Skocz do zawartości
MISS & MISTER | WIOSNA 2024 ♥ ×

Zablokowane Regulamin Serwera GOMOD #1


Gość esej

Rekomendowane odpowiedzi

Regulamin serwera GOMOD #1

 

 

0. Serwer, na którym gramy, jest typem serwera klasycznego. 

 

 

I. Zasady ogólne

 

 

1.1 Gramy na 32 Bitach więc grafika typu Soft jest zakazana.

1.2 Zabronione są nicki:

 

- Adminów oraz innych graczy

- Składające się z mniej niż 3 znaków

- Obrażających czyjąś religię

- Obrażające Graczy / Adminów

- Reklamy w nicku

- nicki "No Swear" "Player" "unnamed" "qwerty" "zmien nick"

- Składających się ze znaków

- Podszywające się pod członkostwo Klanu/Organizacji (kick-ban do 7 dni)

 

1.3 Inne modele postaci niż klasyczne są zakazane.

1.4 Celownik w AWP oraz Scout jest zakazany.

1.5 Przeszkadzania innym w grze jest zabronione.

1.6 Spamowania granatami z respa jest zabronione.

1.7 Wchodzenie na tekstury jest zabronione.

1.8 Podkładanie cichej paki jest zabronione.

1.9 Wkorzystywanie bugów gry jest zabronione.

1.10 Wyśmiewanie się z kogoś lub z czyjejś religi jest zabronione.

1.11 Na serwerze należy stosować się do poleceń admina.

1.12 Podawanie info na say_vip jest zakazane.

1.13 Na serwerze można przeklinać ale nie obrażać.

1.14 Nagminne przeklinanie jest zabronione w godzinach (6-22)

1.15 Jeżeli gracz zauważył oszusta ma obowiązek powiadomienia o tym admina.

1.16 Jeżeli nie ma admina na serwerze, należy nagrać demo i wrzucić na forum.

1.17 Rozmowy niezwiązane z rozgrywką powinny być toczone po śmierci

1.18 Gracz ma obowiązek wrzucenia screenshotów w przeciągu 48h od ich wykonania przez admina.

1.19 Jeżeli gracz nie zgadza się z decyzją admina, może złożyć skargę w przeciągu 3 dni od dostania bana, inaczej ban nie zostaje rozpatrzony.

1.20 Jeśli drużyny są mniejsze niż 5vs5 rozgrywka odbywa się tylko na bombsite A.

1.21 Przebywanie na miejscach czasowym (Daszki / Resp / Skałki) u terrorystów po upłynięciu 50 sekund od startu rundy jest zakazane

1.22 Cheaterów zgłaszamy na U@ w żadny wypadku na say_ lub przez mikrofon.

1.23 Reklamowanie czegokolwiek jest zabronione. 

1.24 Przebywanie na SPECT bez zgody admina jest zabronione.

1.25 Wszystkie opinie na temat serwera oraz adminów można wyrażać jedynie na forum.

1.26 Gracz musi wykonywać cele mapy jaka w tym momencie jest grana.

1.27 Kiedy zostaje jeden gracz na przynajmniej czterech nie musi on wykonywać celów mapy

1.28 Szykanowanie lub męczenie innych graczy min. głupie teksty do dziewczyn oraz zaczepki do innych są karane.

1.29 Przesiadywanie na komunikatorach głosowych jest dozwolone.

1.30 Propagowanie w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu jest zabronione.

1.31 Grając na serwerze każdy gracz akceptuje regulamin


1.32 Mikrofonu używamy od 16 lat lub po całkowitej mutacji głosu

1.33 Nadmierne spamowanie na say_  jest zabronione (w tym używanie głupich bindów)

1.34 Podszywanie się pod innych użytkowników jest zabronione


 

 

II. Zasady Administratorów.

 

 

 

2.1 Admin nie ma prawa zbanować innego admina.

2.2 Admin nie ma prawa zbanować samego siebie (wyjątkiem jest przypadek)

2.3 Jeśli gracz łamie regulamin, admini mają obowiązek poinformowania go o tym

2.4 Każdy admin ma obowiązek odpowiedzenia na skargę która go dotyczy nawet w małym stopniu.

2.5 W przypadku pełnego serwera admin ma prawo wyrzucić tylko i wyłącznie gracza AFK.

2.6 Wszyscy admini mają obowiązek współpracować ze sobą. Wszelkie różnice zdań rozstrzygają prywatnie lub u opiekuna serwera.

2.7 Podczas nagannego zachowania innego admina jest obowiązek złożenia skargi - inaczej będzie traktowane to jako współudział.

2.8 Admin nie może nadużywać oraz korzystać bez wyraznej potrzeby ze wszelkich komend admina (w tym say_@ oraz Admin_Voice, w tym też zakaz witania się, wyrażania własnych poglądów oraz innych wiadomości nie związanych z upominaniem graczy - od tego jest say_ dla wszystkich)

2.9 Wszyscy Admini mają obowiązek uczestniczyć w życiu serwera oraz forum.

2.10 Główni Administratorzy mogą zabrać flagi admina bez podawania przyczyn.

2.11 Admin to osoba pilnująca porządku na serwerze i jest on na usługi graczy - nie może odmówić pomocy innym.

2.12 Opiekun serwera lub właściciel może wstawić ostrzeżenie dla admin który jego zdaniem zachował się niepoprawnie.

2.13 Admini muszą potrafić wykorzystywać swój czat (u@) w należyty sposób.

2.14 Admin ma zakaz faworyzowania graczy

2.15 Admin ma obowiązek stosowania się w sposób szczegółowy do Regulaminu.

2.16 Admin ma obowiązek znać regulamin serwera

2.17 Admin ma prawo do odstąpienia od kary w przypadku wyrażenia skruchy i przeprosin gracza (nie dotyczy banów za wspomagacze)

2.18 Wszystkie kary które nakłada admin muszą być uzasadnione.

2.19 Każdy Admin który odszedł z własnej woli lub został zdegradowany ma możliwość otrzymania VIPa na serwerze na okres opłaconej składki.

2.20 Za każdy nawet w drobnym stopniu złamany punkt regulaminu przez admina Opiekun lub właściciel serwera może wyciągnąć konsekwencje w postaci ostrzeżenia lub degradacji.

2.21 W przypadku mapy zle działającej lub niewłaściwej kolejności admin ma prawo zmienić na następną mape z mapcyklu.

 

 

 

III. Tabela kar.

 

 

 

3.1 Używanie wspomagaczy - PERM

3.2 Niedostarczenie screenshotów w terminie - PERM

3.3 Przeszkadzanie innym graczom - BAN 30 MIN

3.4 Celowe reklamowanie innego serwera/www - PERM

3.5 Obrażanie innych graczy (po zgłoszeniu przez osobe obrażaną) - MUTE 15-60 MIN BAN 15-30 MIN

3.6 Nadużywanie mikrofonu (lub nagminne używanie przed mutacją) - MUTE 15-30 MIN / KICK / Ban 5 MIN

3.7 Nie wykonywanie celów mapy - BAN 5 MIN.

3.8 Wykorzystywanie bugów w tym wychodzenie na tekstury - KICK / BAN DO 1H

3.9 Blokowanie slota na obserwatorze bez zgody admina - KICK

3.10 Podawanie informacji poprzez chat vip - MUTE 15-30 MIN

3.12 Niestosowanie się do poleceń admina - KICK / BAN DO 30 MIN

3.13 Przebywanie na respie TT lub daszkach po 50 sekundach od rozpoczęcia rundy - KICK / BAN 5-30 MIN

3.14 "Męczenie" admina o jakąkolwiek decyzję - KICK BAN 5 MIN

3.15 Wyśmiewanie czyjejś religii (w tym osobowości religijnych) - BAN 3-24H

3.16 Propagowania w jakiejkolwiek formie faszyzmu, komunizmu, nazizmu - BAN 3-24H

3.17 Wysoki ping lub widoczne klatki - KICK > BAN 5 MIN

3.18 Zgłaszanie cziterów na say, zamiast na u@ - KICK / BAN 5 MIN

3.19 Cicha paka - KICK / BAN 5-60 MIN

3.20 Posiadania zabronionych nicków* - KICK > BAN 5 MIN

3.21 Nagminne przeklinanie w godzinach 6-22 - KICK / MUTE 15-30 MIN / Ban 5 MIN

3.22 Grania na oba bombsite (poniżej 5vs5) - KICK > BAN 5 MIN

3.23 Nie znanie podstaw gry - KICK

3.24 Teksty o tematyce erotyczne - MUTE 5-15 MIN / KICK / Ban 5 MIN

3.25 Propagowanie nienawiści - MUTE 5-30 MIN / KICK / Ban 5 MIN

3.26 Posiadanie wulgarnych lub o tematyce erotycznej spray'ów - KICK > BAN 15-30 MIN

3.27 Podszywanie się pod innych - BAN 7 DNI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Regulamin wchodzi do życia w dzień publikacji na forum, czyli 27 Czerwca 2016 roku.

Regulamin stworzony dla serwera 4MAPS / DD2 / GO przez @esej dziękuje za pomoc @Dejvid

Zakaz kopiowania regulaminu bez mojej wyraznej zgody - jest to regulamin stworzony dla sieci CSowicze.pl i jest częściową własnością tej społeczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy później...

 

Wiadomość automatyczna

 

Temat został przeniesiony z

"Serwery Counter Strike 1.6CSowicze | COD MOD 201 - 80.72.33.58:27145COD 201 Regulamin"

do

"Archiwum ForumTematy Archiwalne".

POSZUKUJE WSPÓLNIKÓW / OPIEKUNÓW - NA SERWERKI CS:GO!

:!!: Skontaktuj się ze mną po więcej szczegółów :!!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie