Skocz do zawartości
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×

Zablokowane [Regulamin] JailBreak


chomik

Rekomendowane odpowiedzi

Zasady ogólne:

  1. 1.1 Na jednego strażnika przypada 5 TT.
  2. 1.2 Zakaz bugowania mapy, celi oraz broni.
  3. 1.3 Zakaz blokowania innych graczy.
  4. 1.4 Zakaz przedłużania rund czy też życzeń.
  5. 1.5 Jeżeli więzień ma życzenie, może nagrodzić tylko JEDNĄ osobę duszkiem lub freeday'em.
  6. 1.6 Przeklinać można, lecz nie można obrażać innych.
  7. 1.7 Nadmierne przeklinanie będzie karane kickiem lub banem.
  8. 1.8 Zakaz używania odpowiednich komend ułatwiającą poruszanie się. Dotyczy to w szczególności parametrów szybkości.
  9. 1.9 Na serwerze są maksymalnie dwa polecenia do odwołania.
  10. 1.10 Jeżeli cele zostały otwarte przed wydaniem poleceń, więźniowie mają FreeDay.
  11. 1.11 Prowadzący powtarzając polecenia przed otwarciem celi powinien wydać te same polecenia.
  12. 1.12 Zakaz podpowiadania gdzie znajduję się dana osoba (nie tyczy się tego jeżeli gracz jest za txt).
  13. 1.13 Kategoryczny zakaz wulgarnych, pornograficznych, lub reklamujących inne fora sprey'ow.
  14. 1.14 Zakaz puszczania muzyki przez mikrofon. *nie iczy się podczas zabaw prowadzących przez straznika np; mam talent, jaka to melodia itp.
  15. 1.15 Zakaz używania komendy /mecz do blokowania chodzenia TT w celu, gdy jest bunt lub do łatwiejszego prowadzenia. Używamy jej w celu różnego rodzaju zabaw!
  16. 1.16 Zakaz dawania freedey/duszka osobie która się na to nie zgodziła.
  17. 1.17 Polecenia które nie są do odwołania zostają automatycznie anulowane przez następne (np. bezruch pod ścianą, idziecie za mną).
  18. 1.18 Jeżeli więzień, który ma życzenie zabije któregoś ze strażników - ci mają prawo go zabić.
  19. 1.19 Zakaz bugowania życzenia (zabijamy CT + wybieramy jeszcze życzenie np +15 szlugów).
  20. 1.20 Zakaz unikania walki w pojedynkach oraz w trybie walki więźniów.
  21. 1.21 Gracz nie może być 2 mapy pod rząd w CT! Jeśli nie ma chętnych może dołączyć do strażników. Osoby z mutacją mają pierwszeństwo.
  22. Własne życzenie:
    •  
    • - strażnik nie ma prawa zabić więźnia dopóki nie wybierze życzenia, więzień ma na wybranie życzenia 30 sekund.
    • życzenia na które prowadzący nie może się nie zgodzić: duszek, freeday.
    • Terrorysta zabawę z życzenia na następny lub określony dzień może dostać jedynie poprzez pojedynek (więzień musi wygrać ze strażnikami)
  23. 1.23 Życzenie strażnika TT nie może upokarzać strazników
  24. 1.24 Żaden gracz nie może wchodzić na txt na mapie.
  25. 1.25 Jeżeli prowadzący nie radzi sobie z prowadzeniem a więźniowie się cały czas buntuja, gracz z mikrofonem (ogarnięty) ma prawo pomóc prowadzącemu a przy tym nadużyć pkt 1.1.
  26. 1.26 Zakaz nadmiernego przyciskania guzików.
  27. 1.27 Zakaz Spamowania/Floodowania
  28. 1.28 Zakaz specjalnego przegrywania pojedynków, aby gracze stracili szlugi.
  29. 1.29 Gracz ma zakaz proponowania ofert np; admina, vipa na innych serwerach.
  30. 1.30 Gracz ma zakaz szantażowania innego gracza.
  31. 1.31 Gracz ma zakaz spamowania na u@.
  32. 1.32 Regulaminu mogą używac osoby które mają mutację. ewentualnie takie gdzie ich głos nie przeszkadza innym.
  33. 1.33 Gdy wiezniowie są w celi, polecenia mogą być tylko wydawane gdy są otwarte cele.
  34. 1.34 Zakaz podawania innym graczom komend, które uprzykrzają grę innym typu; m_yaw 0.22
  35. 1.35 Każdy nick gracza ma zawierać Polskie litery.
  36. 1.36 Gracz ma zakaz nabijania czasu Online na serwerze, tzw. siedzenia na spect/afk.
  37. 1.37 Gdy któryś z więźniów za szlugi otworzy cele [sklep], więźniowie mają prawo do FD jeżeli polecenia nie zostały wydane.

