Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Zablokowane Siemanko :D


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam na imię Konrad, mam 19 lat, pochodzę z Podkarpacia, dokładniej miedzy Beskidem Niskim a  Bieszczadami, interesuje się grafiką, filmami, historią i motoryzacją. Uwielbiam jazdę na rowerze i ćwiczenie na siłowni. W cs gram od 10 lat, 3-4 w cs go a szybciej 1.6. 

Niedawno skończyłem szkołę a za 2 dni pisze maturki, do których powinienem się uczyć no ale każdy wie jak jest  :face-with-tears-of-joy_1f602:.  No jeszcze jakiś czas jestem nastolatkiem :face-with-tears-of-joy_1f602:, to chyba tyle.

A no tak co do 1.6 to przez jakiś czas zajmowałem się serwerami, głownie Cod Mod i AWP Only, co do cod moda miałem zrobioną paczkę z postaciami, modelami itd związanymi z druga wojną światową (to już nawiązanie do mojego zainteresowania ), miałem swoją sieci, skądś kojarzę @ eXe., ostatni raz na forum związanym siedziałem w 2016 wiedz trochę czasu minęło :D . Oprócz sieci cs miałem też Forum ogólnotematyczne do innych gier ale brak czasu i upadło. Niedługo planuje kurs na spadochron no ale to już po maturkach. to już tyle :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, drenn napisał:

Było chociaż usunąć formatowanie, skoro skopiowałeś przywitanie xd

 

Szczerze, nie wiem nawet gdzie xd przywitanie pisałem 2 dni temu na innym forum, teraz dopisałem trochę więcej niż tam 

 

11 godzin temu, Paulinka. napisał:

Hejka Konrad! Rozpisałeś się, widzę przygotowania do matury pełną parą :'DD

 

Najaak, rozprawka na full pkt napisze :beka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przywitany.png

Potrzebujesz pomocy? 

Napisz wiadomość prywatną

 

Przedstaw od razu problem! Nie odpowiadam na wiadomości typu: cześć, co tam? siemka, co robisz? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość