Terrorist 7893 Napisano 17 Września 2019 Zasłużony Udostępnij Napisano 17 Września 2019 Funkcja zwraca gotową lokalizację: Spoiler function getRandomLoc(xmin: integer=-1000, xmax: integer=1000, zmin: integer=-1000, zmax: integer=1000, world: text="world") :: location: while {_return} is not set: set {_x} to random integer between {_xmin} and {_xmax} set {_z} to random integer between {_zmin} and {_zmax} set {_loc} to highest block at location at {_x}, 0, {_z} in world ({_world} parsed as world) if block at {_loc} != lava or water: add 1 to y-loc of {_loc} if (block at {_loc}) and (block above block at {_loc}) != lava: set {_return} to {_loc} return {_return} Argumenty funkcji: Współrzędne x oraz z, pomiędzy którymi będzie wygenerowana lokalizacja: minimalna x (liczba całkowita, domyślnie: -1000) maksymalna x (liczba całkowita, domyślnie: +1000) minimalna z (liczba całkowita, domyślnie: -1000) maksymalna z (liczba całkowita, domyślnie: +1000) Nazwa świata, w którym zostanie wygenerowana: (tekst, domyślnie: world) Przykład użycia: Komenda /rtp z użyciem domyślnych argumentów: Spoiler command /rtp [<text>]: trigger: teleport player to getRandomLoc() Komenda /rtp z użyciem własnych argumentów: Spoiler command /rtp [<text>]: trigger: teleport player to getRandomLoc(0, 100, 0, 100, "Spawn") Źródło: CraftServer Uszatek dodał reakcję 1 Nie znasz mnie? To poznaj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferstel 2192 Napisano 14 Grudnia 2019 Administrator Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2019 Potrzebujesz pomocy? Napisz wiadomość prywatną! Przedstaw od razu problem! Nie odpowiadam na wiadomości typu: cześć, co tam? siemka, co robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi