Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

 

k9SgBmR.png.f88c737aeff7d6df20891f0c5b196646.png

Regulamin:


1. Każdy pracownik danej frakcji jest zobowiązany do restrykcyjnego przestrzegania regulaminu.
2. W razie nieprzestrzegania regulaminu zostaną wyciągnięte konsekwencje i poniesiecie karę.
3. Na służbie jak i poza nią pracownik jest powinien być wzorem dla innych graczy w kwestiach zachowania, jak i szanowania.
4. Nawiązują do poprzedniego punktu pracownik nie powinien być karany na serwerze w związku z jego regulaminem.
5. Obowiązkiem każdego pracownik jest czynne uczestniczenie w życiu SAMC, oraz stawianie się na zapowiadanych szkoleniach.
6. Każdy pracownik zobowiązany jest do przegrania minimum 10 godzin tygodniowo. Jeśli nie jest w stanie wyrobić normy to musi o tym napisać w temacie nieobecności.
7. Frakcja to zorganizowana grupa o ściśle określonej hierarchii i dyscyplinie w której każdy powinien wiedzieć jak powinien się zachować w obecności kogoś z wyższym bądź niższym                    stopniem.
8. Nawiązując do poprzedniego punktu pracownik nie może działać na własną rękę bez odpowiedniego pozwolenia, ponieważ w frakcjach musimy współpracować  razem, pomagać sobie        nawzajem.
9. Każdy pracownik musi wyrobić normę godzinową co najmniej dwa tygodnie w miesiącu. Oznacza to, że w miesiącu można mieć zwolnienie na maksymalnie dwa tygodnie.
10. Każdy pracownik ma prawo do własnowolnego odejścia z frakcji. Późniejszą możliwość powrotu będzie oceniała zarząd szpitala.
11. W San Andreas Medical Center jest 7 stopni każdy pracownik może ubiegać się o awans.

II. Obowiązki funkcjonariusz SAMC podczas pełnienia służby.
1. Poprzez pełnienie służby rozumie się dyżur w szpitalu, wyjazdy do akcji oraz na szkolenia, prace porządkowe wokół szpitala.
2. W zależności od przeprowadzanej akcji pracownik musi mieć na sobie odpowiedni do sytuacji ubiór a także obchodzić się z szacunkiem do niego(chodzi tu o nieodpowiednie animacje).
3. Podczas służby pracownik musi zwracać szczególną uwagę na kulturę wypowiedzi, ortografię i być wzorem dla innych graczy.
4. Podczas pełnienia służby należy odpowiadać na wszystkie wezwania wedle ustalonych schematów.
5. Podczas pełnienia służby należy się bezwzględnie podporządkowywać rozkazom przełożonych.
8. Każdy wyjazd z bazy wozem służbowym musi być zgłaszany dyspozytorowi.

III. Czynności zabronione przez pracowników SAMC podczas pełnienia służby.
1. Obowiązuje kategoryczny zakaz wyjawiania informacji poufnych.
2. Podczas służby zabronione jest nadużywanie swoich praw w celu zdobyciu przewagi.
3. Będąc na służbie pracownik może wykonywać tylko czynności związane z frakcją.
4. Wszystkie sprawy które mogą zakłócić kulturę wypowiedzi i doprowadzić do wulgaryzmów należy załatwiać po służbie.
5. Zabrania się spożywania podczas służby alkoholu, narkotyków, czy też innych używek.
6. Zabrania się korzystania z sprzętu do którego są potrzebne specjalne uprawnienia bez  posiadania ich.
7. Surowo zakazuje się działania na własną rękę podczas akcji i sprzeciwu wobec dowódcy.
8. Zabrania się składania podań do innych frakcji bez wcześniejszego zwolnienia się z innej.
9. Zakazuje się zostawienia pojazdów służbowych uszkodzonych lub niezatankowanych.
10. Pojazdy frakcyjne mają przypisane miejsce na parkingu i należy odpowiednio je parkować.
11. Zabronione jest przewożenie osób cywilnych pojazdami jednostki.
12. Zabronione jest przemalowywanie wozów na jakikolwiek inny odcień lub kolor.

