podanie wybranego Identyfikatora Użytkownika („Nazwa wyświetlana”),
b. podanie adresu e-mail,
c. podanie i potwierdzenie unikalnego hasła,
d. odpowiedź na pytanie rejestracyjne,
e. wprowadzenie unikalnego kodu bezpieczeństwa.
Pomyślne zakończenie procesu rejestracji powoduje zmianę statusu Quest na Użytkownika.
4. Forum umożliwia zmianę hasła przez Użytkownika w każdym czasie po pierwszym udanym logowaniu.
5. Użytkownik podczas rejestracji ma bezwarunkowy obowiązek podania danych kompletnych, zgodnych z prawdą i aktualnych, tj. zgodnych ze stanem faktycznym.

 

§4 Taryfikator ostrzeżeń
1. Rejestr nałożonych ostrzeżeń może prowadzić każdy użytkownik na swoim koncie użytkownika bez potrzeby konsultowania się z Administratorem forum CSowicze.pl
2. Administrator Forum ma prawo do nałożenia w indywidualnym i uzasadnionym przypadku Bana czasowego lub bezterminowego, np. za wielokrotne lub poważne naruszenie Forum.

 

 

§5 Postanowienia końcowe
1. Forum zapewnia, iż dołoży najwyższej możliwej staranności, aby system Forum działał w sposób ciągły i bezawaryjnie.
2. W sprawach uwag, komentarzy i działań dotyczących funkcjonowania Forum prosimy
o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@ CSowiczeGracz.pl.
3. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie głównej Forum.


  • 22




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych