Skocz do zawartości

Zablokowane Regulamin JailBreak


darmian6969

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin serwera JB

1. Wchodząc na serwer JailBreak oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem.

2. O wszystkich sprawach które nie są zawarte w regulaminie osądza właściciel.

Zasady ogólne

1. Na serwerze zabronione jest obrażanie.

2. Podszywanie się pod graczy lub adminów jest karalne.

3. Zakazane są wszelkie treści rasistowskie, szkalujące kulturę lub religię.

4. Niedozwolone są nicki zawierające przekleństwa.

5. Karane jest reklamowanie sieci serwerów, stron www, serwerów gier, itp.

6. Zakaz gry na grafice 16-bitowej oraz Software.

7. Za wprowadzanie w błąd nowych graczy (czyli "wpisz w konsoli demos" lub wklej w konsolę "bind w kill") jest zakazane.

8. Wchodzenie poza mapę, bugowanie cel, pomoc w praktykowaniu tych czynności jest karane banem.

9. Mikrofon może być używany tylko przez osoby będące po mutacji. Wyjątkiem jest przypadek, w którym nie ma chętnych do CT. W tym przypadku osoby bez mutacji mogą dołączyć do CT i używać mikrofonu.

10. Nadużywanie mikrofonu, czatu, spamowanie, floodowanie, puszczanie muzyki do mikrofonu jest zabronione.

11. Programu HLSS można używać jedynie na FreeDay’u oraz do gier gdzie prowadzący nic nie musi mówić po wydaniu kilku poleceń, tzn. ganiany, KillDay, WG, berek. W normalnych rundach obowiązuje całkowity zakaz puszczania muzyki.

12. Wszelkie prośby i zgłoszenia osób grających nieuczciwie należy zgłaszać na kanale admina (say_team @ TEKST).

13. Otworzenie cel bez poleceń prowadzącego skutkuje FreeDay’em.

14. Dozwolone jest bycie na kucaka (kucnij przytrzymaj) podczas „totalnego bezruchu”. Niedozwolone jest kucanie (powtarzająca się sekwencja kucnięcia i wstawania) podczas „totalnego bezruchu”.

15. Każde polecenie odwołuje poprzednie. Wyjątkiem są polecenia do końca rundy, które odwołują się po zakończeniu rundy lub po śmierci prowadzącego.

16. Zakaz nieustannego wyłudzania szlugów / respektu.

17. Na 1 CT przypada 6 TT. Minimum TT na 2 CT to 7 więźniów. W chwili, gdy liczba więźniów zmniejszy się do 6 lub mniej, jeden z strażników musi opuścić CT (jeżeli strażnicy nie dojdą do porozumienia w sprawie opuszczenia CT do więźniów przechodzi osoba która dołączyła do strażników ostatnia). W chwili, gdy liczba więźniów ponownie zwiększy się do co najmniej 7 pierwszeństwo ma osoba, która wyszła.

18. Zakaz wykorzystywania "bugu odrodzenia". Rozumie się przez to odradzanie gdy na zegarze jest 0:00 i gracz automatycznie się ożywia.

19. Na serwerze obowiązują komendy "względem wyjścia / wejścia". Tylna ściana względem wyjścia jest to ściana naprzeciw wyjścia. Ściany względem wejścia są odwrotnością ścian względem wyjścia. Przy komendzie bez dodatku "względem wyjścia / wejścia" domyślnie przyjmowane jest "względem wyjścia".

20. Zakazane jest podpowiadanie na u@ lub innych komunikatorach.

21. Upublicznianie nieprawdziwych informacji na temat regulaminu jest zabronione.

22. Zakazane jest używanie komend wspomagających rozgrywkę typu cl_forwardspeed.

23. Strażnik który dołączył do CT pierwszy ma prawo decydować o składzie jego teamu.

Zasady strażnika

1. W CT mogą przebywać tylko i wyłącznie osoby z mikrofonem.

2. Zakazane jest przebywanie w CT na dwóch mapach z rzędu. Wyjątkiem jest sytuacja, w której brakuje chętnych do CT.

3. Polecenia mogą być wydawane tylko przez prowadzącego. Pozostali strażnicy mają zakaz wydawania poleceń.

4. Prowadzący ma nakaz mówienia prawdy.

5. Prowadzący musi powtórzyć polecenie na życzenie więźniów.

6. Każde polecenie musi być odliczone (3, 2, 1, 0). Za niewykonanie polecenia można ukarać więźnia po doliczeniu do 0.

7. Zakaz dawania skomplikowanych poleceń, oraz każde polecenie ma być powtórzone bezbłędnie.

8. Prowadzący decyduje o karach wymierzonych więźniom.

9. Strażnik niebędący prowadzącym ma za zadanie asekurować i pomagać prowadzącemu.

10. Strażnicy nie mogą popełniać samobójstwa.

11. Dozwolone jest zabijanie więźniów w ucieczce bez wydawania poleceń.

12. Strażnik może zabić więźnia zadającego za pomocą broni (pięści, granatów, itp.) obrażenia członkom CT.

13. Celowanie za pomocą broni palnej do strażników jest uznawane za akt buntu. Jeżeli więzień wylosuje z ruletki broń lub podniesie ją przez przypadek z celownikiem na strażnikach musi bezwzględnie wyrzucić broń (bez względu na obowiązujące polecenia), w przeciwnym razie może zostać zabity.

14. Podczas "zakazu trzymania czegokolwiek" w chwili wylosowania lub kupienia broni więzień musi natychmiast ją wyrzucić (jeśli to broń palna) lub schować (jeśli to granaty) i nie wyjmować jej na czas trwania polecenia.

15. Zabronione są polecenia do odwołania.

16. Niedozwolone jest wydawanie poleceń nierealnych (zabicie drugiego strażnika, skoczenie do lawy, zakazanie stosowania ruletki).

17. Zabrania się prowokowania więźniów, czyli podchodzenia do nich zbyt blisko. W przypadku prowokacji więzień ma prawo zaatakować strażnika.

Prowokacją nie jest podejście do więźnia, gdy ten znajduje się w przejściu na dalszą część mapy.

18. Strażnik może przeszukiwać więźniów podejrzanych o posiadanie broni. Podejście do więźniów w celu przeszukania nie jest uznawane za prowokacje. Jeśli przeszukany więzień ma broń prowadzący musi dać mu czas na jej wyrzucenie. Więzień musi być odwrócony plecami do klawisza podczas przeszukania w innym wypadku klawisz może go zabić.

19. Strażnik nie może przeszkadzać w prowadzeniu lub zabawach prowadzącego. Wyjątkiem są reguły zabawy, które zakładają przeszkody ze strony CT.

20. Strażnik może wymyślać swoje zabawy jeżeli wytłumaczy zasady tych zabaw.

21. Każdą zabawę należy rozpocząć słowami: "Rozpoczynam zabawę w", "Zagrajmy w", "Pobawimy się w" itp.- w przeciwnym wypadku więźniowie mogą zignorować polecenia. Strażnik musi zakończyć zabawę przed wydaniem poleceń z nią niezwiązanych.

22. Wszystkie polecenia prowadzącego odwołują się w chwili jego śmierci.

23. Prowadzący ma minutę na wydanie poleceń i otworzenie cel. Po wyznaczonym czasie więźniowie mają FreeDay.

24. Prowadzący może decydować o możliwości powrotu uciekinierów i buntowników.

25. Uciekinier w chwili gdy zostanie sam po stronie więźniów ma życzenie.

26. Buntownik może otrzymać życzenie, ale nie musi.

27. Prowadzący nie może przedłużać rundy gdy zostanie mniej niż 3 więźniów.

28. Zabawy „pierwsza reakcja” i „ostatnia reakcja” służą tylko i wyłącznie do wyrównywania drużyn w celu rozpoczęcia zabaw lub wykorzystania atrakcji na mapie, które wymagają równych drużyn. Niedozwolone jest rozpoczynania tych zabaw przed pójściem na mapę (czyli terenów poza celą, terrarium i ich okolicami). Prowadzący może zabić tylko jednego więźnia za pomocą tych zabaw na potrzeby wyrównania drużyn.