IV. System karania.
1. Kary za złamanie regulaminu mogą być przeprowadzone na serwerze jak i na forum.
2. Należy przestrzegać regulamin SAMC także poza służbą.
3. Pracownicy mogą być również karani za czyny nie wymienione w tym regulaminie, jeśli zarząd szpitala stwierdzi że pracownik musi ponieść karę.
4. Za niestosowanie się do regulaminu na pracowniku mogą zostać nałożone 6 rodzajów kar:

  • rozmowa dyscyplinarna
  • ostrzeżenie
  • cofnięcie uprawnień / kursu m.in. za utrate prawa jazdy.
  • zawieszenie
  • degradacja
  • zwolnienie dyscyplinarne.

Zatwierdził : 

0DY305y.png.d14b4431af5fea910a9e19c9508c9284.png

Wszelkie prawa zastrzeżone, zakaz kopiowania na inne fora!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Similar Content

    • By Aras MTA
      Dyrektor
      @ Aras MTA (U)
      ORDYNATOR
      @ Pikabuu MTA
      LEKARZ SPECJALISTA
      ---
      LEKARZ OGÓLNY
      ---
      STARSZY RATOWNIK MEDYCZNY
      ---
      RATOWNIK MEDYCZNY
      ---
      MŁODSZY RATOWNIK MEDYCZNY
      @ ferstel 
      STAŻYSTA
      ---
      LEGENDA :
      (U) - Pracownik na urlopie
      (S) - Pracownik czekający na szkolenie
      (Z) - Pracownik zawieszony
       
       
      ZATWIERDZIŁ :

      Wszelkie prawa zastrzeżone, zakaz kopiowania na inne fora!!!
    • By Mrs.Fuksiara
      REGULAMIN SERWERA CSGO:MOD

      Zasady ogólne: 
      1. Zakaz używania wspomagaczy typu: SH, WH, AIM itp.
      2. Zakaz reklamowania stron www, serwerów itp.
      3. Zakaz podawania sobie informacji o położeniu przeciwnika na wszelkich komunikatorach.
      4. Zakaz używania nicków mających na celu obrazić gracza/poglądy/religie. 
      5. Zakaz obrażania graczy, adminów oraz ich rodzin.
      6. Zakaz wchodzenia na tekstury oraz zakaz bugowania mapy.
      7. Zakaz wchodzenia na serwer na aktywnym banie.
      8. Zakaz utrudniania gry kolegom z drużyny.
      9. Zakaz notorycznego przeklinania - od czasu do czasu można wyrazić się brzydko. 
      10. Zakaz nadużywania mikrofonu/spamowania na czacie. Mikro od 16 lat/mutacja.
      11. Zakaz podszywania się pod innych graczy bądź adminów/opiekunów.
      12. Zakaz używania bugów serwera. 
      13. Gracz ma obowiązek zgłaszać cheaterów oraz kierować pytania do adminów na u@ a nie na say.
      14. Wykonujemy cele mapy: podłożenie/rozbrojenie bomby. 
      15. Gracz w drużynie terrorystów (TT) może przebywać na swoim respie przez 30 sekund od rozpoczęcia rundy. 
      16. Kampić mogą gracze w teamie CT (na BSach). TT ma zakaz kampienia.
      17. Należy stosować się do zaleceń adminów.
      18. Na Spec siedzą osoby upoważnione do tego np. Admini sprawdzający graczy.
      19. Na serwerze dozwolone jest granie tylko na grafice OpenGL.
       
      Regulamin admina: 
      1. Nie wolno zmieniać nicku, używamy tylko tego, który został przedstawiony w podaniu. 
      2. Admin powinien wykazywać się kulturą osobistą. 
      3. Admin ma obowiązek pomagać graczom.
      4. Admin ma obowiązek przestrzegać regulaminu serwera oraz forum. 
      5. Admin ma obowiązek banować gracza gdy uważa, że ten łamie regulamin.
      6. Admin powinien starać się utrzymać dobrą atmosferę na serwerze. 
      7. Admin powinien być na bieżąco na forum. 
      8. Admin nie może nadużywać say/y@ oraz swoich praw. 
      10. Admini powinni podejmować decyzję wspólnie, chyba że jest tylko 1 admin.
      11. Nikt nie może korzystać z Twoich uprawnień.
      12. Gdy admin zbanuje z powodu: 'czitów', a gracz się odwoła, admin ma obowiązek rozpisać demko. 
      13. Za każde większe przewinienie, admin zostanie ukarany +1, gdy zbierze 3pkt - automatycznie traci admina.
      14. Admin ma zakaz faworyzowania graczy
      15. Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione.

                                                                                                                          Tabela kar:

      1. Obraza:
      - admina - 1-3h / 1 dzień
      -  gracza - 1-3h / 1 dzień
      - obrażanie rodziny - PERM
      2. Używanie wspomagaczy tj. SH, WH, AIM itp. - PERM
      3. Reklamowanie stron www/serwera - PERM 
      4. Wchodzenie na tekstury - 1h - 3h
      5. Kampienie (z wyjątkiem CT w BS i TT broniącej paki) - Kick / 5min / 30min / 1h
      6. Utrudnianie gry - Kick / 5min / 30min
      7. Nadużywanie mikrofonu - 5min / 30min / 1h / 3h
      8. Nie wykonywanie celów mapy - Kick / 5min / 30min / 1h
      9. Podszywanie się pod admina oraz gracza - PERM
      10. Używanie niedozwolonego nicku - Ostrzeżenie / Kick / 5min / 30min
      11. Siedzenie na SPEC - Ostrzeżenie / Kick / 5 min
      12. Używanie w nadmiarze wulgaryzmów/wulgarnych nicków itp. Kick / 5min / 30min
      13. Zakaz robienia reconecta - Kick / 5min
      Admin ma prawo nadać wyższego bana jeśli sytuacja powtarza się ciągle.
       
      Wymiany są prowadzone na własna odpowiedzialność a co za tym idzie, administracja nie ponosi odpowiedzialności za utraty skinów.
      Skiny utracone podczas wymian nie będą zwracane.
      Skargi i odwołania od bana piszemy na forum w odpowiednich działach. 
      Każdy gracz ma obowiązek zapoznać się z regulaminem!
      Nieznajomość regulaminu nie zwalnia nas z jego przestrzegania!
      Wszystkie kwestie, które nie zostały wymienione w powyższym regulaminie rozpatruje indywidualnie administrator.

      Regulamin stworzony dla serwera CSGO:MOD przez @ Mrs.Fuksiara
      Zakaz kopiowania regulaminu  - regulamin stworzony dla sieci CSowicze.pl.
    • By Miros
      Regulamin San Andreas Fire Department:
       
      Podstawy regulaminu:
      1. Każdy strażak ma obowiązek znać regulamin SAFD
      2. Nie znanie regulaminu nie zwalnia Cię z jego nie przestrzegania
      3. Gdy nie stosujesz się do regulaminu, obowiązuje Cię system degradacji
      4. pracownik nie powinien być karany na serwerze w związku z jego regulaminem
                                                 
      Zasady ogólne:
      1. Strażak powinien być miłym wobec innych graczy na serwerze
      2. Praca strażaka powinna trwać mniej więcej 1,5-2,5 godziny
      3. Każdy kto jest na służbie, powinien patrolować tereny serwera
      4. Gdy wystąpi zgłoszenie dot. pożaru co najmniej 1 strażak powinien się znaleźć na miejscu wezwania
      5. Podczas bycia na miejscu wezwania, należy:
      1. Zostawić włączone syreny w radiowozie SAFD
      2. Ogrodzić teren barierkami, tak aby nikt nie wchodził na teren akcji
      3. Wezwać służby ratownictwa medycznego oraz policje aby rozwiązały zajście
      4. Gdy na miejscu nie ma medyków a znajduje się osoba poszkodowana, należy jak najszybciej zadbać o jej bezpieczeństwo
      5. Pożary gasimy gaśnicą, bądź armatką wodną
      Zastrzeżenia, które mogą skutkować degradacją:
      1. Nie należy bawić się gaśnicą gdy znajdują się obok ciebie inni ludzie
      2. Nie można oblewać ludzi wodą (można gdy dostaniemy pozwolenie od SAPD)
      3. Zakaz stawiania barierek bez uzasadnienia na ulicach miast
      4. Wdawanie się w konflikty z innymi frakcjami
      5. Przejeżdżanie ludzi radiowozem strażackim 
      System degradacji:
      Rozmowa dyscyplinarna Ostrzeżenie Cofnięcie uprawnień Degradacja Zwolnienie dyscyplinarne !!!Uwaga!!!
                         Niniejszy regulamin zastrzega sobie kopiowania go oraz udostępniania na inne serwery stworzone do grania w MTA oraz SAMP 
       
