Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Zablokowane [Regulamin] JailBreak


chomik

Rekomendowane odpowiedzi

!! Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go !! 

Wchodząc na serwer akceptujesz regulamin.


Zasady ogólne:

1.1   Na jednego strażnika przypada 5 TT.
1.2  Zakaz bugowania mapy, celi oraz broni.
1.3   Zakaz blokowania innych graczy.
1.4   Zakaz przedłużania rund czy też życzeń.
1.5   Jeżeli więzień ma życzenie, może nagrodzić tylko JEDNĄ osobę duszkiem lub freeday'em.
1.6   Przeklinać można, lecz nie można obrażać innych.
1.7   Nadmierne przeklinanie będzie karane kickiem lub banem.
1.8   Na serwerze są maksymalnie DWA polecenia do odwołania.
1.9   Zakaz leczenia się na zabawach!
1.10   Jeżeli cele zostały otwarte przed wydaniem poleceń lub powtórzeniem pierwszych poleceń, więźniowie mają FreeDay.
1.11   Prowadzący powtarzając polecenia przed otwarciem celi powinien wydać te same polecenia.
1.12   Zakaz podpowiadania gdzie znajduje się dana osoba (nie tyczy się tego jeżeli gracz jest za txt).
1.13   Kategoryczny zakaz wulgarnych, pornograficznych, lub reklamujących inne fora sprey'ow.
1.14   Zakaz puszczania muzyki przez mikrofon. *nie liczy się podczas zabaw prowadzących przez strażnika np; mam talent, jaka to melodia itp.
1.15   Zakaz używania komendy /mecz do blokowania chodzenia TT w celu, gdy jest bunt lub do łatwiejszego prowadzenia. Używamy jej w celu różnego rodzaju zabaw!
1.16   Zakaz dawania freedey/duszka osobie która się na to nie zgodziła.
1.17   Polecenia które nie są do odwołania zostają automatycznie anulowane przez następne sprzeczne polecenie (np. bezruch pod ścianą, idziecie za mną).
1.18   Jeżeli więzień, który ma życzenie zabije któregoś ze strażników - ci mają prawo go zabić.
1.19   Zakaz bugowania życzenia (zabijamy CT + wybieramy jeszcze życzenie np +15 szlugów).
1.20   Zakaz unikania walki w pojedynkach, w trybie walki więźniów oraz podczas zabaw (takich jak np. KillDay).
1.21   Gracz nie może być 2 mapy pod rząd w CT! Jeśli nie ma chętnych może dołączyć do strażników. Osoby z mutacją mają pierwszeństwo.
1.22   Życzenie strażnika TT nie może upokarzać strażników.
1.23   Żaden gracz nie może wchodzić na txt na mapie.
1.24   Jeżeli prowadzący nie radzi sobie z prowadzeniem a więźniowie się cały czas buntują, gracz z mikrofonem (ogarnięty) ma prawo pomóc prowadzącemu a przy tym nadużyć pkt 1.1.
1.25   Zakaz nadmiernego przyciskania guzików.
1.26   Zakaz Spamowania/Floodowania
1.27   Zakaz specjalnego przegrywania pojedynków, aby gracze stracili szlugi.
1.28   Gracz ma zakaz proponowania ofert np; admina, vipa na innych serwerach.
1.29   Gracz ma zakaz szantażowania innego gracza.
1.30   Gracz ma zakaz spamowania na u@.
1.31    Mikrofonu mogą używać osoby które mają mutację, ewentualnie takie gdzie ich głos nie przeszkadza innym.
1.32   Zakaz podawania innym graczom komend, które uprzykrzają grę innym typu; m_yaw 0.22
1.33   Każdy nick gracza ma zawierać Polskie litery.
1.34   Gracz ma zakaz nabijania czasu Online na serwerze, tzw. siedzenia na spect/afk.
1.35   Gdy któryś z więźniów za szlugi otworzy cele [sklep], więźniowie mają prawo do FD jeżeli polecenia nie zostały wydane.
1.36   Kupienie NoClip'a max. 1 raz na mape.
1.37   Zakaz sojuszy pomiędzy więźniem a strażnikiem.
1.38   Każdy więzień może kupić "Klucz do cel" raz na mapę.
1.39   u@ służy do zgłaszania graczy łamiących regulamin, zakazuje się spamienia zgłoszeń.
1.40   Zakaz dawania pozycji buntu bez buntownika.
1.41   Pozycje buntu trzeba odwoływać i trzeba odliczać.     
1.42   Zakaz nadmiernego proszenia innych graczy o szlugi.
1.43   Na serwerze nie ma polecenia ODWOŁUJE WSZYSTKO!  Jego odpowiednikiem jest "odwołuje wszystkie nakazy i zakazy".
1.44   Każdy granat jest uznawany jako broń (wyrzucony w stronę strażnika jest uznawany jako próba buntu)
 

 

 

Zasady Więźnia:

2.1   Więzień może wejść do GR i wziąć broń, lecz musi liczyć się z tym, że strażnik może go za to zabić.
2.2   Więźniowie mogą rozpocząć bunt w każdym miejscu i momencie, ale mogą za to zginąć.
2.3   Jeżeli więzień będzie poszukiwany lub zrani strażnika może (ale nie musi) zostać za to zabity.
2.4   Więźniowie muszą wykonywać polecenia prowadzącego.
2.5   Więzień ma zakaz kampienia na zabawach takich jak np. KillDay (jedyne dozwolone zabawy, to "Chowany" oraz "Kaczki").
2.6   Jeżeli więzień rozwali ucieczkę CT ma prawo zabić wszystkich TT znajdujących się w ucieczce (nie dotyczy to cel masowych, gdzie znajdują się wszyscy).
2.7   Gdy więzień będzie miał życzenie może wyzwać CT na pojedynek i stwierdzić, że "jak wygra w pojedynku na deagle to jutro da wojnę gangów" (min. połowa ct musi się zgodzić).
2.8   Więzień ruletki używa na własną odpowiedzialność!
2.9   Zakaz robienia TK - Team kill'i, czyli na przykład wrzucanie towarzyszy do tzw. "ogórkowej".
2.10   Więzień ma zakaz dopominania się o FDMG, jeżeli zadane obrażenia przez prowadzącego nie wynoszą co najmniej 50 HP.
2.11   Więzień ma kategoryczny zakaz buntowania się po odrodzeniu! Zakaz ten odwołuje się dopiero wtedy, gdy dołączy on do swoich kolegów z drużyny (będzie znowu wykonywał polecenia prowadzącego).
2.12   W przypadku gdy na mapie zostanie np. 3 więźniów z czego 2 ucieknie Ci mają 1:30 min. na zbuntowanie się w przeciwnym razie uciekinierzy dostają slay za przedłużanie rundy.
2.13   FreeDay ma zakaz okradania z broni strażnika.                            
2.14   KAŻDE polecenie wykonujemy jak najszybszą i jak najkrótszą drogą.  

2.15   Zakaz zagłuszania poleceń prowadzącego komendą /radiott.

 


 

Zasady Strażnika:

3.1   Strażnik musi posiadać sprawny mikrofon oraz znać regulamin.
3.2   Zakaz zabijania więźniów bez powodu - tzw. FK
3.3    Pierwsze polecenia obowiązują dopiero i wyłącznie po otwarciu cel oraz odliczeniu.
3.4   Pierwsze polecenia po otwarciu celi i polecenia do odwołania muszą być odliczone (jeżeli nie odliczy polecenie się nie liczy).
3.5   Zwykłe polecenia nie muszą być odliczane (chyba, że ktoś ich nie wykonuje - wtedy więźniowie mają max. 3 sekund na reakcję).
3.6   Polecenie "bezruch" - więzień nie może się poruszać, ale może skakać, kucać, bić pięściami.
3.7   Nie istnieje polecenie "totalny bezruch". Jego odpowiednikiem jest "bezruch do odwołania".
3.8   Jeśli strażnicy nie wydadzą poleceń do 8:00 i nie otworzą cel, wszyscy więźniowie mają FD.
3.9   Strażnicy nie mogą kampić w Gun Roomie.
3.10   Na FreeDay'u strażnicy mogą sobie "zajmować pomieszczenia" i mogą zabić więźnia, jeśli ten posiada broń.
3.11   Strażnik nie może "zająć" pomieszczenia, w którym jest więzień.
3.12   Zabrania się faworyzowania więźniów.
3.13   Zakaz podrzucania broni więźniom.
3.14   Gdy ostatni więzień ma życzenie, strażnik nie może się specjalnie zabić.
3.15   Strażnik nie ma prawa przeszkodzić więźniowi w życzeniu (np. zamknąć go w terrarium).
3.16  Jeżeli więźniowie proszą lub polecenie było długie, strażnik prowadzący ma powtórzyć polecenia przynajmniej raz jeszcze.
3.17   Jeżeli więzień zada obrażenia strażnikowi który go nie prowokuje to strażnik ma prawo go zabić lub dać karniaka.
3.18   Jeżeli więźniowie wykonali polecenia źle, strażnik musi ukarać WSZYSTKICH więźniów co zrobili to źle.
3.19   Jeżeli więzień ma broń i celuje do strażnika to ma prawo go zabić w innym przypadku musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni.
3.20   Strażnik może wymyślać swoje zabawy jeśli wytłumaczy ich zasady.
3.21   Strażnik może pozwolić dołączyć zbiegowi, jeśli po pozwoleniu zabije więźnia grozi mu ban.
3.22   Zakaz resetowania HP poprzez Tryb Walki. Wyjątkiem może być np. jakaś zabawa związana z HP, typu "kamikadze".
3.23   Pierwsze polecenie nie może być skomplikowane! (np. bezruch pod tylną ścianą względem wejścia na kucaniu skacząc patrząc się maksymalnie w dół z założoną czapką myszka do odwołania)
3.24   Pierwsze polecenia przed otworzeniem celi muszą być zawsze powtórzone.
3.25   Zakaz zamykania cel na zabawach.
3.26   Strażnik ma zakaz zwiedzania mapy! Ma pomagać prowadzącemu.
3.27  Tylko prowadzący może wydawać polecenia. Reszta strażników ma kategoryczny zakaz wydawania poleceń.
3.28   Strażnicy nie będący prowadzącym mają ZAKAZ rozmowy na własne tematy. ZAKAZ ZAGŁUSZANIA PROWADZĄCEGO. Strażnik może się dopytać prowadzącego PO wydaniu poleceń.
3.29   Strażnik musi sprecyzować swoje polecenia.
3.30   Zbyt monotonne i mało kreatywne prowadzenie będzie skutkowało upomnieniem lub przerzuceniem do TT przez admina.
3.31   Każde zbliżenie się do strażników, może być potraktowane jako próba buntu i strażnik ma prawo zabić więźnia.
3.32   Zakaz prowokacji więźniów przez strażników. Jeżeli CT sprowokuje więźnia ten ma prawo go uderzyć (można uderzyć na bezruchu do odwołania!). Jeśli gracz CT mu odda gracz TT ma prawo pójść za nim nawet na bezruchu i mu oddać. Jeżeli CT ucieka przed oddaniem FREEDMG admin ma prawo za to zbanować na 30 min. (Do prowokacji zaliczamy: strzelanie linką, rzucanie pod nogi flash lub smoke, podchodzenie do więźnia/więźniów). PRZESZUKIWANIE WIĘŹNIA NIE NALEŻY DO PROWOKACJI!
3.33   Zabawy trzeba rozpocząć i zakończyć zależnie od rodzaju zabawy!
3.34   Zakaz wydawania błędnych poleceń przed otwarciem cel. (np. nakaz noszenia czapkę myszka, czapka krokodyl do mojego odwołania).
3.35   Podczas zabaw upoważnienie do zabijania ma tylko prowadzący, strażnicy mogą zabijać jeśli prowadzący mu na to pozwoli. Strażnicy mają słuchać się prowadzącego.
3.36   Prowadzący może wydać polecenia mylące np, HOP ale zakaz wydawania poleceń mylących zawierających trzy pierwsze litery polecenia poprawnego np. KUCyk (polecenia mylące) i KUCnij (polecenie poprawne),
PODskocznia (polecenia mylące) i PODskocz (polecenie poprawne).
3.37   Zakaz bicia więźnia który ma życzenie!
3.38   W przypadku buntu więźniów FDMG nie jest brany pod uwagę.
3.39   Zakaz włączania Trybu walki podczas buntu.
3.40   Zakaz zabijania więźnia który zabił prowokującego strażnika i wyrzucił broń lub jej nie podniósł!
3.41    Zakaz przesadnego mylenia i oszukiwania więźniów.
3.42   Zakaz prowadzenia pod fragi! Gdy większość więźniów źle wykona polecenia prowadzący musi dać szansę na poprawę lub zadać więźniom karny DMG. Mało kreatywne prowadzenie ograniczone do samych reakcji będzie karane banem na CT!
3.43   Nie ma celowego wybijania więźniów w celu pójścia na mapę! Od tego są inni CT by pomogli upilnować więźniów.
3.44   Strażnikowi zabrania się na zabawie np. "prawda fałsz" na zadawanie pytań, na które nikt nie zna odpowiedzi (życie prywatne lub nawet z forum typu "czy to prawda, że mam 100 punktów reputacji" itp. itd.). Każdy musi mieć równe szanse na takich zabawach.
3.45   CT może dać zabawę w piątek, jeżeli wie, że zaraz będzie koniec mapy i nie będzie następnej rundy (nie dotyczy sytuacji, gdy CT nie ogarnęło poprzedniej rundy).
3.46   W przypadku gdy więźniowie uciekną strażnik ma obowiązek ich szukać, w tym samym czasie Prowadzący ma obowiązek prowadzić dalej.
3.47   Prowadzący nie może mówić "mniejsze grupki zabijam", gdy więźniowie nie złączą szeregu bo inny więzień im to blokuje, wówczas strażnik ma prawo zabić tylko blokującego więźnia.
3.48   Na pierwszej reakcji można wybrać max. 2 osoby do zabicia z terrorystów.
3.49   Prowadzący ma obowiązek zabrać na mapę co najmniej połowę więźniów.
3.50   Na pierwszej reakcji NIGDY nie zabijamy.
3.51   Odliczanie prowadzącego nie może trwać krócej niż 3 sekundy.

3.52   Prowadzący NIE może zakazać używania przywilejów VIP'a i SVIP'a.
3.53   Prowadzący NIE może zrobić pierwszej lub ostatniej reakcji gdy zostało tylko dwóch więźniów.
3.54   Prowadzący NIE może dać box'u jeśli więźniowie są w celi (jest to traktowane jako MassFK).
3.55   Strażnik ma obowiązek powiedzieć gdzie się znajduje, więźniowi który wybrał z życzenia bezruch.

 

 

 

Regulamin Zabaw:

5.1   Kampienie na zabawach max 15 sek. w jednym pomieszczeniu. (wyjątkiem są zabawy takie jak: Chowany, Kaczki, Dzieci wojny).
5.2   Kategoryczny zakaz leczenia się na zabawach i pojedynkach.
5.3   Kategoryczny zakaz robienia gs'ów i sgs'ów podczas zabaw.
5.4   ABH i BH na zabawach dozwolone max. 10 sek.
5.5   Sojusze na zabawach dozwolone od min. 6 osób na serwerze (grupku max. 2-osobowe).
5.6   Całkowity zakaz przebywania w gierze oraz celi podczas zabaw.
5.7   Zakaz unikania walki między więźniami na zabawach.

5.8   Zakaz dawania dwóch zabaw pod rząd. (Wyjątkiem jest zabawa z wcześniejszego życzenia).
5.9   Strażnik nie może dać zabawy po buncie.

5.10   Po zakończeniu zabaw takich jak Kaczki lub Chowany prowadzący ma obowiązek prowadzić, pamiętając o pierwszych poleceniach.

 

 

 

Regulamin Admina:

4.1   Admin ma obowiązek znać i stosować się do wszystkich regulaminów serwera.
4.2   Admin ma obowiązek pilnować porządku na serwerze.
4.3   Admin ma obowiązek zachowywać kulturę i szacunek wobec innych.
4.4   Admin ma zakaz wywyższania się ponad innych.
4.5   Admin ma obowiązek stawiania się na zebraniach.
4.6  Admin ma kategoryczny zakaz nadużywania admina.
4.7  Admin ma obowiązek stosowania się do taryfikatora.
4.8  Admin ma obowiązek aktywnego uczestniczenia w życiu serwera i forum.
4.9  Admin ma obowiązek posiadać identyczny, bądź podobny nick na forum i serwerze.
4.10  Admin ma kategoryczny zakaz banowania innego admina, nawet jeśli ban jest słuszny. W razie konfliktu między adminami należy zgłosić się do rangi wyższej serwera, bądź napisać skargę na forum. W ostateczności można dać kick'a owemu adminowi.
4.11  Admin ma zakaz nadawania graczom mute/gag permanentnie, bez wcześniejszego kontaktu z rangą wyższą serwera.
4.12  Admin ma zakaz odbanowywania gracza na CT, który został zbanowany przez innego admina.
4.13  Admin ma zakaz spamowania na y@ i y@@, (@@ służy do pisania ważnych komunikatów).
4.14  Admin ma obowiązek pójść do CT jeśli nie ma chętnych graczy.

4.15   Admin ma obowiązek nadawania jasnych i zrozumiałych powodów banów.

 

 

 

Taryfikator kar i banów:

Cheaty / Skrypty  - ban permanentny.
Reklama umyślna - ban permanentny.
Reklama (przypadkowy bind) - ban na tydzień.
Aktywny ban - ban permanentny.
Ucieczka przed banem - ban permanentny.
Podszywanie się pod innych graczy bądź adminów - kick z prośbą o zmianę nicku / ban permanentny.
Nie wykonywanie  poleceń administratora - ban do 1 tygodnia.
"Lekka" obraza - ban do 3h.
"Mocna" obraza gracza, admina, obraza rodziców - ban do 1 tygodnia.
FreeKil / Mass FK - 30 min / do 3h.
TeamKill / Mass TK - 30 min / do 3h.
Spamowanie, Floodowanie - ban do 12h.
Nadużywanie komunikacji głosowej lub tekstowej - mute max. na całą mape / w ostateczności ban do 3h.
Podpowiadanie na chat'ie - ban do 1h.
Wchodzenie do CT bez sprawnego mikrofonu - ban na CT.
Nieznajomość regulaminu strażnika w CT - ban na CT.
Zagłuszanie prowadzącego, przeszkadzanie w prowadzeniu - slay / ban do 30 minut.
Podrzucanie broni więźniom przez strażników - ban do 3h.
Mało kreatywne prowadzenie - upomnienie / przeżucenie do TT.
Leczenie na zabawach - ban 30 minut.
Kampienie na zabawach - slay.
BH na zabawach dłużej niż 15 sek. - slay.
Sgs'y i gs'y na zabawach i podczas pojedynków - ostrzeżenie / ban 30 minut.

Bugowanie mapy/celi/broni/życzenia - ban do 1h.
Zagłuszanie poleceń prowadzącego komendą /radiott - ban do 1h.
Puszczanie muzyki - ban do 1h.
Przedłużanie rundy - slay.
Blokowanie innych graczy - slay.
AFK (AwayFromKeyboard) - kick.
Inne, które nie zostały wymienione powyżej - według decyzji administratora.

 

 

 

Znaczenia skrótów i poleceń:

FK - FreeKill (zabicie TT przez CT bez odpowiedniego powodu).
TK - TeamKill (zabicie gracza ze swojej drużyny bez odpowiedniego powodu).
FDMG - FreeDemage (zadanie obrażeń TT przez CT bez odpowiedniego powodu).
FD - FreeDay (dzień wolny dla danego gracza lub w pierwszą rundę(niedziela) mapy dla wszystkich).
Bezruch - można kucać, skakać, bić pięścią, ruszać myszką, lecz nie można się poruszać.
Bezruch do odwołania - Jedynie można ruszać myszką.
AFK - AwayFromKeyboard (Gracz będący z dala od klawiatury).
Pozycja buntu:
bezruch / kucnij przytrzymaj / patrzeć się max. w dół
Podczas przeszukiwania:
- więzień musi być odwrócony plecami do strażnika.
- jeżeli więzień obróci się w stronę strażnika to ten ma prawo go zabić.
- jeżeli strażnik znalazł broń musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni - jeśli go zabije jest to FreeKill.
Własne życzenie:
- musi być potwierdzone zabiciem więźnia przez strażnika.
- strażnik nie ma prawa zabić więźnia dopóki nie wybierze życzenia, więzień ma na wybranie życzenia 30 sekund.

 

 

Regulamin może zostać w każdej chwili zmieniony bez informowania o tym graczy.

!Zakaz kopiowania!

Edytowane przez Anielka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja: 22.01.2020r.

Zostały dodane nowe punkty: 

1.46   Zakaz proszenia innych graczy o szlugi.

1.47   Na serwerze nie ma polecenia ODWOŁUJE WSZYSTKO!  Jego odpowiednikiem jest "odwołuje wszystkie nakazy i zakazy".

1.48 Każdy granat jest uznawany jako broń (wyrzucony w stronę strażnika jest uznawany jako próba buntu)

1.49   Zakaz używania sgs'ów i gs'ów podczas pojedynków i na zabawach!

1.50   ABH i BH na zabawach dozwolone max 15 sekund!

2.16   KAŻDE polecenie wykonujemy jak najszybszą i jak najkrótszą drogą.

3.52   Na pierwszej reakcji można wybrać max. 2 osoby do zabicia z terrorystów.

3.53   Prowadzący ma obowiązek zabrać na mapę co najmniej połowę więźniów.     

3.54   Na pierwszej reakcji NIGDY nie zabijamy. 

Zostały usunięte punkty:

1.8 Zakaz używania odpowiednich komend ułatwiającą poruszanie się. Dotyczy to w szczególności parametrów szybkości.

1.39 Obowiązuje całkowity zakaz scrollowania, bindowania skoków, kucania etc..

Edytowane przez Anielka.

tumblr_ogi7srikonaaterrbile6C991ux3q13o1_500.png.458cdea8921ed7b30aa46e18bb6510fa.png  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja: 25.01.2020r.

Został dodany: Regulamin Admina i Taryfikator kar i banów.

Został dodany: nowy punkt:

3.55   Odliczanie prowadzącego nie może trwać krócej niż 3 sekundy. 

tumblr_ogi7srikonaaterrbile6C991ux3q13o1_500.png.458cdea8921ed7b30aa46e18bb6510fa.png  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja: 22.02.2020r.

Został dodany: 

Regulamin zabaw i Znaczenia skrótów i poleceń.

2.15   Zakaz zagłuszania poleceń prowadzącego komendą /radiott.

3.52   Prowadzący NIE może zakazać używania przywilejów VIP'a i SVIP'a.
3.54   Prowadzący NIE może zrobić pierwszej lub ostatniej reakcji gdy zostało tylko dwóch więźniów.
3.55   Prowadzący NIE może dać box'u jeśli więźniowie są w celi (jest to traktowane jako MassFK).
3.56   Strażnik ma obowiązek powiedzieć gdzie się znajduje, więźniowi który wybrał z życzenia bezruch.

4.15   Admin ma obowiązek nadawania jasnych i zrozumiałych powodów banów.

Bugowanie mapy/celi/broni/życzenia - ban do 1h.
Zagłuszanie poleceń prowadzącego komendą /radiott - ban do 1h.

Puszczanie muzyki - ban do 1h.
Przedłużanie rundy - slay.
Blokowanie innych graczy - slay.
AFK (AwayFromKeyboard) - kick.

Został usunięty: 

1.33 Gdy więźniowie są w celi, polecenia mogą być t ylko wydawane gdy są otwarte cele.

tumblr_ogi7srikonaaterrbile6C991ux3q13o1_500.png.458cdea8921ed7b30aa46e18bb6510fa.png  

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie