Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...


Sign in to follow this  
HaxIU

Regulamin UBT/Strefy Banów

Recommended Posts

Regulamin UBT / Strefy Banów

 

1. Brak zainteresowania tematem ze strony członków UBT pociąga za sobą konsekwencje w postaci ostrzeżenia o wartości 1 w ukrytym dziale UBT.

 

2. Rozpatrywane są wszystkie bany dłuższe niż 5 minut. Wyjątkiem jest udowodnienie przez gracza nadużywania uprawnień przez admina - w takich przypadkach rozpatrywana jest każda długość bana.

 

3. Tematy zakładane przez zwykłych użytkowników mają prawo rozpatrywać: członkowie UBT oraz wyższa Administracja.

 

4. W dziale UBT - wliczając już jego członków oraz wyższą Administrację - ma prawo do wypowiedzi KAŻDY użytkownik sieci pod warunkiem, że wnosi do tematu w postaci demka lub ssy-a. Każdy inny bezsensowny post zostaje potraktowany jako spam i nagrodzony upomnieniem lub ostrzeżeniem na forum.

 

5. Przy sprawdzaniu screenshotów używamy tylko szablonu bez niepotrzebnego postu typu "czysto/bez ub". Niedostosowanie się do tego będzie karane ostrzeżeniem na forum.

.

6. Członkowie UBT mogą zamykać skargi, dotyczące tylko graczy serwera, inne pozostawiają wyższej administracji. 

 

7. Członek UBT, który jest na urlopie ma zakaz wypowiadania się w dziale "Strefa Banów". Każdy post na urlopie zostanie nagradzany upomnieniem lub ostrzeżeniem w ukrytym dziale UBT.

8. Rozpatrzenie demka/ss musi się odbyć w ciągu 24h. Po upływie tego czasu jeśli temat nie zostanie wyjaśniony (CałeUBT) nagradzane jest upomnieniem lub ostrzeżeniem w ukrytym dziale UBT.

9. Nie przeczytanie regulaminu nie zwalnia cię z pominięcia kary.

10. Każdy członek UBTeam  ma obowiązek sprawdzenie/obejrzenia demka, przedstawienie własnej rozpiski i wydanie werdyktu końcowego.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By Mrs.Fuksiara
      Będą osobne dwa tematy dla pań i panów, żeby było jasno i przejrzyście. 
      Macie dowolną ilość przyznawania reputacji - pamiętajcie, aby głosować na panie i na panów!

      Konkurs będzie odświeżany, co 3 miesiące! 
      - Lato (22 czerwca - 22 września)
      - Jesień (23 września - 21 grudnia)
      - Zima (22 grudnia - 20 marca)
      - Wiosna (21 marca - 21 czerwca) 
      Zasady:
      Aby wziąć udział wystarczy wkleić w odpowiedni post swoje zdjęcie.
      Panie  https://csowicze.pl/topic/56767-miss-jesieni-2019/
      Panowie  https://csowicze.pl/topic/56768-mister-jesieni-2019/

      *Wstawiamy aktualne zdjęcie! - Ma być na nim cała twarz, nie pół. Nie może być niczym zasłonięta.
      *O zwycięstwie decydują wasze reputacje! 
      *Udział w konkursie może wziąć każdy. - Nie ważne czy masz przyznaną płeć, czy też nie. 
      *Konkurs to rywalizacja, a przy tym świetna zabawa. - NIE PO TRUPACH DO CELU. 

      Zabrania się:
      - Dawania reputek z multi kont 
      - Proszenie o głosy
      - Wstawiania nie swoich zdjęć
      Złamanie regulaminu, grozi dyskwalifikacją. - A tego przecież nie chcemy! 
      Nie spamcie komentarzami, bo za to są ostrzeżenia - nie potrzebne Wam to uwierzcie.
      Konkurs trwa od 14 października do 28 października. 
      Bawcie się dobrze kochani! 

      Wygrywają dwie pary: 
      I Miejsce: Unikatowa ranga "Miss Csowicze" "Mister Csowicze" + SVip/Vip na wybranym serwerze na 60 dni + Medal w profilu! 
      II miejsce: Vip/Premium na wybranym serwerze, bądź forum na 30 dni. 
      Jeżeli już posiadasz VIP/Premium zostanie Ci on przedłużony. 
       
       
       
    • By Mrs.Fuksiara
      REGULAMIN SERWERA CSGO:MOD

      Zasady ogólne: 
      1. Zakaz używania wspomagaczy typu: SH, WH, AIM itp.
      2. Zakaz reklamowania stron www, serwerów itp.
      3. Zakaz podawania sobie informacji o położeniu przeciwnika na wszelkich komunikatorach.
      4. Zakaz używania nicków mających na celu obrazić gracza/poglądy/religie. 
      5. Zakaz obrażania graczy, adminów oraz ich rodzin.
      6. Zakaz wchodzenia na tekstury oraz zakaz bugowania mapy.
      7. Zakaz wchodzenia na serwer na aktywnym banie.
      8. Zakaz utrudniania gry kolegom z drużyny.
      9. Zakaz notorycznego przeklinania - od czasu do czasu można wyrazić się brzydko. 
      10. Zakaz nadużywania mikrofonu/spamowania na czacie. Mikro od 16 lat/mutacja.
      11. Zakaz podszywania się pod innych graczy bądź adminów/opiekunów.
      12. Zakaz używania bugów serwera. 
      13. Gracz ma obowiązek zgłaszać cheaterów oraz kierować pytania do adminów na u@ a nie na say.
      14. Wykonujemy cele mapy: podłożenie/rozbrojenie bomby. 
      15. Gracz w drużynie terrorystów (TT) może przebywać na swoim respie przez 30 sekund od rozpoczęcia rundy. 
      16. Kampić mogą gracze w teamie CT (na BSach). TT ma zakaz kampienia.
      17. Należy stosować się do zaleceń adminów.
      18. Na Spec siedzą osoby upoważnione do tego np. Admini sprawdzający graczy.
      19. Na serwerze dozwolone jest granie tylko na grafice OpenGL.
       
      Regulamin admina: 
      1. Nie wolno zmieniać nicku, używamy tylko tego, który został przedstawiony w podaniu. 
      2. Admin powinien wykazywać się kulturą osobistą. 
      3. Admin ma obowiązek pomagać graczom.
      4. Admin ma obowiązek przestrzegać regulaminu serwera oraz forum. 
      5. Admin ma obowiązek banować gracza gdy uważa, że ten łamie regulamin.
      6. Admin powinien starać się utrzymać dobrą atmosferę na serwerze. 
      7. Admin powinien być na bieżąco na forum. 
      8. Admin nie może nadużywać say/y@ oraz swoich praw. 
      10. Admini powinni podejmować decyzję wspólnie, chyba że jest tylko 1 admin.
      11. Nikt nie może korzystać z Twoich uprawnień.
      12. Gdy admin zbanuje z powodu: 'czitów', a gracz się odwoła, admin ma obowiązek rozpisać demko. 
      13. Za każde większe przewinienie, admin zostanie ukarany +1, gdy zbierze 3pkt - automatycznie traci admina.
      14. Admin ma zakaz faworyzowania graczy
      15. Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione.
      16. Admin w ciągu miesiąca musi mieć przegrane minimum 16H. 

                                                                                                                          Tabela kar:

      1. Obraza:
      - admina - 1-3h / 1 dzień
      -  gracza - 1-3h / 1 dzień
      - obrażanie rodziny - PERM
      2. Używanie wspomagaczy tj. SH, WH, AIM itp. - PERM
      3. Reklamowanie stron www/serwera - PERM 
      4. Wchodzenie na tekstury - 1h - 3h
      5. Kampienie (z wyjątkiem CT w BS i TT broniącej paki) - Kick / 5min / 30min / 1h
      6. Utrudnianie gry - Kick / 5min / 30min
      7. Nadużywanie mikrofonu - 5min / 30min / 1h / 3h
      8. Nie wykonywanie celów mapy - Kick / 5min / 30min / 1h
      9. Podszywanie się pod admina oraz gracza - PERM
      10. Używanie niedozwolonego nicku - Ostrzeżenie / Kick / 5min / 30min
      11. Siedzenie na SPEC - Ostrzeżenie / Kick / 5 min
      12. Używanie w nadmiarze wulgaryzmów/wulgarnych nicków itp. Kick / 5min / 30min
      13. Zakaz robienia reconecta - Kick / 5min
      Admin ma prawo nadać wyższego bana jeśli sytuacja powtarza się ciągle.
       
      Za wymiany nie jesteśmy odpowiedzialni.
      Skargi i odwołania od bana piszemy na forum w odpowiednich działach. 
      Każdy gracz ma obowiązek zapoznać się z regulaminem!
      Nieznajomość regulaminu nie zwalnia nas z jego przestrzegania!
      Wszystkie kwestie, które nie zostały wymienione w powyższym regulaminie rozpatruje indywidualnie administrator.

      Regulamin stworzony dla serwera CSGO:MOD przez @ Mrs.Fuksiara
      Zakaz kopiowania regulaminu  - regulamin stworzony dla sieci CSowicze.pl.
    • By Sysia ;*
      Regulamin konkursu:
       Losowanie Typerowicza to mini lotto, polegające na wybraniu 6 liczb w zakresie od 1 do 49  
      Losowanie odbywa się raz w miesiącu  
      Zgłoszenie liczb bez zastosowania wzoru nie będą brane pod uwagę przy losowaniu  
      Zakazane jest edytowanie posta ze zgłoszonymi liczbami  
      Głównym organizatorem tego konkursu jest @ Sysia ;* 
      Czas na odebranie nagrody to 3 dni, później nagroda przemija  
      Nagrody odbieramy tutaj - https://csowicze.pl/forum/1487-odbierz-nagrodę/  
      Użytkownik może brać udział tylko raz w każdym losowaniu  
        W losowaniu udział może wziąć każdy, z wyjątkiem osób zbanowanych na forum  
       
        Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania  
       
      Wzór:
      Nick na forum: Liczby: Przykład losowania:
      Nick na forum: @Sysia ;* Liczby: 12, 24, 30, 45, 4, 39  
      Zapraszamy do zgłaszania liczb!
       
    • By terrorist0p
      Regulamin dotyczący serwera ONLY AWP
       
      Zasady rozgrywki:
      Obowiązkowo gramy dynamicznie! Zabrania się nadmiernego kampienia.        [!] Kampienie to inaczej chowanie się się w miejscach ciemnych, skrytych, niewidocznych dla graczy.
      Zabrania się wykorzystywania bugów na mapie oraz wchodzenie na tekstury. Zabrania się przechodzenia do przeciwnej drużyny i destabilizowania tym rozgrywki. Można rashować po upływie 60 sekund od rozpoczęcia się rundy.       [!] Można rashować pod warunkiem zostania 3VS3 lub mniej graczy.
      Zabrania się wyzywania, obrażania, skłócania innych graczy.       [!] Na serwerze można przeklinać, używać słów powszechnie uważanych za obraźliwe lecz z umiarem.
      Zabrania się nadmiernego używania wulgaryzmów. Zabrania się reklamowania innych stron www. Zabrania się wypowiedzi w podaniach o Admina poprzez osoby, które na serwerze nie grają.  
       
      Zastrzegam sobie prawo do edycji powyższego regulaminu.
      Każda zmiana zostanie zanotowana w temacie --> KLIKNIJ <--
    • By Mrs.Fuksiara
      Regulamin:
      1. Staramy się, aby przepisy się nie powtarzały, ale oczywiście, każdy ma swój sposób na przygotowanie pyszności! 
      2. Zakaz obrażania innych użytkowników forum oraz zakaz wypowiadania się wulgarnie. 
      3. Przepis może wstawić każdy użytkownik forum. 
      4. Przepisy wstawimy wedle uznania. Może być nawet, co minutę  
      5. Nie 'spamimy' komentarzami, chcesz coś dodać edytuj swój poprzedni post. 
      6. Temat może stać otwarty, tyle ile autor tekstu sobie życzy.
      7. Pamiętaj to ma być Twój przepis, bądź przerabiany. 

      Seria ta powstała, aby każdy uczestnik forum, mógł pochwalić się swoim przepisem, bądź przepisem, który jest z internetu, ale przez samego siebie przerabiany! 
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.