      Zatwierdził:
      @ Miros MTA
      @ SlaweQ
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • By Kaskader
      1. Ogólne informacje
      1.1. Nieznajomość poniższego regulaminu serwera nie zwalnia Cię od przestrzegania go.
      1.2. Nieznajomość taryfikatora obowiązującego na serwerze znajdującego się w dziale policji nie zwalnia Cię od przestrzegania go.
      1.3. Wyświetlenie się na środku ekranu informacji policyjnej oznacza pościg policyjny Twojej osoby.
      1.4. Jeżeli chcesz pomocy administracji używaj komendy /raport i dokładnie opisz swój problem.
      1.5. Jeżeli zrobiłeś zgłoszenie do administracji (punkt 0.6.) to nie spamuj adminowi tylko czekaj na swoją kolejkę.
      1.6. Jeżeli nie zgadzasz się z poniższym regulaminem, jesteś zmuszony zaprzestać grę na serwerze.
      1.7. Regulamin obowiązuję od dnia 2019-05-14 od godziny 23.00.
      1.8. Jeśli nie istnieje punkt w regulaminie, administrator może go ustalić słownie.
      1.9. Jeżeli masz pojazd na 2 osoby, i osoba z którą masz ten pojazd cię oszuka to administracja za to nie ponosi odpowiedzialności.
      1.10. Jeżeli gracz jawnie oszuka innego użytkownika, oraz zostaną przedstawione niezbite dowody na winę oskarżonego, administracja ma prawo zastosować odpowiednią karę (wyjątkiem jest punkt 1. 9.)
      2. Obowiązki:
      2.1. Każdy gracz musi posiadać nick na forum taki sam jak na serwerze.
      2.2. Każdy gracz chcący być pracownikiem frakcji, musi posiadać konto na forum.
      2.3. Każdy gracz musi przestrzegać regulaminów serwera.
      2.4. Do każdego należy się odnosić z szacunkiem. Zachowuj kulturę osobistą.
      2..5. Zawsze słuchaj się administracji.
      2.6. Zaobserwowane bugi należy niezwłocznie zgłosić do administracji serwera.
      2.7. Jeżeli widzisz, że gracz łamie regulamin, jesteś zobowiązany zgłosić to Administracji w przeciwnym razie możesz zostać ukarany za współpracę.
      2.8. Jeżeli z twojego IP lub Serialu korzysta więcej niż jedna osoba, jesteś zobowiązany poinformować o tym Administracje.
      3. Twoje Prawa:
      3.1. Masz prawo odwołać się do kary, którą otrzymałeś, jeżeli sądzisz, że jest niesłuszna bądź chcesz uzyskać drugą/kolejną szansę.
      3.2. Masz prawo napisać pochwałę, lub skargę na każdego człomka ekipy.
      3.3. Masz prawo pytać administracje, jeżeli czegoś nie wiesz lub czegoś nie rozumiesz.
      3.4. Masz prawo poprosić administrację o pomoc, jeżeli się zbugowałeś etc
      4. KARY:
      4.1. Kary są wymierzane przez administracje począwszy od mute do permanentnego bana.
      4.2. Administracja sama wybiera rodzaj kary.
      5.Frakcje:
      5.1. W podaniech do frakcji mogą się tylko wypowiadać Liderzy, VLiderzy oraz pracownicy danej frakcji 
      5.2 Afk na służbie jest zabronione (3 ostrzeżenia i osoba zostaje wywalona z frakcji z zakazem na dołączenie do każdej frakcji na miesiąc.)
       
      Regulamin serwera może w każdej chwili zostać zmieniony!
    • By Aras MTA
      Twój nick: Aras
      Link do zaakceptowanego podania:ranga MTA SAMC @ Kaskader
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.