Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

§1 Zasady Ogólne
1.1 Nieprzeczytanie oraz nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego nieprzestrzegania.
1.2 Wraz z pierwszym wejściem na serwer akceptujesz regulamin i zdajesz sobie sprawę z jego złamaniem.
1.3 Na serwerze jest całkowity zakaz podszywania się pod administrację oraz innych graczy.
1.4 Zakazane jest reklamowanie innych sieci przy nicku.

§2 Zasady panujące na serwerze
2.1 Zabronione jest puszczanie muzyki oraz nadużywanie czatu głosowego.
2.2 Zabronione jest wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry użytkowników, bądź ich osoby.
2.3 Zabrania się używania wspomagaczy(np.aim,wh).
2.4 Zakaz używania avatarów popularyzujących nagość/rasizm/nietolerancję.
2.5 Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, powinien zgłaszać na u@ bądź bezpośrednio do Właściciela/Opiekuna Serwera.
2.6 Grożenie banem jest zakazane.
2.7 Niedozwolony jest spam/flood na czacie tekstowym.
2.8 Jeśli gracz nie przeszedł mutacji to może CZASEM użyć mikrofonu aby np.przywitać się.
2.9 Gramy dynamicznie.(zakaz nadmiernego kampienia)


§3 Administracja
3.1 Bycie adminem nie zwalnia Cię z nieprzestrzegania regulaminu.
3.2 Admin ma zakaz banowania lub kickowania bez podania powodu.
3.3 Admin ma obowiązek dbania o porządek na serwerze.
3.4 Admin ma obowiązek udzielić pomocy graczowi, gdy ten jej potrzebuje.
3.5 Admin ma być sprawiedliwy w swoich osądach (zakaz kolesiostwa!).
3.6 Admin ma obowiązek sprawdzenia podejrzeń graczy zgłaszanych na u@.
3.7 Admin nie ma prawa zmieniać mapy bez zgody graczy i wcześniejszego vote z zapytaniem o to.
3.8 Admin nie ma prawa kłócić się z innymi graczami.
3.9 Admin powinien stosować się do taryfikatora kar.

§4 Tartyfikator kar
4.1 Używanie wszelkich wspomagaczy → Perm.
4.2 Obrażanie graczy/adminów → Mute 30min → ban 3h → ban 24h.
4.3 AFK → Przeniesienie do wiczów(chyba że serwer jest prawie pełny i gracz zajmuje niepotrzebnie slot -> kick).
4.4 Reklamowanie innych sieci → Ban 7 dni → Perm.
4.5 Nadużywanie mikrofonu → Mute 1h → Perm mute.
4.6 Podszywanie się  → Ban 1 dień → 3 dni → 7 dni .
4.7 Puszczanie muzyki na serwerze  → Mute 1 dzień → Perm mute.
4.8 Specjalnie nie zabijanie swojego kolegi w przeciwnym zespole → Ban 30min → Ban 24h.
4.9 Wulgarny język na czacie → Ostrzeżenie → Zakneblowanie gracza 24h.
4.10 Podważanie decyzji administratora → Ostrzeżenie → Ban 1h.

Każdy gracz ma obowiązek zapoznać się z regulaminem serwera, gdyż wchodząc na niego automatycznie go akceptuje!.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności jego przestrzegania!.

Edited by Grzechuu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Similar Content

    • By SoLLuffka
      Zasady ogólne. 
      Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz obrażania innych graczy. CT posiada wokół siebie aurę po której przekroczeniu przez więźnia, strażnik ma prawo zabić go. Na serwerze obowiązuje pozycja BUNTU (kucając patrząc się makymalnie w dół) Osoby bez mutacji nie mogą prowadzić (Są WYJĄTKI). Zakazuje się reklamowania innych serwerów itd. Zakazuje się zagłuszania prowadzącego kiedy wydaje polecenia. Zakazuje się wykorzystywania bugów na swoją korzyść itd. Zakazuje się podszywania pod innych graczy/adminów. Zakaz używania wspomagaczy (AIM, WH itp.). Kiedy na serwerze prowadzona jest zabawa, gdzie prowadzący po kolei eliminuje więźniów typu "Mam Talent", Kulki ostatni więzień także musi się wykazać. Zabawa kończy się kiedy więzień wykona zadanie.  Jeśli na serwerze dojdzie do tak zwanego FK należy niezwłocznie zgłosić się do admina. Granaty nie są traktowane jako broń. Prowadzący może kazać wybrać maksymalnie 3 osoby do zabicia, przykładem jest gra w "Krwawe Paluszki" Na mapach gdzie trzeba otworzyć kilka bram do całkowitego wyjścia z celi (np. jail_akd_snowday) strażnik musi wypuścić FD z tych bram. Każdy gracz jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z kar poniesionych za jego złamanie! Zakaz podpowiadania sobie na komunikatorach głosowych typu TeamSpeak, czy Skype. Podczas zabaw TT może przebywać na trampolinie/wyskoczni maksymalnie 5 sekund. Admin ma za zadanie przebywać na TS, gdy gra na serwerze. Admin grając na serwerze na Steam musi mieć status ONLINE. Admin będący w CT ma obowiązek wpisać killa na zabawie i obserwować, czy ktoś nie łamie regulaminu (wyjątki są wtedy, kiedy CT uczestniczy w zabawie, albo admin jest sam w CT).  
      Zasady i zakazy dla Strażników. 
      Zakaz faworyzacji. Zakaz prowokowania więźniów (Prowadzący nie prowokuje kiedy MUSI przejść blisko TT) Zakaz popełniania FK. Zakaz przerywania Strażnikowi Prowadzącemu. Polecenia może wydawać tylko Strażnik Prowadzący. Strażnik musi posiadać sprawny mikrofon. Jeśli strażnik popełni FK i jest tego świadom na następny dzień musi dać FD więźniowi, który został niesłusznie zabity. Zakaz zadawania pytań, na które osoba z internetu nie będzie mogła odpowiedzieć, np. "Jak ma na imię mój wujek". Więzień może ruszać myszką i pisać na say kiedy tylko chce. Nie można mu tego zakazać. Strażnik Prowadzący MUSI powtórzyć pierwsze polecenia przed otworzeniem cel i więźniowie nie muszą go o to prosić. Natomiast jeśli więzień poprosi o powtórzenie w środku rundy jak i na końcu Prowadzący MUSI je powtórzyć. Uciekinier ma zawsze życzenie jeśli zostanie ostatni. Uciekinier może wrócić do reszty, jeśli prowadzący na to pozwoli. Jeśli więzień zabije jednego ze strażników na życzeniu musi zostać zabity. Jest to traktowane jako bunt. Buntownik nie ma życzenia. Do drużyny CT wchodzimy żeby prowadzić, a nie pomagać. Każdy strażnik musi prowadzić przynajmniej raz na mapę. Strażnicy mają za zadanie pomóc Strażnikowi Prowadzącemu, jeden człowiek wszystkiego nie ogarnie. Gdy na zegarze jest 0:00 Prowadzący musi jak najszybciej kończyć rundę. Gdy zmieni się prowadzący inne polecenia automatycznie się anulują. Więzień ma na wybranie życzenia 30 sekund, jeśli czas minie, a więzień dalej tłumaczy swoje życzenie nie można go zabić.  CT nie może przejść na zabawę do TT. Takie zachowanie będzie karane banem. Prowadzący nie może zakazać przywilejów jakie posiada VIP i SVIP. Zakaz używania linki na zabawach. Prowadzący ma prowadzić dokładnie, np. jeśli trzeba ustawić się na jakiejś linii trzeba określić jej kolory, czyli "Żółto-Czarna" i "Czarno-żółta" (tyczy się to linii z kilkoma kolorami). Polecenia są anulowane przez polecenia przeczące, np. kiedy jest zakaz skakania i Prowadzący nakaże skakać to poprzedni zakaz jest anulowany (nie dotyczy poleceń do odwołania). Prowadzący dając 3 sekundy na wykonanie polecenia musi to liczyć z rzeczywistym czasem. Odliczanie nie może trwać sekundę.  Strażnicy na FD nie muszą przebywać w Gun Roomie.  Strażnik za każdym razem musi wytłumaczyć dlaczego zabił więźnia. Strażnik nie może przeszkadzać jak i podpowiadać na zabawach tylko dla TT. Zakazuje się włączania mini zbaw podczas buntu.  Pierwsze polecenia nie mogą być skomplikowane. Dozwolone maksymalnie są 3 czynności.  Prowadzący musi wytłumaczyć zasady każdej zabawy jeśli więźniowie o to poproszą. Nakazuje się prowadzenia kreatywnie.  Nakazuje się karniakować TT, gdy jest ich mnie niż 10. Wyjątkiem są zadanie kiedy przykładowo ostatnia osoba ginie.  Strażnik stara zabrać się na mapę jak najwięcej więźniów. Strażnicy mogą korzystać z pojazdów na zabawach. Zabicie więźnia pojazdem jest to traktowane jako FK!  Życzenie może zaakceptować tylko Strażnik Prowadzący w danej rundzie. Strażnik nie musi się godzić na życzenie, które ma kogoś obrazić.  Jeśli więzień będzie oszukiwać podczas życzenia może zostać zabity. Jeśli więzień zażyczy na następny dzień jakąś zabawę to musi być zabity przez CT! Jeśli zabije on strażników życzenie przepada.  Na serwerze nie ma Totalnego Bezruchu, jak i pozycji buntu. Pomiędzy zabawami musi być co najmniej dzień przerwy. Po buncie zakazuje się dania zabawy, chyba że więzień poprosi o to w życzeniu.  Na jednego CT przypada 5 TT. Ucieczka z CT nagradzana jest banem. Bez wcześniejszego wyjaśnienia gracz nie może opuścić CT. Zakaz przerzucania broni z mapy. Wyjątkiem jest gdy broń przeszkadza w prowadzeniu(można wystrzelić po tym jak zostanie użyta przez więźnia).  Zakaz używania linki na życzeniu. Zakaz włączania mini zabaw kiedy na serwerze jest buntownik. Kiedy prowadzący powie, że więźniowie muszą wykonać polecenie idąc to muszą wykonywać te polecenie używając klawisza "shift" (lub innego, który mają zbindowany na chodzenie). Podczas buntu CT nie musi odliczać polecenia "Bezruch".  
       
      Zasady i zakazy dla Więźniów.
       
      Więzień podczas życzenia nie może kazać strażnikom zabić innego więźnia innego dnia gry. Zakaz przeszkadzania strażnikom na FD. Jeśli po jednym ostrzeżeniu więzień nie przestanie może zostać zabity!  Więzień nie ma za zadanie słuchać poleceń strażników, ale musi się liczyć z tym, że może zostać zabity.  Więzień ma 30 sekund na wybranie życzenia patrz 22 pod punkt Zasad i zakazów dla Strażników.  Na zabawie więzień może przebywać w jednym pomieszczeniu maksymalnie 15 sekund. Wyjątkiem jest walka z innymi więźniami. Jeśli więzień ma broń musi zostać zabity. Wyjątkiem jest pusta broń jak i podrzucona. Jeśli więźniowi zostanie podrzucona broń ma on 3 sekundy na wyrzucenie jej. Strażnicy nie muszą go o tym informować.  Jeśli strażnik poczuje się zagrożony może zabić więźnia, np. więzień podejdzie zbyt blisko do strażnika. Więzień, który zabije strażnika musi zostać zabity. Wyjątkiem jest prowokacja ze strony zabitego CT.  Na zabawach zakazuje się używania pojazdów.  Ruletka na własną odpowiedzialność!  Jeśli więzień wylosuje broń z ruletki może zostać od razu zabity. Wszystkie polecenia wykonujemy jak najszybszą drogą! Na zwykłym bezruchu więźniowie mogą tylko ruszać myszką oraz skakać.  Kucnij przytrzymaj jak i siedzenie to ciągłe trzymanie CTRL. Zabicie CT na życzeniu może zostać potraktowane jako bunt.  Grupy na zabawach mogą być maksymalnie dwuosobowe.  FD ma zakaz TK. Więzień może zabić swoich, lecz musi się liczyć z tym, że będzie uznawany jako buntownik.  
      Skróty wykorzystane w regulaminie:
      FK - Free Kill
      TK - Team Kill
      FD - FreeDay
       
       
      Taryfikator banów JailBreak
       
      1. FK bez powodu - ban do 3 godzin
      2, CT nie posiadające mikrofonu - transfer do TT / ban na CT
      3. Obrażanie/ulbiżanie/grożenie - ban do 1 dzień
      4. Zadawanie bezpodstawnych obrażeń więźniom - ban do 30 minut
      5. Podszywanie się pod graczy - ban do 3 dni
      6. Nadużywanie mikrofonu - mute / wielokrotne = kick, bądź ban do 2 godzin
      7. Reconnect na zabawach - ban do 3 godzin
      8. Łamanie regulaminu zabaw - ban do 2 godzin
      9. Strażnik kampiący w GR podczas FreeDay'a - ban do 30 minut
      10. Celowe zabicie osoby która ma życzenie - ban do 2 godzin
      11. Włączenie boxa przed stażnika na FD - ban do 3 godzin
      12. Przechodzenie klawiszy do więźniów na zabawe - ban do 2 godzin
      13. Chodzenie po TXT - ban do 3 godziny
      14. Leczenie się na zabawach - ban do 1 godziny
      15. Używanie pojazdów na zabawach - ban do 30 minut
      16. Nadmierne przechodzenie do CT - ostrzeżenie / ban na CT
      17. Wykorzystywanie bugów/błędów mapy - ban do 3 godzin
      18. Bugowanie życzenia przez Strażnika / Więźnia - ban do 2 godzin.
      19. Nie spełnienie życzenia - ban do 1 godziny 
      20. Wyrzucanie broni krótkiej przez strażnika - ban do 30 minut
      21. Podrzucanie broni więźniom przez strażnika - ban do 30 minut
      22. Podszywanie się pod Admina - ban do tygodnia
      23. Podpowiadanie - ban do 30 minut
      24. Reklamowanie serwisu innego niż CSowicze.pl - ban tydzień, w zależności co gracz reklamuje to ban permanentny.
    • By RumcajsJumper
      Regulamin serwerów CS 1.6 CS:GO MOD
       
      I. Zasady ogólne
       
      1.1 Absolutny zakaz używania cheatów i wspomagaczy!
      1.2 Zabronione używania modeli/grafiki które ułatwiają grę.
      1.3 Podpowiadanie przez komunikatory typu skype, ts3, voip itd. w czasie gry jest zabronione i traktowane jako używanie wspomagaczy.
      1.4 Wejście na serwer na aktywnym banie jest karane banem permamentnym.
      1.5 Maksymalny ping na serwerze wynosi 120
      1.6 Nie odpowiadamy za utratę kont/skrzyń/kluczy/skinów. Hasła są dobrowolne, nie zakładając go liczysz się z możliwością utraty rzeczy
      1.7 Każdy gracz ma 48h na odwołanie się od bana.
      1.8 Zakaz używania komend cl_lw 0, cl_lc 0 (powodujących tzw. zlagowane fullauto) - perm.
      1.9 Gracz mający powyżej 15 banów za kulturę w tym ostatni na 7 dni ma prawo otrzymać bana permanentnego.
      1.10 Zakaz wykorzystywania bugów serwera.
       
       
      II. Kultura / Chat
       
      2.1 Zakaz używania nick`ów rasistowskich i obraźliwych w stosunku do graczy, przekonań i wyznań.
      2.2 Podszywanie się pod adminów lub innych gracze również będzie karane
      2.3 Podszywanie się pod innych graczy stosując ich prawdziwe dane osobowe jest karane banem.
      2.4 Obrażanie graczy lub ich rodzin jest karane banem.
      2.5 Zakaz nadmiernego przeklinania.
      2.6 Niedozwolone jest nadużywanie mikrofonu, gwizdania, śpiewania, zagłuszania graczy w czasie rozgrywki.
      2.7 Do zgłaszania cheaterów służy u@ (sayu @). Inne formy zgłoszeń będą karane.
      2.8 U@ jest czatem dla adminów, jego nadużywanie i spam przez graczy będzie karany banem.
      2.9 Zabrania się reklamowania innych serwerów, stron www!
      2.10 Mikrofonu DO INFO może użyć każdy, jednak w innych celach, mikrofon jest dostępny dla osób powyżej 16 roku życia (bądź po mutacji)
       
      III. Gra
       
      3.1 Drużyna wykonująca cele mapy (TT = paka / CT = hosty) ma do 1:30  na opuszczenie swojego miejsca spawn
      3.2 Zakazane jest bugowanie mapy, tudzież chodzenie i przebywanie na txt.
      3.3 Pakę możemy podkładać TYLKO w miejscach dostępnych dla innych graczy.
      3.4 Na serwerach obowiązuje realizacja celów map. TT ma podłożyć bombę, CT ma za zadanie zapobiec podłożeniu/wybuchowi paki.
      3.5 Zakazane jest celowe przeszkadzanie swojej drużynie w rozgrywce.
      3.6 Zakaz spamowania molotovem.
      3.7 Zakaz reconnectów w celu odrodzenia w tej samej rundzie
      3.8 Zakaz wulgarnych i pornograficznych sprayów
      3.9 W przypadku zmian parametrów płatnych usług oraz ich umiejętności nie zwracamy kosztów. Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany
      3.10 W przypadku resetu serwera administrator nie ma obowiązku zwracania wcześniej zakupionych czy zdobytych dodatków. 
      3.11 Bezwzględny zakaz używania komendy "gl_monolights 1" / perm.
      3.12 Zakaz celowego podkładania paki na rozgrzewce, gdy wybuchnie powoduje bugowanie się S/VIPA w następnej rundzie / ban do 30 min
      3.13 Właściciel klanu ma prawo wyrzucić gracza który nie wpłacił 30 EURO ratami. Jeśli ktoś nie wpłaci nic w ciągu tygodnia albo będzie nieaktywny przez 7 dni może zostać wyrzucony z klanu bez wcześniejszej informacji.

       
      Każdy gracz ma obowiązek zapoznania się z regulaminem!
      Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
      Administracja NIE ZWRACA kosztów związanych z zakupami na serwerach w przypadku osób zbanowanych!
       
      IV. Kary

       
      4.1 Cheaty = ban permamentny
      4.2 Wejście na aktywnym banie - wydłużenie bana
      4.3 Wejście na aktywnym po permie - neoban
      4.4 Modele/grafika = perm
      4.5 Podpowiadanie w czasie gry na komunikatorach = perm
      4.6 Przekroczenie pingu = kick / ban na 5 / 30 minut
      4.7 Używanie zabronionego nicku – kick / ban 5 /30 minut / ban 1h / ban tydzień / ban permamentny (w przypadku podszywania pod admina/opiekuna/właściciela)
      4.8 Obrażanie:
      - gracza : 30 minut / 1h / 1 dzień
      - rodziny : tydzień
      4.9 Brak kultury osobistej / nadmierne przeklinanie : Ban 30 minut / godzina / dzień / tydzień
      4.10 Nadużywanie mikrofonu :  Ban 5 / 30 / 60 minut
      4.11 Nieprawidłowe zgłaszanie cheaterów : ban 5 / 30 minut
      4.12 Spam na u@ : 30 minut / 1h
      4.13 Reklama : tydzień
      4.14 Niewykonywanie celów mapy: ban 30 minut / 1h
      4.15 Kampienie / resp / txt / bugowanie paki : ban 30 minut / 1h
      4.16 Przeszkadzanie : ban 5 / 30 minut / 1h
      4.17 Nabijanie misji : 1 dzień i dłużej
      4.18 Gra w 1 rundzie bronią inną niż pistolet: Ban 30 minut.
      4.19 Wyrzucanie graczy z klanu gdy wpłacą 30 euro ratami - Ban 1 dzień / 7 dni
      4.20 Używanie niecenzuralnego spraya - ban 30 min / 1 godzina
      4.21 Spamowanie niechcianą komendą /wymiana - ban 30 min / 1 godzina
      4.22 Zakaz wykorzystywania bugów serwera. BAN 30min - 1h + (im więcej banów za bugi tym czas bana może wzrosnąć!!)
       
       
       
      Regulamin wchodzi do życia w dzień publikacji na forum, czyli 28 Marzec 2019 roku.
    • By drenn
      1. Temat przeznaczony do zadawania pytań tworzy tylko osoba z rangą redaktora. 2. Zakaz spamowania (jeżeli chcesz coś dodać to EDYTUJ SWÓJ PIERWSZY POST). 3. Tematy  będą zamykane po udzieleniu odpowiedzi przez osobę, której miały zostać zadane pytania. 4. Zakaz obrażania innych użytkowników oraz wypowiadania się wulgarnie. 5. Czas na zadawanie pytań to 8 dni, licząc od dnia utworzenia tematu. Przykład: jeśli temat powstaje 01.01.17 to termin zamknięcia wyznaczamy na 08.01.17. 6. Jedna osoba może zadać maksymalnie 30 pytań.  7. Odpowiadający wybierani są spośród chętnych z działu zgłoszeń.  8. Jedna osoba może odpowiadać raz na dwa miesiące.  9. Niestosowanie się do regulaminu skutkuje zgłoszeniem tego, co w konsekwencji może prowadzić do ostrzeżenia na forum, tzw. warn. 10. Zadając pytania staraj się nie powielać ich od osób, które wcześniej zadały pytania.      WZÓR DO ZASTOSOWANIA:     Witajcie! Kolejną nominowaną osobą jest tutaj podajesz nick z forum Czas na zadawanie pytań macie do  DD.MM.RR  do godziny 18.   Zasady:   Pytania zadajemy poprzedzając [P], a odpowiedzi [O]. Przykład: [P] Ile masz lat? [O] Dziesięć i pół.   Do dzieła!         1) Kolorem żółtym zostały oznaczone miejsca, w których musicie dokonać zmian we wzorze. 2) Jeśli chcesz dodać nick z rangą i kolorem, używaj zapisu @nick.    
    • By RumcajsJumper
      Regulamin serwera DD2     0. Serwer, na którym gramy, jest typem serwera klasycznego.      I. Zasady ogólne     1.1 Gramy na 32 Bitach więc grafika typu Soft jest zakazana. 1.2 Zabronione są nicki:   - Adminów oraz innych graczy - Obrażających czyjąś religię - Obrażające Graczy / Adminów - Reklamy w nicku - nicki "No Swear" "Player" "unnamed" "qwerty" "zmien nick" - Składających się ze znaków - Podszywające się pod członkostwo Klanu/Organizacji (kick-ban do 7 dni)   1.3 Inne modele postaci niż klasyczne są zakazane. 1.4 Celownik w AWP oraz Scout jest zakazany. 1.5 Przeszkadzania innym w grze jest zabronione. 1.6 Spamowania granatami z respa jest zabronione. 1.7 Wchodzenie na tekstury jest zabronione. 1.8 Podkładanie cichej paki jest zabronione. 1.9 Wkorzystywanie bugów gry jest zabronione. 1.10 Wyśmiewanie się z kogoś lub z czyjejś religi jest zabronione. 1.11 Na serwerze należy stosować się do poleceń admina. 1.12 Podawanie info na say_vip jest zakazane. 1.13 Na serwerze można przeklinać ale nie obrażać. 1.14 Nagminne przeklinanie jest zabronione w godzinach (6-22) 1.15 Jeżeli gracz zauważył oszusta ma obowiązek powiadomienia o tym admina. 1.16 Jeżeli nie ma admina na serwerze, należy nagrać demo i wrzucić na forum. 1.17 Rozmowy niezwiązane z rozgrywką powinny być toczone po śmierci 1.18 Gracz ma obowiązek wrzucenia screenshotów w przeciągu 48h od ich wykonania przez admina. 1.19 Jeżeli gracz nie zgadza się z decyzją admina, może złożyć skargę w przeciągu 3 dni od dostania bana, inaczej ban nie zostaje rozpatrzony. 1.20 Jeśli drużyny są mniejsze niż 5vs4 rozgrywka odbywa się tylko na bombsite A. 1.21 Przebywanie na miejscach czasowym (RESP) u terrorystów po upłynięciu 30 sekund od startu rundy jest zakazane Co znaczy resp? 1.22 Cheaterów zgłaszamy na U@ w żadny wypadku na say_ lub przez mikrofon. - Udawanie (i tym podobne) posiadania nielegalnego oprogramowania jest tak samo karane jak jego posiadanie. 1.23 Reklamowanie czegokolwiek jest zabronione.  1.24 Przebywanie na SPECT bez zgody admina jest zabronione. 1.25 Wszystkie opinie na temat serwera oraz adminów można wyrażać jedynie na forum. 1.26 Gracz musi wykonywać cele mapy jaka w tym momencie jest grana. 1.27 Kiedy zostaje jeden gracz na przynajmniej czterech nie musi on wykonywać celów mapy 1.28 Szykanowanie lub męczenie innych graczy min. głupie teksty do dziewczyn oraz zaczepki do innych są karane. 1.29 Przesiadywanie na komunikatorach głosowych jest dozwolone lecz bezczelne podpowiadanie jest zakazane. 1.30 Propagowanie w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu jest zabronione. 1.31 Grając na serwerze każdy gracz akceptuje regulamin 1.32 Mikrofonu używamy od 16 lat lub po całkowitej mutacji głosu 1.33 Nadmierne spamowanie na say_  jest zabronione (w tym używanie głupich bindów) 1.34 Podszywanie się pod innych użytkowników jest zabronione     II. Zasady Administratorów.       2.1 Admin nie ma prawa zbanować innego admina. 2.2 Admin nie ma prawa zbanować samego siebie (wyjątkiem jest przypadek) 2.3 Jeśli gracz łamie regulamin, admini mają obowiązek poinformowania go o tym 2.4 Każdy admin ma obowiązek odpowiedzenia na skargę która go dotyczy nawet w małym stopniu. 2.5 W przypadku pełnego serwera admin ma prawo wyrzucić tylko i wyłącznie gracza AFK. 2.6 Wszyscy admini mają obowiązek współpracować ze sobą. Wszelkie różnice zdań rozstrzygają prywatnie lub u opiekuna serwera. 2.7 Podczas nagannego zachowania innego admina jest obowiązek złożenia skargi - inaczej będzie traktowane to jako współudział. 2.8 Admin nie może nadużywać oraz korzystać bez wyraznej potrzeby ze wszelkich komend admina (w tym say_@ oraz Admin_Voice, w tym też zakaz witania się, wyrażania własnych poglądów oraz innych wiadomości nie związanych z upominaniem graczy - od tego jest say_ dla wszystkich) 2.9 Wszyscy Admini mają obowiązek uczestniczyć w życiu serwera oraz forum. 2.10 Główni Administratorzy mogą zabrać flagi admina bez podawania przyczyn. 2.11 Admin to osoba pilnująca porządku na serwerze i jest on na usługi graczy - nie może odmówić pomocy innym. 2.12 Opiekun serwera lub właściciel może wstawić ostrzeżenie dla admin który jego zdaniem zachował się niepoprawnie. 2.13 Admini muszą potrafić wykorzystywać swój czat (u@) w należyty sposób. 2.14 Admin ma zakaz faworyzowania graczy 2.15 Admin ma obowiązek stosowania się w sposób szczegółowy do Regulaminu. 2.16 Admin ma obowiązek znać regulamin serwera 2.17 Admin ma prawo do odstąpienia od kary w przypadku wyrażenia skruchy i przeprosin gracza (nie dotyczy banów za wspomagacze) 2.18 Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione. 2.19 Każdy Admin który odszedł z własnej woli lub został zdegradowany ma możliwość otrzymania VIPa na serwerze na okres opłaconej składki. 2.20 Za każdy nawet w drobnym stopniu złamany punkt regulaminu przez admina Opiekun lub właściciel serwera może wyciągnąć konsekwencje w postaci ostrzeżenia lub degradacji. 2.21 W przypadku mapy zle działającej lub niewłaściwej kolejności admin ma prawo zmienić na następną mape z mapcyklu.       III. Tabela kar.       3.1 Używanie wspomagaczy - PERM 3.2 Niedostarczenie screenshotów w terminie - PERM 3.3 Przeszkadzanie innym graczom - BAN 30 MIN 3.4 Celowe reklamowanie innego serwera/www - PERM 3.5 Obrażanie innych graczy (po zgłoszeniu przez osobe obrażaną) - MUTE 15-60 MIN / BAN 30 MIN - 1TYDZ. 3.6 Nadużywanie mikrofonu (lub nagminne używanie przed mutacją) - MUTE 15-30 MIN / KICK / Ban 5 MIN 3.7 Nie wykonywanie celów mapy - BAN 5 MIN. 3.8 Wykorzystywanie bugów w tym wychodzenie na tekstury - KICK / BAN DO 1H 3.9 Blokowanie slota na obserwatorze bez zgody admina - KICK 3.10 Podawanie informacji poprzez chat vip - MUTE 15-30 MIN 3.12 Niestosowanie się do poleceń admina - KICK / BAN DO 30 MIN 3.13 Przebywanie na respie TT  po 30 sekundach od rozpoczęcia rundy - KICK / BAN 5-30 MIN 3.14 "Męczenie" admina o jakąkolwiek decyzję - KICK / BAN 5 MIN 3.15 Wyśmiewanie czyjejś religii (w tym osobowości religijnych) - BAN 3-24H 3.16 Propagowania w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu - BAN 3-24H 3.17 Wysoki ping lub widoczne klatki - KICK > BAN 5 MIN 3.18 Zgłaszanie cziterów na say, zamiast na u@ - KICK / BAN 5 MIN 3.19 Cicha paka - KICK / BAN 5-60 MIN 3.20 Posiadania zabronionych nicków* - KICK > BAN 5 MIN 3.21 Nagminne przeklinanie w godzinach 6-22 - KICK / MUTE 15-30 MIN / Ban 30 MIN -24 H 3.22 Grania na oba bombsite (poniżej 5vs5) - KICK > BAN 5 MIN 3.23 Nie znanie podstaw gry - KICK 3.24 Teksty o tematyce erotyczne - MUTE 5-15 MIN / KICK / Ban 5 MIN 3.25 Propagowanie nienawiści - MUTE 5-30 MIN / KICK / Ban 5 MIN 3.26 Posiadanie wulgarnych lub o tematyce erotycznej spray'ów - KICK > BAN 15-30 MIN 3.27 Granie na aktywnym po banie do tygodnia - PERM 3.28 Granie na aktywnym po banie od tygodnia  - PERM
      Każdy admin ma prawo nadać wyższego bana jeśli sytuacja powtarza się ciągle  
                          Regulamin wchodzi do życia w dzień publikacji na forum, czyli 27 Czerwca 2016 roku. Regulamin stworzony dla serwera DD2 przez @esej  Zakaz kopiowania regulaminu bez mojej wyraznej zgody - jest to regulamin stworzony dla sieci CSowicze.pl i jest częściową własnością tej społeczności.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.