Skocz do zawartości


Serdecznie witamy na

Sieć Serwerów Counter-Strike CSowicze.pl | Forum cs

, jak na większości for - musisz się zarejestrować, aby pisać posty i przeglądać forum. To łatwy i szybki proces, który wymaga minimum zaangażowania i wiedzy od Ciebie. Dołącz do społeczności CSowicze.pl poprzez rejestrację, a następnie zalogowanie się!
  • Bierz aktywny udział w rozwoju forum
  • Załóż profil i zyskaj nowych przyjaciół
  • Dowiedz się więcej o naszych serwerach
  • Zdobywaj nowe doświadczenia
  • Uczestnicz w konkursach sieciowych i zgarniaj nagrody!
Zdjęcie

Regulamin serwera COD401

regulamin serwera cod401

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1
 esej

esej

    Definicja stylu

  •  Weteran
  • Posty
    69
    Reputacja
    34
  • Skąd: Moskwa
  • Czas Online: 8d 17h 35m 14s
Regulamin serwera COD401
 
 
0. Serwer, na którym gramy, jest typem serwera Call of Duty 401. 
 
 
I. Zasady ogólne
 
 
1.1 Gramy na 32 Bitach więc grafika typu Soft jest zakazana.
1.2 Zabronione są nicki:
 
- Adminów oraz innych graczy
- Składające się z mniej niż 3 znaków
- Obrażających czyjąś religię
- Obrażające Graczy / Adminów
- Reklamy w nicku
- nicki "No Swear" "Player" "unnamed" "qwerty" "zmien nick"
- Składających się ze znaków
- Podszywające się pod członkostwo Klanu/Organizacji (kick-ban do 7 dni)
 
1.3 Inne modele postaci niż klasyczne są zakazane.
1.4 Celownik w AWP oraz Scout jest zakazany.
1.5 Przeszkadzania innym w grze jest zabronione.
1.6 Spamowania granatami z respa jest zabronione.
1.7 Wchodzenie na tekstury jest zabronione.
1.8 Podkładanie cichej paki jest zabronione.
1.9 Wkorzystywanie bugów gry jest zabronione.
1.10 Wyśmiewanie się z kogoś lub z czyjejś religi jest zabronione.
1.11 Na serwerze należy stosować się do poleceń admina.
1.12 Podawanie info na say_vip jest zakazane.
1.13 Na serwerze można przeklinać ale nie obrażać.
1.14 Nagminne przeklinanie jest zabronione w godzinach (6-22)
1.15 Jeżeli gracz zauważył oszusta ma obowiązek powiadomienia o tym admina.
1.16 Jeżeli nie ma admina na serwerze, należy nagrać demo i wrzucić na forum.
1.17 Rozmowy niezwiązane z rozgrywką powinny być toczone po śmierci
1.18 Gracz ma obowiązek wrzucenia screenshotów w przeciągu 48h od ich wykonania przez admina.
1.19 Jeżeli gracz nie zgadza się z decyzją admina, może złożyć skargę w przeciągu 3 dni od dostania bana, inaczej ban nie zostaje rozpatrzony.
1.20 Jeśli drużyny są mniejsze niż 5vs5 rozgrywka odbywa się tylko na bombsite A.
1.21 Przebywanie na miejscach czasowym (RESP) u terrorystów po upłynięciu 30 sekund od startu rundy jest zakazane
1.22 Cheaterów zgłaszamy na U@ w żadnym wypadku na say_ lub przez mikrofon.
1.23 Reklamowanie czegokolwiek jest zabronione. 
1.24 Przebywanie na SPECT bez zgody admina jest zabronione.
1.25 Wszystkie opinie na temat serwera oraz adminów można wyrażać jedynie na forum.
1.26 Gracz musi wykonywać cele mapy jaka w tym momencie jest grana.
1.27 Kiedy zostaje jeden gracz na przynajmniej czterech nie musi on wykonywać celów mapy
1.28 Szykanowanie lub męczenie innych graczy min. głupie teksty do dziewczyn oraz zaczepki do innych są karane.
1.29 Przesiadywanie na komunikatorach głosowych jest dozwolone.
1.30 Propagowanie w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu jest zabronione.
1.31 Grając na serwerze każdy gracz akceptuje regulamin
1.32 Mikrofonu używamy od 16 lat lub po całkowitej mutacji głosu
1.33 Nadmierne spamowanie na say_  jest zabronione (w tym używanie głupich bindów)
1.34 Podszywanie się pod innych użytkowników jest zabronione
 
 
II. Zasady Administratorów.
 
 
 
2.1 Admin nie ma prawa zbanować innego admina.
2.2 Admin nie ma prawa zbanować samego siebie (wyjątkiem jest przypadek)
2.3 Jeśli gracz łamie regulamin, admini mają obowiązek poinformowania go o tym
2.4 Każdy admin ma obowiązek odpowiedzenia na skargę która go dotyczy nawet w małym stopniu.
2.5 W przypadku pełnego serwera admin ma prawo wyrzucić tylko i wyłącznie gracza AFK.
2.6 Wszyscy admini mają obowiązek współpracować ze sobą. Wszelkie różnice zdań rozstrzygają prywatnie lub u opiekuna serwera.
2.7 Podczas nagannego zachowania innego admina jest obowiązek złożenia skargi - inaczej będzie traktowane to jako współudział.
2.8 Admin nie może nadużywać oraz korzystać bez wyraznej potrzeby ze wszelkich komend admina (w tym say_@ oraz Admin_Voice, w tym też zakaz witania się, wyrażania własnych poglądów oraz innych wiadomości nie związanych z upominaniem graczy - od tego jest say_ dla wszystkich)
2.9 Wszyscy Admini mają obowiązek uczestniczyć w życiu serwera oraz forum.
2.10 Główni Administratorzy mogą zabrać flagi admina bez podawania przyczyn.
2.11 Admin to osoba pilnująca porządku na serwerze i jest on na usługi graczy - nie może odmówić pomocy innym.
2.12 Opiekun serwera lub właściciel może wstawić ostrzeżenie dla admin który jego zdaniem zachował się niepoprawnie.
2.13 Admini muszą potrafić wykorzystywać swój czat (u@) w należyty sposób.
2.14 Admin ma zakaz faworyzowania graczy
2.15 Admin ma obowiązek stosowania się w sposób szczegółowy do Regulaminu.
2.16 Admin ma obowiązek znać regulamin serwera
2.17 Admin ma prawo do odstąpienia od kary w przypadku wyrażenia skruchy i przeprosin gracza (nie dotyczy banów za wspomagacze)
2.18 Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione.
2.19 Każdy Admin który odszedł z własnej woli lub został zdegradowany ma możliwość otrzymania VIPa na serwerze na okres opłaconej składki.
2.20 Za każdy nawet w drobnym stopniu złamany punkt regulaminu przez admina Opiekun lub właściciel serwera może wyciągnąć konsekwencje w postaci ostrzeżenia lub degradacji.
2.21 W przypadku mapy zle działającej lub niewłaściwej kolejności admin ma prawo zmienić na następną mape z mapcyklu.
 
 
 
III. Tabela kar.
 
 
 
3.1 Używanie wspomagaczy - PERM
3.2 Niedostarczenie screenshotów w terminie - PERM
3.3 Przeszkadzanie innym graczom - BAN 30 MIN
3.4 Celowe reklamowanie innego serwera/www - PERM
3.5 Obrażanie innych graczy (po zgłoszeniu przez osobe obrażaną) - MUTE 15-60 MIN BAN 30 MIN - 1TYDZ.
3.6 Nadużywanie mikrofonu (lub nagminne używanie przed mutacją) - MUTE 15-30 MIN / KICK / Ban 5 MIN
3.7 Nie wykonywanie celów mapy - BAN 5 MIN.
3.8 Wykorzystywanie bugów w tym wychodzenie na tekstury - KICK / BAN DO 1H
3.9 Blokowanie slota na obserwatorze bez zgody admina - KICK
3.10 Podawanie informacji poprzez chat vip - MUTE 15-30 MIN
3.12 Niestosowanie się do poleceń admina - KICK / BAN DO 30 MIN
3.13 Przebywanie na respie TT  po 30 sekundach od rozpoczęcia rundy - KICK / BAN 5-30 MIN
3.14 "Męczenie" admina o jakąkolwiek decyzję - KICK BAN 5 MIN
3.15 Wyśmiewanie czyjejś religii (w tym osobowości religijnych) - BAN 3-24H
3.16 Propagowania w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu - BAN 3-24H
3.17 Wysoki ping lub widoczne klatki - KICK > BAN 5 MIN
3.18 Zgłaszanie cziterów na say, zamiast na u@ - KICK / BAN 5 MIN
3.19 Cicha paka - KICK / BAN 5-60 MIN
3.20 Posiadania zabronionych nicków* - KICK > BAN 5 MIN
3.21 Nagminne przeklinanie w godzinach 6-22 - KICK / MUTE 15-30 MIN / Ban 30 MIN -24 H
3.22 Grania na oba bombsite (poniżej 5vs5) - KICK > BAN 5 MIN
3.23 Nie znanie podstaw gry - KICK
3.24 Teksty o tematyce erotyczne - MUTE 5-15 MIN / KICK / Ban 5 MIN
3.25 Propagowanie nienawiści - MUTE 5-30 MIN / KICK / Ban 5 MIN
3.26 Posiadanie wulgarnych lub o tematyce erotycznej spray'ów - KICK > BAN 15-30 MIN
3.27 Granie na aktywnym po banie do tygodnia - PERM
3.28 Granie na aktywnym po banie od tygodnia  - PERM
3.29 Mapa de_lidl zakaz zabijania swoich graczy wóżkiem - KICK > BAN 5-30 MIN
3.30 Mapa de_nuke 2x2 zakaz bugowania się w wentylacji - KICK > BAN 5-30 MIN
3.31 Mapa de_dust2 zakaz wchodzenia na skrzynke w respie terrorystów - KICK > BAN 5-30 MIN
3.32 Mapa de_rats_1337 zakaz włączania spreyu KICK > BAN 5-30 MIN

Każdy admin ma prawo nadać wyższego bana, jeśli sytuacja powtarza się non stop.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Regulamin wchodzi do życia w dzień publikacji na forum, czyli 22 Czerwca 2017 roku.
Regulamin stworzony dla serwera COD201 / COD401 przez  esej 
Zakaz kopiowania regulaminu bez mojej wyraznej zgody - jest to regulamin stworzony dla sieci CSowicze.pl i jest częściową własnością tej społeczności.

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: regulamin, serwera, cod401

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych



Temat został odwiedzony przez 11 użytkownika(ów)