29. Prowadzący ma prawo wydać polecenie „pozycja buntu” bez odliczania, gdy na mapie jest poszukiwany lub buntownik. Zakłada ono pozycję totalnego bezruchu na kucaka patrząc się maksymalnie w dół. „Pozycja buntu” obowiązuje przez minutę lub do następnego polecenia prowadzącego.

30. Prowadzący nie może prowadzić przy zamkniętych celach. Strażnik może trzymać więźniów w zamkniętych celach przez najwyżej minutę na rundę, gdy obawia się buntu.

31. Prowadzący ma prawo wydać najwyżej 5 poleceń na raz (czyli po kolei po sobie).

32. Prowadzący ma prawo mylić kolory linii.

33. Prowadzący ma obowiązek prowadzić rundy kreatywnie. Brak kreatywności może oznaczać przeniesienie z CT.

34. Prowadzący nie może mylić więźniów (na przykład: „ostania reakcja podskocznia”, „pierwsza reakcja kucyk”).

35. Strażnikom zabrania się kampienia w obrębie GunRoom’u na czas prowadzenia.

36. Strażnik nie może faworyzować więźniów.

37. Strażnikom zabrania się wychodzenia z CT w celu dołączenia do zabawy po stronie więźniów. W tym przypadku po wyjściu nie można już wrócić na tej mapie.

38. Niedozwolone jest wymierzanie kar więźniom bez powodu.

39. Strażnicy mają obowiązek wskazać przyczynę zabicia więźnia na jego żądanie.

40. Zakaz resetowania BOX'a, poprzez włączenie i wyłączenie go. Wyjątkiem są sytuację w których prowadzący chce wyrównać szansę obydwu drużyn.

41. Zabrania się włączania BOX’a w celach.

42. Prowadzący może dostarczyć broń więźniom na potrzeby BOX'a lub zabawy, lecz musi uważać, by nie faworyzować więźniów.

43. Strażnik podczas trwania mapy musi dać minimum jedną zabawę. Zabawa w środę nie liczy się do liczby zabaw danych przez strażników. W przypadku znacznego przedłużenia się zabawy oraz zakończenia się mapy na tym dniu strażnicy mogą nie ponieść konsekwencji braku zabawy na mapę.

44. Zabrania się dania zabawy, która już się odbyła.

45. Zakazane jest dawanie zabaw dwa dni z rzędu. Niedozwolone jest dawanie zabawy we wtorek. Możliwe jest danie zabawy w czwartek, jeśli istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że na tym dniu zakończy się mapa.

46. Na czas chowanego strażnicy mają obowiązek przebywania w GunRoom’ie i mają zakaz zabijania graczy przed zakończeniem odliczania.

47. Strażnicy na czas zabaw muszą udostępnić graczom całą mapę. Niedozwolone jest zamykanie ich na części mapy.

48. Na zabawie "Rambo" CT i TT ma zakaz kampienia.

49. Strażnicy mają obowiązek wykonywania poleceń prowadzącego do nich skierowanych.

50. Strażnik nie potrzebuje prowadzenia w przypadku bycia jedynym graczem po stronie CT.

Zasady więźnia

1. Więzień ma prawo do nie wykonywaniu poleceń i buntu, ale musi liczyć się z ewentualnymi karami ze strony strażników.

2. Więźniowie mają prawo interpretować polecenia prowadzącego jeśli są niesprecyzowane (na przykład po usłyszeniu polecenia „biegniecie po markerze” więzień może wybrać po której linii markera biec jeśli widzi więcej niż 1).

3. Więźniowie mogą zostać ukarani za zbyt bliskie podchodzenie do strażników lub uciekanie.

4. Wylosowanie broni podczas „totalnego bezruchu” może skutkować karą ze strony strażników. Ruletka używana jest wtedy na własną odpowiedzialność.

5. Więzień z życzeniem może wybrać dowolne życzenie z listy /lr, a strażnicy muszą je respektować. Każde inne życzenie musi być możliwe do wykonania i zostać zaakceptowane przez strażnika. Strażnik po akceptacji życzenia ma obowiązek dotrzymać jego warunków.

6. Więzień zabijając innego więźnia przy użyciu elementów mapy (na przykład pojazdem) dopuszcza się FreeKill’a. Zabijając kilku więźniów przy użyciu mapy (na przykład przycisk w terrarium) dopuszcza się Mass FreeKill’a.

7. Więzień może rzucać granaty i nie może zostać za to ukarany. Wyjątkami są sytuacje, w których więzień zada obrażenia członkom CT lub gdy jest zakaz rzucania granatów.

8. Więzień w GunRoom’ie może zostać zabity.

9. Więzień na którym popełniono FreeKill’a może domagać się ożywienia, FreeDay’a lub duszka dla niego w następnej rundzie.

10. Więzień ma prawo „oddać”, to jest uderzyć strażnika, jeśli ten zada mu obrażenia bez powodu.

11. W przypadku gdy więzień zostanie ożywiony przez admina, nie ma prawa się zbuntować przed dołączeniem do grupy.

Zasady zabaw serwerowych

1. Na zabawach obowiązuje całkowity zakaz leczenia. Wyjątkiem jest sytuacja, w której wszystkie strony zgodzą się na leczenie.

2. Nakaz stosowania się do zasad wyświetlanych na HUD podczas zabaw (lewy górny róg).

3. Obowiązuje całkowity zakaz tworzenia drużyn wśród więźniów gdy jest ich mniej niż 7.

4. Zakaz bugowania.

5. Na FreeDay’u strażnicy mogą kampić w GunRoom’ie (GR).

6. Podczas FreeDay’a polecenia strażników są nieważne.

7. Zakazane jest przebywanie w miejscach niedostępnych dla przeciwników.

8. Kampienie więcej niż 20 sekund w jednym pomieszczeniu jest zakazane. Wyjątkiem są specjalne zasady zabawy, które zakładają możliwość kampienia. Kampienie jest dozwolone dla CT na zabawach: FreeDay, Dzieci Wojny. Kampienie jest dozwolone dla TT na zabawach: Chowany, Ganiany, Kaczki, Berek.

9. Podczas Chowanego więźniowie mają 5 sekund na wybranie koloru. Strażnicy nie muszą informować o możliwości wybrania koloru i o czasie na jego wybranie.

Zasady zabaw prowadzącego

1. Pierwsza / ostatnia reakcja - Zabawa polegająca na wydaniu polecenia po słowach „pierwsza / ostania reakcja”. Podczas „pierwszej reakcji” więzień, który wykonał polecenie pierwszy wygrywa, natomiast podczas „ostatniej reakcji” więzień, który wykona polecenie ostatni przegrywa. Prowadzący dyktuje nagrody (dla „pierwszej reakcji”) lub kary (dla ostatniej reakcji). Zabawy „pierwsza reakcja” i „ostatnia reakcja” służą tylko i wyłącznie do wyrównywania drużyn w celu rozpoczęcia zabaw lub wykorzystania atrakcji na mapie, które wymagają równych drużyn. Niedozwolone jest rozpoczynania tych zabaw przed pójściem na mapę (czyli terenów poza celą, terrarium i ich okolicami). Prowadzący może zabić tylko jednego więźnia za pomocą tych zabaw na potrzeby wyrównania drużyn.

2. Krwawe słówka - Prowadzący wskazuje słowo do napisania dla drużyny TT. Więzień, który bezbłędnie napisze słowo jako pierwszy wygrywa i wskazuje osobę do zabicia. Domyślnie „krwawe słówka” muszą zaczynać się z wielkiej litery i nie kończą się kropką. Wyjątkiem jest sprecyzowanie zasad zabawy przez prowadzącego.

3. Quiz - Prowadzący zadaje pytanie jednemu z więźniów, jeżeli więzień dobrze odpowie wygrywa / przechodzi dalej.

4. Prawda / Fałsz - Prowadzący wypowiada zdanie twierdzące, więźniowie decydują czy zdanie to było prawdziwe czy fałszywe, wygrywa ta grupa osób, która odpowie poprawnie.

5. Kulki - Prowadzący ma za zadanie wystrzelać określoną ilość naboi z pełnego magazynka danej broni. Po wystrzeleniu więźniowie zgadują, ile ma obecnie naboi. Osoba, która wskaże liczbę najbliższą lub dokładną wygrywa (w tej zabawie nie liczymy ogólnych naboi tylko te, które ma przeładowane, np.: wystrzelono 20 naboi z M4A4, więc poprawną odpowiedzią będzie 10, bo mieści w sobie 30 naboi).

6. Mam Talent - Prowadzący wyznacza osobę z więźniów do pokazania talentu, jeżeli talent spodoba się CT więzień przeżyje, jeżeli nie, zginie.

7. Sąd - Prowadzący oskarża jednego z więźniów, a on ma zadanie uniewinnić się, w tej zabawie głównie chodzi o kreatywność. Prowadzący ma prawo powoływać prokuratorów i obrońców i decydować, która ze stron wygrywa.

8. Sajmon mówi - Należy wykonywać wszystkie polecenia jakie wydał Sajmon. Jeżeli polecenie zostanie wydane bez poprzedzenia go "Sajmon mówi" nie można go wykonać. Jeżeli CT rozpocznie zabawę w "Sajmon mówi" odwołuje on wszystkie poprzednie polecenia poza poleceniami obowiązującymi do końca rundy. Aby rozpocząć zabawę, prowadzący musi ją rozpocząć słowami "Sajmon mówi, zaczynam zabawę w Sajmon mówi". Po rozpoczęciu zabawy należy wskazać kto jest Sajmonem. Tylko Sajmon może wydawać polecenia z frazą "Sajmon mówi". Można wydać tylko jedną komendę używając frazy "Sajmon mówi". Zabawę należy zakończyć słowami "Sajmon mówi, zakańczam zabawę w Sajmon mówi".

9. Kolorki - Prowadzący rozkazuje wykonać pewną czynność (na przykład skakanie) więźniom z określonym kolorem ubrania. Więźniowie, którzy odgadną swój kolor i wykonają polecenie na czas przeżyją.

10. Wojsko - Prowadzący zostaje dowódcą / kapitanem / plutonowym / sierżantem etc. Polecenia "w tył zwrot" polega na obróceniu się o 180 stopni przez prawe ramię, "w prawo zwrot" więzień obraca się przez prawe ramię o 90 stopni, "w lewo zwrot" więzień obraca się o 90 stopni przez lewe ramię.

Zasady życzenia

1. Strażnicy mają obowiązek spełnić życzenie więźnia.

2. Życzenie musi być możliwe do realizacji, oraz zgodne z zasadami serwera.

3. Zakazane jest przedłużanie życzenia.

4. Podczas pojedynku leczenie jest zakazane.

5. Oszukiwanie podczas pojedynku jest zabronione (na przykład podnoszenie broni jeżeli istnieje taka możliwość).

6. Zakaz bugowania broni podczas pojedynku (po każdym strzale broń musi się automatycznie przeładować).

7. Więzień może walczyć o FreeDay lub duszka dla maksymalnie 2 więźniów, jeżeli strażnik się zgodzi.

8. Więzień nie może wybrać zabawy jako życzenia.

9. Życzenie nie może obowiązywać na następnej mapie.

10. Polecenia nie dotyczą FreeDay’a.

11. Więzień może zostać zabity na FreeDay’u jeśli przeszkadza w prowadzeniu.

12. Jeżeli FreeDay chce dołączyć do grupy więźniów, prowadzący może na to pozwolić, wtedy gracz traci FreeDay’a.

Zasady administratora

1. Jeżeli nie ma chętnych osób do prowadzenia w CT, admin zawsze jak jest na serwerze musi w takiej sytuacji iść do CT.

2. Administrator ma obowiązek odpowiadać na pytania i skargi graczy na kanale admina.

3. Administrator ma obowiązek posiadać identyczny lub podobny nick do tego, który podał w podaniu.

4. Administrator nie może nadużywać możliwości respienia graczy - jest to karalne banem / utratą admina.

5. Administrator ma zakaz wykorzystywania swoich przywilejów w sytuacjach, w których ich wykorzystanie nie jest wymagane.

Kary:

1. Obrażanie graczy i adminów = Ban 1 h - 1 dzień.

2. FreeKill (niesłuszne zabijanie więźniów) = Ban 1 h - 1 dzień.

3. Nadmierne używanie mikrofonu = Kick  > Ban 5 min - 4 h.

4. Dołączenie do CT bez mikrofonu = Przeniesienie do TT > Kick > Ban 5 min.

5. Zabicie ostatniego TT gdy miał życzenie = Ban 5 min - 30 minut.

6. Bugowanie cel = Ban 5 min - 30 minut.

7. Zabicie TT przez TT bez BOX’u lub wyraźnego polecenia Simona = Slay > Ban 5-30 minut.

8. Prowokacja = Ban 5 min  - 30 min.

9. Auto - Jeśli ktoś kogoś przejdzie = Kick / Ban 5 min.

    Przypadkowe przejechanie pojazdem może zostać niekarane jeśli winny przeprosi. Jeśli będzie widać, że ktoś celowo chce na kogoś wjechać itp. = Ban do 4 h.

10. Wyrzucanie broni z GR przez CT = Upomnienie > Kick > Ban 5 min.

11. Używanie HLSS w niedozwolonych sytuacjach = Kick > Ban 30 min.

12. Przeciąganie komend lub używanie wyrazów typu "podskocznia"  na ostatniej / pierwszej reakcji = Kick > Ban 5 min.

13. Włączanie BOX’a w celach = Slay / Kick > Ban 5 min.

14. Okłamywanie więźniów = Ban 5 min - 30 min.

15. Dawanie zabaw (np. KD, ZD, Ganiany, Polowanie itp.) w CT przez całą mapę lub kilka razy pod rząd = Ban 5 min - 1 h.

16. Bugowanie broni = Ban 1 h.

17. Resetowanie BOX'u = Slay / Kick.

18. Dawanie skomplikowanych poleceń = Slay.

19. Leczenie się na zabawach i podczas życzenia = Upomnienie / Slay.

20. Ucieczka z serwera podczas bycia berkiem na zabawie "Berek" = Ban 5 min - 1h.

21. Za wprowadzanie w błąd nowych graczy = Ban 5 min - 30 min.

22. Recconect po śmierci = Slay > Kick > Ban 30 min - 1 h.

23. Bicie pięścią na zabawach Only HS = Slay > Ban 5 min.

24. Przedłużanie życzenia = Upomnienie > Slay

25. Zabijanie przed końcem odliczania na chowanym = Slay > Ban 5 min.

26. Wpisanie kill’a na życzeniu i FD = ban 30 min - 4 h.

27. Celowy mass FreeKill = Ban 24h

PS. Kary mogą zostać złagodzone lub pominięte w przypadkach, gdy regulamin zostanie złamany w sposób przypadkowy oraz istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że winny nie zrobi tego w przyszłości (na przykład przypadkowy mass FreeKill za pomocą terrarium może zostać zrekompensowany więźniom FreeDay'em lub zabawą oraz przeprosinami ze strony gracza).

 

Regulamin napisany przez Ranger of Ithilien

Zakaz KOPIOWANIA oraz rozpowszechniania!

Edytowane przez darmian6969
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość odpiął ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie