Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Zablokowane Regulamin Serwera Multi-Arena


HaxIU

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin Arena1vs1

Rozgrywka:
1. Zabronione jest używanie wszelkich programów ułatwiających rozgrywkę (ban permanentny).
2. Zabronione jest wykorzystywanie wszelkich błędów w rozgrywce - w razie zauważenia, niezwłocznie należy powiadomić Administratora (upomnienie, kick).
3. Zakaz celowego wykorzystywania bugów serwera związanych z jego działaniem (ban permanentny).
4. Gracz nieruszający się przez 45 sekund jest traktowany jako AFK (slay, kick).
5. Zakaz przebywania na miejscu obserwatora (SPECT) dłużej niz 10 minut. (kick).
6. Gracz jest zobowiązany do posiadania stabilnego pingu, umożliwiającego komfortową grę pozostałym. Maksymalny dozwolony ping to 120. (upomnienie, kick, ban do 10 minut).
7. Zabronione jest granie na czas (upomnienie, slay, ban do 4 godzin).
8. Zakaz celowego schodzenia do obserwacji (spekt) celem zaczynania rozgrywki od najsłabszych graczy w tabeli (upomnienie, ban do tygodnia).
9. Zakaz podszywania się pod administratora na serwerze poprzez nick, zdjęcie profilowe, tag (ban do tygodnia).
10. Osoby posiadające krócej niż 365dni stałą blokadę nałożoną przez twórce gry na jakimkolwiek z kont traktowane są jakby czitowały na naszym serwerze (ban permanentny). 
10a. W przypadku gdy gracz otrzyma bana na grę na serwerze 1 vs 1, posiadając aktywną blokadę na grę, a jest to blokada z innej gry aniżeli Counter Strike, gracz ma prawo do odwołania. Decyzję w tej sprawie podejmuje Opiekun serwera i/lub Junior admin serwera. Ich decyzja jest decyzją ostateczną.
 
 
Kredyty/store:
1. Kredyty są punktami, za które można nabyć różnorakie przedmioty ze sklepu (!store).
2. Kredyty można przekazywać sobie nawzajem z wyłączeniem transakcji:
- kredyty za usługę gracza na serwerze niezgodną z regulaminem serwera(np. prowokacje do obrażania kogoś)
- kredyty za usługę admina na serwerze (np. danie unbana / unmute)
3. Za powyższe wymienianie się kredytami przysługuje ban, a oprócz niego wyzerowanie kredytów dla obu stron. Wszystkie operacje z kredytami są logowane w bazie danych.
4. Zakazuje się spamowania z ofertami wymian za kredyty, żebrania oraz innymi komendami sklepu. Można złożyć maksymalnie jedną ofertę na mapę.
5. Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za oszustwa w wymianie kredytami między graczami, jednakże może na podstawie zebranych dowodów wymierzać kary w postaci banów / wyzerowania kredytów na serwerze.
 
Nick:
1. Zakaz reklamowania stron innych sieci / serwerów oraz adresów IP . (ban na tydzień, ban permanentny).
Dopuszczamy reklamy jackpotów i stron z obstawianiem, skinami.
2. Zakaz posiadania nicków wulgarnych, rasistowskich,prowokacyjnych, obrażających czyjeś uczucia. (upomnienie, kick, ban do jednego dnia).
3. Zakaz podrabiania tagów adminowskich (ban na 1 dzień, ban na tydzień).
4. Zakaz dwukrotnej zmiany nicku w ciągu 15 minut (automatyczny ban na zawsze przez plugin).
5. Zakaz posiadania grupy reklamującej inną sieć serwerów / serwer (upomnienie, kick, ban do tygodnia).
6. Nick musi składać się przynajmniej z dwóch liter albo cyfr w jednym ciągu. (upomnienie, kick, ban do 5 minut).
 
Komunikacja:
1. Zakaz obrażania innych graczy (upomnienie, blokada na czat / mikrofon do tygodnia).
2. Zakaz spamowania zbędnymi treściami (upomnienie, blokada na czat do jednego dnia).
3. Zakaz oczerniania i próby niszczenia wizerunku Sieci (upomnienie, blokada na czat i mikrofon do tygodnia).
4. Zakaz reklamowania stron innych sieci / serwerów oraz adresów IP  (blokada na czat i mikrofon na zawsze).
5. Zakaz propagowania treści rasistowskich, mogących obrazić czyjeś uczucia (upomnienie, blokada na czat / mikrofon do jednego dnia).
6. Zakaz nadużywania czatu kontaktu z adminem (u@) (upomnienie, ban do 4h).
Admin czat służy do zgłaszania osób łamiących regulamin serwera oraz zadawania pytań odnośnie serwera.
7. Zakaz spamowania ofertami wymiany - dopuszczamy tylko jedno umieszczenie oferty na jedną mapę przez jednego gracza (upomnienie, blokada na czat do jednego dnia).
8. Zakaz nadużywania wulgaryzmów - nie karzemy za lekkie, rzadko występujące brzydkie słowa pod warunkiem, że nie obrażają innych graczy. (upomnienie, blokada na czat / mikrofon do jednego dnia).
9. Zakaz celowego zagłuszania gry (upomnienie, blokada na mikrofon do tygodnia).
10. Zakaz puszczania muzyki, bindów oraz innych dźwięków (upomnienie, blokada na mikrofon na zawsze).
11. Zakaz używania czatu głosowego przez osoby bez mutacji. Wyjątkiem jest przywitanie się oraz zadanie sensownego pytania. (upomnienie, blokada mikrofonu permanentna).
12. Osoby z niesprawnym mikrofonem (trzaski, szumy) nie powinny z niego korzystać. (upomnienie, blokada na mikrofon do 4h).
13. Zakaz wszelkiego wyszydzania czy też wyśmiewania innych osób. (upomnienie, blokada na czat i mikrofon do jednego dnia).
14. Zakaz podawania infa na innych komunikatorach (w razie udowodnienia ban do tygodnia).
15. Zakaz podawania się za admina i wprowadzania w błąd graczy (ban do tygodnia). 
16. Zabronione jest celowe prowokowanie do zachowań mających na celu łamanie regulaminu w szczególności nakłaniania osoby małoletniej do nadużywania chatu głosowego. Przez prowokację należy rozumieć również kwestionowanie decyzji admina, oraz wdawanie się w Nim w dyskusję. (mute/gag do tygodnia).
 
Ogólne:
1. Każdy gracz ma prawo do odwołania od kary w terminie 72h od jej wymierzenia, na forum w odpowiednim dziale serwera.
2. Każdy gracz ma prawo do napisania uzasadnionej skargi na Administatora bądź innego gracza, na forum w odpowiednim dziale serwera.
3. Każdy gracz, grając na serwerze ma obowiązek znać regulamin serwera i jego przestrzegać.
4. W przypadku wystąpienia zmian w tym regulaminie, gracze zostaną poinformowani o nich poprzez ogłoszenie na forum w dziale serwera.
 
Zasady dla Administracji:
1. Dobry Administrator to taki, który potrafi zapanować nad serwerem bez stosowania zbędnych kar - ma posłuch i szacunek wśród graczy, którzy mogą mu zaufać.
2. Administrator ma obowiązek w sposób szczególny przestrzegać regulaminu serwera.
3. Administrator ma obowiązek pomagać graczom.
4. Administrator ma obowiązek traktowania równo wszystkich graczy.
5. Administrator ma obowiązek stosować się do wykazu kar. Wykaz kar ma za zadanie pokazać od czego powinno zacząć się wymierzanie kary i jaka kara powinna być maksymalna. Kary powinny być adekwatne do przewinienia i jego celowości - lżej traktujemy osoby popełniające po raz pierwszy przewinienie, ostrzej osoby popełniające wykroczenie po raz któryś z kolei. Upomnienie może być słowne bądź pisemne na admin czacie. Jeżeli uprawnienia Administratora nie pozwalają mu na wymierzenie adekwatnej kary, powinien on przekazać sprawę komuś z większymi uprawnieniami, a gdy sytuacja wymaga natychmiastowej reakcji (np. cziter) uniemożliwić mu grę poprzez dostępne funkcje (np. slay, kick).
6. Do banowania i zakładania blokad na czat / mikrofon służą czasy podane w menu admina. Zakaz wprowadzania swoich wartości.
7. Administrator ma prawo do udzielenia kary bez ostrzeżenia w przypadku gdy gracz narusza swoim zachowaniem w sposób rażący kulturę i prawidłowy tok funkcjonowania serwera.
8. Administrator ma prawo do odstąpienia od kary (bany i blokady do jednego dnia, powyżej nie dotyczy) w przypadku wyrażenia skruchy i przeprosin gracza.
9. Administrator może ukarać admina tylko niższego rangą. Ma obowiązek też zgłoszenia tego faktu Opiekunowi Serwera.
10. Czat adminowski (U@) służy do rozmów między Administratorami - obowiązują tam zasady takie same jak dla wszystkich (patrz Komunikacja).
11. Czat do kontaktu z graczami (Y@) służy do pouczania graczy i odpowiadaniu na pytania. Gracze nie widzą nicku admina korzystającego z tego czatu. Zakazuje się nadużywania go (np. witania i żegnania, wyrażania własnych poglądów, wszelkiej prywaty - od tego ma się zwykły czat).
12. Administrator ma obowiązek przeglądać raz dziennie dział serwera (w tym pokój adminów), a także dział ogłoszeń Sieci.
13. Administrator jest zobowiązany do grania pod swoim nickiem (dopuszczalne są jedynie kosmetyczne zmiany).
14. Do zmiany mapy służy graczom RTV. Admin ma prawo zmienić mapę po uprzednim głosowaniu, tylko w przypadku mapy źle działającej bądź źle dobranej, które powodują małą ilość graczy bądź inny problem techniczny.
15. W przypadku zauważenia błędów serwera bądź otrzymania takowego zgłoszenia od gracza, Administrator ma obowiązek natychmiast zgłosić ten fakt Opiekunowi bądź Supportowi Serwera.
16. Administrator w przypadku zauważenia podejrzanej gry jednego z graczy ma obowiązek wejść na pozycję obserwatora i uważnie sprawdzić gracza. Do osądzenia przy używaniu wspomagaczy warto wspomóc się profilem gracza - ilość godzin, zdobytych medali pozwoli ocenić staż gracza. Zdecydowana większość cziterów ma nowe konta. W razie wątpliwości, zalecane jest wstrzymać się z banem i poprosić o ocenę kogoś z większym doświadczeniem w tego typu sprawach.
17. Administrator w przypadku 100% pewności co do używania przez gracza czitów, ma obowiązek go zbanować na zawsze - bądź jeśli uprawnienia mu na to nie pozwalają, użyć opcji bana na tydzień i zgłosić ten fakt Junior Adminowi lub Opiekunowi Serwera.
18. Wymierzone kary muszą mieć uzasadnienie.
19. W razie pomyłki przy wymierzaniu kary, Administrator ma obowiązek natychmiastowego poinformowania o tym Junior Admina bądź Opiekuna Serwera.
20. W razie wystąpienia problemów technicznych na serwerze (lagi, brak pluginów po aktualizacji), Administrator ma obowiązek zgłosić ten fakt natychmiastowo Opiekunowi bądź Supportowi Serwera, a także informować graczy że problemy są tymczasowe i Administracja Serwera pracuje nad ich rozwiązaniem, prosząc o cierpliwość.
21. W razie skargi na forum, Administrator będący w niej oskarżoną osobą, ma obowiązek odnieść się do zarzutów w ciągu 24h od pojawienia się tematu.
22. W razie prośby o odbanowanie na forum gracza, którego ukarał Administrator, powinien odnieść się do sytuacji i uzasadnić karę bądź poprosić o jej odstąpienie / złagodzenie / zaostrzenie odpowiednio przy tym argumentując swoją postawę.
23. Administrator ma zakaz używania wszelkich funkcji admina dla zabawy, prywaty bądź innych celów nieokreślonych w tym regulaminie.
24. Administrator ma obowiązek przestrzegania Regulaminu Sieci.
25. Nieprzestrzeganie tych zasad będzie skutkowało wyciąganiem konsekwencji poprzez ostrzeżenie / degradację / wydalenie z Administracji. Administrator nie ma obowiązku być uprzedzanym o tym fakcie. Nie przysługują też żadne zwroty składek adminowskich.
26. W przypadku nieprzestrzegania regulaminu z premedytacją przez gracza (ponowne, uporczywe łamanie danego punktu), gracz jest karany ostrzejszymi karami niż podane w regulaminie.
27. W przypadku posiadania przez gracza 10 mutów/gagów gracz ten może mieć przedłużoną karę na permanentną.
28. Administrator może resetować swoje statystyki gameMe tylko za zgoda Opiekuna Serwera.

banner.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie