Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...


Mrs.Fuksiara

[Konkurs] Regulamin Miss/Mister

Recommended Posts

 

 

MML_Logo.png.5feb23af98615b27f0a4bceea766c20c.png

Będą osobne dwa tematy dla pań i panów, żeby było jasno i przejrzyście. 
Macie dowolną ilość przyznawania reputacji - pamiętajcie, aby głosować na panie i na panów!


Konkurs będzie odświeżany, co 3 miesiące! 
- Lato (22 czerwca - 22 września)
- Jesień (23 września - 21 grudnia)
- Zima (22 grudnia - 20 marca)
- Wiosna (21 marca - 21 czerwca) 

Zasady:
Aby wziąć udział wystarczy wkleić w odpowiedni post swoje zdjęcie.
Panie -> 

Panowie -> 

 


*Wstawiamy aktualne zdjęcie! - Ma być na nim cała twarz, nie pół. Nie może być niczym zasłonięta.
*O zwycięstwie decydują wasze reputacje! 
*Udział w konkursie może wziąć każdy. - Nie ważne czy masz przyznaną płeć, czy też nie. 
*Konkurs to rywalizacja, a przy tym świetna zabawa. - NIE PO TRUPACH DO CELU. 

Zabrania się:
-
Dawania reputek z multi kont 
- Proszenie o głosy
- Wstawiania nie swoich zdjęć
Złamanie regulaminu, grozi dyskwalifikacją. - A tego przecież nie chcemy! 

Nie spamcie komentarzami, bo za to są ostrzeżenia - nie potrzebne Wam to uwierzcie.

Konkurs trwa od 31 grudnia 2019 r. do 14 stycznia 2020 r. 

Bawcie się dobrze kochani! 


Wygrywają dwie pary: 
I Miejsce: Unikatowa ranga "Miss Csowicze" "Mister Csowicze" + SVip/Vip na wybranym serwerze na 60 dni!
II miejsce: Vip/Premium na wybranym serwerze, bądź forum na 30 dni!

Jeżeli już posiadasz VIP/Premium zostanie Ci on przedłużony. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Similar Content

    • By KooXioR
      Wchodząc na serwer, akceptujesz jego regulamin.
       
      *1. Zabrania się używania wspomagaczy tj. SH, WH, AIM itp.
      *2. Nie wolno nadużywać mikrofonu, puszczać muzyki, śpiewać, gwizdać przez mikro, mikro od 16 lat / mutacja.
      *3. Zabrania się oskarżać innych graczy o grę na wspomagaczach, takiego gracza zgłaszamy do administracji serwera 
      *4. Zakaz reklamowania innych serwerów oraz stron.
      *5. Zakazane jest podszywanie się pod innch graczy i administracje 
      *6. Na serwerze obowiązuje kultura zakaz nadmiernego przeklinania, Całkowity zakaz wyzywania graczy.
      *7. Zakaz spamowania na czacie.
      *8. Zakaz używania obraźliwych nicków. 
      *9. Zakaz podpowiadania sobie na ts3,skype itp.

       
      Regulamin Admina
       
      *1. Admin ma zakaz banowania i kickowania osób z taką samą lub wyższą rangą na serwerze
      *2. Zabrania się nadużywanie praw administratora
      *3. Admin ma obowiązek grać na serwerze minimum 8 godzin w tygodniu.
      *4. Admin ma obowiązek być aktywnym na forum, przynajmniej raz dziennie.
      *5. Jeżeli admin ma problem powinien to zgłosić do H@ lub Opiekuna serwera
      *6. Admin powinien być sprawiedliwy.
      *7. Admin ma obowiązek pomagać graczom.
      *8. Admin musi mieć taki sam nick na forum jak na serwerze/zmieniając nick musi poinformować o tym właściciela/opiekuna 
      *9. Admin musi zgłosić swoją nieobecność na serwerze jeżeli będzie to dłużej niż 3 dni 
       
      Czas Banów
       
      *1. Używanie wspomagaczy tj. SH, WH, AIM itp. - PERM
      *2. Nadużywanie mikrofonu . Ostrzeżenie / Ban od 30min do 2h
      *3. Oskarżanie innych graczy o grę na wspomagaczach na czacie ogólnym - Ostrzeżenie / Ban 5-30min
      *4. Reklamowanie - PERM 
      *5. Podszywanie się pod graczy/administracje - Informacja żeby gracz zmienił nick, jak nie pomoże / PERM
      *6. Nadmierne przelinanie Ostrzeżenie Ban 30min / 1h.)( Wyzywanie graczy Ostrzeżenie Ban 5min/30min / 1h.)( Obraza rodziców - Ostrzeżenie Ban 1h/3h / 1 dzien/ jak dalej sie nie nauczy kultury PERM )
      *7. spamowanie na czacie - Kick / Ban 5min 
      *8. Używanie niedozwolonego nicku - Ostrzeżenie / Ban 5min / 30min
      *9. Podpowiadanie sobie na ts3,skype itp - Ostrzeżenie Ban 1dzień / Tydzień 
      *10. Wchodzenie na tekstury, (TXT) - Ostrzeżenie Ban 30min / 1h 
      *11. Uzywanie GSJ - Ostrzeżenie Ban 1 dzień / Tydzień
      *12. Inne - Długość bana ustalona przez Admina 
    • By Śiwod
      REGULAMIN SERWERA ONLY AWP
       
      Zasady ogólne:
       
      1. Zabrania się używania jakichkolwiek wspomagaczy/skryptów ułatwiających grę.
      2.Obowiązuje bezwzględny zakaz reklamowania innych serwerów oraz sieci serwerów.
      3.Zakazuje się używania modeli broni które ułatwiają grę.
      4. Zabronione jest wykorzystywanie błędów i bugów mapy ( wchodzenie na txt)
      5.  Zakaz podszywania się pod adminów/graczy.
      6. Zabronione jest podpowiadanie o przebiegu rozgrywki poza grą CS 1.6 ( ts, discord, steam, fb itp.). Dotyczy również podpowiedzi na u@.
      7.Zabronione jest używanie modulatora głosu/ puszczania muzyki przez mikrofon.
      8. Zakaż obrażania graczy/ ich rodziny oraz prowokowania poprzez czat/mikrofon.
      9.Zakaz nadużywania mikrofonu
      10.Zakaz wchodzenia na serwer na aktywnym banie.
      11.Zabronione jest posiadanie spray'ów obraźliwych.
      12.Zabrania się spamowania na  say, team_say i admin_say.
      13.Gracz ma obowiązek zgłaszać cheaterów oraz kierować pytania do adminów na u@ a nie na say.
      14. Jeśli uważasz, że admin postępuje niezgodnie z regulaminem, złóż skargę na forum.
      15. Zakazane jest proszenie o euro, skrzynki, klucze oraz skiny.
       
       
      Tabela Kar:
      1. Cheatowanie: Perm.
      2. Wejście na aktywnym banie - wydłużenie bana.
      3. Niedozwolone skrypty: Perm.
      4. Zakazane Modele: Perm.
      5. Obraza Gracza, Admina: Ban 30 minut - tydzień.
      6. Obraza rodziny gracza oraz nietolerancja w stosunku do drugiej osoby : Ban dzień/ Perm.
      7. Prowokowanie: Ban 1 godzina - tydzień.
      8. Nadużywanie wulgaryzmów: Ban 1 godzina - tydzień
      9. Nadużywanie micro: kick/ ban 1 godzina - dzień.
      10. Puszczanie muzyki przez micro: Ban 1 godzina - 1 dzień.
      11. Przeszkadzanie innym graczom: Ban 30 minut - 1 dzień.
      12. Spam na say'u: Kick, Ban 5 minut.
      13. Spam na AdminChacie: Ban 5 minut - 30 minut.
      14. Pouczanie Admina: Ban 30 minut - Ban na 3 godziny.
      15. Oskarżanie graczy o cheaty na say/ przez micro: Ban 5 minut - 1 godzina
      16. Niewykonywanie poleceń admina: Ban 1 godzina.
      17.Używanie obrażliwych spray'ow: Ban 5 minut - 1 dzień.
      18.Wykorzystywanie bugów wchodzenie na txt: Ban 1 godzina.
      19. Reklama innego serwera/sieci/strony www: Ban Perm.
      20. Celowa reklama/ reklama w nicku: Perm.
      23. Celowe podszywanie się: Perm.
      24. Działanie ma szkodę Serwera i Sieci: Perm.
      25. Proszenie o skiny, euro, klucze oraz skrzynki: Kick - ban 5min
       
       
    • By Enchi
      1. Zasady ogólne.
       
       
      1.1. Zanim wejdziesz na serwer upewnij się, że znasz poniższy regulamin.
      1.2. Nieznajomość regulaminu serwera nie zwalnia Cie z jego przestrzegania.
      1.3. Za złamanie dowolnego punktu z regulaminu grożą konsekwencje.
       
       
      2. Zasady gry.
       
       
      2.1. Na serwerze wszelkie czity, skrypty oraz wspomagacze są surowo zakazane.
      2.2. Zabrania się wykorzystywania bugów i tekstur map.
      2.3. Graj drużynowo (staraj się nie utrudniać gry swojej drużynie)
      2.4. Gdy Twoja drużyna dominuje postaraj się wspomóc drużynę słabszą dochodząc do niej.
      2.5. Zakazane jest podpowiadanie na serwerach komunikacyjnych ( Skype, Team Speak i innych )
      2.6. Zabrania się umyślnego przeszkadzania swojej drużynie ( Celowe blokowanie, podrzucanie fleszy )
      2.7. Wskazane jest wykonywanie celi mapy.
       
       
       
      3. Zachowanie.
       
       
      3.1. Zabranie się obrażania graczy, kobiet oraz administracji.
      3.2. Zakazane jest krzyczenie, rozmawianie przez mikrofon gracza, który nie przeszedł mutacji lub nie skończył 16 roku życia.
      3.3. Zakazane na serwerze jest obraźliwe, rasistowskie, niekulturalne zachowanie wobec graczy, administracji jak i również kobiet.
      3.4. Zakazane jest reklamowanie konkurencyjnych for i serwerów.
      3.5. W sprawie cheaterów, łamania regulaminu zgłoś się do admina pisząc na u@.
       
       
      4. Inne.
       
       
      4.1. Każdy gracz ma prawo odwołać się od swojego bana w przeciągu 72h od czasu jego nadania ( odwołania po terminie będą odrzucane )
      4.2. Każdy gracz ma prawo i możliwość do ubiegania się o stanowisko admina serwera.
      4.3. Hierarchia rang na serwerze: Właściciel - Head Admin - Admin - VIP - TOP1 - gracz.
      4.4. Każdy gracz ma prawo złożyć skargę na właściciela/opiekuna/admina.
      4.5. Zakazane jest używanie obraźliwych/niestosownych/seksistowskich/faszywstowskich nicków.
       
      Pozdrawiam właściciel serwera @ Enchi.
    • By Enchi
      Regulamin Admina
       
      1. Każdy admin ma obowiązek znać regulamin serwera. W przeciwnym razie grozi utrata stanowiska.
      1. Admin ma służyć pomocą, dlatego odpowiada na wszelkie pytania graczy dotyczące serwera.
      3. Jeżeli gracz zgłasza na u@, że ktoś gra nieuczciwie, admin ma obowiązek Go sprawdzić.
      4. Zakaz zmiany mapy bez uprzedniego zrobienia vote.
      5. Admin nie może zmieniać mapy, votować co 5 minut.
      6. Admin to także gracz, nie ma prawa wywyższać się swoją rangą. Zakaz slapowania czy zgładzenia gracza za zabicie admina.
      7. Admin nie powinien nadużywać i spamować na say'u wiadomościami typu "cześć, co tam".
      8. Admin nie może karać bezpodstawnie.
      9. Admin nie może używać wspomagaczy!
      10. Jeżeli admin używa wspomagaczy, inny administrator ma prawo Go zbanować.
      11. Admin nie wyzywa, nie klnie, nie obraża.
      12. Obowiązkiem admina jest pilnowanie porządku na serwerze, pilnowanie proporcji względem Team`ów.
      12. Admin to też człowiek ma prawo do popełnienia błędu.
      13. Wszelkie sprawy których nie potrafi sam rozwiązać powinien kierować najpierw do opiekuna serwera dopiero ten kieruje pytanie do właściciela.
      14. Admin ma obowiązek płacenia składki raz w miesiącu na reklamę/opłatę serwera lub modyfikacji.
      15. Admin na prawo banować innego admina gdy ten łamie regulamin serwera!
       
      Pozdrawiam właściciel serwera @ Enchi
    • By Sysia ;*
      Kochani, wjeżdża nowy konkursik  
       
      Zasady:
      Konkurs polega na wstawieniu w poście mema (śmiesznego obrazka) związanego z siecią, nie ważne czy dotyczy to serwera, forum czy konkretnej osoby! Liczy się przede wszystkim dobra zabawa! 
      ~ Jedna osoba może wstawić max. 2 posty z różnymi memami.
      ~ Memy nie mogą obrażać żadnego z użytkowników!
       
      Konkurs będzie trwał do 20 lutego 2020 r.


      Nagrody: 
      I miejsce: Unikatowa, wymyślona przez Ciebie ranga na forum na okres 3 miesięcy + 25 rep + Vip na wybranym serwerze na 1 msc
      II miejsce: 15 rep + Vip na wybranym serwerze na 2 tyg.
      III miejsce: Vip na wybranym serwerze lub forum na okres 1 tyg.

      Wygrywa mem z największą liczbą punktów reputacji

      Dobrej zabawy!  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.