Skocz do zawartości
Konkurs MCFarma - Minecraft Edycja 1 ×
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×
EVENT Kobiety vs Mężczyźni ×
[KONKURS] Znajdź pisanki! ×

Zablokowane Siemka


Rekomendowane odpowiedzi

Strzała! Być może niektórzy znają mnie jako byłego administratora sieci hard-game (upadła, więc pozwolę sobie użyć jej nazwy). Czy też moderatora hejdża, który również upadł. Ja jestem Karol i w 22 sierpnia ukończę 20 lat. Studiuję prawo, w dalszej przyszłości mam zamiar zostać policjantem.

Aktualnie pracuję w znanej Wam wszystkim sieci sklepów Biedronka jako kasjer, żeby coś tam sobie dorobić do mieszkanka, spłacić kredyt na samochód. Uwielbiam wszelkie podróże - jako drużynowy męskiej drużyny wędrowniczej (harcerstwo) to normalka, chyba  <hmm>  Jak widzicie mam dość sporo zajęć, które chcę, czy nie chcę muszę wykonywać. Zwiedziłem wiele krajów, poznałem wiele fantastycznych ludzi  <3  Jedyne co mogę wam doradzić to zapraszam do harcerstwa, niesamowita przygoda, o której nigdy się nie zapomni  <zawstydzony>  <3   W wolnym czasie, który jednak nieraz udaje mi się znaleźć (ok.3-4h dziennie +sen) spędzam z grami. M.in jest to CS 1.6, CS:GO, GTA V, BF4, wszelkie wersje gry Call Of Duty i wiele, wiele więcej  <yyy>

Jestem dosyć rozgadaną osobą, lubię pożartować, lecz mam też swoje granice i wiem, kiedy co trzeba zakończyć. I takiej granicy oczekuję też od innych, bo mam na prawdę duży dystans do swojej osoby, potrafię się z siebie śmiać, lecz niestety, jak u każdego, niektórzy potrafią wyprowadzić mnie z równowagi. Mam nadzieję, że przywitacie mnie cieplutko i wkrótce spotkamy się na teamspeaku bądź w samej grze ! Pozdro, Karol <3

alkohol-ruchomy-obrazek-0116.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzadko zdarza się, że ktoś tu się rozpisuje o swojej osobie, ale cieszę się, że mamy dużo wspólnego bo też mam zamiar dołączyć w szeregi Policji. :P

 

Cześć :) 

ddnxb19-1177b5ba-b62f-4a05-915c-461742245466.gif

Odnośnik do komentarza