Zasady więźnia

  1. Więzień może wejść do GR i wziąć broń, lecz musi liczyć się z tym, że strażnik może go za to zabić.
  2. Więźniowie mogą rozpocząć bunt w każdym miejscu i momencie, ale mogą za to zginąć.
  3. Jeżeli więzień będzie poszukiwany lub zrani strażnika może (ale nie musi) zostać za to zabity.
  4. Więźniowie muszą wykonywać polecenia prowadzącego.
  5. Więzień ma zakaz kampienia na zabawach takich jak np. KillDay (jedyne dozwolone zabawy, to "Chowany" oraz "Kaczki").
  6. Jeżeli więzień rozwali ucieczkę CT ma prawo zabić wszystkich TT znajdujących sie w uczieczce (nie dotyczy to cel masowych, gdzie znajdują się wszyscy).
  7. Gdy więzień będzie miał życzenie może wyzwać CT na pojedynek i stwierdzić, że "jak wygra w pojedynku na deagle; jutro da wojnę gangów" (min. połowa ct musi się zgodzić).
  8. Więzień ruletki używa na własną odpowiedzialność!
  9. Zakaz robienia TK - Team kill'i, czyli na przykład wrzucanie towarzyszy do tzw. "ogórkowej" (ogółem zabijanie ich).
  10. Więzień ma zakaz dopominania się o FDMG, jeżeli zadane obrażenia przez prowadzącego nie wynoszą co najmniej 50 HP
  11. ABH na zabawach takich jak (KD, HS, Wojna gangów) można robić max 15 sekund!
  12. Kampienie na zabawach więcej niż 20 sekund jest karane slayem.
  13. Więzień ma kategoryczny zakaz buntowania się po odrodzeniu! Zakaz ten odwołuje się dopiero wtedy, gdy dołączy on do swoich kolegów z drużyny (będzie znowu wykonywał polecenia prowadzącego).
  14. Na zabawach typu KD, HSday, 1s1k itp. grupki mogą być maksymalnie 2-osobowe!

Zasady Strażnika

  1. Strażnik musi posiadać sprawny mikrofon oraz znać regulamin.
  2. Zakaz zabijania więźniów bez powodu - tzw. Freekillowania.
  3. Pierwsze polecenia obowiązują dopiero i wyłącznie po otwarciu cel oraz odliczeniu.
  4. Pierwsze polecenia po otwarciu celi i polecenia do odwołania muszą być odliczone (jeżeli nie odliczy polecenie się nie liczy).
  5. Zwykłe polecenia nie muszą być odliczane (chyba, że ktoś ich nie wykonuje - wtedy więźniowie mają max. 3 sekund na reakcję).
  6. Polecenie "bezruch" - więzień nie może się poruszać, ale może skakać, kucać, bić pięściami.
  7. Nie istnie polecenie "totalny bezruch". Jego odpowiednikiem jest "bezruch do odwołania" - można ruszać tylko myszką.
  8. Jeśli strażnicy nie wydadzą poleceń do 8:00 i nie otworzą cel, wszyscy więźniowie mają FD.
  9. Strażnicy nie mogą kampić w Gun Roomie.
  10. Na FreeDay'u strażnicy mogą sobie "zajmować pomieszczenia" i mogą zabić więźnia, jeśli ten posiada broń.
  11. Strażnik nie może "zająć" pomieszczenia, w którym jest więzień.
  12. Zabrania się faworyzowania więźniów.
  13. Zakaz podrzucania broni więźniom.
  14. Gdy ostatni więzień ma życzenie, strażnik nie może się specjalnie zabić.
  15. Strażnik nie ma prawa przeszkodzić więźniowi w życzeniu (np. zamknąć go w terrarium).
  16. Jeżeli więźniowie proszą lub polecenie było długie, strażnik prowadzący ma powtórzyć polecenia przynajmniej raz jeszcze.
  17. Jeżeli więzień zada obrażenia strażnikowi który go nie prowokuje to strażnik ma prawo go zabić lub dać karniaka.
  18. Jeżeli więźniowie wykonali polecenia źle, strażnik musi ukarać WSZYSTKICH więźniów co zrobili to źle.
  19. Jeżeli więzień ma bron i celuje do strażnika to ma prawo go zabić w innym przypadku musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni.
  20. Podczas przeszukiwania:
    • więzień musi być odwrócony plecami do strażnika
    • jeżeli więzień obróci się w stronę strażnika to ten ma prawo go zabić
    • jeżeli strażnik znalazł broń musi dać więźniowi 3 sekundy na wyrzucenie broni - jeśli go zabije jest to FreeKill
  21. Strażnik może wymyślać swoje zabawy jeśli wytłumaczy ich zasady.
  22. Strażnik może pozwolić dołączyć zbiegowi, jeśli po pozwoleniu zabije więźnia grozi mu ban.
  23. Zakaz resetowania HP poprzez Tryb Walki. Wyjątkiem może być np. jakaś zabawa związana z HP, typu "kamikadze".
  24. Pierwsze polecenie nie może być skomplikowane! (np. bezruch pod tylną ścianą względem wejścia na kucaka skacząc patrząc się maksymalnie w dół z założoną czapką afro do odwołania)
  25. Pierwsze polecenia przed otworzeniem celi muszą być zawsze powtórzone.
  26. Zakaz zamykania cel na zabawach.
  27. Strażnik ma zakaz zwiedzania mapy! Ma pomagać prowadzącemu.
  28. Tylko prowadzący może wydawać polecenia. Reszta strażników ma kategoryczny zakaz wydawania poleceń.
  29. Strażnik nie będący prowadzącym mają ZAKAZ rozmowy na własne tematy. ZAKAZ ZAGŁUSZANIA PROWADZĄCEGO. Strażnik może się dopytać prowadzącego PO wydaniu poleceń.
  30. Strażnik musi sprecyzować swoje polecenia.
  31. Zbyt monotonne i mało kreatywne prowadzenie będzie skutkowało upomnieniem lub przerzuceniem do TT przez admina.
  32. Każde zbliżenie się do strażników, może być potraktowane jako próba buntu i strażnik ma prawo zabić więźnia.
  33. Zakaz prowokacji więźniów przez strażników. Jeżeli CT sprowokuje więźnia ten ma prawo go uderzyć (można uderzyć na bezruchu do odwołania!). Jeśli gracz CT mu odda gracz TT ma prawo pójść za nim nawet na bezruchu i mu oddać. Jeżeli CT ucieka przed oddaniem FREEDMG admin ma prawo za to zbanować na 30 min. (Do prowokacji zaliczamy: strzelanie linką, rzucanie pod nogi flash lub smoke, podchodzenie do więźnia/więźniów). PRZESZUKIWANIE WIĘŹNIA NIE NALEŻY DO PROWOKACJI!
  34. Zabawy trzeba rozpocząć i zakończyć zależnie od rodzaju zabawy!
  35. Zakaz wydawania błędnych poleceń przed otwarciem cel .
  36. Podczas zabaw upoważnienie do zabijania ma tylko prowadzący, strażnicy mogą zabijać jeśli prowadzący mu na to pozwoli. Strażnicy mają słuchać się prowadzącego.
  37. Prowadzący może wydać polecenia mylące np, HOP, ODWOŁUJĘ WSZYSTKO, zakaz wydawania poleceń mylących zawierających trzy pierwsze litery polecenia poprawnego np. KUCyk (polecenia mylące) i KUCnij (polecenie poprawne),
  38. PODskocznia (polecenia mylące) i PODskocz (polecenie poprawne).
  39. Zakaz bicia więźnia który ma życzenie!
  40. W przypadku buntu więźniów FDMG nie jest brany pod uwagę.
  41. Zakaz włączania Trybu walki podczas buntu.
  42. Zakaz zabijania więźnia który zabił prowokującego strażnika i wyrzucił broń lub jej nie podniósł!
  43. Zakaz przesadnego mylenia i oszukiwania więźniów.
  44. Zakaz prowadzenia pod fragi! Gdy większość więźniów źle wykona polecenia prowadzący musi dać szansę na poprawę lub zadać więźniom karny DMG. Mało kreatywne prowadzenie ograniczone do samych reakcji będzie karane banem na CT!
  45. Nie ma celowego wybijania więźniów w celu pójścia na mapę! Od tego są inni CT by pomogli upilnować więźniów.
  46. Strażnikowi zabrania się na zabawie np. "prawda fałsz" na zadawanie pytań, na które nikt nie zna odpowiedzi (życie prywatne lub nawet z forum typu "czy to prawda, że mam 100 punktów reputacji" itp. itd.). Każdy musi mieć równe szanse na takich zabawach.
  47. CT może dać zabawę w piątek, jeżeli wie, że zaraz będzie koniec mapy i nie zdąży przeprowadzić rundy (nie dotyczy sytuacji, gdy CT nie ogarnęło poprzedniej rundy)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość odpiął ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie